NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

7adota

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مبدئيا دي اول قصة ليا اكتبها كنت جربت انزل قصة بس معرفتش بسبب انشغالي في الثانوية ومعرفتش اكملها بس ان شاء *** اكمل القصة دي وتعجبكوا ونعمل عظمة مع بعض ومن غير كلام كتير يلا نخش في الموضوع علي طول

بطل القصة: وصفي وقت القصة 22 سنة طوله 191 جسمه عادي يعني مفيهوش حاجة ملفتة لانه جلد علي عضم حرفيا (دايما بيحب الوحدة وقاعد مع نفسه ملوش صحاب كتير هما اتنين بس ومش معهم علي طول وابوه وامه توفوا وهو لسة عشر سنين ومن ساعتها وهو قاعد لوحده في الشقة اللي ابوه سابها)
مش هتكلم عن اشخاص تاني كل شخص هبقي اوصفه في مشهده

نرجع لورا شوية عشان نربط الاحداث تحديدا ووصفي عنده 16 سنة

بيصحي الصبح علي رنة تليفونه من صاحب عمره الوحيد عبدو
وصفي: بترن ليه دلوقتي بكسمك مش متفقين ننزل بعد العصر احنا لسة الضهر
عبدو: يعني يعلق انا برن عليك عشان مصلحتك ترد عليا الرد دة طب كسمك بقي شوف مين هيجيبلك شغل ابقي انزل دور لنفسك يعلق
وصفي: حبيبي قلبي يعبدو دة انا بنكشك يجدع ايه بتزعل من الهزار عيب عليك يجدع
عبدو: ايوا هيكل معايا انا الكلام دة مش عليا كلامك الحلو دة يلا انجز هتسمع مني المصلحة اللي جايلك فيها ولا اسيبك تنام وبعد كدة تدور علي حد ينيكك ويديك فلوس تكول بيها
وصفي: يجدع متبقاش قفوش كدة قول اللي عندك يلا عشان عايز انام
عبدو: طب انا لقيت شغلانة ليا انا وانت في كشك ب70 جنيه في اليوم بس 12 ساعه جايه معاك ولا ايه
وصفي: احا يسطاا برضو 12 الوقت كتير ياعم وانت عارف ان ورايا مذاكرة ودروس وحاجات كتير بس 70 جنيه عسل نيك نحاول نظبط الوقت بس
عبدو: انا بالنسبالي الوقت حلو والدنيا تمام شوف انت لو هتعرف تظبط مع الراجل وانزل وانا ياعم هسيبك تنزل بليل ونبقي نظبطها مع بعض
وصفي: طب حلو اوي كدة شوف هنقابل الراجل امتي ونروحله ونبدا شغل من النهاردة عشان انا علي الحديدة خلاص
عبدو: اشطاا انزلي علي العشا بقي انا نزلت وشغال دلوقتي انزل انت علي العشا واتفق مع صاحب الشغل
وصفي: خلصانة ياخويا طير انت بقي عشان انام

