NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة نطحة زيدان جعلتني ملياردير ـ عشرة اجزاء 11/9/2023

Ahmed Sha3ban

ناشر قصص
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
30 سبتمبر 2022
المشاركات
431
مستوى التفاعل
2,025
الإقامة
الزقازيق
نقاط
676
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الاول





* فى وقت سابق



محكمة الاسرة محافظة الاقصر

القاضى ....
نادى على اول قضية

الحاجب...
السيدة حسناء سعيد ضد السيد ناصر موسى

...
احمد منصور حاضر مع الزوجة

القاضى...
طلباتك

المحامى....
موكلتى تطلب الطلاق برضا الطرفين
او الخلع
وفى كل الاحوال تتنازل عن كافة حقوقها الشرعية من مؤخر وصداق ونفقة واية مصاريف اخرى
والطفلان مصيرهما يقع بين عاتق الزوج

القاضى....
تقصد ايه بعاتق الزوج

المحامى ......
يعنى هو وما يريد

القاضى ...
تؤجل القضية لجلسة 5 سبتمبر
للنطق بالحكم اذا لم تتم تسوبة ودبة بين الطرفين


نادى على القضية التالية

الحاجب.....
عزة حسين وهبة ضد الزوج شعبان سيد الغفير

القاضى....
طلباتك

الزوجة....
اطلب الخلع مع تقسيم الاملاك
وانا اخد البنات وهو الاولاد

القاضى....
ايه اسباب طلب الطلاق او الخلع

مفيش تسوية ودية

الزوجة....
اخاف الا اقيم حدود اللـه

لا مفيش هو عاجبه الوضع

الزوج.....
انا مش عايز اطلق

الزوجة....
وانا مش عايزة طلاق ..عاوزاها خلع

القاضى.......
تؤجل القضية ليوم 5 سبتمبر القادم

نادى القضية التالتة

********************************
يوليو 2022
فى احد القصور الملكية بدولة بترولية
محامى مصرى يطلب مقابلة الملك
وبعد انتظار دام لخمس ساعات حان الوقت

الملك....
ايش تطلب واختصر ابها المصرى ما عندى وقت

المحامى....
فيه مواطن مصرى محبوس فى سحون القصر من 18 سنة
بامر مباشر من سمو الامير الراحل سياف
وهنا حتلاقى كل المعلومات
بعد 24 ساعة حتلاقى كل شيء منشور فى كل مكان
سنبلغ منظمات حقوق الانسان
والسلطات المصرية وترقع قضية ف المحاكم الدولية
حتلاقى رقم حساب
نحول له 30 مليون دولار
والمواطن المصرى يكون على طائرة دبلوماسية وينزل فى فندق كذا
بعد مرور المهلة بدقيقة ستجد اسم مملكتك فى كل مكان

سلام جلالة الملك

.............
الملك ينادى مساعدبه
ابحثو لى عن صحة هذه المعلومات


............................
............................

حنشوف ده كله فى قصتنا
................................
..........................

تبدأ قصتنا فى سنة 1995

حسن طالب بالفرقة الثالثة كلية ادارة اعمال
اخر الاسبوع رجع بلدهم يزور اهله

كان فيه علاقة حب تربطه بزميلة ثانوى من البلد اسمها عبير
بس مش حب قوى يعتى اهو كدة وكدة
هو وبتمشى ف البلد
بيبص على بيت عبير
شاف بنت مراهقة ع الباب
حسن....
ازيك يا حسناء

حسناء ( اخت عبير )
اهلا استاذ حسن ..تعالى اشرب حاجة

حسن...
هى عبير نزلت الاسبوع ده ولا ايه

حسناء....
ابوة نزلت وراحت مع امى وابويا مشوار
وانا لوحدى عشان كدة واقفة ع الباب

حسن ....
تحبى اجى اونسك

حسناء ...
يا ريت ...انا باخاف لوحدى

اول ما يوصل حسن الباب

حسن....
لالالالا ..دا احنا كبرنا وبقينا عرايس ولينا صدور وكدة

حسناء...
اومال ايه ..حنفضل اطفـال علطول يعنى
كبرنا وكمان جاهزين للجواز

حسن...
طب ورينى كدة ...لقى قدامى

تلف حسناء وهى مبسوطة ومكسوفة

حسن...
انا ما اقدرش اشوف الحلاوة دى قدامى واسكت
ممكن ادوق الحلاوة دى

حسناء....
تدوق ازاى

حسن....
ادوق بلسانى واشوف طعم الجمال ده

حسناء....
ما تكسفنيش

حسن....
دى مفيهاش كسوف عايز ادوق السكر والعسل والمهلبية والقطايف واللطايف


حسناء....
عيب الناس رايحة جابة

حسن...
يدخل البيت ويقول ....
اهو محدش يقدر يشوفنا كدة

حسناء....
برضو اتكسف

حسن....
انت متعمليش اى حاجة خالص
لو عجبك الكلام تقولى كمان

ويروح يسحبها على اوضة ويحطها ع السرير
وهى حطت ايدها على بقها م الكسوف

حسن ....
تحبى نبدأ بايه

حسناء....
انا باشوف البوس ف التلفزيون
نفسى اجرب بوسة

حسن ينومها على ضهرها
يروح ينزل على شفايفها مص وشفط
يشفط الشفة الى فوق شوية واللى تخت شوية
لحد ما تعلمت تبوس وجربت من وحدها
وحسناء مبقتش دارية بنفسها

حسن يسحب سوستة فستانها

حسن....
هو انت لسه ملبستيش سونتيانة

حسناء ...
لسة شوية بتضايقنى

حسن ...
يبقى بلاش ندوق الملبن دى

حسناء....
لا لا والنبى لانت دايق
برضو عايزهم بزعلو
انا ما صدقت لقيت حد يعلمنى
اعمل اللى يعجبك با ابو على

حسن....
يبقى اقلعى الفستان

حسناء...
اهو الفستان والكلوت كمان

حسن....
لسة شوية ع اللى تحت الكلوت

ينزل حسن هرس ورضاعة وتفعبص ف بزازها
وهى من المتعة بتضم رجليها وتدارى بزازها

بعدها ينزل لكسها
باكله اكل وايديه بتفعص بزازها
بعدها دخل لسانه كسها اخد ربع ساعة ينبكها بلسانه
مع العضعضة والتفعيص خرت متعتها

حسن طلع زبره وحطه قدام بقها
يلا كام مصة صغننة عشان يقدر يدغدغك

حسناء....
كل ده حتنيكنى بيه بس ده كبير ويقسمنى نصين

حسن....
لا ...ده مش حيدخل ..هو بس حيلعب برة برة
ويسحب رجليها على كتفه
وبفضل يفشخ اهلها لنص ساعة
حسناء لاول مرة تنزل متعتها
نزلت 3 مرات واترمت مكانها
حسن عشان تفوق اخدها الحمام وحطها تحت المية
ولما فاقت راحت غيرت هدومها
وشربت عصير
ولما اطمن عليها حسن سابها وخرج


بعدها كل ما بنزل البلد
هى بتروح له عشان هو عايش لوحده
ادمنت حد اسمه حسن
وتعشق زب حسن
خصوصا بعد ما حسن ابتدى ينيكها من طيزها

..................................
*************************
...............................

حسن اتخرج م الكلية
وكان بيدور له عقد عمل ف الخارج
مش عايز الوقت يروح ويطير
ملوش جيش لانه وحيد والديه مع 3 بنات
لكن امه وابوه اتوفو ايام الجامعة
واخواته اتجوزت وهو شايل همه وبس

..............................

كان بيتمشى بالليل
سمع صوت عركة بين واحدة وجوزها

الست....
يا خول يا ابن الكـلب
هو كل مرة تعملها وتمتع نفسك وتجرى
اعمل ايه انا
اروح للجحش يكمل معايا ولا اجيب لى راجل
ومن فين الاقى راجل ف الوقت المتاخر ده
ودينى ومعبودى لانت بايت ف الشارع والطل الليلة
يلا ينعل ابوك ابن كلـب

حسن شاف الراجل طالع يجرى
هو يتخذ القرار

ويدخل البيت ويقول ...
شبيك لبيك
حسن وزبر حسن ف خدمة الست عزة الليل كله

عزة.....
بقالى كتبر منتظرة اللحظة اللى انفجر فيها
طب ودينى لو معرفتش تجيب اخرى
لاصرخ وألم عليك امة البلد
تعالى نيك وابقى اشوف

بعد نص ساعة عزة كانت بتزغرت

خش ع الدور التانى خش يا ابو على ..........
حسن اخد الليل كله يقلب ف عزة
من التعب كانت رايحة الحمام بتزحف على ركبها
وحسن من وراها بينيك فيها
واول ما اتكفت على وشها
حسن لم نفسه وساعدها تروح الحمام
ولما فاقت عزة راحت نامت عريانة
حسن هو وخارح م البيت
لقى جوزها فارش قدام الباب
عزة كانت رمت له بطاطين وفرشىة برة الباب

******************************
بعد فترة
حسن....
يعنى مفيش امل يا عبير

عبير....
ابويا مصمم انه يجوزنى ابن عمتى
حاولت معاه كتير ..ومفيش فايدة
معلهش انسانى يا حسن ..الجواز قسمة ونصيب

***************************

حسن لقى عقد عمل ف الخليج سكرتير ف شركة
المرتب كان كويس
جهز نفسه للسفر يوم الاربع
والخميس كان فرح عبير على ابن عمتها

اتصل وغير ميعاد السفر ليوم الجمعة من غير ما حد يعرف
يوم الاريع ودع اخواته واولادهم واهل البلد واصحابه

راح ورجع قبل الفجر ودخل بيته
وقضى النهار من غير ما حد ياخد باله

بالليل وهو سامع فرح حبيبته كان بيضحك
حب ايه يا عبيط

واول ما سمع اتمخطرى يا حلوة يا زينة
طلع من بيته ناحية الزراعية
وبعد دقايق كان فى شقة العريس

عبير....
مش حتعمل حاجة الا لما انا اقولك
وكمان ع الضلمة ...فاهم يا مجدى

مجدى يسحب نفس طويل من سجارته ويترمى ع الكنبة ف الصالة
عبير تحاول معاه ومفيش منه رجا
تقول احسن خليها مرة تانبة

بعد ساعة عبير تروح تنام
حسن يدخل عليها ف الضلمة
يسحبها لاخر السرير عشان متعرفش تشعل النور
عبير متخيلة انه مجدى جوزها فتتجاوب معاه
حسن بعد شوية فرفشة ونعنشة
يدك زبره ف كسها
ينبك فيها من غير ما يبص لتوسلاتها
بعدها يجيب كريم ويوسع طيزها
وينيك من طيازها وهى بقت زى الشرشوحة
عبير كانت مبسوطة ان جوزها مجدى بالقوة دى وفرحت
خصوصا كنية اللبن اللى ملت كسها ورحمها

حسن بعد ما فتحها ورا وقدام مهنتش عليه يسيبها كدة
راح شغل النور ووراها نغسه

حسن.....
عشان تبقى ذكرى تفتكريها طوال عمرك
جوزك حاولى توهميه انه اللى عمل كدة
مش حيفوق الا الصبح
والنيك برضو قسمة ونصيب
سلام يا عبير

***********************************
******************************
..............................
................................

الجزء الثانى



حسن يسافر للدولة الخليجية
وخلال كام شهر اثبت مهارته
واختاره احد الامراء يبقى سكرتير خاص ومستشار اول

الامير....
جهز حالك يا حسن حنسافر الحين سويسرا

حسن....
وانا اعمل ايه يا سمو الامير ومش باعرف المانى

الامير....
وهل انا ساستشيرك بالالمانى
حنطير لسويسرا مخصوص لايداع وديعة
وبعدها نتفسح شوى
ونطير لفرنسا نحضر نهائى المونديال

**********************

عبير حست بذنب كبير ناحية حسن
خصوصا انها حبلت منه
بعد شهر وشوية
ومن غير ما جوزها يلمسها
اطلقت منه بحجة انه بيحب المعاشرة من الخلف
وفعلا حصلت ع الطلاق
وبطنها ظهرت على اساس اته ابن مجدى
ومجدى واهله حاولو يرجعوها
لكنها اصرت وصممت
ورمت سرها ف بير ملوش قرار
وعاشت لطفلها وتحملت كتير

*******************************************

حسناء اتحدد مبعاد جوازها اول يناير 2000
وهى عايشة الحلم
عايشة على امل ساعة واحدة من بتوع حسن
وتشاء الظروف ان حسن يجى اجازة بعد فرحها بكام يوم
عملت المستحيل مع جوزها عشان يعزمه
وبعد عركة مع جوزها عزموه ع العشاء
واول ما جوزها دخل الحمام
رجع ملقيش حد ف الصالة
جوزها....
اومال فين الضيف يا حسناء

حسناء طلعت بقميص التوم وقالت...
حسن خرج معاه مشاوير قبل ما يسافر
تعالى انا عايزاك دلوقت

حوزها....
اصيرى شوية ..حاخرج ساعة وارجع
البسى دلوقت ولما ارجع

وياخد بعضه ويجرى لبرة

ترجع حسناء اوضة النوم
حسناء....
وحشتنى با حبيبى
معقول ده حقيقى ولا انا باحلم

حسن...
تعالى ...انا كل يوم باحلم بجسمك العسل ده

ويسحبها لصدره وبعصرها
حسناء فرحانة لاقصى الحدود
اخيرا حادوق زبرك جوه كسى

جوز حسناء يدخل الشقة على طراطيف صوابعه
يوصل ناحية اوضة النوم يسمع صوت مراته مع حسن

يرجع ويخرج ولسان حاله بيقول....
احسن اهو يمكن تشيع منه
وتبطل زن على نافوخى عايزة انزل متعتى متعتى
اومال اصرت تعزمه ليه
اكيد كان بينيكها قبل كدة
انا اروح لام طارق بتعرف تكيفنى واكيفها

حسناء بعد ما دخلت الاوضة


حسن حضنها وايده من ورا بتحسس في طيزها وشفايفه بتاكل في شايفها
حسناء.....
امممم اممممم وحشتني شفايفك اوي
حسن.....
وانت كمان امممم كلك علي بعضك وحشاني

بوس واحضان وتحسيس وحسناء هاجت لانها عارفة ان كل ده مش حيتكرر كتبر
وعارفة ان جوزها عارف بيحصل ايه وسابها وخلع
اكيد راح لام طارق اللى بتحط له الخبارة ف طيزه

ايدها راحت علي زبه للي كان واقف غضنفر تحت البنطلون وبقت شغالة تحسس عليه
نزلت علي ركبها وصوابعها بتنزل السوستة
وهي بتبص لحسن ومبتسمة
طلعت زب حسن بره وبدأت تلحس الراس بأبتسامة كلها شرمطة .. تحرك لسانها برااحة وبشويش علي راس زبه وايدها بتدعكه وعنيها كل لحظة بتروح لعيون حسن
اممممم اممممم يالهوووي علي زبك. يالهوووي عليه وهو واقف كدة امممممم. اممممممم
لسانها بيتحرك حولين راس زب حسن حركات دائرية
وتطلع بلسانها ع الراس تلحس الخرم بشرمطة وغنج
وصوابعها بتدعك له زبه
حسن واقف وايده علي وسطه وعيونه مغمضة
سارح مع المتعة واللذه
اححححححححح كسي بيتنفض اوووووووف
يلا بقي تعالا الحس كسي المولع
قامت وقلعت الكلوت بتاعها وراحت علي طرف السرير نامت علي ضهرها رفعت رجليها وفتحتهم
وحسن نزل علي ركبه بين فخاد حسناء
قرب من كسها بلسانه وبدأ في العزف
احححححححح. اححححححح. اووووو اوووووو
كماااان . كماااااان . نااااار ناااااار
حسن ..........
نار فين
حسناء........
احححححح . في كسي
حسن......... مش سامعك
حسناء....... بصوت مليان دلع وشرمطة.. بقولك في كسي
اااااااي اييييييي.. لسانك حلوووو اووووي

لسان حسن رايح جاي ... طالع نازل علي كسها
وهي تحت منه بتموووووت من الهيجان
حسناء......
خلاص مش قادرة.. قوم حطه

حسن........... احط ايه
حسناء.......... زبك
حسن........... احطه فين
حسناء.......... اااااااخ اااااااخ في كسي . حط زبك في كسي

حسن قام وزبه مشدود قدامه
شد حسناء لطرف السرير وفتح رجليها
حط زبه علي فتحة كسها وبدأ ينزل بجسمه وزبه علي حسناء
حسناء....
اااااااااااه. ااااااه.. كسم حلاوة زبك. ااااااااه.. نكني .نكني يا حسن.. حط زبك كله كله .. ايوووووه .. ايووووووه
حسن بيدخل زبه براحة ويسحبه بشويش وهى بتولول تحت زبه من المتعة
جميل . جميل يا حسن.. زبك جميل اوووي
حسن....... زبي بيعمل فيك ايه
حسناء...... بينكني .. بينكني اووووي

حسن شغال نيك في حسناء بالراحة
وحسناء بدأت تطلب منه ينيكها بعنف


وفعلا حسن بدأ مرحلة الرزع والهبد في كس حسناء اللي مكنش بيشبع خالص من زبر حسن

وفجأة سمعت جرس باب الشقة بيضرب
حسن من غير خوف فكر ان جوزها هو اللي علي االباب
شال زبه من كسها

حسناء......... مين اللي جاي دلوقت
حسن ........ يانهار اسود ليكون جوزك

قامت بسرعة ولبست الكلوت بتاعها ولبست الروب عالقميص وقالت لحسن تعالى استخبى هنا

حسناء راحت فتحت الباب
ايه مش معاك مفتاح
جوزها ......نسيته هنا
جاى اخده ورايح اسهر شويه مع اصحابى

حسناء....
طب خلص ولما ترجع تنام ف الصالة
واياك تفتح اوضة النوم وتصحينى
الاهو ملقتش الجو بتاعك ولا ايه .... يلا خلص

جوزها فهم ان سهرتها طويلة
اخد بعضه لبرة
حسناء لحسن..
لا احنا كدة حنبدأ من الاول

بعد ساعتبن رجع جوزها
دخل بالراحة لقى باب اوضة النوم موارب
شاف حسن على ضهره وحسناء ملط نايمة ف حضنه
وبتقوم وتنزل بكسها على زبه وهى مستمتعة
وابتدت تسرع وبعدها تترمى على ضهرها
حسناء...
قوم ارزع ف كسى رزع
عابزة ننزل مع بعض

حسن اتعدل على ركبه
ومسك زبره
جوز حسناء لماا شافه زبره وقف
طلعه وبل ايده واشتغل يضرب عشرة

حسناء ......
اااااااااااااه اضرب يا حبيبى
راس زب حسن غلضت
وايد حسناء بتلعب ف زنبورها بسرعة
شخت متعتها
حسن ملى كسها لبن
وجوزها نطر لبنه ع الارض
حضنت حسن وفضلت تبوسه
بحبك يا ابو على
شيعت كسى وطيزى يا روح قلب حسناء
مكنتش متخيلة ان ده حيحصل من تانى

حسن ...
كل اجازة حاجى افشخه واملاهم لبن يا حبيبتى

جوزها يلم نفسع ويطلع الشارع
بعد ما يخرج حسن يدخل البيت
يلاقى حسناء بتستحمى
بعد الاستحمام تخرج تلاقيه ف الصالة تقول له
خليك بايت هنا مش عايزة حاجة تعكنن مزاجى



******************************
****************************
اما عزة اللى من يومها وبتحلم بحسن

حسن خرج من عند حسناء على بيت عزة
جوزها كان لسه برة
لمت فرشة وغطا وحطتهم ع الباب

حسن ....
حلوة البنت ..اسمها ايه

عزة....
سيبك م البنت
تعالى ع النيك علطول
دخل اوضة النوم وهما شغالين نيك
جوزها رجع ولقى فرشته بره والباب مقفول
ضرب الجرس
طلعت له بالروب ومعاها صينية اكل
ادى عشاك واوعاك تخبط الباب عايزة انام

رجعت ومسكت زبر حسن مص
وبعدها نامت وهو بينيك فيها
البنت دخلت
عزة سحبت ملاية وغطت حسن
البنت راحت ونامت ع السرير واتغطت
حسن وصل عزة لمتعتها ونام ف حضنها لقبل الشمس

*******************************
**********************
تانى يوم حسن يسافر
وتنقطع اخباره
كان مع الامير ف القاهرة
وهناك كلم الامبر انه عايز يعمل حساب ف بنك مصرى
على اساس راتبه يتحول له كل شهر
الامير يعمل له حساب باسم حسن
وعمله حساب عميل سرى
يعنى محدش من الامارة يقدر يوقف التحويل تحت اى ظرف
واستأذن الامير يروح الصعيد
الامير معاه 3 بنات شاميات
اداله اجازة 3 ايام

حسن وصل البلد بعد غياب
واخد اخته الكبيرة وراح البنك
وخلى الحساب مشترك ما بينهم
تقدر تصرف وتحط فلوس
المهم اللى تصرفه تودى لاخواته الباقيات

بعد ما اخد لفته على عزة وحسناء

طفـل بيجرى ف حدود 8 سنين
الطــفل ....
عمو عمو عمو حسن

حسن.... يبص للطفـل وجسمه يقشعر
ايوة يا حبيبى ...

