NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة مافيا ـ حتي الجزء الثاني عشر 5/7/2023

امته الجديد

• عجبني
التفاعلات: انا الي انيكك بمزاجي
صباح الفل يا نسوانجيه متابعين قصه مافيا لاول مره هنعمل تصويت وهنشوف عاوزين الاحداث تكمل ازاى
١ - سحر وشعوذه
٢ - عالم من الارواح
٣ - خيال علمى
اى حد مهتم يدينى رأيه خلال ١٢ ساعه عشان بفنش الحزء الجديد وبالتصويت هنشوف قصتنا هتكمل ازاى 🤝

• عجبني
التفاعلات: mo_rw
صباح الفل يا نسوانجيه متابعين قصه مافيا لاول مره هنعمل تصويت وهنشوف عاوزين الاحداث تكمل ازاى
١ - سحر وشعوذه
٢ - عالم من الارواح
٣ - خيال علمى
اى حد مهتم يدينى رأيه خلال ١٢ ساعه عشان بفنش الحزء الجديد وبالتصويت هنشوف قصتنا هتكمل ازاى 🤝
خيال علمي طبعا 😍😍

• حبيته
التفاعلات: دكتور اسوانى
مساء الخير يا شباب
انا قدمت اقتراح تعديل طريقة الدمج لتكون من خلال الكاتب او الناشر ياريت الي شايف الاقتراح ده كويس يعمل تصويت في
الرابط دة

سلااااام يادكتور هو انت كتبت جزء جديد والا يتهيئ لي انت تغيب ليه طول ما انت مبدع ليه غيابك طال عن حده تمنياتي لك بدوام الصحه والعافيه ياقلب اخوك واتمنى اشوف بقية القصه
اخوك حاكم الشات

سلااااام يادكتور هو انت كتبت جزء جديد والا يتهيئ لي انت تغيب ليه طول ما انت مبدع ليه غيابك طال عن حده تمنياتي لك بدوام الصحه والعافيه ياقلب اخوك واتمنى اشوف بقية القصه
اخوك حاكم الشات
انا اسف انا لو كملت القصه مش هيبقى الفتره دى للاسف حصلت عندى حاله وفاه فا مش هقدر

• محزن
التفاعلات: حاكم الشاات
انا اسف انا لو كملت القصه مش هيبقى الفتره دى للاسف حصلت عندى حاله وفاه فا مش هقدر
اعتذر عن بجاحتي بالكلام وان شاء*** اخر الاحزان ارجو تقبل اعتذاري الشديد

• حبيته
التفاعلات: حاكم الشاات
بعتذر لكل متابعين القصه على التاخير وهعوضهالكوا قريب الجزء السادس شديد😌♥️

لحد الجزء الرابع والدنيا ماشية تمام
بعد الخامس والسادس معنتش فاهم حاجة

الجزء جميل وكل حاجه بس انتا قولت أن الجزء طويل فين الي طويل ؟

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لحد الجزء الرابع والدنيا ماشية تمام
بعد الخامس والسادس معنتش فاهم حاجة
الفكره ان فيه فرقه بتتلم وبتتكون من ابطال القصه عشان يقدروا يعملوا هيبه لان الفلوس مش فارقه والجزء الخامس فيه تفاصيل العمليه وفي نهايه الجزء الخامس وبدايه السادس بنشوف ايه الى بيربط عماد بعادل وليه معتبره ابنه وليه عادل بيكره اخوه وقصه الخيانه القديمه بس يا سيدى والفرق بتتلم و الفصول الى جايه هتولع 😅

• عجبني
التفاعلات: M o u s a
الجزء جميل وكل حاجه بس انتا قولت أن الجزء طويل فين الي طويل ؟
الجزء مليان احاث وبيوضح عداوات قديمه وكل ده فرشه للى جاى وبعدين ده واخد 10 صفحات وورد ياعم اعمل الجزء اكتر من كدا ايه 😅

الفكره ان فيه فرقه بتتلم وبتتكون من ابطال القصه عشان يقدروا يعملوا هيبه لان الفلوس مش فارقه والجزء الخامس فيه تفاصيل العمليه وفي نهايه الجزء الخامس وبدايه السادس بنشوف ايه الى بيربط عماد بعادل وليه معتبره ابنه وليه عادل بيكره اخوه وقصه الخيانه القديمه بس يا سيدى والفرق بتتلم و الفصول الى جايه هتولع 😅
تمام
الجزء الجديد امتا

• حبيته
شكرا على التوضيح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%