NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اريد الزواج من متحررة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
ليه كل ما انزل موضوع عن التحرر واني مقتنع ليه تماماً ، الاقي ناس بتربط دايما الاحتياجات الجنسية الغرائزية بالحب والمشاعر ، طب انا علي قناعه ان الحب ارقي واسمي من الجنس ، المتعه الجنسية بتخلص في وقتها لكن الحب بيستمر وليه اسباب تانيه بعيداً عن الجنس ، ومش معني كلامي ان الزوج ميشبعش زوجته جنسياً ، ممكن يشبعها جنسياً عادي جداً ، والعلاقات التانيه تكون علي سبيل التغيير والتجربة وكسر الروتين والملل وجعل العلاقه الجنسية بينهم اصلا امتع وأحلي واجمل ، وعلي فكره النوع ده في دول اوروبا معروف بأسم open marriage او open relationship ، و الطرفين في العلاقه دي ببحبوا بعض جدا لكن متحررين في علاقاتهم الجنسية ، ليه كل ما انزل موضوع الاقي ناس بتفتي وهما مش عارفين افكاري اصلا و بيصدروا دايما الاحباط اني هلاقي شريكة حياتي اللي تتفق معايا علي ذلك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: naar100 و Cuckold hubby
ليه الناس بتوبط حاحات حاجات؟ هم احرار 😂مالك انت و مالهم
عيش حياتك لنفسك الي عجبو عجبو و الي ما عحبوش ما يعملش كيفك 🥰

• عجبني
التفاعلات: أبو كيفو
ليه الناس بتوبط حاحات حاجات؟ هم احرار 😂مالك انت و مالهم
عيش حياتك لنفسك الي عجبو عجبو و الي ما عحبوش ما يعملش كيفك 🥰
ما انا بدخل افضفض هنا بإعتبار ان دي مساحه حره ، بعيداً عن المجتمع ودوشته ، بلاقي ناس هنا محبطه ، وبعدين بيحبطوني في اني الاقي بنت شبهي وتوافق بكده ، تفتكر يعني مفيش بنات زيي ؟

ما انا بدخل افضفض هنا بإعتبار ان دي مساحه حره ، بعيداً عن المجتمع ودوشته ، بلاقي ناس هنا محبطه ، وبعدين بيحبطوني في اني الاقي بنت شبهي وتوافق بكده ، تفتكر يعني مفيش بنات زيي ؟
في ركن للتحرر اكيد حيكون اقل ضيق

في ركن للتحرر اكيد حيكون اقل ضيق
ما انا بنزل هنا بإعتبار ان دي فضفضة عن افكاري ومشاعري وبعدين هما مسابوش اي قسم الا ودخلوه 😂

ما انا بنزل هنا بإعتبار ان دي فضفضة عن افكاري ومشاعري وبعدين هما مسابوش اي قسم الا ودخلوه 😂
معلش انت فضفض فالركن ااي فيه ناس داخلاه من هذه البادئة
التعصب موجود عند اغلب الناس مش حتقدر تاثر عليهم! كلهم متسامحين مع ميولهم فقط 😂

• أتفق
التفاعلات: Cuckold hubby
معلش انت فضفض فالركن ااي فيه ناس داخلاه من هذه البادئة
التعصب موجود عند اغلب الناس مش حتقدر تاثر عليهم! كلهم متسامحين مع ميولهم فقط 😂
لك ان تتخيل ان أحدهم عنده ميول للمثلية ودخل ينتقدني ، طب ما انا يا ابني بقبل وجودك عادي ليه بترفضني 😂😂

لك ان تتخيل ان أحدهم عنده ميول للمثلية ودخل ينتقدني ، طب ما انا يا ابني بقبل وجودك عادي ليه بترفضني 😂😂
مش لان الشهص مثلي يبقى اصلا قابل ميولو!
المجتمع عانل شيزوفرينيا بين الواقع و بين خيال مجتمع وهمي (لاحظ كلمة المفروض عندكم فمصر بتستعمل كثير… normalement في تونس بنفس المعنى…) كل هذا لانو هناك واقع معيش فالسر و واقع التيليفيزيون 😂