الطـفل ....
انت تعرف ماما عبير

حسن ....
هو انت ابن ابلة عبير

الطفـل ....
ايوة يا عمو
انا شفت صورتك معاها
وطول عمرى بتقول لى ده بابا حسن

حسن ....
بتقول ايه

الطفـل ...
انا اسمى شادى حسن
وماما بتورينى صورتك وتقول لى ده بابا

حسن....
استنى انا رايح معاك اشوف ايه الموضوع

ولسة بيلف مع شادى
عربية دفع رباعى توقف جنب حسن

ينزل منها شخص
الامير عايزك حالا
لازم تكون ف مطار القاهرة بعد اقل من ساعتبن

الطيارة طالعة من مطار الاقصر بعد نص ساعة
اركب بسرعة

حسن يطلع ورقة
يكتب
شادى بيقول كلام
لكن ظروف طارئة وسفر عاجل
انا راجع
وحط فلوس ف شنطة يلاستيك يجى 50 الف مصرى
يعدها يقول لشادى وصل دى لماما
حابقى اجى اشوفكم سلام
ويلف يركب العربية

*******************************************
الجزء الثالث


كانت مشاعر حسن متضاربة
كيف تقول لابنها ابوك حسن
طوال رحلة السفر
من الاقصر للقاهرة
ومن القاهرة للخليج
والان من الخليج الى سويسرا
رحلة شاقة طيرت النوم من عينيه

********************
شادى يرجع بيتهم
شادى....
ماما ماما

عبير....
ايوة يا حبيبى

شادى...
انا قابلت الراجل اللى بتورينى صورته وبتقول لى عليه ده بابا

عبير...
قابلته فين واتكلمت معاه

شادى ...
ايوة كلمته وادانى الكيس ده

عبير تفتح الكيس
تلاقى فلوس وورقة
تفتح الورقة
ايه اللى بتقوليه لابنك ده
ازاى تقوليله ابوك حسن
ظروف طارئة واضطريت اسافر
لما ارجع نبقى نتكلم

عبير...
وحصل ايه بعدها يا شادى

شادى...
جت عربية كبيرة ونزلت منها ناس
وعم حسن ركب معاهم ومشيت

عبير....
حترجع يا حسن ويومها تعرف كل حاجة

*********************************
حسناء تقوم من النوم بعد الضهر
ناصر...
ايه يا حسناء مش حتقومى تجهزى الفطار

حسناء....
انا قلت لك مش عايزة حد يعكنن مزاجى
روح عند امك تفطرك
ولو صحيتنى تانى
حاخد بعضى على بيتنا
انت فاهم
ومش حارجع تانى
اهو نتطلق واونس عبير
فاهم ولا مش فاهم
يلا غور

جوزها ناصر يكتم
ومن غير ما يرد يخرج

***************************
عزة بعد ما قامت من النوم
تحضن بنتها وتقول الظاهر حيبقالك شقيق

بنتها....
سكيك يعنى ايه ممه

عزة ...
يعنى نونو صغنن تلعبى معاه

البنت...
ايييه انا عايزة نونو صغنن

عزة تتنهد وترجع تفكر فى حسن
يا ترى انت فين دلوقت يا حسن
سافرت ولا لسه
ربنـا معاك يا حبيبى

********************
بعد 15 ساعة طيران
تهبط طائرة خاصة فى احد مطارات سويسرا
امن المطار كان ف انتظارها
تصل 3 سيارات ليموزين كبيرة
وايضا سيارات لاحد البنوك
العمال وامن البنك ينزلون من الطائرة حقائب
الحقائب مليئة بالاموال وسبائك الذهب
الحقائب تكدست حول الطائرة والسبارات

الامير كان ف سيارته ومعه فتاتان
احداهما اخرجت قضيبه وتمصه
يخرح الامير راسه وينادى حسن

حسن....
نعم يا سمو الامير

الامير...
انت تسبقنى ع الاوتيل
تجهز كل شيء ف السويت
اياك تنسى شيء يا غبى

حسن يكتمها فى نفسه
ويذهب للسيارة
ثم بنظر حوله بطرف عينه
ويسحب حقيبتين مختلفتين لداخل السيارة
وينادى السائق وينطلق خارج المطار

بعد مسافة 40 كيلو من المطار وهو فى العاصمة السويسرية
يطلب من السائق التوقف
ويتكلم معه بلغة انجليزية جيدة
بعدها ينزل السائق بعد ان اعطاه مبلغا من المال ويوقف سيارة اجرة وتنطلق بالسائق

ينزل حسن ليقود السيارة
ويتوقف امام بنك سويسرى معروف
يطلب الامن ليسحبو الحقيبتين
ويدخل البنك
يفتح حساب سرى
ويودع به 20 مليون دولار
وهذا ما كانت تحتويه احد الحقيبتين
وايضا 20 سبيكة ذهبية بمجموع 100 كجم
ويجعل بصمة عينه
ويتمم كل شيء
الحساب برقم ولا توجد اوراق باسمه
وهذا هو الحساب السرى

ويخرج من البنك ويعود بالسيارة لمكانها
وبعد دقائق يعود السائق
ويناول حسن كيس طعام وباقى المال
لكن حسن يتركه له
ويبدأ حسن ف التهام الطعام
وهو يفكر فى نفسه
هل سيمر الامر مرور الكرام
يتمنى ذلك
هذا ثمن المهانة التى يتعرض لها من الامير

يصل حسن الاوتيل
يجد كل شيء مجهزا
تدخل عليه بنت روسية عود فرنسى
يبدو عليها انها ما زالت مراهقة وعذراء

بعد ان جردها من ملابسها
وهى جردته من الملابس ايضا

كانت حركات حسن بطيئة للغاية فوق جسدها لأنه تذكر موضوع شادى
لكن عاد للمتعة
مع نبضات القلب وشهقات الانفاس المحترقة
من الفتاة الروسية تسارعت الحركات ، زادت قوة و حدة
كان يعلن الثورة على الجميع
وحسن يمسك بحلماتها فى فمه ،
نامت على ظهرها
وبحركة خبيرة ادخلت كل الزب داخل كسها
ودفع حسن زبره نحو الأعمق ،
وانطلقت حممه مندفعة داخل رحمها فى تناغم واطراد لم يعهده من قبل ،
اول مرة يحدث هذا
لكن ما زال زبه على اشده
البنت اخذت من اللبن وتلحس حتى انهته
هدأت شهوته وسكنت ثورته بينما هى تعانقنه بذراعيها ،
لم تسكن بعد ، طلبت المزيد والمزيد ،
ونظر الى ما بين فخذيها وقضيبه

نزل لحضنها
وهو يغترف من حضنها ما يرويه
ويرتوى من شفاهها بما تمني
كان يتنقل بين الشفتين وكانه يجرب طعم كل واحدة منهما
امتدت يداه تداعبان أردافها ، ضغطت عليهما بعنف وتكرار
كانت البنت تبادله الضغط بالعناق فى قوة ،
وهو يعانقها من الخلف ويمرر قضيبه بين الردفين ،
مالت وانحنت حتى اتاحت لى رؤية أشفارها من الخلف وقد لمعت مما يحيط بها من سوائل تذيب الجليد ،
مد زبه حتى استقر عند المدخل ، وبضغطة منها إلى الوراء دخل بسهولة ،
اوقفته لتدير بنفسها المشهد ،
كانت تصعد وتهبط وترجع وتتقدم فى محيط من السنتيمترات حتى استبد به الشوق فضمها إليه وهو يضرب بكل عنف وسرعة ،
تعالت انفاسها وهى تناشده الهدوء ،
تحول صوتها لنواح فلم يتمهل ،
كانت آهاتها صرخات تملأ أرجاء الغرفة ولا زال زبه يخترق كسها ،
ضغط فى ثبات أكثر وأكثر حتى انطلقت قذائف المنى المحملة بمذاق الانتعاش لكليهما ،
هدات حركات حسن بينما لم تهدأ هى ،
نزعت زبه من كسها وراحت تعانقه وهى تفرغ غلها على شفاهه مما لاقته منه منذ قليل ، سحبته من يده من جديد وأدخلته إلى الحمام سال الماء على جسديهما ليمنحهما المزيد من الطاقة والتجدد ، وفوق أرضية الحمام كان اللقاء من جديد ،
لم يكن يعرف متعة اللقاء هذا قبل ذلك ،
كان الماء ينهمر بينما الغرام لا يزال مشعلا الرغبة ، لم يستطع الاستمرار حتى قذف من جديد بداخلها ،

خرج حسن ورمى نفسه ع السرير
ليفوق ليلا

ليجدها لا تزال عارية أمامه

يسحبها عليها
وهى احست به
مدت يدها حتى امسكت بزب حسن
وبحركة معينة
كان زبر حسن ف طيزها
وهى تحرك نفسها امام خلف
وبعد ساعة قذف حسن فى طيزها
بعدها كل راح ف نوم عميق
ولم يستيقظ الا صباح اليوم التالى

الامير بنفسه يوقظه

الامير....
ايه مش بتشبع نوم
قوم يا حمار معانا سفر لايطاليا

يقوم حسن يفطر ويستحمى
بعدها يشدو رحالهم لايطاليا
لمشاهدة نهائى مونديال 2006
بين فرنسا وايطاليا

فى نفس الوقت
البنك كان فى اجازة اخر الاسبوع
مغلق من الخارج
لكن من الداخل كان كخلية نحل
عمال وامن يعدون الاموال بالورقة
وعلى مدى 26 ساعة متواصلة ولم ينتهو بعد

الامير كان مع حسن
وكل حين ينظر للهاتف
وتبدأ المباراة
تشجيع وتهليل
وكل دقائق الامير ينظر للهاتف

حسن...
ايه موضوع الهاتف سموك

الامير ..
التقرير النهائى للاموال يا حمار

حست يفكر فى نفسه
اكيد سيكتشفون النقص
واكيد حيدورو فى كاميرات المطار
اكيد حيكتشفو السرقة

الامير ....
اهو التقرير وصل يا حسن

يصل تقرير كامل عن الاموال والدهب التى تم ايداعه ف البنك
واخره موضع لبصمة ابهام الامير

الامير ينظر ويفتح عينه منذهلا
وفمه باعلى صوت
ايه ده ؟؟؟؟؟

**************
...............

الجزء الرابع


حسن حس وقتها ان خطته اتكشفت
والبنك بعت الارقام
واكيد الامير اكتشف ان فيه سرقة

الامير ...
ايه ده ...ايه اللى حصل

يوقف الامير والتليفون ف ايده اليمين
يرفع ايديه لفوق
وصباعه بالصدفة يجى على موضع البصمة

الامير ...
انطحه كمان يا زيزو
انطح يا زيدان
انطح يا زيزو وبعبصو ف طيزه

حسن يلاحظ ان الامير بيتعامل مع المشهد اللى بيحصل قدامه
زين الدين زيدان بينطح لاعب ايطالى
والحكم يشهر بطاقة حمراء لزيدان
وبعد ان هدأت الامور

الامير لحسن ....
هو ليه نطحو يا حسن

حسن ...
معرفش سموك

ويرجع الامير يبص للتليفون ويقول ...
يوووه
الظاهر صباعى جه ع البصمة وانا مش واخد بالى

حسن...
يعنى ايه

الامير...
يعنى التقرير اتمضى منى بالموافقة
من قبل حتى ما اشوف بيانات الايداع

حسن...
بسيطة سموك نتصل بالبنك ونطلب يبعتو التقرير من تانى

الامير ...
مينفعش يا مغفل
دى محتاج اسبوع كمان
سيبك سيبك
هو انا كنت مع الفلوس م المطار لحد البنك
يعنى حتوقع شنطة ف الطريق
سيبك وخلينا نكمل المباراة

***************************
امن المطار كان بيراجع الاجراءات الامنية اثناء تحميل الاموال

ضابط برتبة كبيرة ....
استنى استنى
شوف الاخ المرافق بيحط شنطتين ف العربية
رجع الجزئية دى من الاول

ضابط اصغر رتبة...
بص يا سيد ارنولد
الاخ المرافق كان بيتكلم مع الامير
وبعدين راح العربية
وسحب الشنطة الاولى وحطها العربية
وبعدها الشنطة التانية
ولو لاحظت يا سيدى
حتلاحظ ان الاخ وهو بيشيل الشنطة
مفيش اى علامات توضح ان الشنطة تقيلة
وبعد ما حط الشنط ركب العربية قدام الكل وانصرف
الواضح ان الامير كلفه بموضوع
وجايز دى شنط هدوم الاخ مش اكتر

الضابط الكبير...
اتصل لى بالبنك نراجع الاجراءات

يتصل والبنك يقول له ان كل شيء تمام
وانتهى مهمة تسليم الودائع
وان الامير راجع التقارير وارسل الموافقة
وعلى امن المطار حذف الفيديوهات الخاصة بالامير
عشان فيها امور خاصة

الضابط ...
تقصد البنات اللى مع الامير
فعلا واضح ان البنات والامير كانو فى وضع جنسى فاضح
وطالما الامور سليمة
حنحذف كل شيء تخص الامير وتسليم الودائع

******************
تنتهى المباراة بفوز ايطاليا بضربات الجزاء
والامير طالع م الاستاد وهو بينفخ
الامير...
فرنسا ما تستحق الخسارة
اجرى نلحق التحليلات ونعرف ليش زيدان نطح الواد

***********************
تانى يوم رجع الامير و حسن للدولة
وكل واحد بيباشر عمله

***********************
حسن فى الوقت ده كان عنده حوالى 35سنة
والامير فوق 60 سنة
رغم كدة مولع بالنسوان

******************
حسن كان فى شقته التى كانت قريبة من قصور الحكام
دخلت عليه احدى العاملات المصريات فى قصر الامراء
كان اتعرف عليها وعلى زوجها اسمها امال
حتى وصل لما بين فخذيها مقابل المال
وما ان دخلت واغلق من خلفه الباب
واقترب منها وبدأ بزارير قميصها لفكه

ولما قرب منها كان قلع القميص والحزام ومسكها من وسطها وقرب منها وقالها .. انتي وحشاني اوي
وايده نزلت علي كسها وشفايفه مسكت شفايفها
وامال راحت حضناااه اوووي
بوس ومص في شفايفها
وشفايفه وصباعه غارز في كسها من فوق القميص الأخضر اللي لابساه
خلت امال اعصابها سابت ونزلت علي السرير وهو فوق منها وشفايفه مش مفارقة شفايفها
ايد امال بقت حضناه وعمالة تضمه وهي بتحسس علي ضهره وبتتأوه وايده هو نزلت لسوستة بنطلونه
نزلها ودخل ايده جوه طلع زبه الضخم المنتفخ صاحب العروق البارزه والرأس المنتفخة
فيه فرق شاسع بين زبه وبين زب عادل جوزها
زبه كانت منتصب زى قطعة الحديد وغارز بين فخادها وامال اول ماحست بيه علي كسها انطلقت من بين ضلوعها اهات مكتومة مليانة بنيران شهوتها المتفجرة
حسن كان جعان نيك
وامال كل ما تكون بين احضانه وتحت زبه تشعر انها جاريته. تحت امره وتحت طوعه
جسمها بالكامل اترعش وحست بحرقان بيسري في عروق بزازها اللي حسن طلعهم بأيده من القميص وبقي بيمص في حلماتها ويرضع فيهم
ااااااااه. اااااااااه.. جامد يا حبيبى مص جامد اوووووي
وزبه من تحت شغال يحك بين فخادها وفي كسها

شوية وراح نازل لبين فخادها فتحهم ودخل براسه تحت القميص.
وصل لكسها اللي كان مغرق الكلوت وبقي بيفرد لسانه ويمشيه علي كسها ويلحس العسل اللي في الكلوت بتاعها
وبعدين بصوابعة وراح منزل الكلوت وهي رفعت رجليها علشان تتخلص بسرعة منه
ونزل مرة تانية لكسها وبقي بطرف لسانه يلسحه من بره.
وبين وراكها
امال حطت ايدها علي راسه وهي مغمضة عنيها وبتعض علي شفايفها. وشعرها سايح علي وشها
اااااااااااححححححح احححححححححح
جميل يا حسن .. جميل اووووووي .. كمان ياحبيبي
كمان مش قاااااادرة .. ااااااااااه
عايزة لسانك يدخل جوه كسي ..
عايزة احس انك بتنكني بلسانك اووووووووف.
صوابعه بدأت هي كمان تتحرك علي زنبورها وطرف لسانه براحة بيتحرك فوق خرم كسها
امال هاجت وايدها بقت بتفعص في بزازها ووسطها عمال يترفع لفوق علشان حسن يتملك من كسها اللى مولعة فيه نار
ااااااووووووووف . اووووووووف .. كمااااان
.كمااااااان يا حسن ..
حسن قام ونزل بنطلونه. وقلع الفانلة وطلع فوق منها 69
امال ما صدقت ان حسن جاب زبه فوق بوقها
رفعت راسها وهي ماسكة زبه اللي كان ضخم جدا
وبدأت تدعك فيه كأنها بتضربله عشرة
ولسانها عمال يلحس في بيضاته.
وحسن ماسك كسها من تحت لفوق لحس بطرف لسانه
زبك جميل اوووي .. يخرب بيته ايه الحجم ده كلة ..
انا مجنونة بيه .. اوووووووف معقول ياخواتي في حد عنده الزب ده كلو .. ااااااااححححح
وخرجت لسانها وبقت عمالة تلحس في راس زبه
حط صباعك في طيزي يا حسن .. بتاكلني اووي
حسن........ دي وحشاني موووت
المرة دى حانيكك فيها بجد
امال.... ياريت يا حسن. ياريت بجد
حسن.... ايه ده انت حبيت نيك الطيز اهو
امال... انت السبب .. هو حد خلاني كدة غيرك
حسن... هو انت ايه مش بتخلي جوزك ينيكك في طيزك
امال ... زبه صغير ومش بيوصل لطيزي ولو وصل بيجبهم كبيره يحك زبه من علي الخرم
حسن.... الطيز دي بتاعتي انا وبس
عارفة لو خليتي عادل يقرب منها اعمل فيكي ايه
امال ... ايه يا قلبي .. اااااااوووووف .
حتعمل فيا ايه اكتر من اللي بتعمله
حسن ...حافضل انيك فيك لما تموتي
امال .... وانا عايز كدة اصلا ..
عايزة زبك ينكني في كل جسمي اوووووووف

حسن قام وراح خلي امال تقوم هي كمان وتفلئس
وكان حاطط علبة فزلين جنبه طلعها ودهن طيزها
ودهن زبه كمان
امال ..... براحة عليا يا حسن انا مش قد زبك
حسن....هو انا اول مره انيكك في طيزك يابت ولا ايه
امال... ايوه بس بتوجعني اوي في الأول

حسن مسك زبه ولصق في امال من ورا
اللي بقت تبص عليه وهي مفلئسة
وفاتحة بوقها ومستنية زب حسن يقتحم حصون طيزها الملبن .. وخرم طيزها بيفتح ويقفل وكانة مستني اللحظة اللي راس زبه تبدأ بالاقتحام والدخول
حسن مسك زبه وبقي عمال يمشيه علي خرم طيزها وينزله علي كسها ويرجع يطلعة تاني لخرم طيزها وهى حتتجنن وتحس بزبه وهو بيدخل طيزها
لحظات وبدأت تحس بعمود نار بيدخل في طيزها وايد حسن ماسكها من لحم طيازها وعمال يضغط بزبه اللي انزلق بسبب الفزلين
امال شهقت اول ما زب حسن بقي كله جواها
وحطت صوابعها علي بوقها وعنيها في عنين حسن
وبصوت هامس بتترجاه ينكها براحة اوي
حسن دخل زبه للبيضان وسابه جواها شويه وراح نايم فوقها وحضنها وبدأ يسحب زبه براحة
ااااااااااااااه . ااااااااه يا حبيبى ااااااااااه
جميل اوووووي كدة .. نكني برومانسية ..
زب حسن عمال يدخل ببطئ اوي ويرجع يسحبة ببطئ ولما حس ان امال خلاص حست بالمتعة وخوفها من الوجع راح بدأ يزود الرتم. وزبه بقي بيدخل اسرع شوية وايدها بتاخد بزازها لفوق وبتمصهم بشفايفها وهي بتتأوه
واحدة واحدة حسن بدأ ينيك اسرع وصوت امال بقي اعلي. وارتطام لحم حسن في لحمها كان بيرج في الأوضة
نكني اوي.. نكني جامد يا حبيبي. زبك جميل .. زبك جميل .. اااااه اااااااه. ياخرابي عالمتعة .. اوووووف
وايدها نزلت لكسها وبقت عمالة تدعك في زنبورها بصوابعها وحسن شغال دك ورزع في طيزها
شوية من النيك في طيزها امال قالت خلاص مش قادرة شيله بسرعة
حسن طلع زبه من طيزها وامال راحت قايمة وخلته ينام علي طرف السرير ورجليه الأتنين مفردوين علي الأرض وراحت طالعة عليه ومسكت زبه ونزلت براحة وقعدت علي زبه وهي مسكاه بأيدها ..
ظبطت راس زبه علي كسها وبدأت تقعد عليه وهي بتتأوه لغاية ما بقي زبه بالكامل جوه رحمها ..
قعدت عليه وراحت بشفايفها واخدت شفايفه تمص فيهم وتتحرك برحة اوي لقدام ولورا وهي قاعدة علي زبه وايده مسكاها من وسطها وبيساعدها تتحرك لقدام وهي راكبة زبه
بعد ما شبعت من شفايفه بدأت تقوم براحة وترجع تقعد علي زبه وبصوابع ايدها بتفرك في حلمات بزازه
فضلت قاعدة تتناك من زبه شوية حلوين وبعدين خلاها نامت علي جنبها وهو نام وراها

تليفونها رن وحسن مشبط زبه في كسها من ورا
امال مسكت التليفون وحطت صباعها علي شفايفها علشان حسن يسكت ويبطل نيك فيها علشان اللي بيتتصل بيها جوزها

امل بصوت محشرج وبتحاول انها تتمالك نفسها واعصابها ..

الو ايوة يا عادل.. معلش ياحبيبي اتأخرت عليك
كمان شوية وجاية يا حبيبى
ماشى حبيبى مع السلامة
وامال لما كانت بتتكلم حسن عمال ينكها نيك خفيف وكل شوية امل تبصله بعصبية علشان ميطلعش صوتها وتتفضح لكنه مسمعش الكلام وراح رازع زبه مرة واحدة في كسها خلاها قالت اه

فضل حسن ينيك في امال اللي دخلت المود تاني بسرعة وزب حسن داخل خارج في كسها بسرعة
ولما عرفت ان حسن خلاص حيجبهم قالت له
اوعي تشيل زبك . هاتهم في كسي
حسن مسكها جامد اوي ودخل زبه بكل قوته في كسها ورجليه اتخشبت وقذف حممه البركانية جوه كسها وامال بتعض في شفايفها من المتعة وهي حاسه بلبن حسن السخن جواها

بعدها خرجت جرى لسكنها مع جوزها

لكن حسن قام يفتح الباب اللى كان بيخبط
ومكنش واخد باله انه عريان
واول ما فتح اتفاجئ ببنت الامير
اللى اول ما شفت زبه
فتحت عيونها لاخر مدى وبحلقت وقالت
اير حصان
............

....

الجزء الخامس


قبل دقايق ...
امال كانت نازلة بعد النيكة المعتبرة من حسن
لكن لقيت الاميرة طالعة السلم
امال رجعت بالراحة وطلعت الدور اللى فوق شقة حسن

الاميرة ضربت الجرس على حسن
واول ما فتح الباب
هو متخيل ان امال رجعت الظاهر نسيت حاجة
واول ما الاميرة شافت حسن عريان وقالت زبرحصان
حسن اتصرف بسرعة
لقى جلابية صعيدى متعلقة ورا الباب ولبسها

الامير....
ايش بتعملى هون يا قمرى

الاميرة اتلبخت واتصدمت
لكن لما لقت حسن لبس هدومه
قالت ...
موظفة من المطبخ لمحت دخلت المبنى قلت اكيد هى هون

حسن ....
اهلا سمو الامير
انا معرفش مين ومحدش بيجى عندى


امال كانت نازلة ومعاها علبة جاتوة

امال...
العفو سمو الامير
اهلا سمو الاميرة

الاميرة...
ليش انت هون

امال...
اشتريت علبة جاتوة سموك
وعدت زوجى احضر له الجاتوة

الامير...
البس وحصلنى يا حسن
وانت يا قمرى ع القصر
وما تنزلى دون بودى جارد ..هيا

ومر الامر مرور الكرام
لكن الاميرة تضمر فى نفسها شيئا

بعد ايام
الاميرة تصادف حسن فى حديقة القصر
اتكلمت معاه
اللى شفته يا مصرى لازم اشوفه من تانى

حسن....
عفوا سمو الاميرة ..تقصدى ايه

الاميرة...
ايرك اقصد ..زبك حاجة خرافة
لازم اشوفه والاعبه
مستحيل اسيبك من غير ما استمتع به شوى

حسن...
سموك لساك قاصر
هون يعدمونى لو فعلت

الاميرة...
ما تعيل هم.عندى 21
محتاجة مثل ايرك مو لازم ولوج
يكفى تفريش وتنطيش
مستحيل اسيبك

وتسيب حسن وتبعد

بعد كام يوم الامير اخد مرته لقصر خاص برة المملكة
يعنى بيحتفل بعيد زواجه منها
الاميرة استغلت الفرصة وراحت لحسن البيت
فضلت تحاول مع حسن وحسن بيصدها
خايف لو عرف الامير يقتله

لكن مع اصرار الاميرة
قال مبدهاش وشالها على اوضة النوم
ربع ساعة كان زبه بيحفر ف طيز الاميرة
واتكرر الموضوع مرات ومرات
وبعدين حسن اضطر يلضمها مع امال
عشان لو جت لوحدها حيشكو ف الموضوع
امال كانت تتناك ورا وقدام والاميرة تتفرج
لحد ما الاميرة من شبقها اصرت تجربه ف كسها
ومع اصرارها والحاحها
ربطها ع السرير وربط بقها عشان الصراخ
وكان بيفرش لها كسها
واول ما خلاص حيدخله
جرس الباب يضرب
حسن يتفاجئ ... مين حيجى ف الوقت ده
يقفل باب اوضة النوم بعد ما لبس هدومه
ويفتح الباب
يلاقى الامير ومعاه البودى جاردات

الامير...
فتشو الشقة كويس
شوفو عنده حريم ولا ايش

حسن...
سمو الامير

الامير..
ههههه ..بامزح بامزح
اعمل حسابك بعد اقل من ساعة حنكون ف المطار
مسافرين دولة جارة
لا تتاخر
هيا يا بودى جاردس

الامير وحرسه يمشو

حسن يرجع اوضة النوم ميلاقيش حد
امال والاميرة الظاهر خرجو من سلم المطبخ لما سمعو صوت الامير

بعد ما استحمى حسن وبيلبس هدومه
باب الشقة ينكسر
يدخل الامير ومعاه البودى جاردس
وكمان معاهم امال متكممة وعيونها كمان مربوطة بحتة قماش
ومعاها واحد كمان متكمم
وعلى وشه كيس اسود
الامير...
دخلوهم اوضة النوم واتخلصو منهم
خلوهم ملط واقتلوهم واحرقو الشقة

اتنين بودى جارد يضربو حسن على راسه
ويغمى عليه

تانى يوم يفوق يلاقى نفسه فى قاعة محكمة
القاضى...
انت متهم بقتل حسن سليمان حسن
وزوجته امال بكرى الجمال

حسن...
ازاى ..انا حسن سليمان

القاضى...
انت عادل منصور الزناتى
لقيت مراتك وحسن فى وضع جنسى
وقتلتهم وحرقت الشقة بيهم

حسن ....انا حسن
معرفش اللى بتقول عليه ده

القاضى...
حكمت المحكمة بالحبس المشدد 25 سنة
وان ظهر من يطالب بالقصاص من اهل القتيل والقتيلة
سيكون القصاص بالمثل

حسن...
احلف لكم بايه
انا معملتش حاجة
انا حسن مش عادل

يدخل عساكر ويحطو كيس اسود على وشه
بعد شوية يلاقى نفسه ف زنزانة لوحده
يريطوه ف سلسلة طويلة
ويقفلو الزنزانة

*********************
ايه اللى حصل

الامير كانت بتبلغه حراس الاميرة
انها بتروح لشقة حسن
وبعدها ابتدت تروح مع واحدة اسمها امال ويقضو ساعتين ع الاقل مع حسن

واخر مرة كانت لما وصل الامير شقة حسن وقال له معانا سفر
الحراس صورو الاميرة وهى خارجة من الشقة من المطبخ اللى ورا
وبلغو الامير

الامير نزل مع حرسه بسرعة
واخد الاميرة وامال
ومعاهم الحرس اللى كان مكلفهم بالمهمة ومفيش حد يعرف غيرهم
ويطلعو على طريق صحرا
وهناك يهدد الاميرة وامال
ويطلع المسدس
لكن يضرب كل الحرس
ويرميهم ف الصحرا
ويرجع يحبس الاميرة
وياخدو امال وجوزها
وينفذو خطة القتل
عشان تثبت انها جريمة شرف

طبعا مفيش لا صحافة ولا اعلام
ولا بوليس ولا محكمة
كلها كانت فيلم على حسن
اللى غرر بالاميرة
رغم ان الاميرة هى اللى استغلت حسن

***************************

حسن مش بيشوف حد ف الزنزانة
هو مش ف سجن اصلا
وكمان مسجون باسم شخص تانى
الاكل بيجيله لما يكون نايم
هو ف اوضة خاصة تحت الارض
كان الامير بيستغلها ف سجن اعداءه
الامير كان هو ولى عهد الحاكم
والحاكم وصل من العمر ارزله
وكان على وشك .....لكن

بعد اقل من شهرين

طخ طخ
صوت مسدس وطلقتين

*******************

يا ترى مين بيضرب مين



..ومن الجزء القادم تبدأ الاثارة والمغامرة
لكن يا ترى مين حيكون البطل
.........