نام وصفى وصحي علي المغرب كدة يدور علي اكل مش لاقي ومعهوش فلوس يجيب اكل مفلس حرفيا قعد وصفي حزين علي حاله اللي وصله وانه حتي مش لاقي لقمة يكلها من قلة الفلوس قام ولع سيجارة وخد بعضه ونزل راح لعبدو مكان الشغل الجديد
وصفي: ايه يابا فين صاحب الشغل
عبدو: لسة مجاش تعالي اقعد معايا لحد ما يجي
وصفي: خلصانة شوفلي بقي حاجة اكلها عشان معييش ربع جنيه وهموت من الجوع
عبدو: شوف ياعم اللي عايزه خده وانا هحاسب عليه وابقي هات حقهم لما تشتغل
وصفي: او مجبش عادي يعني هتفرق
عبدو: عندك حق هي خربانة خربانة وانت دايما مفلسني يعرص
فضلو قاعدين لحد ما صاحب الشغل جيه واتفقوا علي ان وصفي هينزل من 12 بليل ل12 الصبح وهيبدل هو وعبدو بس هينزل لسة كمان يومين
عبدو خلص شغل ورحوا قعدوا في البيت عند وصفي يسهروا مع بعض زي ما متعودين
وصفي: الا قولي يلا لسة مفيش بت راضية تعبرك
عبدو: ياعم البنات كتير بس انا بحب انقي علي مزاجي
وصفي: ايوا طبعا انت هتقولي
عبدو: صح فكرتني في بت كانت عايزه تكلمك شافت الاستوري اللي كنت منزلهولك واعجبت
وصفي: حلو اوي ابعت هات الرقم
عبدو: خد بس خلي بالك عشان دي تبقي الانتيم بتاعت حبيبه حبيبتي يعني لو زعلتها هنيكك
وصفي: هات بس
وصفي خد الرقم واتعرف علي البت اللي كان اسمها سلمي
وصف سلمي ( 15 سنة قصيرة وتخينة بزازها كبيرة وشكلها معقول)
المهم وصفي وسلمي قعدو اسبوع في نعيم يتكلموا كل يوم بليل ويحبوا في بعض لحد ما حصل الموقف اللي شقلب حياة وصفي رأسا علي عقب
بيصحي وصفي علي رنة تليفون من عبدو صاحبه كالعادة ولكن الساعة لسة 6 وهو معاد شغله الساعه 12 رد قال يمكن عبدو عايز يروح او في حاجة
وصفي: عايز ايه يسطاا الساعه لسة 6 بترن ليه
عبدو: انت فين يابن المتناكة انت انا عيزك دلوقتي عشان يانا يانت النهاردة
وصفي: لاحظ انك تخطيت حدود انا حطيتها من زمان يعبدو وانت عارف مهما كان اللي بينا بس غلطك في امي دة مش هعديه بس اعرف في ايه
عبدو: كسمك يلا انت بتخوني وجاي تقولي متغلطش في امي احا دة انا هنيكك انت واي حد هيدافع عنك
وصفي: طيب هو حلو اوي كدة كسمك بقي لما انزلك ابقي افهم وقفل التليفون وكمل نوم لحد ما الساعه12 جات ونزل الشغل ولا في دماغه اي حاجة يستلم من عبدو ولكن فجأءة وصفي داخل المحل يلاقي بوكس في وشه من عبدو
عبدو: بقي يابن المتناكة تكلم حبيبة وتقولها سيبك من عبدو انتي بطل وانا نفسي فيكي ومستخسرك في عبدو دة انا هنيك الشرموطة اللي جابتك
ووصفي سمع شتيمة امه من هنا واتحول ومسك في عبدو وبقوا الاتنين يضربوا في بعض لحد مكسروا الكشك علي بعض حرفيا ووصفي قاعد علي عبدو ونازل ضرب في وشه لحد ما جيه صاحب الكشك علي خناقتهم وطردهم هما الاتنين

مشهد من المستقبل/

وصفي بيفتح باب بيته وهو راجع من الشغل بيلاقي عبدو واقف قدامه وماسك المسدس وبيوجهه ناحيته
عبدو: انت متستهالش تعيش تاني انت مجرد كلب لازم تموت وبيضربه بالنار في قلبه وبينط من الشباك

بس كدة يصديقي دي بداية القصة اللي هنبدأ عليها اتمني تكون حلوة هو ميعتبرش جزء بس هو مجرد تقديمة للقصة هبني عليها الاجزاء اللي جاية اتمني اي حد عنده اي تعليق يكتبه لانه هيساعدني في اللي جاي اكيد

Enjoy:coffee::love:

• عجبني
التفاعلات: Gattuso و 💥✨🌟 قيصر الشرق ✨💥🌟
بداية رائعة.....وصفي كده مات أو نقول إن الطلقة لم تصب قلبه أو أنه مات وتبدأ القصة مع عبده......ممكن تكون قصة بوليسية يشوبها بعض الجنس الصريح