مش لان الشهص مثلي يبقى اصلا قابل ميولو!
المجتمع عانل شيزوفرينيا بين الواقع و بين خيال مجتمع وهمي (لاحظ كلمة المفروض عندكم فمصر بتستعمل كثير… normalement في تونس بنفس المعنى…) كل هذا لانو هناك واقع معيش فالسر و واقع التيليفيزيون 😂
ده حقيقي مجتمعنا بيقبل الخيانه وبيقبل ان كل حاجه تحصل في السر ، واصلا اغلبهم هنا بيعملوا سكس مع متزوجات عادي بدون علم ازواجهم لكن رافضين التحرر ، عندهم شيزوفرينيا 😂

• عجبني
ليه كل ما انزل موضوع عن التحرر واني مقتنع ليه تماماً ، الاقي ناس بتربط دايما الاحتياجات الجنسية الغرائزية بالحب والمشاعر ، طب انا علي قناعه ان الحب ارقي واسمي من الجنس ، المتعه الجنسية بتخلص في وقتها لكن الحب بيستمر وليه اسباب تانيه بعيداً عن الجنس ، ومش معني كلامي ان الزوج ميشبعش زوجته جنسياً ، ممكن يشبعها جنسياً عادي جداً ، والعلاقات التانيه تكون علي سبيل التغيير والتجربة وكسر الروتين والملل وجعل العلاقه الجنسية بينهم اصلا امتع وأحلي واجمل ، وعلي فكره النوع ده في دول اوروبا معروف بأسم open marriage او open relationship ، و الطرفين في العلاقه دي ببحبوا بعض جدا لكن متحررين في علاقاتهم الجنسية ، ليه كل ما انزل موضوع الاقي ناس بتفتي وهما مش عارفين افكاري اصلا و بيصدروا دايما الاحباط اني هلاقي شريكة حياتي اللي تتفق معايا علي ذلك
عشان انت وسط ناس وناس كتير من مجتمعات مختلفه هتلاقي اراء سواء سلييه او ايجابيه عايز تعيش لنفسك يبقي خلي ميولك او رغبتك بينك وبين نفسك او بينك وبين شريكتك عايز تسمع كلام الناس نزل ال يعجبك واسمع ال يعجب الناس

ده حقيقي مجتمعنا بيقبل الخيانه وبيقبل ان كل حاجه تحصل في السر ، واصلا اغلبهم هنا بيعملوا سكس مع متزوجات عادي بدون علم ازواجهم لكن رافضين التحرر ، عندهم شيزوفرينيا 😂
بالضبط
ايه لازمتى بقى؟

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: اريد الزواج من متحررة و ناقد بناء
عشان انت وسط ناس وناس كتير من مجتمعات مختلفه هتلاقي اراء سواء سلييه او ايجابيه عايز تعيش لنفسك يبقي خلي ميولك او رغبتك بينك وبين نفسك او بينك وبين شريكتك عايز تسمع كلام الناس نزل ال يعجبك واسمع ال يعجب الناس
معنديش مشكله انا متقبل الجميع بس بعتبر هنا متنفس ليا وعادي بفضفض بكلمتين مش هيزعلوا حد

• عجبني
التفاعلات: متحرش تويتر
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: جينجر و ناقد بناء
سافر الخارج فيه اشخاص تفضل العلاقات المفتوحة
للأسف معنديش امكانية لده دلوقتي بس حقيقي في خطتي اني اسافر

• حبيته
التفاعلات: اريد الزواج من متحررة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما تهتمش بكلام الناس واعمل اللي انت مقتنع بيه

• حبيته
التفاعلات: اريد الزواج من متحررة
ما تهتمش بكلام الناس واعمل اللي انت مقتنع بيه
بعمل كده فعلا بس انا هنا بنفس عن اللي جوايا عشان مبقاش حاسس اني لوحدي

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%