..

الجزء السادس




ضرب النار كان فى غرفة التدريب
كان الحاكم مع الامراء
الحاكم جمع الامراء للمشورة
بيفكر انه يتنازل عن الحكم لكبر سنه
وانه حيتنازل مش لولى العهد
لان ولى العهد كمان وصل فوق 60 سنة
واللى يقدم مشروع متكامل
يزيد من ايرادات الدهب ف الدولة
هو اللى حيستلم الحكم
والمشروع يتقدم خلال شهر

واتفض الاجتماع

كان الامير صاحبنا بيطق شرار م الغيظ

الامير كان منع بنته من الخروج
بعدها فك عنها الحصار
بعد ما وصله تقرير بعذريتها

الامير كان بيفكر فى اى مشروع
راح القصر الكبير الخاص
وكان مليان نساء من جنسيات مختلفة وخدم لزوم الفرفشة
وكان بيفكر ويلعوط مع الحريم

بنته عرفت تدخل مكتبه
وكمان عرفت كلمة سر خزنته
وفتحت الخزنة
دورت ف الورق
وعرفت كل الحسابات السرية
منها اللى كان ببصمة
ومنها اللى كان باسم الامير
واللى كان باسمه كام مليون
اما اللى بالبصمة
كان مليارات غير سبايك الدهب

*****************
الامير وحراسه عايشين ف اللغوطة
الامير كان شبه سكران
يندلق كاس ع الطاولة
تشتعل الطاولة
لكن يغمى على الامير

تانى يوم يفوق يلاقى نفسه ف المستشفى
وايديه مربوطة من اثر الحريق
بعدها يرجع قصره
والاميرة تهتم بيه
وتغير طقم الحراسات بشكل كامل
بس الكل كان طوع امرها

بعد كام يوم يفك الشاش من ايديه
يلاقى ابهام صباعه الشمال محروق
ويعاين اليمين
ويقول هو ده المهم
وتمام محصلوش حاجة

تانى يوم
الاميرة تجيب واحد هندى
تتفق معاه على 100 الف دولار
ويتسجن مكان حسن ويبقى اسمه عادل
واى حد ينزل له السجن ميكلموش
ويربى دقنه عشان تخفى شكله

الهندى يبعت الفلوس لاهله
ويروح السجن
ويطلع حسن متخفى مع الاميرة
ويروح الاقصر ويبقى ضمن الحراسات

بالليل وقبل ما ينام الامير
الاميرة (قمر) تحط منوم لابوها فى شراب النعناع
وبعد ما يروح ف النوم
حسن مع الاميرة يروحو اوضة الامير
الاميرة تطلع ورقة فيها حسابات بنوك سويسرا السرية
حسن ياخد تليفون الامير
يدخل ابلكيشن اول بنك
يطلب سحب الودائع لحساب اخر
والبنك يطلب بصمة ابهام الامير
وبعد التأكيد
البنك يطلب بصمة العين

حسن لقمر....
اوبا يبقى كل حاجة باظت لو طلبو بصمة الصوت

قمر ...
سهلة ما تحتار اسجل صوته باكر

حسن...
ههه مش كدة
دول حيطلبو منه يردد كلمات
وكل مرة الكلمات تتغير

قمر...
لا مو معقول يعمل كل دى بصمات

لكن
البنك ارسل تقريرا مفصلا بالحساب
ويطلب بصمة ابهام صاحب الحساب الجديد
وحسن كان جاهز وحط بصمته
وبعد ربع ساعة يجى تقرير تانى
تم التحويل

حسن ...
اول بنك تمام مفيش بصمة صوت
وده اكبر مبلغ فوق المليار دولار

قمر...
ما باظن يأمن ببصمة صوت
ابى صوته بيتغير لو اخد برد

حسن...
اتمنى كدة ..نشوف البنك التانى
ويكرر الموضوع مع اكتر من بنك

قمر...
ليش ما سويت تحويل مع سبائك الدهب

حسن...
السبائك مدموغة ومختومة
وحيبقى سهلة التتبع
انا اللى بدى اعرف
ليه بتعملى كدة مع الامير ابوك

قمر...
اللى عمله مع امال وجوزها
شي ما يتخيله عقل ولا منطق
انسان عديم الرحمة
بدى منك طلب

حسن...
اؤمرى يا سمو الاميرة

قمر...
ده عنوان امال وجوزها ف مصر
حاول تعرف اهلهم
وتساعدهم من غير ما يعرفو

حسن...
وانت ما حتيجى معى

الاميرة...
لا ما اقدر
انا هون حاحاول ابعد عنك اى شبهة

حسن...
ممكن اى حد يكتشف انى هربت

قمر
سيمر وقت طويل قبل ما يكتشف الامير هروبك من السجن

حسن...
بس انا هنا بحكم الميت

قمر...
ترجع بلدكم وتغير شخصيتك
وانا مخطوبة لابن عمى قبل ما اعرفك
ساتزوجه وانت ابعد عن مصر

حسن ...
طب حاعرف ازاى انك بخير

قمر..
ان جدت اى ظروف تستدعى هروبى
فيه حساب فيس انظر هايدا هو
حاول كل حين تنظر اليه

حسن...
وحاعرف ازاى انك بخير

قمر..
ان لقيت انى نزلت صورة وردة سودة
وعملتها صورة الغلاف
ده معناها انى فى اوربا

حسن ...
فين فى اوروبا

قمر...
ده عنوان منزل فى البرتغال
ما حدن يعرفه سواك
تحاول توصل قبل شهر
بعد الشهر ما باعرف شو اسوى

المهم
دى اوراقك
تسافر على مصر
وهناك صرف حالك
بس انا ساشتاق لك
بدى تقضى معى شوى قبل سفرك
لكن للاسف موعد سفرك خلال ساعة

حسن ودع الاميرة قمر
وطلع المطار وركب طيارة القاهرة
ومن المطار عدل على سمسار
استأجر شقة بدون كتابة عقود لشهر

حسن نزل يشترى طلبات للبيت
وهو راجع البيت
ساكن ف الدور التانى
لقى واحد ومعاه محضر
وقدامهم واحدة بتصرخ
.......
حرام عليك
ده يادوب شهر
اصبر علينا شهر كمان
يكونو عملو نسبة العجز لجوزى
وبعدها نقبض معاش كامل
وادفع لك الشهرين مع بعض

شخص...
انت موظفة ف السجل المدنى

الست...
انا موظفة لسه جديدة
معداش على تعيينى سنة
ويادوب المرتب مكفى البيت
وعلاج الراجل
ارحمو بقى حرام عليكم

حسن يحط الحاجة قدام الباب
ويتقدم ناحيتهم
حسن...
ايه الموضوع يا حضرات

شخص...
خليك ف حالك يا استاذ حسان
انت ساكن لشهر وحتمشى
ملكش دعوة باللى بيحصل

حسن..
ايه الموضوع يا ست
ارجوك اتكلمى انت

الست...
ايجار شهر متأخر
وجاى معاه انذار على يد محضر

حسن...
سهلة خالص ..الموضوع مش مستاهل

شخص...
هو ايه السهل يا استاذ حسان
طب ايدك على فلوس الايجار

حسن...
بص يا استاذ مرقص
جهز الايصال بست شهور كمان
راجع لك ..ثوانى

مرقص...
ملكش دعوة يا استاذ حسان

الست...
استاذ مرقص هو اصلا بيضايق فينا
عايزنا نعزل وخلاص
وانت حضرتك تتغرم ليه

حسن دخل وطلع بالفلوس
حسن...
هو كام ايجار الشقة

مرقص...
ما تتدخلش ف حاجة متخصكش

حسن...
خدى الانذار من المحضر
تطلعى القسم
تعملى بلاغ ان صاحب البيت مش عايز يستلم الايجار
وانا حاروح معاك

مرقص...
وعلى ايه
هات الفلوس
وادى ايصال الشهر المتاخر
وده ايصال الشهر الجديد

وبعد ما تستلم الست الايصالات
تصر انه يجى يشرب قهوة

حسن يدخل معاها
ويدخل يشوف جوزها راقد
شكله يدى ولا سبعين سنة من التعب

الست (فايزة )...
ده عنده 36 سنة
بقاله 3 سنين بيغسل كلوى
متجوزين من 4 سنين
ومن وقتها واحنا بنلف على مستشفيات التأمين الصحى ومفيش تحسن
وانا اتعينت من سنة
والمعاش اللى بيصرفه
مش مكفى تمن المواصلات
ومرتبى بالعافية بيكفى لاخر الشهر
ويجى صاحب البيت عايز يمشينا

حسن...
انت لو احتجت اى حاجة انا سداد
وابقى ادفعى وقت ما تتوفر الفلوس
براحتك خالص متستعجليش
هو مفيش معاكم ولاد

فايزة...
ملحقناش نتهنى بجوازنا
حتيجى ولاد من غير ما ترش الارض غلة

حسن..
ايوة فهمت
جوزك اسمه ايه

فايزة...
حسين سلمان حسن

حسن فكر وقال...
خلى القرشين دول معاك
اعملى اكله حلوة ودسمة
جايز السيف يسن نفسه ويرش غلة

فايزة...
ههههه وهو السيف حيشد من اكلة
خلاص اخدنا نصيبنا

حسن...
استاذن انا

فايزة..
بس كدة كتير
الفلوس دى كتيرة وغير الايجار
ازاى حاقدر اسدد كل ده

حسن...
مش مهم تسددى
انا قاعد شهر وماشى
اعتبريهم قرض لا يسدد
عن اذنك

فايزة ...
صدقنى لولا الحوجة ما كنت اخدتهم
لسه مضطرين نعمل جلسة تالتة
والجلسة التالتة بتكون باجر
والموضوع مكلف

حسن...
كله نصيب
واللى مكتوب لك حيجيلك

ويوصل البيت
يدخل المطبخ يحط الحاجة
كان جعان
يقطع سلاطة ويفتح علبة جبنة
وهو بياكل يفكر
حسين سلمان حسن
لو شلنا يـ من حسين وحطناها لسلمان
حيبقى الاسم حسن سليمان
لالالالا مش كدة
انا يبقى اسمى حسين
وابويا سلمان
نبقى نحطط ف الموضوع كويس
يدخل ينام وهو الموضوع دخل دماغه

بعد العصر الباب يخبط
يصحى م النوم
ويقول مين حيحتاجنى عشان يخبط

يقوم يفتح يلاقى فايزة
كان معاها صينية اكل
كانت لابسة عباية بيتى
العباية خفيفة وف حاجات بتظهر منها

حسن...
ايه الحلاوة دى

فايزة..
لا دى مش حلاوة
دى لقمة احسن من اكل النواشف

حسن..
لا انا اقصد حاجة تانية

فايزة...
تقصد ايه

حسن...
انا باقول الوش منور
اكيد السيف شد وزرع الارض

فايزة...
لا دة بقى من الاحلام

حسن ...
يبقى الوش معمول بفتلة

فايزة..
حاجة زى كدة ههه يعنى

حسن يروح يشبط فيها من طيازها
ويحضنها وبعصر بزازها
حسن ...
طب ينفع سيف بديل

فايزة...
اى اى اى
مش حمل لمسة يا استاذ حسان
انا كدة ممكن اوقع ف الغلط

حسن...
وفيها ايه
اهو غلطة وندمان عليها
وغلطة تفوت ولا حد يموت

فايزة...
اه اااه مش كدة
انت حتعصرنى
ارجوك مش حمل اى لمسة

حسن يرفع العباية
ويدخل ايده من جنب الكلوت
ويدخل صباعه جوة الكس
ويقول ...ده لسه ضيق

فايزة اترمت على بطنها
وحطت راسها بين ايديها
فايزة...
اه احححححح بالراحة
ااااه ارحمنى ونيكنى
وحياة اغلى حاجة عندك
عمرى ما فكرت غير فيك
اسدد شوية من جمايلك
الراجل اكل ونام

حسن يطلع صباعه ويغطيها
ويروح يغسل ايده

حسن ...
بعد ما ناكل حاوريك المتعة

وهما بيتعشو
فايزة...
تعرف انا وجاية كنت اقول
يا رب يطلع لماح ويفهم
انا محدش دخل دماغى غيرك
واول مرة احن لراجل يعصرنى
ومن يومين ماكدبش عليك
ضعفت شوية مع المدير
حضنى غصب عنى
بعد ما كنت حاصرخ والم الناس
سد بقى
وحاولت افلفص منه معرفتش
قلت اسكتى واستمتعى
فضل قافش فيه شوية
وببهز نفسه على فخادى من ورة
دقيقتين تلاتة
فضاهم ف هدومه واخد بعضه ومشى
قلت خيبة على رجالة اليومين دول
حتى المرة الوحيدة
اللى الاقى راجل يتجرأ ويعملها معايا
وانا استسلمت
وقلت نيكة يمكن تسد احتياجى شوية
ونيكة تفوت

حسن ..
يعنى انت كنت جاية قاصدة

فايزة..
قلت لو طلع لماح
لكن انا مش حاعرف اقول لك

حسن ..
طب وبالنسبة لجوزك
حيقعد كدة لوحده

فايزة..
امه هناك

حسن...
امه شافتك جايه بالهدوم دى

فايزة ترفع شنطة بلاستيك..
دى فيها الهدوم اللى حارجع بيها
قلت لها رايحة اتفرط شوية وراجعة

حسن...
باحسب
اصل انا مش من نوعية المدير ابو 3

فايزة...
3 يعنى ايه

حسن...
يعنى انا من بتوع الساعة
النيكة تاخد ساعة

فايزة تزغرت على خفيف ...
يا حظك يا فايزة لما تكونى عايزة
لولى للللللللللللللللى

تليفونها يرن
فايزة...
ايوة يا عمتى
ايه بتقولى
طب انا حابعت لك الاسعاف واحصلكم
نص ساعة اكون هناك

حسن...
ايه اللى حصل

فايزة...
حسين تعبان
حتيجى الاسعاف حياخدوه زى كل مرة
وهناك شوية حقن ومهدئات ويرجع

حسن...
طب يلا اروح معاكم

فايزة...
متتعبش نفسك
بتحصل كتير
وتروح تقلع العباية
بسرعة حاموت واتناك بقالى كتير

حسن...
وجوزك

فايزة...
وانا اعمل له ايه
يا ريت يغور فيها ويريحنى

حسن...
مش انت موظفة ف السجل المدنى
لو ساعدتينى وطلعت لى بطاقة باسم جوزك حاديك مليون جنيه

فايزة...
بتقول ايه

حسن ...
مليون جنيه

فايزة تقلع الكلوت والسونتيانة
حسن يروح شايلها على اوضة النوم
وهى بالعافية تاخد تليفونها
فضل ينيك فيها نص ساعة
وحسن لسه شغال
وهى كانت بتموت من المحن
محرومة من زمن فعلا
وكسها جاب دمـ اول ما دخل زبه
ويرن تليفونها
فايزة...
ايه ...مااات
يا حبيبى يا حسين
وتقفل التليفون
وحسن يطلع زبه

فايزة...
رايح فين كمل جميلك
املانى لبن
جايز نطلع بعيل نكتبه باسمه

حسن من غيظه فضل يدك فيها دك
بعد ما فضاهم
هى استحمت ورجعت شقتها لبست اسود
حسن بعد ما استحمى خبط عليها
واداها فلوس لزوم اى مصاريف
المرة دى اخدتها

فايزة...
بعد ما نخلص الدفنة والجنازة وكدة
حاجى ونكمل موضوع البطاقة
واعرف ايه الموضوع بالظبط
وانا ادلك

يا خرابى يا حسين
وتنزل وهى تصرخ
والعمارة تطلع عايزة تعرف حصل ايه


*******************
بعد اسبوع
فايزة كانت مع حسن ف اوضة نومه ملط
بعد اول نيكة
فايزة...
قولى ايه الحكاية

حسن...
ابدا
وانا ف اوروبا
كنت مع الكفيل بتاعى
اصل كنت شغال ف الخليج
الصراحة لقيت شنطة فيها فلوس
الفلوس تبع الكفيل
الظروف كانت ماشية معايا
اخدتهم وحطيتها البنك بحساب سرى

فايزة...
يعنى ايه حساب سرى

حسن...
يعنى حساب برقم مش باسم
وكلمة السر بصمة العين

مش حيفرق لو كنت حسن او حسين

فايزة...
لا كدة مش حتنفع بطاقة حسين
واحد موظف غلبان لو طلع معاه فلوس
اكيد حيشكو ف الامر
ويدورو وراك ويكتشفوك
الحل عندى
بس محتاج مليون تانية
عشان حاخلى المدير يمضى ع الورق
ومن غير ما ياخد باله

حسن...
ازاى حيمضى من غير ما يبص ع الورق

فايزة..
اصل حاوريه اللى نفسه فيه
اهو نيكة ولا حد يشوف

المهم قوم ادينى التانى
بعد ما نتمتع اقولك ع الفولة
يا حلاوة الكس اه
وحبيبى راكب وياه

حسن...
انت شرموطة كبيرة على فكرة

فايزة...
وغلاوتك
انت اول واحد يدوق كسى بعد جوزى
انا ما ضعفتش الا قدامك
الاول كنت اقول جايز يتنازل عن جزء من فلوس الايجار
ما انا كنت ناوية ادفع اول الشهر
لكن دلوقتى فيها مليون
ايوة حلو كدة
شوية شمال وشوية يمين
اااه احححححح
يا لهوى على اللغوصة يا ابو على

*******************
..






.

الجزء السابع




بعد وصلة النيك التانية

حسن...
يلا كدة قولى لى ع الزيتونة ولا الفولة مش فاكر ولا اللمونة

فايزة....
بص يا سيدى
كان معايا اخ ف الخارج
سافر اوروبا وهاجر هناك
من حوالى 6 سنين
كان فيه واحد خليجى ف نفس الدولة
المهم اخويا اتصادف ..

حسن ...
لا .هى مش ناقصة رغى
انت قلت الفولة يعنى الخلاصة.اختصرى

فايزة ...
اه صحيح ...نقول الزتونة
اخويا اتعرض للقتل
والموضوع اتقفل عليه ضبة ومفتاح
يعنى وكأنه محصلش
وجانى مرسول من المسؤول عن قتله
وجاب لى حاجة اخويا
يعنى ورقة وحاجته المهمة
وكمان 100الف جنيه
عشان اكفى ع الخبر
يعنى اخويا عايش ف حكم القانون
وهو شبهك شوية على فكرة

حسن...
قصدك يعنى..

فايزة ...
ايوة قصدى يعنى
حاساعدك واطلع لك بطاقة باسمه
وكمان حاديك باسبوره القديم
عشان تطلع بدل تالف او فاقد
انا حاجهز كل حاجة

حسن...
طب والتصوير وشهادات اخوك

فايزة...
عندى كل حاجة
بس محتاج حاجة بسيطة

حسن...
حاجة ايه

فايزة...
عملية صغيرة تصغر بيها مناخيرك
وتظبط وشك عشان تبقى اقرب شبه منه

حسن...
انت متأكدة حتقدرى

فايزة ...
اسهل من عمل حلاوة

حسن...
حلاوة ايه

فايزة ...
حلاوة النتف يا سونة

حسن...
طب تعالى يا متناكة
وحياة كسك لارزعه ف طيزك

فايزة تاخد بعضها وتجرى لبرة

حسن ...
يعنى حتروحى فين

فايزة تفتح شراعة باب الشقة
وتشوف الطرقة والسلم فاضيين
كانت عريانة ملط
تروح تجرى على شقتها
وتفتح الباب من الشراعة كانت سايباها مفتوحة
كان حسن واقف بيبص عليها

حسن...
يا بت المجنونة
دة لسه كسك بينقط لبن

**************************
بعد اسبوع كان ف المانيا
عمل عملية تصغير انف
وشد وشه لحد ما بقى اقرب للصورة بتاعة اخو فايزة
ورجع مصر بباسبور اخوها
وخلال ايام كان ف السجل المدنى
وفايزة دخلت ع المدير
وكانت فاتحة 3 زراير من البلوزة
المدير اول ما شاف كدة
عيونه احولّت وكان بيبلع ريقه
امضى يا استاذ اسامة
واسامة يمضى من غير ما يبص
ولما زودت العيار عليه هبش فيها
وشدها عليه
وابتدى بمص نص بزازها الظاهرة قدامه واللى بتتهز منها

فايزة...
استنى اخلص ورق عماد اخويا واجيلك

المدير..
خلصى من جهازى الخاص

فايزة وقفت وفلئست قدام الكومبيوتر
المدير فتح لها بكلمة السر
وراح وراها ورفع الجيبة
شاف حلاوة وجمال فخادها
راح قفل الباب
ورجع نزل كلوتها
يفضل يلاعبها بصوابعه
بعدها نزل بوشه لبين رجليها

فايزة غيرت حاجات فى بيانات اخوها
وبدلتها ببيانات حسن
مثلا فصيلة الدم
وبصمة الاصابع من خلال فيش وتشبيه حسن
وعملت كل المطلوب واللازم
ومش باقى غير التصوير اخر حاجة
بعدها حست بزب المدير بيدك كسها
يادوب 3 دقايق وكان راميهم ع الارض
واترمى بعدها على كرسيه

المدير...
خلصت يا فايزة

فايزة...
تمام جددنا البيانات
مش باقى الا التصوير

المدير...
خلاص روحى معاه وانت صوريه براحتك
وكمان تقدرى تروحى النهردة

فايزة تروح اوضة التصوير
وهناك تحط صوابع حسن على كشف البصمة
وكل حاجة تعدى تمام وتصوره
والبطاقة خلال 20 يوم

ونجحت فايزة ف خطتها
وحسن سليمان اصبح عماد عبد الحميد

وبعد استلام البطاقة
عماد راح نقابة المهندسين
عماد اصله مهندس معمارى
وهناك بيستفسر عن كيفية انشاء شركة هندسية معمارية
وايه الاوراق المطلوبة
ومش بيصادف ف طريقه الا حريم

المهندسة حنين...
اسهل حاجة هى الاوراق
الحاجة المهمة هو التمويل
لو فيه فلوس كل حاجة ساهلة

عماد...
حضرتك موظفة ف النقابة ولا ايه

حنين...
لا انا لسه مكملتش شهر
اتوظفت ف شركة خاصة
وجاية استفسر عن مهندسين جداد ف الشركة ما هو جايز مزيفين

عماد...
طب متعرفيش حد ثقة يمسك ادارة شركة هندسية وهو يجيب كل الموظفين

حنين..
اعرف واحد اكثر حد اثق فيه

عماد..
يبقى مين

حنين...
بابا
كان مهندس ف الادارة الهندسية
وطلع ع المعاش من شهرين كدة
لو تحب ممكن هو يظبط لك الكادر الوظيفى للشركة
وتقدر تعتمد عليه لحد ما يسلمك الشركة وهى بتعمل اول مشروع

عماد ...
خلاص انا موافق

حنين...
بس مرتب بابا كبير

عماد...
بزبادة 50% كمان

حنين ...
مرتب بابا 12الف

عماد...
نخليهم 18 الف
ويا ريت تبقى معاهم

حنين ......
انا حاتكلم مع بابا
واتصل بيك تقابله
وانت تسمع منه المطلوب مثلا لو هو مش حيقدر

عماد...
بصى كدة م الاخر
انا اللى اتعلمته هنا
لما كنت فى فرنسا بنعمل برج سكنى
رميته ف بحر المانش
ولما رحت بريطانيا وكنت برضو شغال بجوار بحر المانش
الهندسة المصرية لقيتها طالعة م المية بوشها قصادى
رحت فطستها لحد ما غرقت
يعنى بصريح العبارة
شغل مصر ما يعجبنيش
وكمان كل مواد من اسمنت وزلط ورمل كله ما يسوى ف عالم الهندسة بصلة

حنين ..
ايوة انا فاهمة ده كله

عماد..
الخلاصة انا عايز اعمل شركة
بس مش عايز وجع دماغ
لا عايز اشراف ولا تنفيذ
نعمل الشركة واسيبها لحد ثقة

حنين...
هو انت ملكش حد من زملاتك تفتكرهم

عماد....
مش باقولك كله رميته غ البحر وفطسته
نسيتهم كلهم

شخص...
لو سمحت .انا باشبه على حضرتك

حنين ...
انت تعرفه يا مراد

عماد...
انا مش فطستكم من 6 سنين تقريبا
طلعت ازاى وظهرت من فين

مراد...
هو انت مش فاكرنى

عماد...
تلاقيك مراد شهاب هو ده اللى فاكرها

مراد..
ايوة صح .انت عماد عبد الحليم

عماد...
لا ده كان بيغنى ومات
انا عماد عبد الحميد

*******************
حسن كان دخل حساب الفيس بتاع اخو فايزة من تليفون عماد
وعرف كتير عن اللى كان بيتواصل معاهم ومنهم دفعته
وفايزة عملت كل حاجة بحيث حسن يقدر يعيش كأنه عماد بالظبط
بعدها اخدت 2 مليون جنيه واستقالت
وفتحت بيوتى سنتر واستقلت بنفسها

***************************

حنين ...
مراد يبقى جوزى يا باشمهندس

عماد...
قولى عماد بلاها باشمهندس
ع العموم منتظر اتصالك

حنين...
لالالا طالما طلعت زميل مراد تتغدى معانا وتشوف بابا

عماد....
مش فاضى
استأذن حضراتكم
بس يكون ف علم حضرتك
خلال 48 ساعة ان حضرتك ما اتصلتيش
حاضطر اجيب حد تانى
السلام عليكم

بعد ما يمشى

مراد لحنين ...
كان شغال فى شركة هندسية عالمية
اكيد دماغه ضربت
بس كان ايه مهندس فلتة
مرضيش يبقى معيد وسافر برة
واكيد عمل له خميرة

حنين...
ايوة هو عايز يعمل شركة هندسية
بس مش عايز يدير ولا يشتغل
بيقول التمويل عليا
والادارة حد غيرى
ايه رأيك لو بابا مسك ادارة الشركة
نستقيل ونشتغل معاهم

مراد...
لو مرتبه حلو انا موافق

*****************

تليفون حسن يرن

عماد....
ايوة يا فايزة

فايزة ..
انا جاى لى عريس

عماد....
مبروك يا ستى ويبقى مين

فايزة ....
اسامة مديرى السابق
بعد ما جرب مش عايز يسيبنى

عماد...
ع البركة

*************************
بعد شهرين
الشركة كملت
ومع اول اجتماع لمجلس الادارة

...................
مجلس الادارة
الرئيس ...فوزى حسين الفخرانى
والد المهندسة حنين
النائب...شكرى جابر .معرفة فوزى
المهندس الفنى ...مراد شهاب
المهندس الاستشارى
منصور كامل ..معرفة فوزى
سكرتيرة ..سناء البحيرى
وووووووو

والمهندسة حنين مهندسة تنفيدية

وباقى الموظفين

***************************
فوزى...
بعد المقدمة الروتينية
فيه مناقصة...

عماد...
طب اسيبكم لشغلكم

فوزى...
كمل معانا الاجتماع عماد بيه

عماد...
ده شغلكم...