بداية رائعة.....وصفي كده مات أو نقول إن الطلقة لم تصب قلبه أو أنه مات وتبدأ القصة مع عبده......ممكن تكون قصة بوليسية يشوبها بعض الجنس الصريح
لاحظ المشهد دة لسة من المستقبل ومتقدرش تحكم هو مات ولا لا لسة برضو وبالنسبة لموضوع الجنس فهو هيبقي قليل شويتين في القصة

• عجبني
التفاعلات: Mohamed1712
مبدئيا دي اول قصة ليا اكتبها كنت جربت انزل قصة بس معرفتش بسبب انشغالي في الثانوية ومعرفتش اكملها بس ان شاء *** اكمل القصة دي وتعجبكوا ونعمل عظمة مع بعض ومن غير كلام كتير يلا نخش في الموضوع علي طول

بطل القصة: وصفي وقت القصة 22 سنة طوله 191 جسمه عادي يعني مفيهوش حاجة ملفتة لانه جلد علي عضم حرفيا (دايما بيحب الوحدة وقاعد مع نفسه ملوش صحاب كتير هما اتنين بس ومش معهم علي طول وابوه وامه توفوا وهو لسة عشر سنين ومن ساعتها وهو قاعد لوحده في الشقة اللي ابوه سابها)
مش هتكلم عن اشخاص تاني كل شخص هبقي اوصفه في مشهده

نرجع لورا شوية عشان نربط الاحداث تحديدا ووصفي عنده 16 سنة

بيصحي الصبح علي رنة تليفونه من صاحب عمره الوحيد عبدو
وصفي: بترن ليه دلوقتي بكسمك مش متفقين ننزل بعد العصر احنا لسة الضهر
عبدو: يعني يعلق انا برن عليك عشان مصلحتك ترد عليا الرد دة طب كسمك بقي شوف مين هيجيبلك شغل ابقي انزل دور لنفسك يعلق
وصفي: حبيبي قلبي يعبدو دة انا بنكشك يجدع ايه بتزعل من الهزار عيب عليك يجدع
عبدو: ايوا هيكل معايا انا الكلام دة مش عليا كلامك الحلو دة يلا انجز هتسمع مني المصلحة اللي جايلك فيها ولا اسيبك تنام وبعد كدة تدور علي حد ينيكك ويديك فلوس تكول بيها
وصفي: يجدع متبقاش قفوش كدة قول اللي عندك يلا عشان عايز انام
عبدو: طب انا لقيت شغلانة ليا انا وانت في كشك ب70 جنيه في اليوم بس 12 ساعه جايه معاك ولا ايه
وصفي: احا يسطاا برضو 12 الوقت كتير ياعم وانت عارف ان ورايا مذاكرة ودروس وحاجات كتير بس 70 جنيه عسل نيك نحاول نظبط الوقت بس
عبدو: انا بالنسبالي الوقت حلو والدنيا تمام شوف انت لو هتعرف تظبط مع الراجل وانزل وانا ياعم هسيبك تنزل بليل ونبقي نظبطها مع بعض
وصفي: طب حلو اوي كدة شوف هنقابل الراجل امتي ونروحله ونبدا شغل من النهاردة عشان انا علي الحديدة خلاص
عبدو: اشطاا انزلي علي العشا بقي انا نزلت وشغال دلوقتي انزل انت علي العشا واتفق مع صاحب الشغل
وصفي: خلصانة ياخويا طير انت بقي عشان انام