**************************
مشهد فى مكان اخر

عبير مع ابنها شادى...
شادى...
مش قلت يا ماما بابا راجع
ليه مفيش اخبار
بتضحكى عليا ولا ايه

عبير...
متخفش حيرجع يا حبيبى
بس محدش عارف ظروفه ايه

********************
اخوات حسن مع بعض
حسن انقطعت اخباره من سنتين
ومفيش اى جديد
كل شهر يتحط راتبه ف حساب البنك
وده اللى مطمنهم انه عايش
بس ليه مش بيسأل عليهم
لا اتصال ولا حتى خبر

************************
عزة فصلت نهائى من التفكير
معاها بنتين وولدين صغيرين
***********************
حسناء...
خلفت ولدين صغيرين من جوزها
بس برضو الحال مش مظبوط
جوزها لسه بيستمتع مع ام طارق
لحد ما قررت انها تمتنع عنه جنسيا
***********************
فايزة
الحال اشتغل معاها
والاتنين مليون بقو اربعة
حبلت من اسامة
ومنتظرة تولد بفارغ الصبر
وف طريقها انها تنسى حسن او عماد
*************************
عماد يفتح الفيس
يدور على صفحة قمر
يلاقى الوردة السودة غلاف
والغلاف يقاله 27 يوم
يعنى الاميرة ف خطر


.....

************************

الجزء الثامن




حسن يحجز ف اول طيارة لاوروبا
خلال 12 ساعة كان ف لشبونة بالبرتغال
كان بيدور ع العنوان
لحد ما وصل للعنوان
لكن الباب كان عليه قفل
ونزل من تانى الشارع
بيفكر جايز العنوان غلط
لكن حصل اشتباك وضرب نار متبادل
دخل المبنى يجرى لجوة
ولما زاد ضرب النار
وسارينة الشرطة بقت ف كل مكان
بيبص على عقب الباب
تطلع من تحت الباب صورة وردة سودة
ولما يتأكد من الصورة
يرجع لورا لمسافة
وبكل عزمه وقوته
يدخل ف الباب ويكسره
وضرب النار ابتدى كمان ع السطوح
حسن لقى الاميرة ومعاها واحدة
والاتنين ف حالة رعب
السكان الكل كان بيجرى للشارع
الاميرة كان معاها شنطة سفر صغيرة
حسن مسك الشنطة واخدهم ف جناحه
ونزل للشارع
والبوليس دخل المبنى
حسن بعد مسافة وقف تاكسى

حسن للاميرة...
ضرب النار اللى شغال يخصكم

الاميرة...
اي.لكن مو بشكل مباشر

حسن ...
يعنى ايه
نقعد نستنى ونشوف

الاميرة...
لالالا ..ابغى نهرب
هايدول رجال ابى
والاخرين رجال الحاكم
والاتنين يبغو يقفشونى ويقبضو عليا

حسن ...
ليه

الاميرة...
الموضوع طويل
نهرب الاول وبعدين نتكلم

حسن ....
ماشى ..نروح المطار

الاميرة..
ف المطار حيلاقونا

حسن...
عندى خطة

********************

فى المكتب الهندسى
فوزى يجتمع مع المجلس
لادارة مشروع سكنى
الشركة اخدت مناقصة
والمطلوب التمويل
ولازم توقيع المهندس عماد
الشركة حسابها شبه فارغ
والكل بيدور عليه
وتليفونه مقفول

***********************
عبير قررت تتخذ خطوة
فكرت انها تروح لاخوات حسن
وتقول لهم عن شادى
************************
عزة قررت تطلب الطلاق من جوزها
وان موافقش تخلعه
معاها بنتين وولدين
البنات يبقو بنات حسن
والاولاد من جوزها
******************
حسناء
من كتر تفكيرها فى حسن
قالت لو ظهر حاخلع مجدى جوزى
انا طهقت منه ومن معاملته

**********************

حسن والاميرة ومساعدتها
وصلو موقف حافلات

حسن والاميرة ركبو الحافلة
اما مساعدة الاميرة كانت فى تاكسى

وفى اشارة مرور
كانت العربيات عاملة زحمة شديدة
ينزل حسن والاميرة م الحافلة
وبسرعة من غير ما يعملو اى مشكلة
ومن غير ماحد يلاحظ
يركبو التاكسى
ويطلعو على حدود اسبانيا
وبعد 5 ساعات يكونو فى مدريد
ينزلو فى فندق ترانزيت للراحة
وحسن حجز تذاكر لسويسرا

قمر ...
ليش سويسرا وفين خطتك

حسن..
الخطة كانت ان مفيش خطة
نتوه اللى ورانا ونطير احنا
وحنروح سويسرا
اكيد انت محتاجة فلوس
اعمل لك حساب
واحول فلوس لشركتى

قمر...
شركة ايه

حسن...
انا بقيت المهندس عماد
وعملت شركة هندسية ومعمارية
ولما نوصل مصر
حاغير لك شخصيتك لواحدة تانية

قمر...
اجلس احكى الك ايش حصل

حسن...
مش دلوقتى
انت ترتاحى شوية دلوقت
معانا سفر كمان 3 ساعات

وبعدها نسافر مصر
تبقى تحكى كل حاجة
يلا ارتاحى

*****************

بعد الفجر
وصلو القاهرة
بعد ما ارتاحو
وبعد الضهر
حسن راح عند فايزة لوحده
قعد معاها لوحدهم قبل ما يرجع جوزها

حسن...
بصى يا فوفا ( اسم جديد بعد شهرتها)
حاجة فيها قرشين حلوين
انت وجوزك 5 مليون ولا نخليهم 6
وعايز اتنين بشخصيات جديدة
يجى اسامة واكلمه

فايزة ...
الخوف ان اسامة يعرف موضوعك

حسن...
لا مش حيعرف
خصوصا بعد ما يشوف الملايين

فايزة...
لمين المرة دى

حسن...
لا دى محدش حيعرفها
لانها شخصية معروفة
محدش حيشوفها
ولو حد سمع بانها هنا حتطير رقاب
انا قادر اعملها برة
بس خايف يتسرب الموضوع

اسامة ....
موضوع ايه اللى يتسرب

عماد ...
اهلا استاذ اسامة
بص يا سيدى
معايا شخصية اميرة عربية
فيه مشاكل على ولاية العهد
ومطلوب يخطفوها
عشان يساومو ابوها
يسيب ولاية العرش
وهى هربت عشان تبعد عن اى مشاكل
لكن طاردوها ف بلاد برة

اسامة...
وانت تعرفها منين

عماد...
هو يعنى بقالى سنين ف اوروبا
المهم انا ضامن الموضوع
وانا قلت لفايزة
انت وهى حتاخدو 6 مليون جنيه
بس هما شخصيتين
الاميرة والمساعدة بتاعتها
مش حيسببو اى مشاكل
بس تشوف لنا شخصيتين من عمرهم
ماتو وما اتسجلوش
ومش حيكون ليهم اى اختلاط بالمجتمع
واحتمال كبير يعيشو برة

اسامة...
بس الموضوع ده يبقى جريمة

عماد...
مش مشكلة ومش مهم
حاروح ادور على حد يضرب لنا بطاقتين
وبعدها باسبورين وياخد الفلوس

فايزة...
الموضوع صعب يا خويا يا حبيبى
وبعدين مش عايزين مشكلة لاسامة

اسامة...
مشكلة ايه
انا قادر اعملها بس خلال اسبوع
بس خليهم 8 مليون انا وفايزة
وبعدها استقيل واشارك فوفا

عماد...
حاشوف يزودو تانى
ولا اشوف اللى يضرب لنا الورق

اسامة...
لا خلاص انا موافق 6 حلوين برضو

عماد...
بس بشرط
انت مش حتشوفهم
وانا اللى حادخل معاهم اوضة التصوير

اسامة...
ممنوع حد يدخل الاوضة دى

فايزة...
ممكن يومها اروح انا زيارة
واسلم على زملاتى
وادخل انا اصورهم
بيقولك اميرة يا سمسم

اسامة...
ماشى يا فوفا
ادينى يومين ادور على شخصيات مناسبة

عماد...
ماشى
وانا اجيب لك الفلوس ونستلم البطايق

اسامة...
وانا موافق
اخدنا ايه من وجع الدماغ
بس اهم حاجة انى اتعرفت على فوفا

فايزة...
ايه يا سمسم
انت معرفتك جابت لى كل الخير
القرشين اللى اخدتهم من عماد
بعد ما البيوتى سنتر ما اشتغل
والجنيه بقى عشرة

اسامة...
عشان كدة حاستقيل واشاركك

فايزة...
وحتعمل ايه ..تقعد ف البيت

اسامة...
حامسك حسابات البيوتى
وانت ترتاحى لحد ما تولدى يا حبيبتى

****************
بعد اسبوع
فايزة دخلت مكتب اسامة
اسامة طلب منها تعمل الاجراءات
عشان فايزة متلفتش النظر
وهو طلع يلف ع المكاتب
فايزة كان معاها بيانات الشخصيات
اللى جمعها اسامة
غيرت فيها المطلوب
وراحت اوضة التصوير
واسامة كان طلب موظف التصوير
وطلعه المخزن يجيب ورق وحبر
وفايزة دخلت الاوضة
وصورت الاميرة والمساعدة
ومن غير اى كلمة

وبعد ما خرجو
عماد اخدهم لمكانهم السرى

وبعد 15 يوم
اسامة اخد البطايق البيت
طبعا بعد ما وقع باسمهم ف الاستلام
وفايزة اتصلت بعماد
عماد وصل بيت فايزة
وهناك لقى اسامة
وسلمهم 7 مليون مش 6

اسامة...
ايوة كدة

عماد...
اوعى تكون سبت غلطة
كلها كام شهر وتتظبط الامور
وبعدها ترجع بلادهم وتتلف البطايق

*****************************
الشركة الهندسية
كانت بدأت اول مشروع
ويومها طلبو عماد يدشن حجر الاساس
لكن عماد قالهم كبرو دماغكم
*************************

بعد شهر
الاميرة ومساعدتها سافرت اوروبا
وبعد جولة لاكتر من دولة اوربية
اتخلصت من اى حاجة تخص شخصيتها القديمة وابتدت تستخدم اسمها الجديد
اسمها نعمات احمد سباق
ومساعدتها هدير محمد سباق

ورجعو مصر
واختفو وسط الزحام والناس
ومحدش يعرف طريقهم الا حسن

***************************

حسن سافر البلد بس بالليل
وصل لاخته الكبيرة
وطلب منها تكتم ع الخبر
ولما سألته عن شكله
حسن...
كنت عملت حادثة
عشان كدة كنت غايب من فترة
المهم
عايز اقابل عبير بس لوحدها

اخته ...
بقالها فترة بتيجى وتروح عندى
الظاهر عايزة تسأل عليك ومكسوفة

*****************
فايزة مع اسامة
فايزة...
تستقيل ايه يا عبيط
مش جايز عماد يجيب لك كام بطاقة زى دول وتاخد كمان
انت حتبقى شريك ف البيوتى عادى
بس اوعى تسيب السجل
الظاهر حتفتح لك ابواب السعد

اسامة يفكر شوية .......
فكرك كدة يا فوفا

**************************

وصلت عبير لكن مكنتش لوحدها
شادى كان معاها
واول ما دخل
اخدها جرى ورمى نفسه ف حضن حسن
رغم الشكل اللى اتغير

شادى .....
بابا بابا

اخت حسن بتبص لحسن
وحسن بيبص لعبير
وبعد شوية
عبير اقنعت شادى يقعد برة
وحكت لحسن موضوع حملها
وحكت لاخته موضوع ليلة الدخلة
وحسن ما انكرش حاجة
وبعد كلام وكلام
حسن...
جهزى كل حاجة تخصك وتخص شادى
حتعيشى ف القاهرة
وهناك نبقى نتجوز

.....


*******************

الجزء التاسع



بعد ما مشيت عبير تجهز حالها
اخت حسن بتكلمه..
انت ليه عملت كدة مع عبير

حسن...
انا اتقدمت رسمى وهى معرفتش تقنع ناسها
وقالت لى الجواز قسمةونصيب
وليلة الدخلة حصل اللى حصل
ولما حبلت منى
اتطلقت منه ومنتظرانى من 12 سنة
اجى دلوقتى واخذلها

المهم حبيتى سيبك من ده
انا ممكن اغيب فترة طويلة
حاسيب لك انت واخواتى فلوس
ومهما غبت متقلقيش
دول 5 مليون
انت واخواتى
معلهش متسأليش
مش مرتاحة مع جوزك
والبنات اخبارهم ايه

اخته ....
بيسألو عليك وعايزين يشوفوك باى شكل

حسن...
لما تتظبط كل امورى
حابقى اجى واشوف الكل

انا حامشى دلوقت
ولو اى مشكلة ..
ده رقم بافتحه كل جمعة بعد الضهر
المرة الجاية تجيبى البنات اكلمهم معاك
انا ماشى عشان اتاخرت كدة

اخته..
انت بتشتغل ايه

حسن...
مش حاقول الا متشغليش بالك
انا ف السليم
كل الموضوع حاجة تخص الدولة
بس كدة مفيش اكتر من كدة

اخته ...
يعنى ايه ..رأفت الهجان مثلا ...هههههه

حسن...
حاجة زى كدة...سلام حبيبتى

*****************************
يخرج حسن ويعمل جولة
يروح بشوف عزة
اللى كانت متشوقة لحسن
واول ماشافته عرفت صوته واستغربت شكله
وحسن قال لها حادثة وجت سليمة
وبعد النيكة اللى جابت اجلها
عزة...
انا عايزة اعترف لك بسر

حسن....
سر...سر ايه

عزة...
البنتين نجوى 11 سنة ورضوى 9 سنين

حسن ...
ايووووووة ...مااااااالهم هههههه

عزة...
بناتك

حسن...
ههه متوقع كدة
اصل فيهم شبه منى خصوصا الغمازة وراثى

عزة...
طب حتعمل ايه

حسن...
حاسيب لك فلوس
تظبطى حالك وحال البنات
قدرت تكملى مع جوزك كان بها
مقدرتيش اطلقى وبعدها يحلها الحلال

عزة...
طب والولدين

حسن...
لا ..دول مش شبهى خالص

عزة...
لا دول ولاد جوزى
قصدى اعمل فيهم ايه

حسن...
دول ولادك برضو
دول مليون جنيه
حاغيب فترة
ولما ارجع اشوفك عملت ايه

....................

بعدها يروح لحسناء
جوزها كان ف البيت
اتخانقت معاه ف وجود حسن
جوزها فهم الموضوع سابهم وخرج
بعد شوية رجع يتفرج عليهم
حسناء كانت حاضنة حسن وهو واقف
نطت واتشعلقت ف رقبته
واتظبط الكس على الزب ونزلت عليه واتنططت
حسناء...
اتفرج واتعلم يا بتاع ام طارق

زب جوزها شطح منه للاخر
تف ف ايده واشتغل دعك فيه يضرب عشرة

حسن قلب فيها معظم الوضعيات
ملاها لبن ودخل يستحمى
جوز حسناء
دخل عليها وهى نايمة على ضهرها
وكبس عليها ورزع زبه على لبن حسن
فضل يكبس 5 دقايق لحد ما فضاهم
وطلع يجرى ع المنور عشان يتفرج
خلص حسن الحمام وخرج
حسناء شبطت ف بوسه
واتمرمغت مع حسن ع السرير وهى بتبوس

حسن ...
تحبى نعمل دور تانى

حسناء..
لا انا كدة لاول مرة اشبع واشعر بالمتعة

حسن...
اشمعنى يعنى

حسناء...
اصل مجدى كان بيتفرج من المنور علينا
واول ما انت دخلت الحمام
دخل عليا واخد له دور على لبنك
قد ايه سعادة لما الواحدة تستمتع من حبيبها
ويجى جوزها يتفرج عليها ويثار

حسن...
طب انا عايز اتكلم معاك على انفراد

حسناء ...
اطلع برة البيت يا مجدى او اخلى ليلتك طين

مجدى يطلع للصالة
وهو خارج يخبط باب الشقة
تبص حسناء من الشباك
تلاقيه ماشى ناحية ام طارق

حسناء...
خلاص العرص مشى ....تقدر تتكلم

حسن...
انا جبت لك مليون جنيه
نظير الحب اللى كنت بتحبينى
عشان انا حاغيب فترة
جايز تحتاجى اى مصاريف

حسناء...
مليون مرة واحدة

حسن...
ايوة مليون
افتحى مشروع
او خبيهم لوقت زنقة
بس ممكن اسأل سؤال
هو انت بتنامى مع حد تانى

حسناء...
انا جوزى كويس ف الجنس
مفيش الا موضوع ام طارق اللى بيروح لها
وانا منمتش مع حد غيركم
طبعا لازم اعشقك انت
مش انت اللى علمتنى الجنس من صغرى

حسن...
المهم اوعى تخربى بيتك
خليك مع مجدى ف الوقت الحالى
لو حصلت ظروف حاقول لك اطلقى منه

حسناء...
والولاد اوديهم فين

حسن...
دول ولادك برضو
متسبقيش الاحداث
اول ما الامور ترتاح معايا حارجع البلد

****************************
حسن يرجع القاهرة
ويتقمص شخصية المهندس عماد
اتصلت عبير
وطلب منها تيجى القاهرة مع شادى
واخدهم على شقة وكتبها باسمها
لكن عبير طلبت تكون باسم شادى

تانى يوم فسحهم واستمتعو
وعبير تعبت من الفسحة
ورجعو باليل وشادى كان مبسوط جدا

حسن....
انا عايز اعرف
ازاى قدرت تكتبى الواد باسمى

عبير...
لما ولدت شادى
ولدت ف مستشفى خاص تبع مركز جنبنا
وطبعا طلبو اسم الزوج
قلتلهم اسمك
وطلعت شهادة الميلاد باسمك
وهما لا دورو ولا يحزنون

********************************

فى الدولة الخليجية

يتم ترحيل المساجين من قصر الحاكم
الى السجن العمومى
لكن هناك سجين مجهول الهوية
ولا يتكلم مع احد
وبعد فشلهم فى الحصول على اى معلومةعنه
يتم تركه فى سجن القصر الى حين

*********************************
فى المكتب الهندسى
الساعة 5 وربع
وبعد انصراف الموظفين
كانت المهندسة حنان ما زالت تراجع بعض الاوراق
نادت على هنية عاملة البوفية..
فنجان قهوة يا هنية
واجهزى كمان شوية للبتاع انت فاهمة

هنية...
حاضر يا باشمهندسة

..............
حنان 27 سنة
جسم مقلووظ
بزاز وسط وطياز مش كبيرة
متجوزة من المهندس مراد صاحب عماد
بس مش واخدة حقها من المتعة

.......
هنية.معرفة حنان 38 سنة
جابتها تمسك البوفية عشان اترملت ومعاها اولاد
جسمها ابيض وشعرها اسود
بتلبس بنطالون وقميص وتحجيبة
استاذة ف البعبصة ومص الكس والبزاز

بعد ما حنان شربت القهوة
جت هنية وسحبت حنان ع الكنبة
فشخت رجليها وقلعتها الكلوت
حنان وقفت وقلعت يالقميص
نزلت هنية على كس حنان واكلته بلسانها

حنان ..
قومى الاول اقفلى الباب بالمفتاح

هنية ...
الياب مقفول ...والنعمة ما انا فاكرة
ثوانى واشوف
ورجعت تفعص وتلهط

عماد كان دخل اوضة المدير وملقيش حد
وهو خارج من الباب شاف بتاعة البوفية وهى رايحة تقفل الباب وكانت هدومها مبهدلة
زراير القميص مفتوحة وبزازها من برة
قفلت الباب ورجعت تجرى لحنان
واول ما دخلت قلعت ملط وحنان زيها
ركبت فوقها 69
دى تلهط فى كس دى والتانية بتنيك بلسانها

هنية...
صدقينى يا ست هانم
انت محتاجة راجل بجد يعرف قيمة الكس ده
الكس ده لسه بخيره

حنان ...
انا بحب مراد ومش ممكن اخونه

هنية...
دى مش خيانة
اما يعرف احتياجك ويعرف يمتعك
او يشوف له صرفة ويتعالج عشان يطول معاك

حنان...
راح لمتخصص اكتر من مرة
وبرضو نفس الحكاية
دخلى صوابعك

عماد اتغرج شوية
وخرج من المكتب بالراحة
وقفل الباب يالمفتاح زى ما كان

ونزل قعد ف العربية شوية
بعد نص ساعة نزلت حنان وركبت عربيتها ومشيت
واول ما نزلت هنية نادى عليها عماد

هنية ....
اهلا سعادة الباشا
مفيش حد فوق كلهم روحو

عماد...
اركبى

هنية ..
ميصحش يا بيه

عماد...
اركبى عايز اتكلم معاك شوية

ركبت هنية

عماد....
انا شفت اللى كان بيحصل بينك وبين حنان

هنية مرتبكة...
تقصد ايه يا باشا

عماد...
موضوع السحاق اللى بينكم

هنية...
مش سحاق يا بيه
اتنين محرومين من الجنس بنساعد بعض شوية
الباشمهندسة جوزها مقصر معاها
وانا ارملة من ست شهور
هى مش عايزة تخون جوزها
وانا مش حينفع اروح امتع نفسى مع راجل
معايا ولاد وبنات ومش عايزة ابقى وسخة

عماد...
مش معاهم معاش وانت بتاخدى مرتب

هنية ...
لا مرتب ولا معاش بيكفو
ولولا مساعدة المهندسة حنان كنا نشحت

عماد...
حاديك 50 الف
والمرة الجاية اركب حنان

هنية ...
يعنى ايه مرة جاية

عماد...
يعنى حاركبك انت الاول وامتعك
والمرة الجاية لما تعملى مع حنان زى النهردة
حادخل عليكم وافرمها وافرمك
وانت وكأنك متعرفيش حاجة

هنية...
انا مستقيلة يا باشا
انا مش شرموطة
وجت تنزل

عماد...
براحتك

هنية نزلت وقالت...




**********************




.....

الجزء العاشر والاخير للسلسلة الاولى




هنية ..
ايه مش حتفاصل
طب مش حتتحايل شوية

عماد.....
ههههه فصال ومحايلة
ليه من قلة الحريم

هنية...
انا ممكن اخد 100 الف واشوف لك حنان
اما انا .مفيش راجل بعد جوزى يسد معايا
قلت ايه يا باشا

عماد..
اتفرجى كدة ( صورهم فيديو وقت السحاق )

هنية تبص ع التليفون وتلطم...
يا لهوى يا لهوى

عماد...
من غير فلوس
حاركبكم الليلة
وتبقى تعرفى انا ولا المرحوم
الساعة 9 حاجى اخدكم مع بعض
يلا يا شرموطة استنى اتصالى

ويشغل العربية ويمشى قبل ما ترد عليه

هنية تطلع التليفون...وباين عليها بتعيط
الو ايوة يا باشمهندسة
ارجعيلى بسرعة انا تحت الشركة

حنان...
فيه ايه..ومالك انت بتعيطى

هنية ...
لما توصلى ....اوعى مترجعيش ...سلام

بعد دقايق توصل حنان وتعرف الموضوع
ويلطمو هما الاتنين ف العربية

هنية ...
قلت ايه يا ست هانم

حنان...
اقول ايه ف المصيبة دى
ولو سمع ابويا يموت فيها
ومراد يطلقنى

هنية...
خلاص يبقى نعمل اللى هو عايزه
وبعدين نترجاه يمسح الفيديو

حنان وهى بتبكى....
مش قلت لك اقفلى الباب

هنية...
والنبى قفلته
اكيد معاه مفتاح الشركة

حنان ....
وانا اعرف ابص ف وشه ازاى بعد كدة

...........
عماد كان بعيد بعربيته وشايفهم
يتصل بحنان

حنان ...
يا لهوى يا لهوى اهو بيتصل

هنية ...
ردى يا ست هانم..خليك شديدة شوية

حنان...
ايوة عماد بيه ..فيه حاجة ولا ايه

عماد....
انت فين دلوقت

حنان...
انا ف البيت حضرتك ..فيه حاجة تخص الشغل

عماد...
ايوة بمناسبة الشغل
المكتب للشغل مش للسحاق والشرمطة
على فكرة
كسك ناشف مش عاجبنى
انما كس هنية هو اللى عاجبنى
بس مش دلوقتى
ابقى اتصل بيها مرة تانية

حنان...
انت ايه الكلام اللى بتقوله يا اخ انت

عماد...
باقول اللى قلته
وعشان انت كدابة حاركبك وانيكك
بس برضو مش النهردة
لو بصيت وراك حتشوفينى
ف البيت قال
اقفلى
واستنى اتصل بكرة ولا بعده
واذا انت كنت مستعجلة ع المتعة
انا قد جوزك 10 مرات
اقفلى


حنان بعد ما شافته واقف جنب عربيته بعيد شوية
رجعت تلطم من تانى

هنية....
بصى يا ست هانم
الموضوع ده مش حنعرف نهرب منه باى شكل
انت ممكن تتطلقى وتبقى فضيحة بجلاجل
احنا ناخد الموضوع فرى خالص

حنان...
يعنى ايه فري
اتصل بيه واقول له والنبى تيجى نيكنى شوية

هنية...
احنا نعمل زى ما هو عمل معانا
اخده البيت عندى
ونصوره زى ما صورنا بس حنمثل انه بيغتصبنا
وبعدها نهدده بالفيديو
وناخد التسجيل بتاعنا منه
ونبتزه كمان ف كام مليون

حنان ...
اما حتة دين فكرة
عفارم عليك يا هنية
انا كمان مزنوقة ف فلوس
بس فكرك حنعرف نعمل الموضوع بالسهل كدة

هنية...
احنا نروح البيت عندى
وهناك نظبط مكان ونحط التليفون ف مكان مخفى
وتتصلى بيه يجى
وبعدها نشوف

حنان...
ماشى يلا ع بيتك

وف اللحظة دى يتصل مراد جوز حنان

حنان...
ايوة يا مراد
معلهش جايز اتأخر الليلة يا حبيبى
اصل هنية بنتها تعبانة
وهى مش عارفة تعمل ايه ملبوخة
اتصلت بيا.انا قاعدة معاها ورايحين نكشف ع البت

ايوة معايا فلوس متشيلش هم
مع السلامة يا حبيبى


حنان...
عندى فكرة يا هنية

هنية ...
فكرة ايه

حنان...
حاروح لواحدة زميلتى
مهندسة بس تخصص كاميرات وكدة
اطلب منها كاميرا تشتغل بلوتوث
نركبها وتسجل ع التليفون

هنية...
ايوة كدة ..هى دى الافكار ..يلا بينا

**************************

عماد كان ماشى بعربيته بالراحة ف الشارع

**************************
مشهد ف الشارع
بنتين ف تالتة اعدادى راجعات م الدرس

سالى...
تعرفى يا فيفى
امبارح استحلمت
وكنت مع حتة دين واحد
حاجة ايه ابهة
عربية ملاكى كبيرة قوى
وانا كنت راكبة جنبه
وف حتة كدة تحت شجرة
وقف بالعربية وطلع له زبره وقال لى مصى
انا ما صدقت
ورحت ميلت عليه وبالعافية دخلت نصه ف بقى
وبعدين سحبنى عليه
رفع جيبتى وانا نزلت الكلوت
ورحت ظبطت راس زبه على كسى
ونزلت شوية شوية
واول ما دخل كله جوه كسى
صرخت م المتعة
بس يا خسارة

فيفى...
حصل ايه يا بت

سالى ...
مع صرختى لقيت امى جت تصحينى
يااااه يخرب بيت امى
بس لو سابتنى لحظة كمان كنت استمتعت
وكان زمانى نزلت متعتى وحسيت بالسعادة

فيفى..
وانا كمان
كنت باحلم
وكنت قاعدة ف حضن واحد ولا البشوات
قعدنى على حجره وكنت عريانه
فضل يمص بزازى ويرضعهم
واول ما كنت حاقعد على زبه صحيت

سالى...
ايه امك صحتك ولا ايه

فيفى...
لا...لقيت اخويا سمير نايم فوق منى
وشغال تفريش على كسى
حضنته وعملت نفسى نايمة

سالى ...
وليه عملت نفسك نايمة
مش متعودين احنا على سمير يفرش لنا

فيفى...
لا مش قصدى
انا عملت نفسى نايمة
ورجعت اتخيل الحلم اللى كنت فيه
بس زبر سمير بقى حلو يا بنت
اول ماقلبنى عل بطنى
وراح زاقه ف طيزى انا انسجمت معاه
واستكيفت ع الاخر
ياااه لو اقابل الراجل اللى كان معايا ف الحلم

سالى...
شوقتينى لسمير
حنلاقيه ف البيت

فيفى...
لا معاه دروس لحد الساعة 9


وعربية عماد تفوت من جنبهم

سالى....
بصى يا بت ...يا دين النبى كل دى عربية
ايوة هى دى العربية اللى شفتها ف الحلم

فيفى...
ومين قالك
هو شبه الراجل اللى كان معايا ف الحلم برضو


والبنات تدخل عمارة
ومفيش حد ف الطرقة
يلضمو ف بوسة وشوية بعبصة

فيفى...
معلهش اكيد امى جوة

عماد يركن العربية جنب العمارة
سالى وهى خارجة شافته ورجعت تجرى لفيفى

فيفى...
فيه ايه مالك بتنهجى كدة

سالى...
بتاع العربية داخل عمارتكم

فيفى تخرج من الشقة وتطلع تبص

عماد يدخل العمارة ويعدى جنب البنتين

فيفى وسالى مع بعض...
اااااااه يا حلاوة الحب اااااه

عماد يتقدم ناحية شقة ويرجع ناحية البنات
عماد..
مش دى شقة الست هنية

فيفى ...
ايوة يا باشا .هى يا بيه
انا فيفى بنتها

اتفضل اتفضل

وفتحت وشاورت على اوضة الجلوس

ودخل عماد والبنات معاه

فيفى ...
امى زمانها جاية
تحب عصير مانجا ولا اجيب لحضرتك حاجة ساقعة

عماد...
انا احب المانجا وممكن البرتقال او التفاح
ولو خوخ حلو برضو
بس مش عصير
احبه طازة اعضعض وامصمص وممكن ارضعه

سالى ...
ايوة فهمت روحى هاتى اى حاجة يا فيفى

سالى قعدت جنبه
عماد سحبها عليه شويه وحط ايده على كتفها

عماد...
وفهمت ايه يا عسولة تعالى كدة
انت تبع التفاح ولا البرتقال

سالى...
تبع الخوخ بس كبير شوية

عماد...
فين الخوخ ده ..ده تفاح امريكانى

وراح نزل بايده على فوق بزازها

سالى مسكت ايده ونزلتها على بزازها

سالى ...
اهو عاين كدة

عماد...
وصاحبتك نظامها ايه

سالى ...
زيى بالظبط

عماد ...
طب ورينى كدة

سالى تفتح القميص
وتطلع بزازها من السونتيان
وتقوم تقعد على حجره وتحط بزازها قدام بقه
عماد يسحبها عليه وياخد البز كله ف بقه
وهى حضنته وفضلت تروح وتيجى على رجله

رجعت فيفى بالعصير
لقيت سالى على رجله
حطت العصير
فيفى...
هو لحقت توقعى الباشا يا بت

سالى...
الباشا يوقع بلد لوحده
من اول نظرة عرفته وفهمته
لسه حنتعرف
تعالى طلعى الزب خليه يفرش

فيفى تنزل وتفتخ سوستة بنطالون عماد
تطلع زبه وهى بتقول ....
يالهوى يا بت
ده لو دخل طيزك يقسمك اربع تربع

سالى...
خليها تفريش المرة دى
المرة الجاية نتقابل ف بيته
وهناك نعرف ناخد راحتنا
اكتبى ارقامنا يا بت قبل ما تيجى امك

فيفى...
مش بعيد البيه بينيك امى
انت جاى تنيكها يا باشا

عماد...
انا صاحب المكتب اللى هى شغالة فيه
جيت اشوف احوالها ايه

فيفى تكتب الارقام وتحطها ف جيبه

عماد يفضل يمصمص فيهم نص ساعة
سالى صرخت على خفيف وهى بتنزل متعتها
وفيفى كانت فى حضنه بيعصرها
وشغالة بكسها تفريش على زبه
واول ما حست بمتعتها جاية
شبطت بشفايفها ف شفايفه وهى بتزوم
لحد ما نزلت متعتها على هدومه

بعد ما اتكيفت البنات
فيفى راحت جابت فوطة مبلولة وسيشوار
نضفت مكان متعتهم من على حجره
وشغلت السيشوار وجففت البنطالون

وسمعو صوت باب الشقة بيفتح
طلعت فيفى للصالة
ياماما فيه ضيف منتظرك

تدخل هى والمهندسة الاوضة
مفاجأة مكنتش ف الحسبان

عماد شاف شنطة مع حنان لشركة كاميرات
يقوم ويسحبها منها

عماد....
ايوة هى دى الكاميرات اللى انا عايزها

يلا بينا يا هندسة
وانت كمان يا ست هنية
حنروح الشركة وحترجعو بسرعة

حنان وهنية مسلوبات الارادة وراه من غير كلام

عماد....
سلام يا بنات
المرة الجاية نتعرف اكتر

ويطلع الشارع
يقول ....
لا تعالو انتو الاتنين عربيتى

.................

فيفى وسالى بعد ما مشيو

فيفى تطلع من جيب قميصها الفلوس اللى حطها عماد

فيفى....
يا حلاوة يا سالى
دول الف جنيه

سالى تطلع هى كمان وتقول...
وانا كمان زيك
استمتعنا بس اااه نسينا ناخد رقمه

فيفى...
سهلة ابقى اشوفه ف تليفون امى
ده حتى اسمه معرفنهوش

*****************************
ويوصل عماد ومعاه حنان وهنية الشركة
ياخدهم لاوضتة الخاصة

عماد....
بقى انتو جايبين كاميرات
اكيد بتفكرو تصورونى

يسحب كنبة فوتية ويعملها سرير
ويقولها حاوريكم المتعة
سحب الاول حنان وقلعها هدومها
رماها ع السرير وهى مش قادرة تقول اى كلمة
ورفع رجليها وتف على زبه
وشحطها مرة واحدة ف كسها
حنان صرخت جامد
يسحب هنية ويقول لها اقلعى
تقلع وتترمى جنب حنان
عماد جه يحول من حنان لهنية
لكن حنان تلف رجليها على ضهره
وتاخد شفايفه لشفايفها وتقول
عايزة نيكة حب

بعدها عماد غير اسلوبه
نعامل معاهم بحب ومتعة
هنية كانت ف دنيا تانية
حاسة بانبساط محصلش قبل كدة معاها
عماد حول لحنان
وحنان اول ما حست انه حيسحب زبه عشان يفضى برة
ربطت رجليها جامد وقالت...
فضيهم جوة عايزة احبل باى شكل

هنية...
مش كدة يا باشمهندسة
انت ف فترة تبويض

حنان....
عارفة ...جوزى ميته مش بتوصل لجوة
خلينى احبل ومش مهم بعد كدة يحصل ايه

المهم ناكهم دورين
بعدها كانت حنان ف حضنه
وهنية ع الارض وحاطة راسها على رجله

هنية...
كنت متخيلة ان جوزى مفيش منه
لكن الباشا طلع اسد وبـ 10 منه اللـه يرحمه

عماد يقوم من مكانه
عماد...
تعرفو انا ليه جبتكم هنا
انتو متعرفوش ان فيه هنا ف كل مكان كاميرا
فيه كاميرات مراقبة ف كل مكتب والطرقة
ولولا انى بافرغ التسجيلات كل فترة بنفسى
كان زمان فضيحتكم على كل لسان

حنان....
ايه بتقول

عماد ...يطلع لابتوب من درج مقفول
ويفتح ويوريهم اخر ساعتين لما كانو مع بعض

يرن تليفونه
يقول لهم البسو دلوقت
ويقفل كاميرات المراقبة
ويخرج يوصلهم لبيت هنية
وحنان تركب عربيتها وتمشى

عماد ....يتصل
ليه كدة بس
حرام مش معقول يحصل كدة
انا جاى ع السريع



********************
طبعا بدايةالسلسلة والاحداث اللى فيها
لسه مجاش اوانها
لانها احداث من المستقبل

***********************

ايه اللى حصل
وهو اتصل بمين
طب ايه الموضوع

ده كله ف السلسلة الثانية
سيتم النقل خلال ايام

مع تحياتى


********************





.....
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: تفاه, البرنس احمد, حودة٧٦ و 75 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد, ميت من زمان, Oscar 3541 و 3 آخرين
تمت الموافقة والتثبيت
 
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد, ميت من زمان, مجنونة اندر ايدج و شخص آخر
HpPi4Zg.md.png


* فى وقت سابق



محكمة الاسرة محافظة الاقصر

القاضى ....
نادى على اول قضية

الحاجب...
السيدة حسناء سعيد ضد السيد ناصر موسى

...
احمد منصور حاضر مع الزوجة

القاضى...
طلباتك

المحامى....
موكلتى تطلب الطلاق برضا الطرقين
او الخلع
وفى كل الاحوال تتنازل عن كافة حقوقها الشرعبة من مؤخر وصجاق ونفقة واية مصاريف اخرى
والطفلين مصيرهما يقع بين عاتق الزوج

القاضى....
تقصد ايه بعاتق الزوج

المحامى ......
يعنى هو وما يريد

القاضى ...
تؤجل القضية لجلسة 5 سبتمبر
للنطق بالحكم اذا لم تتم تسوبة ودبة بين الطرفين


نادى على القضية التالية

الحاجب.....
عزة حسين وهبة ضد الزوج شعبان سيد الغفير

القاضى....
طلباتك

الزوجة....
اطلب الخلع مع تقسيم الاملاك
وانا اخد البنات وهو الاولاد

القاضى....
ايه اسباب طلب الطلاق او الخلع
مفيش تسوية ودية

الزوجة....
اخاف الا اقيم حدود اللـه
لا مفيش هو عاجبه الوضع

الزوج.....
انا مش عايزاطلق

الزوجة....
وانا مش عايزة طلاق ..عاوزاها خلع

القاضى.......
تؤجل القضية ليوم 5 سبتمبر القادم

نادى القضية التالتة

********************************
يوليو 2022
فى احد القصور الملكية بدولة بترولية
محامى مصرى يطلب مقابلة الملك
وبعد انتظار دام لخمس ساعات حان الوقت

الملك....
ايش تطلب واختصر ابها المصرى ما عندى وقت

المحامى....
فيه مواطن مصرى محبوس فى سحون القصر من 24 سنة
بامر مباشر من سمو الامير الراحل سياف
وهنا حتلاقى كل المعلومات
بعد 24 ساعة حتلاقى كل شيء منشور فى كل مكان
سنبلغ منظمات حقوق الانسان
والسلطات المصرية وترقع قضية ف المحاكم الدولية
حتلاقى رقم خساب
نحول له 30 مليون دولار
والمواطن المصرى يكون على طائرة دبلوماسية
وينزل فى فندق كذا
بعد مرور المهلة بدقيقة ستجد اسم مملكتك فى كل مكان

سلام جلالة الملك

.............
الملك ينادى مساعدبه
ابحثو لى عن صحة هذه المعلومات


............................
............................

حنشوف ده كله فى قصتنا
................................
..........................

تبدأ قصتنا فى سنة 1995

حسن طالب بالفرقة الثالثة كلية ادترة اعمال
اخر الاسبوع رجع بلدهم يزور اهله

كان فيه علاقة حب تربطه بزميلة ثانوى من البلد اسمها عبير
بس مش حب قوى يعتى اهو كدة وكدة
هو وبتمشى ف البلد
بيبص على بيت عبير
شاف بنت مراهقة ع الباب
حسن....
ازيك يا حسناء

حسناء ( اخت عبير )
اهلا استاذ حسن ..تعالى اشرب حاجة

حسن...
هى عبير نزلت الاسبوع ده ولا ايه

حسناء....
ابوة نزلت وراحت مع امى وابويا مشوار
وانا لوحدى عشان كدة واقفة ع الباب

حسن ....
تحبى اجى اونسك

حسناء ...
يا ريت ...انا باخاف لوحدى

اول ما يوصل حسن الباب

حسان....
لالالالا ..دا احنا كبرنا وبقينا عرايس ولينا صدور وكدة

حسناء...
اومال ايه ..حنفضل اطفـال علطول يعنى
كبرنا وكمان جاهزين للجواز

حسن...
طب ورينى كدة ...لقى قدامى

تلف حسناء وهى مبسوطة

حسن...
انا ما اقدرش اشوف الحلاوة دى قدامى واسكت
ممكن ادوق الحلاوة دى

حستاء....
تدوق ازاى

حسن....
ادوق بلسانى واشوف طعم الجمال ده

حسناء....
ما تكسفنيش

حسن....
دى مفيهاش كسوف عايز ادوق السكر والعسل والمهلبية
والقطايف واللطايف

حسناء....
عيب الناس رايحة جابة

حسن...
يدخل البيت ويقول ....
اهو محدش يقدر يشوفنا كدة

حسناء....
برضو اتكسف

حسن....
انت متعمليش اى حاجة خالص
لو عجبك الكلام تقولى كمان

ويروح يسحبها على اوضة ويحطها ع السرير
وهى حطت ايدها على بقها م الكسوف

حسن ....
تحبى نبدأ بايه

حسناء....
انا باشوف البوس ف التلفزيون
نفسى اجرب بوسة

حسن ينومها على ضهرها
يروح ينزل على شفايفها مص وشفط
يشفط الشفة الى فوق شوية واللى تخت شوية
لخد ما تعلمت تبوس وجريت من وحدها
وحسناء مبقتش دارية بنفسها

حسن يسحب سوستة فستانها

حسن....
هو انت لسه ملبستيش سونتيانة

حسناء ...
لسة شوية بتضايقنى

حسن ...
يبقى بلاش ندوق الملبن دى

حسناء....
لا لا والنبى لانت دايق
برضو عايزهم بزعلو
انا ما صدقت لقيت حد يعلمنى
اعمل اللى يعجبك با ابو على

حسن....
يبقى اقلعى الفستان

حسناء...
اهو الفستان والكلوت كمان

حسن....
لسة شوية ع اللى تحت الكلوت

ينزل حسن هرس ورضاعة وتفعبص ف بزازها
وهى من المتعة بتضم رجليها وتدارى بزازها

بعدها بنزل لكسها
باكله اكل وايديه بتفعص بزازها
بعدها دخل لسانه كسها اخد ربع ساعة ينبكها بلسانه
مع العضعضة والتفعيص خرت متعتها

حسن طلع زبره وحطه قدام بقها
يلا كام مصة صغننة عشان يقدر يدغدغك

حسناء....
كل ده حتنيكنى بيه بس ده كبير ويقسمنى نصين

حسن....
لا ...ده مش حيدخل ..هو بس حيلعب برة برة
ويسحب رجليها على كتفه
وبفضل يفشخ اهلها لنص ساعة
حسناء لاول مرة تنزل متعتها
نزلت 3 مرات واترمت مكانها
حسن عشان تفوق اخدها الحمام وحطها تحت المية
ولما فاقت راحت غيرت هدومها
وشربت عصير
ولما اطمن عليها حسن سابها وخرج


بعدها كل ما بنزل البلد
هى بتروح له عشان هو عايش لوحده
ادمنت حد اسمه حسن
وتعشق زب حسن
خصوصا بعد ما حسن ابتدى ينيكها من طيزها

..................................
*************************
...............................

حسن اتخرج م الكلية
وكان بيدور له عقد عمل ف الخارج
مش عايز الوقت يروح ويطير
ملوش جيش لانه وحيد والديه مع 3 بنات
لكن امه وابوه اتوفو ايام الجامعة
واخواته اتجوزت وهو شايل همه وبس

..............................