نام وصفى وصحي علي المغرب كدة يدور علي اكل مش لاقي ومعهوش فلوس يجيب اكل مفلس حرفيا قعد وصفي حزين علي حاله اللي وصله وانه حتي مش لاقي لقمة يكلها من قلة الفلوس قام ولع سيجارة وخد بعضه ونزل راح لعبدو مكان الشغل الجديد
وصفي: ايه يابا فين صاحب الشغل
عبدو: لسة مجاش تعالي اقعد معايا لحد ما يجي
وصفي: خلصانة شوفلي بقي حاجة اكلها عشان معييش ربع جنيه وهموت من الجوع
عبدو: شوف ياعم اللي عايزه خده وانا هحاسب عليه وابقي هات حقهم لما تشتغل
وصفي: او مجبش عادي يعني هتفرق
عبدو: عندك حق هي خربانة خربانة وانت دايما مفلسني يعرص
فضلو قاعدين لحد ما صاحب الشغل جيه واتفقوا علي ان وصفي هينزل من 12 بليل ل12 الصبح وهيبدل هو وعبدو بس هينزل لسة كمان يومين
عبدو خلص شغل ورحوا قعدوا في البيت عند وصفي يسهروا مع بعض زي ما متعودين
وصفي: الا قولي يلا لسة مفيش بت راضية تعبرك
عبدو: ياعم البنات كتير بس انا بحب انقي علي مزاجي
وصفي: ايوا طبعا انت هتقولي
عبدو: صح فكرتني في بت كانت عايزه تكلمك شافت الاستوري اللي كنت منزلهولك واعجبت
وصفي: حلو اوي ابعت هات الرقم
عبدو: خد بس خلي بالك عشان دي تبقي الانتيم بتاعت حبيبه حبيبتي يعني لو زعلتها هنيكك
وصفي: هات بس
وصفي خد الرقم واتعرف علي البت اللي كان اسمها سلمي
وصف سلمي ( 15 سنة قصيرة وتخينة بزازها كبيرة وشكلها معقول)
المهم وصفي وسلمي قعدو اسبوع في نعيم يتكلموا كل يوم بليل ويحبوا في بعض لحد ما حصل الموقف اللي شقلب حياة وصفي رأسا علي عقب
بيصحي وصفي علي رنة تليفون من عبدو صاحبه كالعادة ولكن الساعة لسة 6 وهو معاد شغله الساعه 12 رد قال يمكن عبدو عايز يروح او في حاجة
وصفي: عايز ايه يسطاا الساعه لسة 6 بترن ليه
عبدو: انت فين يابن المتناكة انت انا عيزك دلوقتي عشان يانا يانت النهاردة
وصفي: لاحظ انك تخطيت حدود انا حطيتها من زمان يعبدو وانت عارف مهما كان اللي بينا بس غلطك في امي دة مش هعديه بس اعرف في ايه
عبدو: كسمك يلا انت بتخوني وجاي تقولي متغلطش في امي احا دة انا هنيكك انت واي حد هيدافع عنك
وصفي: طيب هو حلو اوي كدة كسمك بقي لما انزلك ابقي افهم وقفل التليفون وكمل نوم لحد ما الساعه12 جات ونزل الشغل ولا في دماغه اي حاجة يستلم من عبدو ولكن فجأءة وصفي داخل المحل يلاقي بوكس في وشه من عبدو
عبدو: بقي يابن المتناكة تكلم حبيبة وتقولها سيبك من عبدو انتي بطل وانا نفسي فيكي ومستخسرك في عبدو دة انا هنيك الشرموطة اللي جابتك
ووصفي سمع شتيمة امه من هنا واتحول ومسك في عبدو وبقوا الاتنين يضربوا في بعض لحد مكسروا الكشك علي بعض حرفيا ووصفي قاعد علي عبدو ونازل ضرب في وشه لحد ما جيه صاحب الكشك علي خناقتهم وطردهم هما الاتنين

مشهد من المستقبل/

وصفي بيفتح باب بيته وهو راجع من الشغل بيلاقي عبدو واقف قدامه وماسك المسدس وبيوجهه ناحيته
عبدو: انت متستهالش تعيش تاني انت مجرد كلب لازم تموت وبيضربه بالنار في قلبه وبينط من الشباك

بس كدة يصديقي دي بداية القصة اللي هنبدأ عليها اتمني تكون حلوة هو ميعتبرش جزء بس هو مجرد تقديمة للقصة هبني عليها الاجزاء اللي جاية اتمني اي حد عنده اي تعليق يكتبه لانه هيساعدني في اللي جاي اكيد

Enjoy:coffee::love:
ما في ابشع من واحد يبلش بقصة وما يكملها

لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك

خيالية أو واقعية يا

@CESAR

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%