كان بيتمشى بالليل
سمع صوت عركة بين واحدة وجوزها

الست....
يا خول يا ابن الكـلب
هو كل مرة تعملها وتمتع نفسك وتجرى
اعمل ايه انا
اروح للجحش يكمل معايا ولا اجيب لى راجل
ومن فين الاقى راجل ف الوقت المتاخر ده
ودينى ومعبودى لانت بايت ف الشارع والطل الليلة
يلا ينعل ابوك ابن كلـب

حسن شاف الراجل طالع يجرى
هو يتخذ القرار

ويدخل البيت ويقول ...
شبيك لبيك
حسن وزبر حسن ف خدمة الست عزة الليل كله

عزة.....
بقالى كتبر منتظرة اللحظة اللى انفجر فيها
طب ودينى لو معرفتش تجيب اخرى
لاصرخ وألم عليك امة البلد
تعالى نيك وابقى اشوف

بعد نص ساعة عزة كانت بتزعرت

خش ع الدور التانى خش يا ابو على ..........
حسن اخد الليل كله يقلب ف عزة
من التعب كانت رايخة الحمام بتزحف على ركبها
وحسن من وراكها بينيك فيها
واول ما اتكفت على وشها
حسن لم نفسه وساعدها تروح الحمام
ولما فاقت عزة راجت نامت عريانة
حسن هو وخارح م البيت
لقى جوزها فارش قدام الباب
عزة كانت رمت له بطاطين وفرشىة برة الباب

******************************
بعد فترة
حسن....
يعنى مفيش امل يا عبير

عبير....
ابويا مصمم انه يجوزنى ابن عمتى
حاولت معاه كتير ..ومفيش فايدة
معلهش انسانى يا حسن ..الجواز قسمة ونصيب

حسن لقى عقد عمل ف الخليج سكرتير ف شركة
المرتب كان كويس
حهز نفسه للسفر يوم الاربع
والخميس كان فرح عبير على ابن عمتها

اتصل وغير ميعاد السفر ليوم الجمعة من غير ما حد يعرف
يوم الاريع ودع اخواته واولادهم واهل البلد واصخابه

راح ورجع قبل الفجر ودخل بيته
وقضى النهار من غير ما حد ياخد باله

بالليل وهو سامع فرح حبيبته كان بيضحك
حب ايه يا عبيط

واول ما سمع اتمخطرى يا حلوة يا زينة
طلع من بيته ناحية الزراعية
وبعد دقايق كان فى شقة العريس

عبير....
مش حتعمل حاجة الا لما انا اقولك
وكمان ع الضلمة ...فاهم يا مجدى

مجدى يسحب نفسه من سجارته ويترمى ع الكنبة ف الصالة
عبير تحاول معاه ومفيش منه رجا
تقول احسن خليها مرة تانبة

بعد ساعة عبير تروح تنام
حسن يدخل عليها ف الضلمة
يسحبها لاخر السرير عشان متعرفش تشعل النور
عبير متخبلة انه مجدى جوزها فتتجاوب معاه
حسن بعد شوية فرفشة وتعنشة
يدك زبره ف كسها
ينبك فيها من غير ما يبص لتوسلاتها
بعدها يجيب كريم ويوسع طيزها
وينيك من طيازها وهى بقت زى الشرشوحة
عبير كانت مبسوطة ان جوزها مجدى بالقوة دى وفرحت

حسن بعد ما فتحها ورا وقدام مهنتش عليه يسيبها كدة
راح شغل النور ووراها نغسه

حسن.....
عشان تبقى ذكرى تفتكريها طوال عمرك
جوزك حاولى توهميه انه اللى عمل كدة
مش حيفوق الا الصبح
والنيك برضو قسمة ونصيب
سلام يا عبير

***********************************
******************************
..............................

................................
جامده جدا يا صديقي موفق استمر بدون تأخير يأخي
 
  • عجبني
التفاعلات: ميت من زمان، Oscar 3541 و مجنونة اندر ايدج
بدايه جميله
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة اندر ايدج و ناقد بناء
روعة
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة اندر ايدج
HpPi4Zg.md.png


* فى وقت سابق



محكمة الاسرة محافظة الاقصر

القاضى ....
نادى على اول قضية

الحاجب...
السيدة حسناء سعيد ضد السيد ناصر موسى

...
احمد منصور حاضر مع الزوجة

القاضى...
طلباتك

المحامى....
موكلتى تطلب الطلاق برضا الطرقين
او الخلع
وفى كل الاحوال تتنازل عن كافة حقوقها الشرعبة من مؤخر وصجاق ونفقة واية مصاريف اخرى
والطفلين مصيرهما يقع بين عاتق الزوج

القاضى....
تقصد ايه بعاتق الزوج

المحامى ......
يعنى هو وما يريد

القاضى ...
تؤجل القضية لجلسة 5 سبتمبر
للنطق بالحكم اذا لم تتم تسوبة ودبة بين الطرفين


نادى على القضية التالية

الحاجب.....
عزة حسين وهبة ضد الزوج شعبان سيد الغفير

القاضى....
طلباتك

الزوجة....
اطلب الخلع مع تقسيم الاملاك
وانا اخد البنات وهو الاولاد

القاضى....
ايه اسباب طلب الطلاق او الخلع
مفيش تسوية ودية

الزوجة....
اخاف الا اقيم حدود اللـه
لا مفيش هو عاجبه الوضع

الزوج.....
انا مش عايزاطلق

الزوجة....
وانا مش عايزة طلاق ..عاوزاها خلع

القاضى.......
تؤجل القضية ليوم 5 سبتمبر القادم

نادى القضية التالتة

********************************
يوليو 2022
فى احد القصور الملكية بدولة بترولية
محامى مصرى يطلب مقابلة الملك
وبعد انتظار دام لخمس ساعات حان الوقت

الملك....
ايش تطلب واختصر ابها المصرى ما عندى وقت

المحامى....
فيه مواطن مصرى محبوس فى سحون القصر من 24 سنة
بامر مباشر من سمو الامير الراحل سياف
وهنا حتلاقى كل المعلومات
بعد 24 ساعة حتلاقى كل شيء منشور فى كل مكان
سنبلغ منظمات حقوق الانسان
والسلطات المصرية وترقع قضية ف المحاكم الدولية
حتلاقى رقم خساب
نحول له 30 مليون دولار
والمواطن المصرى يكون على طائرة دبلوماسية
وينزل فى فندق كذا
بعد مرور المهلة بدقيقة ستجد اسم مملكتك فى كل مكان

سلام جلالة الملك

.............
الملك ينادى مساعدبه
ابحثو لى عن صحة هذه المعلومات


............................
............................

حنشوف ده كله فى قصتنا
................................
..........................

تبدأ قصتنا فى سنة 1995

حسن طالب بالفرقة الثالثة كلية ادترة اعمال
اخر الاسبوع رجع بلدهم يزور اهله

كان فيه علاقة حب تربطه بزميلة ثانوى من البلد اسمها عبير
بس مش حب قوى يعتى اهو كدة وكدة
هو وبتمشى ف البلد
بيبص على بيت عبير
شاف بنت مراهقة ع الباب
حسن....
ازيك يا حسناء

حسناء ( اخت عبير )
اهلا استاذ حسن ..تعالى اشرب حاجة

حسن...
هى عبير نزلت الاسبوع ده ولا ايه

حسناء....
ابوة نزلت وراحت مع امى وابويا مشوار
وانا لوحدى عشان كدة واقفة ع الباب

حسن ....
تحبى اجى اونسك

حسناء ...
يا ريت ...انا باخاف لوحدى

اول ما يوصل حسن الباب

حسان....
لالالالا ..دا احنا كبرنا وبقينا عرايس ولينا صدور وكدة

حسناء...
اومال ايه ..حنفضل اطفـال علطول يعنى
كبرنا وكمان جاهزين للجواز

حسن...
طب ورينى كدة ...لقى قدامى

تلف حسناء وهى مبسوطة

حسن...
انا ما اقدرش اشوف الحلاوة دى قدامى واسكت
ممكن ادوق الحلاوة دى

حستاء....
تدوق ازاى

حسن....
ادوق بلسانى واشوف طعم الجمال ده

حسناء....
ما تكسفنيش

حسن....
دى مفيهاش كسوف عايز ادوق السكر والعسل والمهلبية
والقطايف واللطايف

حسناء....
عيب الناس رايحة جابة

حسن...
يدخل البيت ويقول ....
اهو محدش يقدر يشوفنا كدة

حسناء....
برضو اتكسف

حسن....
انت متعمليش اى حاجة خالص
لو عجبك الكلام تقولى كمان

ويروح يسحبها على اوضة ويحطها ع السرير
وهى حطت ايدها على بقها م الكسوف

حسن ....
تحبى نبدأ بايه

حسناء....
انا باشوف البوس ف التلفزيون
نفسى اجرب بوسة

حسن ينومها على ضهرها
يروح ينزل على شفايفها مص وشفط
يشفط الشفة الى فوق شوية واللى تخت شوية
لخد ما تعلمت تبوس وجريت من وحدها
وحسناء مبقتش دارية بنفسها

حسن يسحب سوستة فستانها

حسن....
هو انت لسه ملبستيش سونتيانة

حسناء ...
لسة شوية بتضايقنى

حسن ...
يبقى بلاش ندوق الملبن دى

حسناء....
لا لا والنبى لانت دايق
برضو عايزهم بزعلو
انا ما صدقت لقيت حد يعلمنى
اعمل اللى يعجبك با ابو على

حسن....
يبقى اقلعى الفستان

حسناء...
اهو الفستان والكلوت كمان

حسن....
لسة شوية ع اللى تحت الكلوت

ينزل حسن هرس ورضاعة وتفعبص ف بزازها
وهى من المتعة بتضم رجليها وتدارى بزازها

بعدها بنزل لكسها
باكله اكل وايديه بتفعص بزازها
بعدها دخل لسانه كسها اخد ربع ساعة ينبكها بلسانه
مع العضعضة والتفعيص خرت متعتها

حسن طلع زبره وحطه قدام بقها
يلا كام مصة صغننة عشان يقدر يدغدغك

حسناء....
كل ده حتنيكنى بيه بس ده كبير ويقسمنى نصين

حسن....
لا ...ده مش حيدخل ..هو بس حيلعب برة برة
ويسحب رجليها على كتفه
وبفضل يفشخ اهلها لنص ساعة
حسناء لاول مرة تنزل متعتها
نزلت 3 مرات واترمت مكانها
حسن عشان تفوق اخدها الحمام وحطها تحت المية
ولما فاقت راحت غيرت هدومها
وشربت عصير
ولما اطمن عليها حسن سابها وخرج


بعدها كل ما بنزل البلد
هى بتروح له عشان هو عايش لوحده
ادمنت حد اسمه حسن
وتعشق زب حسن
خصوصا بعد ما حسن ابتدى ينيكها من طيزها

..................................
*************************
...............................

حسن اتخرج م الكلية
وكان بيدور له عقد عمل ف الخارج
مش عايز الوقت يروح ويطير
ملوش جيش لانه وحيد والديه مع 3 بنات
لكن امه وابوه اتوفو ايام الجامعة
واخواته اتجوزت وهو شايل همه وبس

..............................

كان بيتمشى بالليل
سمع صوت عركة بين واحدة وجوزها

الست....
يا خول يا ابن الكـلب
هو كل مرة تعملها وتمتع نفسك وتجرى
اعمل ايه انا
اروح للجحش يكمل معايا ولا اجيب لى راجل
ومن فين الاقى راجل ف الوقت المتاخر ده
ودينى ومعبودى لانت بايت ف الشارع والطل الليلة
يلا ينعل ابوك ابن كلـب

حسن شاف الراجل طالع يجرى
هو يتخذ القرار

ويدخل البيت ويقول ...
شبيك لبيك
حسن وزبر حسن ف خدمة الست عزة الليل كله

عزة.....
بقالى كتبر منتظرة اللحظة اللى انفجر فيها
طب ودينى لو معرفتش تجيب اخرى
لاصرخ وألم عليك امة البلد
تعالى نيك وابقى اشوف

بعد نص ساعة عزة كانت بتزعرت

خش ع الدور التانى خش يا ابو على ..........
حسن اخد الليل كله يقلب ف عزة
من التعب كانت رايخة الحمام بتزحف على ركبها
وحسن من وراكها بينيك فيها
واول ما اتكفت على وشها
حسن لم نفسه وساعدها تروح الحمام
ولما فاقت عزة راجت نامت عريانة
حسن هو وخارح م البيت
لقى جوزها فارش قدام الباب
عزة كانت رمت له بطاطين وفرشىة برة الباب

******************************
بعد فترة
حسن....
يعنى مفيش امل يا عبير

عبير....
ابويا مصمم انه يجوزنى ابن عمتى
حاولت معاه كتير ..ومفيش فايدة
معلهش انسانى يا حسن ..الجواز قسمة ونصيب

حسن لقى عقد عمل ف الخليج سكرتير ف شركة
المرتب كان كويس
حهز نفسه للسفر يوم الاربع
والخميس كان فرح عبير على ابن عمتها

اتصل وغير ميعاد السفر ليوم الجمعة من غير ما حد يعرف
يوم الاريع ودع اخواته واولادهم واهل البلد واصخابه

راح ورجع قبل الفجر ودخل بيته
وقضى النهار من غير ما حد ياخد باله

بالليل وهو سامع فرح حبيبته كان بيضحك
حب ايه يا عبيط

واول ما سمع اتمخطرى يا حلوة يا زينة
طلع من بيته ناحية الزراعية
وبعد دقايق كان فى شقة العريس

عبير....
مش حتعمل حاجة الا لما انا اقولك
وكمان ع الضلمة ...فاهم يا مجدى

مجدى يسحب نفسه من سجارته ويترمى ع الكنبة ف الصالة
عبير تحاول معاه ومفيش منه رجا
تقول احسن خليها مرة تانبة

بعد ساعة عبير تروح تنام
حسن يدخل عليها ف الضلمة
يسحبها لاخر السرير عشان متعرفش تشعل النور
عبير متخبلة انه مجدى جوزها فتتجاوب معاه
حسن بعد شوية فرفشة وتعنشة
يدك زبره ف كسها
ينبك فيها من غير ما يبص لتوسلاتها
بعدها يجيب كريم ويوسع طيزها
وينيك من طيازها وهى بقت زى الشرشوحة
عبير كانت مبسوطة ان جوزها مجدى بالقوة دى وفرحت

حسن بعد ما فتحها ورا وقدام مهنتش عليه يسيبها كدة
راح شغل النور ووراها نغسه

حسن.....
عشان تبقى ذكرى تفتكريها طوال عمرك
جوزك حاولى توهميه انه اللى عمل كدة
مش حيفوق الا الصبح
والنيك برضو قسمة ونصيب
سلام يا عبير

***********************************
******************************
..............................

................................

الجزء الثانى




حسن يسافر للدولة الخليجية
وخلال كام شهر اثبت مهارته
واختاره احد الامراء يبقى سكرتير حاص ومستشار اول

الامير....
جهز حالك يا حسن حنسافر الحين سويسرا

حسن....
وانا اعمل ايه يا سمو الامير ومش باعرف المانى

الامير....
وهل انا ساستشيرك بالالمانى
حنطير لسويسرا مخصوص لايداع وديعة
وبعدها نتفسح شوى
ونطير لفرنسا نحضر نهائى المونديال

**********************

عبير حست بذنب كبير ناحية حسن
خصوصا انها حبلت منه
بعد شهر وشوية
ومن غير ما جوزها يلمسها
اطلقت منه بحجة انه بيحب المعاشرة من الخلف
وفعلا حصلت ع الطلاق
وبطنها ظهرت على اساس اته ابن مجدى
ومجدى واهله حاولو يرجعوها
لكنها اصرت وصممت
ورمت سرها ف بير ملوش قرار
وعاشت لطفلها وتحملت كتير

*******************************************

حسناء اتحدد مبعاد جوازها اول يناير 2000
وهى عايشة الحلم
عايشة على امل ساعة واحدة من بتوع حسن
وتشاء الظروف ان حسن يجى اجازة بعد فرحها بكام يوم
عملت المستحيل مع جوزها عشان يعزمه
وبعد عركة مع جوزها عزموه ع العشاء
واول ما جوزها دخل الحمام
رجع ملقيش حد ف الصالة
جوزها....
ازمال فين الضيف يا حسناء

حسناء طلعت بقميص التوم وقالت...
حسن خرج معاه مشاوير قبل ما يسافر
تعالى انا عايزاك دلوقت

حوزها....
اصيرى شوية ..حاخرج ساعة وارجع
البسى دلوقت ولما ارجع

وياخد بعضه ويجرى لبرة

ترجع حسناء اوضة النوم
حسناء....
وحشتنى با حبيبى
معقول ده حقيقى ولا انا باحلم

حسن...
تعالى ...انا كل يوم باحلم بجسمك العسل ده

ويسحبها لصدره وبعصرها
حسناء فرحانة لاقصى الحدود
اخيرا حادوق زبرك جوه كسى

جوز حسناء يدخل الشقة على طراطيف صوابعه
يوصل ناحبة اوضة النوم يسمع صوت مراته مع حسن

يرجع ويهرج ولسان حاله بيقول....
احسن اهو يمكن تشيع منه
وتبطل زن على نافوخى عايزة انزل متعتى متعتى
اومال اصرت تعزمه ليه
اكيد كان بينيكها قبل كدة
انا اروح لام طارق بتعرف تكيفنى واكيفها

حسناء بعد ما دخلت الاوضة


حسن حضنها وايده من ورا بتحسس في طيزها وشفايفه بتاكل في شايفها
حسناء.....
امممم اممممم وحشتني شفايفك اوي
حسن.....
وانت كمان امممم كلك علي بعضك وحشاني

بوس واحضان وتحسيس وحسناء هاجت لانها عارفة ان كل ده مش حيتكرر كتبر
وعارفة ان جوزها عارف بيحصل ايه وسابها وخلع
اكيد راح لام طارق اللى بتحط له الخبارة ف طيزه

ايدها راحت علي زبه للي كان واقف غضنفر تحت البنطلون وبقت شغالة تحسس عليه
نزلت علي ركبها وصوابعها بتنزل السوستة
وهي بتبص لحسن ومبتسمة
طلعت زب حسن بره وبدأت تلحس الراس بأبتسامة كلها شرمطة .. تحرك لسانها برااحة وبشويش علي راس زبه وايدها بتدعكه وعنيها كل لحظة بتروح لعيون حسن
اممممم اممممم يالهوووي علي زبك. يالهوووي عليه وهو واقف كدة امممممم. اممممممم
لسانها بيتحرك حولين راس زب حسن حركات دائرية
وتطلع بلسانها ع الراس تلحس الخرم بشرمطة وغنج
وصوابعها بتدعك له زبه
حسن واقف وايده علي وسطه وعيونه مغمضة
سارح مع المتعة واللذه
اححححححححح كسي بيتنفض اوووووووف
يلا بقي تعالا الحس كسي المولع
قامت وقلعت الكلوت بتاعها وراحت علي طرف السرير نامت علي ضهرها رفعت رجليها وفتحتهم
وحسن نزل علي ركبة بين فخاد حسناء
قرب من كسها بلسانة وبدأ في العزف
احححححححح. اححححححح. اووووو اوووووو
كماااان . كماااااان . نااااار ناااااار
حسن ..........
نار فين
حسناء........
احححححح . في كسي
حسن......... مش سامعك
حسناء....... بصوت مليان دلع وشرمطة.. بقولك في كسي
اااااااي اييييييي.. لسانك حلوووو اووووي

لسان حسن رايح جاي ... طالع نازل علي كسها
وهي تحت منه بتموووووت من الهيجان
حسناء......
خلاص مش قادرة.. قوم حطه

حسن........... احط ايه
حسناء.......... زبك
حسن........... احطه فين
حسناء.......... اااااااخ اااااااخ في كسي . حط زبك في كسي

حسن قام وزبه مشدود قدامه
شد حسناء لطرف السرير وفتح رجليها
حط زبه علي فتحة كسها وبدأ ينزل بجسمة وزبه علي حسناء
حسناء....
اااااااااااه. ااااااه.. كسم حلاوة زبك. ااااااااه.. نكني .نكني يا حسن.. حط زبك كله كله .. ايوووووه .. ايووووووه
حسن بيدخل زبه براحة ويسحبه بشويش وهى بتولول تحت زبه من المتعة
جميل . جميل يا حين.. زبك جميل اوووي
حسن....... زبي بيعمل فيك ايه
حسناء...... بينكني .. بينكني اووووي

حسن شغال نيك في حسناء بالراحة
وحسناء بدأت تطلب منه ينيكها بعنف


وفعلا حسن بدأ مرحلة الرزع والهبد في كس حسناء اللي مكنش بيشبع خلاص من زبر حسن

وفجأة سمعت جرس باب الشقة بيضرب
حسن من غير خوف فكر ان جوزها هو اللي علي االباب
شال زبه من كسها

حسناء......... مين اللي جاي دلوقت
حين ........ يانهار اسود ليكون جوزك

قامت بسرعة ولبست الكلوت بتاعها ولبست الروب عالقميص وقالت لحسن تعالى استخبى هنا

حسناء راحت فتحت الباب
ايه مش معاك مفتاح
جوزها ......نسيته هنا
جاى اخده ورايح اسهر شويه مع اصحابى

حسناء....
طب خلص ولما ترجع تنام ف الصالة
واياك تفتح اوضة النوم وتصحينى
الاهو ملقتش الجو بتاعك ولا ايه .... يلا حلص

جوزها فهم ان سهرتها طويلة
اخد بعضه لبرةحسناء لحسن
احنا حنبدأ ن الاول

بعد ساعتبن رجع جوزها
دخل بالراحة لقى باب اوضة النوم موارب
شاف حسن على ضهره وحسناء ملط نايمة ف حضنه
وبتقوم وتنزل بكسها على زله وهى مستمتعة
وابتدت تسرع ولعدها تترمى على ضهرها
حسناء...
قوم ارزع غ كسى رزع
عابزة ننزل مع بعض

حست اتعدل على ركبه
ومسك زبره
جوز حسناء لماا شافه زبره وقف
طلعه وبل ايده واشتغل يضرب عشرة

حسناء ......
اااااااااااااه اضرب يا حبيبى
راس زب حسن غلضت
وايد حسناء بتلعب ف زنبورها بسرعة
شخت متعتها
حسن ملى كسها لبن
وجوزها نطر لبنه ع الارض
حضنت حسن وغضبت تبوسه
يبحبك يا ابو على
شيعت كسى وطيزى يا روح قلب حسناء
مكنتش متخيلة ان ده حيحصل من تانى

حسن ...
كل اجازة حاجى افشخه واملاهم لبن يا حبيبتى

جوزها يلم نفسع ويطلع الشارع
بعد ما يخرج حسن يدخل البيت
يلاقى حسناء بتستحمى
بعد الاستحمام تخرج تلاقيه ف الصالة تقول له
خليك بايت هنا مش عايزة حاجة تعكنن مزاجى



******************************
****************************
اما عزة اللى من يومها وبتحلم بحسن

حسن خرج من عند حسناء على بيت عزة
جوزها كان لسه برة
رمت له فرشة وغطا وحطتهم ع الباب

حسن ....
حلوة البنت ..اسمها ايه

عزة....
سيبك م البنت
تعالى ع النيك علطول
دخل اوضة النوم وهما شغالين نيك
جوزها رجع ولقى فرشته بره والباب مقفول
ضرب الجرس
طلعت له بالروب ومعاها صينية اكل
ادى عشاك واوعاك تخبط الباب عايزة انام

رجعت ومسك زبر حسن مص
وبعدها نامت وهو بينيك قيها
البنت دخلت
عزة سحيت ملاية وغطت حسن
البنت راحت ونامت ع السرير واتغطت
حسن وصل عزة لمتعتها ونام غ حضنها لقبل الشمس

*******************************
**********************
تانى يوم حسن يسافر
وتنقطع اخباره
كان مع الامير ف القاهرة
وهناك كلم الامبر انه عايز يعمل حساب ف بنك مصرى
على تستس راتبه يتحول له كل شهر
الامير يعمل له حساب باسم حسن
وعمله حساب عميل سرى
يعنى محدس من الامارة يقدر يوقف التحويل تحت اى ظرف
واستأذن الامير يروح الصعيد
الامير معاه 3 بنات شاميات
اداله اجازة 3 ايام

حسن وصل البلد بعد غياب
واخد اخته الكبيرة وراح البنك
وخلى الحساب مشترك ما بينهم
تقدر تصرف وتحط فلوس
المهم اللى تصرفه تودى لاحواته الباقيات

بعد ما اخد لقته على عزة وحسناء

طفـل بيجرى غ حدود 8 سنين
الطــفل ....
عمو عمو عمو حسن

حسن.... يبص للطفـل وجسمه يقشعر
ايوة يا حبيبى ...

الطـفل ....
انت تعرف ماما عبير

حسن ....
هو انت ابن ابلة عبير

الطفـل ....
ايوة يا عمو
انا شفت صورتك معاها
وطول عمرها بتقول لى ده بابا حسن

حسن ....
بتقول ايه

الطفـل ...
انا اسمى شادى حسن
وماما بتورينى صورتك وتقول لى ده بابا

حسن....
استنى انا رايح معاك اشوف ايه الموضوع

ولسة بيلف مع شادى
عربيىة دفع رباعى توقف جنب حسن

ينزل منها شخص
الامير عايزك حالا
لازم تكون ف مطار القاهرة بعد اقل من ساعتبن

الطيارة طالعة من مطار الاقصر بعد نص ساعة
اركب بسرعة

حسن يطلع ورقة
يكتب
شادى بيقول كلام
لكن ظروف طارئة وسفر عاجل
انا راجع
وحط فلوس ف شنطة يلاستيك يجى 50 الف مصرى
يعدها يقول لشادى وصل دى لماما
حابقى اجى اشوفكم سلام
ويلف يركب العربية

*******************************************
أية الحلوة يامبدع انت الفائز يابرنس
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة اندر ايدج
حلو
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة اندر ايدج
لك منا كل التقدير ونتمنى منك المزيد من الابداع ونذكرك باستكمال قصتك قبل موعد التصويت
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة اندر ايدج
بداية جميلة اووووووي ومشوقة ياصديقي الغالي
تسلم ايدك علي المجهود الرائع والكبير دا
منتظر جديدك بكل شوق
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sha3ban و مجنونة اندر ايدج
بداية جميلة اووووووي ومشوقة ياصديقي الغالي
تسلم ايدك علي المجهود الرائع والكبير دا
منتظر جديدك بكل شوق

HpPi4Zg.md.png


الجزء الاول





* فى وقت سابق



محكمة الاسرة محافظة الاقصر

القاضى ....
نادى على اول قضية

الحاجب...
السيدة حسناء سعيد ضد السيد ناصر موسى

...
احمد منصور حاضر مع الزوجة

القاضى...
طلباتك

المحامى....
موكلتى تطلب الطلاق برضا الطرفين
او الخلع
وفى كل الاحوال تتنازل عن كافة حقوقها الشرعية من مؤخر وصداق ونفقة واية مصاريف اخرى
والطفلان مصيرهما يقع بين عاتق الزوج

القاضى....
تقصد ايه بعاتق الزوج

المحامى ......
يعنى هو وما يريد

القاضى ...
تؤجل القضية لجلسة 5 سبتمبر
للنطق بالحكم اذا لم تتم تسوبة ودبة بين الطرفين


نادى على القضية التالية

الحاجب.....
عزة حسين وهبة ضد الزوج شعبان سيد الغفير

القاضى....
طلباتك

الزوجة....
اطلب الخلع مع تقسيم الاملاك
وانا اخد البنات وهو الاولاد

القاضى....
ايه اسباب طلب الطلاق او الخلع

مفيش تسوية ودية

الزوجة....
اخاف الا اقيم حدود اللـه

لا مفيش هو عاجبه الوضع

الزوج.....
انا مش عايز اطلق

الزوجة....
وانا مش عايزة طلاق ..عاوزاها خلع

القاضى.......
تؤجل القضية ليوم 5 سبتمبر القادم

نادى القضية التالتة

********************************
يوليو 2022
فى احد القصور الملكية بدولة بترولية
محامى مصرى يطلب مقابلة الملك
وبعد انتظار دام لخمس ساعات حان الوقت

الملك....
ايش تطلب واختصر ابها المصرى ما عندى وقت

المحامى....
فيه مواطن مصرى محبوس فى سحون القصر من 18 سنة
بامر مباشر من سمو الامير الراحل سياف
وهنا حتلاقى كل المعلومات
بعد 24 ساعة حتلاقى كل شيء منشور فى كل مكان
سنبلغ منظمات حقوق الانسان
والسلطات المصرية وترقع قضية ف المحاكم الدولية
حتلاقى رقم حساب
نحول له 30 مليون دولار
والمواطن المصرى يكون على طائرة دبلوماسية وينزل فى فندق كذا
بعد مرور المهلة بدقيقة ستجد اسم مملكتك فى كل مكان

سلام جلالة الملك

.............
الملك ينادى مساعدبه
ابحثو لى عن صحة هذه المعلومات


............................
............................

حنشوف ده كله فى قصتنا
................................
..........................

تبدأ قصتنا فى سنة 1995

حسن طالب بالفرقة الثالثة كلية ادارة اعمال
اخر الاسبوع رجع بلدهم يزور اهله

كان فيه علاقة حب تربطه بزميلة ثانوى من البلد اسمها عبير
بس مش حب قوى يعتى اهو كدة وكدة
هو وبتمشى ف البلد
بيبص على بيت عبير
شاف بنت مراهقة ع الباب
حسن....
ازيك يا حسناء

حسناء ( اخت عبير )
اهلا استاذ حسن ..تعالى اشرب حاجة

حسن...
هى عبير نزلت الاسبوع ده ولا ايه

حسناء....
ابوة نزلت وراحت مع امى وابويا مشوار
وانا لوحدى عشان كدة واقفة ع الباب

حسن ....
تحبى اجى اونسك

حسناء ...
يا ريت ...انا باخاف لوحدى

اول ما يوصل حسن الباب

حسن....
لالالالا ..دا احنا كبرنا وبقينا عرايس ولينا صدور وكدة

حسناء...
اومال ايه ..حنفضل اطفـال علطول يعنى
كبرنا وكمان جاهزين للجواز

حسن...
طب ورينى كدة ...لقى قدامى

تلف حسناء وهى مبسوطة ومكسوفة

حسن...
انا ما اقدرش اشوف الحلاوة دى قدامى واسكت
ممكن ادوق الحلاوة دى

حسناء....
تدوق ازاى

حسن....
ادوق بلسانى واشوف طعم الجمال ده

حسناء....
ما تكسفنيش

حسن....
دى مفيهاش كسوف عايز ادوق السكر والعسل والمهلبية والقطايف واللطايف


حسناء....
عيب الناس رايحة جابة

حسن...
يدخل البيت ويقول ....
اهو محدش يقدر يشوفنا كدة

حسناء....
برضو اتكسف

حسن....
انت متعمليش اى حاجة خالص
لو عجبك الكلام تقولى كمان

ويروح يسحبها على اوضة ويحطها ع السرير
وهى حطت ايدها على بقها م الكسوف

حسن ....
تحبى نبدأ بايه

حسناء....
انا باشوف البوس ف التلفزيون
نفسى اجرب بوسة

حسن ينومها على ضهرها
يروح ينزل على شفايفها مص وشفط
يشفط الشفة الى فوق شوية واللى تخت شوية
لحد ما تعلمت تبوس وجربت من وحدها
وحسناء مبقتش دارية بنفسها

حسن يسحب سوستة فستانها

حسن....
هو انت لسه ملبستيش سونتيانة

حسناء ...
لسة شوية بتضايقنى

حسن ...
يبقى بلاش ندوق الملبن دى

حسناء....
لا لا والنبى لانت دايق
برضو عايزهم بزعلو
انا ما صدقت لقيت حد يعلمنى
اعمل اللى يعجبك با ابو على

حسن....
يبقى اقلعى الفستان

حسناء...
اهو الفستان والكلوت كمان

حسن....
لسة شوية ع اللى تحت الكلوت

ينزل حسن هرس ورضاعة وتفعبص ف بزازها
وهى من المتعة بتضم رجليها وتدارى بزازها

بعدها ينزل لكسها
باكله اكل وايديه بتفعص بزازها
بعدها دخل لسانه كسها اخد ربع ساعة ينبكها بلسانه
مع العضعضة والتفعيص خرت متعتها

حسن طلع زبره وحطه قدام بقها
يلا كام مصة صغننة عشان يقدر يدغدغك

حسناء....
كل ده حتنيكنى بيه بس ده كبير ويقسمنى نصين

حسن....
لا ...ده مش حيدخل ..هو بس حيلعب برة برة
ويسحب رجليها على كتفه
وبفضل يفشخ اهلها لنص ساعة
حسناء لاول مرة تنزل متعتها
نزلت 3 مرات واترمت مكانها
حسن عشان تفوق اخدها الحمام وحطها تحت المية
ولما فاقت راحت غيرت هدومها
وشربت عصير
ولما اطمن عليها حسن سابها وخرج


بعدها كل ما بنزل البلد
هى بتروح له عشان هو عايش لوحده
ادمنت حد اسمه حسن
وتعشق زب حسن
خصوصا بعد ما حسن ابتدى ينيكها من طيزها

..................................
*************************
...............................

حسن اتخرج م الكلية
وكان بيدور له عقد عمل ف الخارج
مش عايز الوقت يروح ويطير
ملوش جيش لانه وحيد والديه مع 3 بنات
لكن امه وابوه اتوفو ايام الجامعة
واخواته اتجوزت وهو شايل همه وبس

..............................

كان بيتمشى بالليل
سمع صوت عركة بين واحدة وجوزها

الست....
يا خول يا ابن الكـلب
هو كل مرة تعملها وتمتع نفسك وتجرى
اعمل ايه انا
اروح للجحش يكمل معايا ولا اجيب لى راجل
ومن فين الاقى راجل ف الوقت المتاخر ده
ودينى ومعبودى لانت بايت ف الشارع والطل الليلة
يلا ينعل ابوك ابن كلـب

حسن شاف الراجل طالع يجرى
هو يتخذ القرار

ويدخل البيت ويقول ...
شبيك لبيك
حسن وزبر حسن ف خدمة الست عزة الليل كله

عزة.....
بقالى كتبر منتظرة اللحظة اللى انفجر فيها
طب ودينى لو معرفتش تجيب اخرى
لاصرخ وألم عليك امة البلد
تعالى نيك وابقى اشوف

بعد نص ساعة عزة كانت بتزغرت

خش ع الدور التانى خش يا ابو على ..........
حسن اخد الليل كله يقلب ف عزة
من التعب كانت رايحة الحمام بتزحف على ركبها
وحسن من وراها بينيك فيها
واول ما اتكفت على وشها
حسن لم نفسه وساعدها تروح الحمام
ولما فاقت عزة راحت نامت عريانة
حسن هو وخارح م البيت
لقى جوزها فارش قدام الباب
عزة كانت رمت له بطاطين وفرشىة برة الباب

******************************
بعد فترة
حسن....
يعنى مفيش امل يا عبير

عبير....
ابويا مصمم انه يجوزنى ابن عمتى
حاولت معاه كتير ..ومفيش فايدة
معلهش انسانى يا حسن ..الجواز قسمة ونصيب

***************************

حسن لقى عقد عمل ف الخليج سكرتير ف شركة
المرتب كان كويس
جهز نفسه للسفر يوم الاربع
والخميس كان فرح عبير على ابن عمتها

اتصل وغير ميعاد السفر ليوم الجمعة من غير ما حد يعرف
يوم الاريع ودع اخواته واولادهم واهل البلد واصحابه

راح ورجع قبل الفجر ودخل بيته
وقضى النهار من غير ما حد ياخد باله

بالليل وهو سامع فرح حبيبته كان بيضحك
حب ايه يا عبيط

واول ما سمع اتمخطرى يا حلوة يا زينة
طلع من بيته ناحية الزراعية
وبعد دقايق كان فى شقة العريس

عبير....
مش حتعمل حاجة الا لما انا اقولك
وكمان ع الضلمة ...فاهم يا مجدى

مجدى يسحب نفس طويل من سجارته ويترمى ع الكنبة ف الصالة
عبير تحاول معاه ومفيش منه رجا
تقول احسن خليها مرة تانبة

بعد ساعة عبير تروح تنام
حسن يدخل عليها ف الضلمة
يسحبها لاخر السرير عشان متعرفش تشعل النور
عبير متخيلة انه مجدى جوزها فتتجاوب معاه
حسن بعد شوية فرفشة ونعنشة
يدك زبره ف كسها
ينبك فيها من غير ما يبص لتوسلاتها
بعدها يجيب كريم ويوسع طيزها
وينيك من طيازها وهى بقت زى الشرشوحة
عبير كانت مبسوطة ان جوزها مجدى بالقوة دى وفرحت
خصوصا كنية اللبن اللى ملت كسها ورحمها

حسن بعد ما فتحها ورا وقدام مهنتش عليه يسيبها كدة
راح شغل النور ووراها نغسه

حسن.....
عشان تبقى ذكرى تفتكريها طوال عمرك
جوزك حاولى توهميه انه اللى عمل كدة
مش حيفوق الا الصبح
والنيك برضو قسمة ونصيب
سلام يا عبير

***********************************
******************************
..............................
................................

الجزء الثانى



حسن يسافر للدولة الخليجية
وخلال كام شهر اثبت مهارته
واختاره احد الامراء يبقى سكرتير خاص ومستشار اول

الامير....
جهز حالك يا حسن حنسافر الحين سويسرا

حسن....
وانا اعمل ايه يا سمو الامير ومش باعرف المانى

الامير....
وهل انا ساستشيرك بالالمانى
حنطير لسويسرا مخصوص لايداع وديعة
وبعدها نتفسح شوى
ونطير لفرنسا نحضر نهائى المونديال

**********************

عبير حست بذنب كبير ناحية حسن
خصوصا انها حبلت منه
بعد شهر وشوية
ومن غير ما جوزها يلمسها
اطلقت منه بحجة انه بيحب المعاشرة من الخلف
وفعلا حصلت ع الطلاق
وبطنها ظهرت على اساس اته ابن مجدى
ومجدى واهله حاولو يرجعوها
لكنها اصرت وصممت
ورمت سرها ف بير ملوش قرار
وعاشت لطفلها وتحملت كتير

*******************************************

حسناء اتحدد مبعاد جوازها اول يناير 2000
وهى عايشة الحلم
عايشة على امل ساعة واحدة من بتوع حسن
وتشاء الظروف ان حسن يجى اجازة بعد فرحها بكام يوم
عملت المستحيل مع جوزها عشان يعزمه
وبعد عركة مع جوزها عزموه ع العشاء
واول ما جوزها دخل الحمام
رجع ملقيش حد ف الصالة
جوزها....
اومال فين الضيف يا حسناء

حسناء طلعت بقميص التوم وقالت...
حسن خرج معاه مشاوير قبل ما يسافر
تعالى انا عايزاك دلوقت

حوزها....
اصيرى شوية ..حاخرج ساعة وارجع
البسى دلوقت ولما ارجع

وياخد بعضه ويجرى لبرة

ترجع حسناء اوضة النوم
حسناء....
وحشتنى با حبيبى
معقول ده حقيقى ولا انا باحلم

حسن...
تعالى ...انا كل يوم باحلم بجسمك العسل ده

ويسحبها لصدره وبعصرها
حسناء فرحانة لاقصى الحدود
اخيرا حادوق زبرك جوه كسى

جوز حسناء يدخل الشقة على طراطيف صوابعه
يوصل ناحية اوضة النوم يسمع صوت مراته مع حسن

يرجع ويخرج ولسان حاله بيقول....
احسن اهو يمكن تشيع منه
وتبطل زن على نافوخى عايزة انزل متعتى متعتى
اومال اصرت تعزمه ليه
اكيد كان بينيكها قبل كدة
انا اروح لام طارق بتعرف تكيفنى واكيفها

حسناء بعد ما دخلت الاوضة


حسن حضنها وايده من ورا بتحسس في طيزها وشفايفه بتاكل في شايفها
حسناء.....
امممم اممممم وحشتني شفايفك اوي
حسن.....
وانت كمان امممم كلك علي بعضك وحشاني

بوس واحضان وتحسيس وحسناء هاجت لانها عارفة ان كل ده مش حيتكرر كتبر
وعارفة ان جوزها عارف بيحصل ايه وسابها وخلع
اكيد راح لام طارق اللى بتحط له الخبارة ف طيزه

ايدها راحت علي زبه للي كان واقف غضنفر تحت البنطلون وبقت شغالة تحسس عليه
نزلت علي ركبها وصوابعها بتنزل السوستة
وهي بتبص لحسن ومبتسمة
طلعت زب حسن بره وبدأت تلحس الراس بأبتسامة كلها شرمطة .. تحرك لسانها برااحة وبشويش علي راس زبه وايدها بتدعكه وعنيها كل لحظة بتروح لعيون حسن
اممممم اممممم يالهوووي علي زبك. يالهوووي عليه وهو واقف كدة امممممم. اممممممم
لسانها بيتحرك حولين راس زب حسن حركات دائرية
وتطلع بلسانها ع الراس تلحس الخرم بشرمطة وغنج
وصوابعها بتدعك له زبه
حسن واقف وايده علي وسطه وعيونه مغمضة
سارح مع المتعة واللذه
اححححححححح كسي بيتنفض اوووووووف
يلا بقي تعالا الحس كسي المولع
قامت وقلعت الكلوت بتاعها وراحت علي طرف السرير نامت علي ضهرها رفعت رجليها وفتحتهم
وحسن نزل علي ركبه بين فخاد حسناء
قرب من كسها بلسانه وبدأ في العزف
احححححححح. اححححححح. اووووو اوووووو
كماااان . كماااااان . نااااار ناااااار
حسن ..........
نار فين
حسناء........
احححححح . في كسي
حسن......... مش سامعك
حسناء....... بصوت مليان دلع وشرمطة.. بقولك في كسي
اااااااي اييييييي.. لسانك حلوووو اووووي

لسان حسن رايح جاي ... طالع نازل علي كسها
وهي تحت منه بتموووووت من الهيجان
حسناء......
خلاص مش قادرة.. قوم حطه

حسن........... احط ايه
حسناء.......... زبك
حسن........... احطه فين
حسناء.......... اااااااخ اااااااخ في كسي . حط زبك في كسي

حسن قام وزبه مشدود قدامه
شد حسناء لطرف السرير وفتح رجليها
حط زبه علي فتحة كسها وبدأ ينزل بجسمه وزبه علي حسناء
حسناء....
اااااااااااه. ااااااه.. كسم حلاوة زبك. ااااااااه.. نكني .نكني يا حسن.. حط زبك كله كله .. ايوووووه .. ايووووووه
حسن بيدخل زبه براحة ويسحبه بشويش وهى بتولول تحت زبه من المتعة
جميل . جميل يا حسن.. زبك جميل اوووي
حسن....... زبي بيعمل فيك ايه
حسناء...... بينكني .. بينكني اووووي

حسن شغال نيك في حسناء بالراحة
وحسناء بدأت تطلب منه ينيكها بعنف


وفعلا حسن بدأ مرحلة الرزع والهبد في كس حسناء اللي مكنش بيشبع خالص من زبر حسن

وفجأة سمعت جرس باب الشقة بيضرب
حسن من غير خوف فكر ان جوزها هو اللي علي االباب
شال زبه من كسها

حسناء......... مين اللي جاي دلوقت
حسن ........ يانهار اسود ليكون جوزك

قامت بسرعة ولبست الكلوت بتاعها ولبست الروب عالقميص وقالت لحسن تعالى استخبى هنا

حسناء راحت فتحت الباب
ايه مش معاك مفتاح
جوزها ......نسيته هنا
جاى اخده ورايح اسهر شويه مع اصحابى

حسناء....
طب خلص ولما ترجع تنام ف الصالة
واياك تفتح اوضة النوم وتصحينى
الاهو ملقتش الجو بتاعك ولا ايه .... يلا خلص

جوزها فهم ان سهرتها طويلة
اخد بعضه لبرة
حسناء لحسن..
لا احنا كدة حنبدأ من الاول

بعد ساعتبن رجع جوزها
دخل بالراحة لقى باب اوضة النوم موارب
شاف حسن على ضهره وحسناء ملط نايمة ف حضنه
وبتقوم وتنزل بكسها على زبه وهى مستمتعة
وابتدت تسرع وبعدها تترمى على ضهرها
حسناء...
قوم ارزع ف كسى رزع
عابزة ننزل مع بعض

حسن اتعدل على ركبه
ومسك زبره
جوز حسناء لماا شافه زبره وقف
طلعه وبل ايده واشتغل يضرب عشرة

حسناء ......
اااااااااااااه اضرب يا حبيبى
راس زب حسن غلضت
وايد حسناء بتلعب ف زنبورها بسرعة
شخت متعتها
حسن ملى كسها لبن
وجوزها نطر لبنه ع الارض
حضنت حسن وفضلت تبوسه
بحبك يا ابو على
شيعت كسى وطيزى يا روح قلب حسناء
مكنتش متخيلة ان ده حيحصل من تانى

حسن ...
كل اجازة حاجى افشخه واملاهم لبن يا حبيبتى

جوزها يلم نفسع ويطلع الشارع
بعد ما يخرج حسن يدخل البيت
يلاقى حسناء بتستحمى
بعد الاستحمام تخرج تلاقيه ف الصالة تقول له
خليك بايت هنا مش عايزة حاجة تعكنن مزاجى



******************************
****************************
اما عزة اللى من يومها وبتحلم بحسن

حسن خرج من عند حسناء على بيت عزة
جوزها كان لسه برة
لمت فرشة وغطا وحطتهم ع الباب

حسن ....
حلوة البنت ..اسمها ايه

عزة....
سيبك م البنت
تعالى ع النيك علطول
دخل اوضة النوم وهما شغالين نيك
جوزها رجع ولقى فرشته بره والباب مقفول
ضرب الجرس
طلعت له بالروب ومعاها صينية اكل
ادى عشاك واوعاك تخبط الباب عايزة انام

رجعت ومسكت زبر حسن مص
وبعدها نامت وهو بينيك فيها
البنت دخلت
عزة سحبت ملاية وغطت حسن
البنت راحت ونامت ع السرير واتغطت
حسن وصل عزة لمتعتها ونام ف حضنها لقبل الشمس

*******************************
**********************
تانى يوم حسن يسافر
وتنقطع اخباره
كان مع الامير ف القاهرة
وهناك كلم الامبر انه عايز يعمل حساب ف بنك مصرى
على اساس راتبه يتحول له كل شهر
الامير يعمل له حساب باسم حسن
وعمله حساب عميل سرى
يعنى محدش من الامارة يقدر يوقف التحويل تحت اى ظرف
واستأذن الامير يروح الصعيد
الامير معاه 3 بنات شاميات
اداله اجازة 3 ايام

حسن وصل البلد بعد غياب
واخد اخته الكبيرة وراح البنك
وخلى الحساب مشترك ما بينهم
تقدر تصرف وتحط فلوس
المهم اللى تصرفه تودى لاخواته الباقيات

بعد ما اخد لفته على عزة وحسناء

طفـل بيجرى ف حدود 8 سنين
الطــفل ....
عمو عمو عمو حسن

حسن.... يبص للطفـل وجسمه يقشعر
ايوة يا حبيبى ...

الطـفل ....
انت تعرف ماما عبير

حسن ....
هو انت ابن ابلة عبير

الطفـل ....
ايوة يا عمو
انا شفت صورتك معاها
وطول عمرى بتقول لى ده بابا حسن

حسن ....
بتقول ايه

الطفـل ...
انا اسمى شادى حسن
وماما بتورينى صورتك وتقول لى ده بابا

حسن....
استنى انا رايح معاك اشوف ايه الموضوع

ولسة بيلف مع شادى
عربية دفع رباعى توقف جنب حسن

ينزل منها شخص
الامير عايزك حالا
لازم تكون ف مطار القاهرة بعد اقل من ساعتبن

الطيارة طالعة من مطار الاقصر بعد نص ساعة
اركب بسرعة

حسن يطلع ورقة
يكتب
شادى بيقول كلام
لكن ظروف طارئة وسفر عاجل
انا راجع
وحط فلوس ف شنطة يلاستيك يجى 50 الف مصرى
يعدها يقول لشادى وصل دى لماما
حابقى اجى اشوفكم سلام
ويلف يركب العربية

*******************************************
الجزء الثالث


كانت مشاعر حسن متضاربة
كيف تقول لابنها ابوك حسن
طوال رحلة السفر
من الاقصر للقاهرة
ومن القاهرة للخليج
والان من الخليج الى سويسرا
رحلة شاقة طيرت النوم من عينيه

********************
شادى يرجع بيتهم
شادى....
ماما ماما

عبير....
ايوة يا حبيبى

شادى...
انا قابلت الراجل اللى بتورينى صورته وبتقول لى عليه ده بابا

عبير...
قابلته فين واتكلمت معاه

شادى ...
ايوة كلمته وادانى الكيس ده

عبير تفتح الكيس
تلاقى فلوس وورقة
تفتح الورقة
ايه اللى بتقوليه لابنك ده
ازاى تقوليله ابوك حسن
ظروف طارئة واضطريت اسافر
لما ارجع نبقى نتكلم

عبير...
وحصل ايه بعدها يا شادى

شادى...
جت عربية كبيرة ونزلت منها ناس
وعم حسن ركب معاهم ومشيت

عبير....
حترجع يا حسن ويومها تعرف كل حاجة

*********************************
حسناء تقوم من النوم بعد الضهر
ناصر...
ايه يا حسناء مش حتقومى تجهزى الفطار

حسناء....
انا قلت لك مش عايزة حد يعكنن مزاجى
روح عند امك تفطرك
ولو صحيتنى تانى
حاخد بعضى على بيتنا
انت فاهم
ومش حارجع تانى
اهو نتطلق واونس عبير
فاهم ولا مش فاهم
يلا غور

جوزها ناصر يكتم
ومن غير ما يرد يخرج

***************************
عزة بعد ما قامت من النوم
تحضن بنتها وتقول الظاهر حيبقالك شقيق

بنتها....
سكيك يعنى ايه ممه

عزة ...
يعنى نونو صغنن تلعبى معاه

البنت...
ايييه انا عايزة نونو صغنن

عزة تتنهد وترجع تفكر فى حسن
يا ترى انت فين دلوقت يا حسن
سافرت ولا لسه
ربنـا معاك يا حبيبى

********************
بعد 15 ساعة طيران
تهبط طائرة خاصة فى احد مطارات سويسرا
امن المطار كان ف انتظارها
تصل 3 سيارات ليموزين كبيرة
وايضا سيارات لاحد البنوك
العمال وامن البنك ينزلون من الطائرة حقائب
الحقائب مليئة بالاموال وسبائك الذهب
الحقائب تكدست حول الطائرة والسبارات

الامير كان ف سيارته ومعه فتاتان
احداهما اخرجت قضيبه وتمصه
يخرح الامير راسه وينادى حسن

حسن....
نعم يا سمو الامير

الامير...
انت تسبقنى ع الاوتيل
تجهز كل شيء ف السويت
اياك تنسى شيء يا غبى

حسن يكتمها فى نفسه
ويذهب للسيارة
ثم بنظر حوله بطرف عينه
ويسحب حقيبتين مختلفتين لداخل السيارة
وينادى السائق وينطلق خارج المطار

بعد مسافة 40 كيلو من المطار وهو فى العاصمة السويسرية
يطلب من السائق التوقف
ويتكلم معه بلغة انجليزية جيدة
بعدها ينزل السائق بعد ان اعطاه مبلغا من المال ويوقف سيارة اجرة وتنطلق بالسائق

ينزل حسن ليقود السيارة
ويتوقف امام بنك سويسرى معروف
يطلب الامن ليسحبو الحقيبتين
ويدخل البنك
يفتح حساب سرى
ويودع به 20 مليون دولار
وهذا ما كانت تحتويه احد الحقيبتين
وايضا 20 سبيكة ذهبية بمجموع 100 كجم
ويجعل بصمة عينه
ويتمم كل شيء
الحساب برقم ولا توجد اوراق باسمه
وهذا هو الحساب السرى

ويخرج من البنك ويعود بالسيارة لمكانها
وبعد دقائق يعود السائق
ويناول حسن كيس طعام وباقى المال
لكن حسن يتركه له
ويبدأ حسن ف التهام الطعام
وهو يفكر فى نفسه
هل سيمر الامر مرور الكرام
يتمنى ذلك
هذا ثمن المهانة التى يتعرض لها من الامير

يصل حسن الاوتيل
يجد كل شيء مجهزا
تدخل عليه بنت روسية عود فرنسى
يبدو عليها انها ما زالت مراهقة وعذراء

بعد ان جردها من ملابسها
وهى جردته من الملابس ايضا

كانت حركات حسن بطيئة للغاية فوق جسدها لأنه تذكر موضوع شادى
لكن عاد للمتعة
مع نبضات القلب وشهقات الانفاس المحترقة
من الفتاة الروسية تسارعت الحركات ، زادت قوة و حدة
كان يعلن الثورة على الجميع
وحسن يمسك بحلماتها فى فمه ،
نامت على ظهرها
وبحركة خبيرة ادخلت كل الزب داخل كسها
ودفع حسن زبره نحو الأعمق ،
وانطلقت حممه مندفعة داخل رحمها فى تناغم واطراد لم يعهده من قبل ،
اول مرة يحدث هذا
لكن ما زال زبه على اشده
البنت اخذت من اللبن وتلحس حتى انهته
هدأت شهوته وسكنت ثورته بينما هى تعانقنه بذراعيها ،
لم تسكن بعد ، طلبت المزيد والمزيد ،
ونظر الى ما بين فخذيها وقضيبه

نزل لحضنها
وهو يغترف من حضنها ما يرويه
ويرتوى من شفاهها بما تمني
كان يتنقل بين الشفتين وكانه يجرب طعم كل واحدة منهما
امتدت يداه تداعبان أردافها ، ضغطت عليهما بعنف وتكرار
كانت البنت تبادله الضغط بالعناق فى قوة ،
وهو يعانقها من الخلف ويمرر قضيبه بين الردفين ،
مالت وانحنت حتى اتاحت لى رؤية أشفارها من الخلف وقد لمعت مما يحيط بها من سوائل تذيب الجليد ،
مد زبه حتى استقر عند المدخل ، وبضغطة منها إلى الوراء دخل بسهولة ،
اوقفته لتدير بنفسها المشهد ،
كانت تصعد وتهبط وترجع وتتقدم فى محيط من السنتيمترات حتى استبد به الشوق فضمها إليه وهو يضرب بكل عنف وسرعة ،
تعالت انفاسها وهى تناشده الهدوء ،
تحول صوتها لنواح فلم يتمهل ،
كانت آهاتها صرخات تملأ أرجاء الغرفة ولا زال زبه يخترق كسها ،
ضغط فى ثبات أكثر وأكثر حتى انطلقت قذائف المنى المحملة بمذاق الانتعاش لكليهما ،
هدات حركات حسن بينما لم تهدأ هى ،
نزعت زبه من كسها وراحت تعانقه وهى تفرغ غلها على شفاهه مما لاقته منه منذ قليل ، سحبته من يده من جديد وأدخلته إلى الحمام سال الماء على جسديهما ليمنحهما المزيد من الطاقة والتجدد ، وفوق أرضية الحمام كان اللقاء من جديد ،
لم يكن يعرف متعة اللقاء هذا قبل ذلك ،
كان الماء ينهمر بينما الغرام لا يزال مشعلا الرغبة ، لم يستطع الاستمرار حتى قذف من جديد بداخلها ،

خرج حسن ورمى نفسه ع السرير
ليفوق ليلا

ليجدها لا تزال عارية أمامه

يسحبها عليها
وهى احست به
مدت يدها حتى امسكت بزب حسن
وبحركة معينة
كان زبر حسن ف طيزها
وهى تحرك نفسها امام خلف
وبعد ساعة قذف حسن فى طيزها
بعدها كل راح ف نوم عميق
ولم يستيقظ الا صباح اليوم التالى

الامير بنفسه يوقظه

الامير....
ايه مش بتشبع نوم
قوم يا حمار معانا سفر لايطاليا

يقوم حسن يفطر ويستحمى
بعدها يشدو رحالهم لايطاليا
لمشاهدة نهائى مونديال 2006
بين فرنسا وايطاليا

فى نفس الوقت
البنك كان فى اجازة اخر الاسبوع
مغلق من الخارج
لكن من الداخل كان كخلية نحل
عمال وامن يعدون الاموال بالورقة
وعلى مدى 26 ساعة متواصلة ولم ينتهو بعد

الامير كان مع حسن
وكل حين ينظر للهاتف
وتبدأ المباراة
تشجيع وتهليل
وكل دقائق الامير ينظر للهاتف

حسن...
ايه موضوع الهاتف سموك

الامير ..
التقرير النهائى للاموال يا حمار

حست يفكر فى نفسه
اكيد سيكتشفون النقص
واكيد حيدورو فى كاميرات المطار
اكيد حيكتشفو السرقة

الامير ....
اهو التقرير وصل يا حسن

يصل تقرير كامل عن الاموال والدهب التى تم ايداعه ف البنك
واخره موضع لبصمة ابهام الامير

الامير ينظر ويفتح عينه منذهلا
وفمه باعلى صوت
ايه ده ؟؟؟؟؟

***********

HpPi4Zg.md.png


الجزء الاول





* فى وقت سابق



محكمة الاسرة محافظة الاقصر

القاضى ....
نادى على اول قضية

الحاجب...
السيدة حسناء سعيد ضد السيد ناصر موسى

...
احمد منصور حاضر مع الزوجة

القاضى...
طلباتك

المحامى....
موكلتى تطلب الطلاق برضا الطرفين
او الخلع
وفى كل الاحوال تتنازل عن كافة حقوقها الشرعية من مؤخر وصداق ونفقة واية مصاريف اخرى
والطفلان مصيرهما يقع بين عاتق الزوج

القاضى....
تقصد ايه بعاتق الزوج

المحامى ......
يعنى هو وما يريد

القاضى ...
تؤجل القضية لجلسة 5 سبتمبر
للنطق بالحكم اذا لم تتم تسوبة ودبة بين الطرفين


نادى على القضية التالية

الحاجب.....
عزة حسين وهبة ضد الزوج شعبان سيد الغفير

القاضى....
طلباتك

الزوجة....
اطلب الخلع مع تقسيم الاملاك
وانا اخد البنات وهو الاولاد

القاضى....
ايه اسباب طلب الطلاق او الخلع

مفيش تسوية ودية

الزوجة....
اخاف الا اقيم حدود اللـه

لا مفيش هو عاجبه الوضع

الزوج.....
انا مش عايز اطلق

الزوجة....
وانا مش عايزة طلاق ..عاوزاها خلع

القاضى.......
تؤجل القضية ليوم 5 سبتمبر القادم

نادى القضية التالتة

********************************
يوليو 2022
فى احد القصور الملكية بدولة بترولية
محامى مصرى يطلب مقابلة الملك
وبعد انتظار دام لخمس ساعات حان الوقت

الملك....
ايش تطلب واختصر ابها المصرى ما عندى وقت

المحامى....
فيه مواطن مصرى محبوس فى سحون القصر من 18 سنة
بامر مباشر من سمو الامير الراحل سياف
وهنا حتلاقى كل المعلومات
بعد 24 ساعة حتلاقى كل شيء منشور فى كل مكان
سنبلغ منظمات حقوق الانسان
والسلطات المصرية وترقع قضية ف المحاكم الدولية
حتلاقى رقم حساب
نحول له 30 مليون دولار
والمواطن المصرى يكون على طائرة دبلوماسية وينزل فى فندق كذا
بعد مرور المهلة بدقيقة ستجد اسم مملكتك فى كل مكان

سلام جلالة الملك

.............
الملك ينادى مساعدبه
ابحثو لى عن صحة هذه المعلومات


............................
............................

حنشوف ده كله فى قصتنا
................................
..........................

تبدأ قصتنا فى سنة 1995

حسن طالب بالفرقة الثالثة كلية ادارة اعمال
اخر الاسبوع رجع بلدهم يزور اهله

كان فيه علاقة حب تربطه بزميلة ثانوى من البلد اسمها عبير
بس مش حب قوى يعتى اهو كدة وكدة
هو وبتمشى ف البلد
بيبص على بيت عبير
شاف بنت مراهقة ع الباب
حسن....
ازيك يا حسناء

حسناء ( اخت عبير )
اهلا استاذ حسن ..تعالى اشرب حاجة

حسن...
هى عبير نزلت الاسبوع ده ولا ايه

حسناء....
ابوة نزلت وراحت مع امى وابويا مشوار
وانا لوحدى عشان كدة واقفة ع الباب

حسن ....
تحبى اجى اونسك

حسناء ...
يا ريت ...انا باخاف لوحدى

اول ما يوصل حسن الباب

حسن....
لالالالا ..دا احنا كبرنا وبقينا عرايس ولينا صدور وكدة

حسناء...
اومال ايه ..حنفضل اطفـال علطول يعنى
كبرنا وكمان جاهزين للجواز

حسن...
طب ورينى كدة ...لقى قدامى

تلف حسناء وهى مبسوطة ومكسوفة

حسن...
انا ما اقدرش اشوف الحلاوة دى قدامى واسكت
ممكن ادوق الحلاوة دى

حسناء....
تدوق ازاى

حسن....
ادوق بلسانى واشوف طعم الجمال ده

حسناء....
ما تكسفنيش

حسن....
دى مفيهاش كسوف عايز ادوق السكر والعسل والمهلبية والقطايف واللطايف


حسناء....
عيب الناس رايحة جابة

حسن...
يدخل البيت ويقول ....
اهو محدش يقدر يشوفنا كدة

حسناء....
برضو اتكسف

حسن....
انت متعمليش اى حاجة خالص
لو عجبك الكلام تقولى كمان

ويروح يسحبها على اوضة ويحطها ع السرير
وهى حطت ايدها على بقها م الكسوف

حسن ....
تحبى نبدأ بايه

حسناء....
انا باشوف البوس ف التلفزيون
نفسى اجرب بوسة

حسن ينومها على ضهرها
يروح ينزل على شفايفها مص وشفط
يشفط الشفة الى فوق شوية واللى تخت شوية
لحد ما تعلمت تبوس وجربت من وحدها
وحسناء مبقتش دارية بنفسها

حسن يسحب سوستة فستانها

حسن....
هو انت لسه ملبستيش سونتيانة

حسناء ...
لسة شوية بتضايقنى

حسن ...
يبقى بلاش ندوق الملبن دى

حسناء....
لا لا والنبى لانت دايق
برضو عايزهم بزعلو
انا ما صدقت لقيت حد يعلمنى
اعمل اللى يعجبك با ابو على

حسن....
يبقى اقلعى الفستان

حسناء...
اهو الفستان والكلوت كمان

حسن....
لسة شوية ع اللى تحت الكلوت

ينزل حسن هرس ورضاعة وتفعبص ف بزازها
وهى من المتعة بتضم رجليها وتدارى بزازها

بعدها ينزل لكسها
باكله اكل وايديه بتفعص بزازها
بعدها دخل لسانه كسها اخد ربع ساعة ينبكها بلسانه
مع العضعضة والتفعيص خرت متعتها

حسن طلع زبره وحطه قدام بقها
يلا كام مصة صغننة عشان يقدر يدغدغك

حسناء....
كل ده حتنيكنى بيه بس ده كبير ويقسمنى نصين

حسن....
لا ...ده مش حيدخل ..هو بس حيلعب برة برة
ويسحب رجليها على كتفه
وبفضل يفشخ اهلها لنص ساعة
حسناء لاول مرة تنزل متعتها
نزلت 3 مرات واترمت مكانها
حسن عشان تفوق اخدها الحمام وحطها تحت المية
ولما فاقت راحت غيرت هدومها
وشربت عصير
ولما اطمن عليها حسن سابها وخرج


بعدها كل ما بنزل البلد
هى بتروح له عشان هو عايش لوحده
ادمنت حد اسمه حسن
وتعشق زب حسن
خصوصا بعد ما حسن ابتدى ينيكها من طيزها

..................................
*************************
...............................

حسن اتخرج م الكلية
وكان بيدور له عقد عمل ف الخارج
مش عايز الوقت يروح ويطير
ملوش جيش لانه وحيد والديه مع 3 بنات
لكن امه وابوه اتوفو ايام الجامعة
واخواته اتجوزت وهو شايل همه وبس

..............................

كان بيتمشى بالليل
سمع صوت عركة بين واحدة وجوزها

الست....
يا خول يا ابن الكـلب
هو كل مرة تعملها وتمتع نفسك وتجرى
اعمل ايه انا
اروح للجحش يكمل معايا ولا اجيب لى راجل
ومن فين الاقى راجل ف الوقت المتاخر ده
ودينى ومعبودى لانت بايت ف الشارع والطل الليلة
يلا ينعل ابوك ابن كلـب

حسن شاف الراجل طالع يجرى
هو يتخذ القرار

ويدخل البيت ويقول ...
شبيك لبيك
حسن وزبر حسن ف خدمة الست عزة الليل كله

عزة.....
بقالى كتبر منتظرة اللحظة اللى انفجر فيها
طب ودينى لو معرفتش تجيب اخرى
لاصرخ وألم عليك امة البلد
تعالى نيك وابقى اشوف

بعد نص ساعة عزة كانت بتزغرت

خش ع الدور التانى خش يا ابو على ..........
حسن اخد الليل كله يقلب ف عزة
من التعب كانت رايحة الحمام بتزحف على ركبها
وحسن من وراها بينيك فيها
واول ما اتكفت على وشها
حسن لم نفسه وساعدها تروح الحمام
ولما فاقت عزة راحت نامت عريانة
حسن هو وخارح م البيت
لقى جوزها فارش قدام الباب
عزة كانت رمت له بطاطين وفرشىة برة الباب

******************************
بعد فترة
حسن....
يعنى مفيش امل يا عبير

عبير....
ابويا مصمم انه يجوزنى ابن عمتى
حاولت معاه كتير ..ومفيش فايدة
معلهش انسانى يا حسن ..الجواز قسمة ونصيب

***************************

حسن لقى عقد عمل ف الخليج سكرتير ف شركة
المرتب كان كويس
جهز نفسه للسفر يوم الاربع
والخميس كان فرح عبير على ابن عمتها

اتصل وغير ميعاد السفر ليوم الجمعة من غير ما حد يعرف
يوم الاريع ودع اخواته واولادهم واهل البلد واصحابه

راح ورجع قبل الفجر ودخل بيته
وقضى النهار من غير ما حد ياخد باله

بالليل وهو سامع فرح حبيبته كان بيضحك
حب ايه يا عبيط

واول ما سمع اتمخطرى يا حلوة يا زينة
طلع من بيته ناحية الزراعية
وبعد دقايق كان فى شقة العريس

عبير....
مش حتعمل حاجة الا لما انا اقولك
وكمان ع الضلمة ...فاهم يا مجدى

مجدى يسحب نفس طويل من سجارته ويترمى ع الكنبة ف الصالة
عبير تحاول معاه ومفيش منه رجا
تقول احسن خليها مرة تانبة

بعد ساعة عبير تروح تنام
حسن يدخل عليها ف الضلمة
يسحبها لاخر السرير عشان متعرفش تشعل النور
عبير متخيلة انه مجدى جوزها فتتجاوب معاه
حسن بعد شوية فرفشة ونعنشة
يدك زبره ف كسها
ينبك فيها من غير ما يبص لتوسلاتها
بعدها يجيب كريم ويوسع طيزها
وينيك من طيازها وهى بقت زى الشرشوحة
عبير كانت مبسوطة ان جوزها مجدى بالقوة دى وفرحت
خصوصا كنية اللبن اللى ملت كسها ورحمها

حسن بعد ما فتحها ورا وقدام مهنتش عليه يسيبها كدة
راح شغل النور ووراها نغسه

حسن.....
عشان تبقى ذكرى تفتكريها طوال عمرك
جوزك حاولى توهميه انه اللى عمل كدة
مش حيفوق الا الصبح
والنيك برضو قسمة ونصيب
سلام يا عبير

***********************************
******************************
..............................
................................

الجزء الثانى



حسن يسافر للدولة الخليجية
وخلال كام شهر اثبت مهارته
واختاره احد الامراء يبقى سكرتير خاص ومستشار اول

الامير....
جهز حالك يا حسن حنسافر الحين سويسرا

حسن....
وانا اعمل ايه يا سمو الامير ومش باعرف المانى

الامير....
وهل انا ساستشيرك بالالمانى
حنطير لسويسرا مخصوص لايداع وديعة
وبعدها نتفسح شوى
ونطير لفرنسا نحضر نهائى المونديال

**********************

عبير حست بذنب كبير ناحية حسن
خصوصا انها حبلت منه
بعد شهر وشوية
ومن غير ما جوزها يلمسها
اطلقت منه بحجة انه بيحب المعاشرة من الخلف
وفعلا حصلت ع الطلاق
وبطنها ظهرت على اساس اته ابن مجدى
ومجدى واهله حاولو يرجعوها
لكنها اصرت وصممت
ورمت سرها ف بير ملوش قرار
وعاشت لطفلها وتحملت كتير

*******************************************

حسناء اتحدد مبعاد جوازها اول يناير 2000
وهى عايشة الحلم
عايشة على امل ساعة واحدة من بتوع حسن
وتشاء الظروف ان حسن يجى اجازة بعد فرحها بكام يوم
عملت المستحيل مع جوزها عشان يعزمه
وبعد عركة مع جوزها عزموه ع العشاء
واول ما جوزها دخل الحمام
رجع ملقيش حد ف الصالة
جوزها....
اومال فين الضيف يا حسناء

حسناء طلعت بقميص التوم وقالت...
حسن خرج معاه مشاوير قبل ما يسافر
تعالى انا عايزاك دلوقت

حوزها....
اصيرى شوية ..حاخرج ساعة وارجع
البسى دلوقت ولما ارجع

وياخد بعضه ويجرى لبرة

ترجع حسناء اوضة النوم
حسناء....
وحشتنى با حبيبى
معقول ده حقيقى ولا انا باحلم

حسن...
تعالى ...انا كل يوم باحلم بجسمك العسل ده

ويسحبها لصدره وبعصرها
حسناء فرحانة لاقصى الحدود
اخيرا حادوق زبرك جوه كسى

جوز حسناء يدخل الشقة على طراطيف صوابعه
يوصل ناحية اوضة النوم يسمع صوت مراته مع حسن

يرجع ويخرج ولسان حاله بيقول....
احسن اهو يمكن تشيع منه
وتبطل زن على نافوخى عايزة انزل متعتى متعتى
اومال اصرت تعزمه ليه
اكيد كان بينيكها قبل كدة
انا اروح لام طارق بتعرف تكيفنى واكيفها

حسناء بعد ما دخلت الاوضة


حسن حضنها وايده من ورا بتحسس في طيزها وشفايفه بتاكل في شايفها
حسناء.....
امممم اممممم وحشتني شفايفك اوي
حسن.....
وانت كمان امممم كلك علي بعضك وحشاني

بوس واحضان وتحسيس وحسناء هاجت لانها عارفة ان كل ده مش حيتكرر كتبر
وعارفة ان جوزها عارف بيحصل ايه وسابها وخلع
اكيد راح لام طارق اللى بتحط له الخبارة ف طيزه

ايدها راحت علي زبه للي كان واقف غضنفر تحت البنطلون وبقت شغالة تحسس عليه
نزلت علي ركبها وصوابعها بتنزل السوستة
وهي بتبص لحسن ومبتسمة
طلعت زب حسن بره وبدأت تلحس الراس بأبتسامة كلها شرمطة .. تحرك لسانها برااحة وبشويش علي راس زبه وايدها بتدعكه وعنيها كل لحظة بتروح لعيون حسن
اممممم اممممم يالهوووي علي زبك. يالهوووي عليه وهو واقف كدة امممممم. اممممممم
لسانها بيتحرك حولين راس زب حسن حركات دائرية
وتطلع بلسانها ع الراس تلحس الخرم بشرمطة وغنج
وصوابعها بتدعك له زبه
حسن واقف وايده علي وسطه وعيونه مغمضة
سارح مع المتعة واللذه
اححححححححح كسي بيتنفض اوووووووف
يلا بقي تعالا الحس كسي المولع
قامت وقلعت الكلوت بتاعها وراحت علي طرف السرير نامت علي ضهرها رفعت رجليها وفتحتهم
وحسن نزل علي ركبه بين فخاد حسناء
قرب من كسها بلسانه وبدأ في العزف
احححححححح. اححححححح. اووووو اوووووو
كماااان . كماااااان . نااااار ناااااار
حسن ..........
نار فين
حسناء........
احححححح . في كسي
حسن......... مش سامعك
حسناء....... بصوت مليان دلع وشرمطة.. بقولك في كسي
اااااااي اييييييي.. لسانك حلوووو اووووي

لسان حسن رايح جاي ... طالع نازل علي كسها
وهي تحت منه بتموووووت من الهيجان
حسناء......
خلاص مش قادرة.. قوم حطه

حسن........... احط ايه
حسناء.......... زبك
حسن........... احطه فين
حسناء.......... اااااااخ اااااااخ في كسي . حط زبك في كسي

حسن قام وزبه مشدود قدامه
شد حسناء لطرف السرير وفتح رجليها
حط زبه علي فتحة كسها وبدأ ينزل بجسمه وزبه علي حسناء
حسناء....
اااااااااااه. ااااااه.. كسم حلاوة زبك. ااااااااه.. نكني .نكني يا حسن.. حط زبك كله كله .. ايوووووه .. ايووووووه
حسن بيدخل زبه براحة ويسحبه بشويش وهى بتولول تحت زبه من المتعة
جميل . جميل يا حسن.. زبك جميل اوووي
حسن....... زبي بيعمل فيك ايه
حسناء...... بينكني .. بينكني اووووي

حسن شغال نيك في حسناء بالراحة
وحسناء بدأت تطلب منه ينيكها بعنف


وفعلا حسن بدأ مرحلة الرزع والهبد في كس حسناء اللي مكنش بيشبع خالص من زبر حسن

وفجأة سمعت جرس باب الشقة بيضرب
حسن من غير خوف فكر ان جوزها هو اللي علي االباب
شال زبه من كسها

حسناء......... مين اللي جاي دلوقت
حسن ........ يانهار اسود ليكون جوزك

قامت بسرعة ولبست الكلوت بتاعها ولبست الروب عالقميص وقالت لحسن تعالى استخبى هنا

حسناء راحت فتحت الباب
ايه مش معاك مفتاح
جوزها ......نسيته هنا
جاى اخده ورايح اسهر شويه مع اصحابى

حسناء....
طب خلص ولما ترجع تنام ف الصالة
واياك تفتح اوضة النوم وتصحينى
الاهو ملقتش الجو بتاعك ولا ايه .... يلا خلص

جوزها فهم ان سهرتها طويلة
اخد بعضه لبرة
حسناء لحسن..
لا احنا كدة حنبدأ من الاول

بعد ساعتبن رجع جوزها
دخل بالراحة لقى باب اوضة النوم موارب
شاف حسن على ضهره وحسناء ملط نايمة ف حضنه
وبتقوم وتنزل بكسها على زبه وهى مستمتعة
وابتدت تسرع وبعدها تترمى على ضهرها
حسناء...
قوم ارزع ف كسى رزع
عابزة ننزل مع بعض

حسن اتعدل على ركبه
ومسك زبره
جوز حسناء لماا شافه زبره وقف
طلعه وبل ايده واشتغل يضرب عشرة

حسناء ......
اااااااااااااه اضرب يا حبيبى
راس زب حسن غلضت
وايد حسناء بتلعب ف زنبورها بسرعة
شخت متعتها
حسن ملى كسها لبن
وجوزها نطر لبنه ع الارض
حضنت حسن وفضلت تبوسه
بحبك يا ابو على
شيعت كسى وطيزى يا روح قلب حسناء
مكنتش متخيلة ان ده حيحصل من تانى

حسن ...
كل اجازة حاجى افشخه واملاهم لبن يا حبيبتى

جوزها يلم نفسع ويطلع الشارع
بعد ما يخرج حسن يدخل البيت
يلاقى حسناء بتستحمى
بعد الاستحمام تخرج تلاقيه ف الصالة تقول له
خليك بايت هنا مش عايزة حاجة تعكنن مزاجى



******************************
****************************
اما عزة اللى من يومها وبتحلم بحسن

حسن خرج من عند حسناء على بيت عزة
جوزها كان لسه برة
لمت فرشة وغطا وحطتهم ع الباب

حسن ....
حلوة البنت ..اسمها ايه

عزة....
سيبك م البنت
تعالى ع النيك علطول
دخل اوضة النوم وهما شغالين نيك
جوزها رجع ولقى فرشته بره والباب مقفول
ضرب الجرس
طلعت له بالروب ومعاها صينية اكل
ادى عشاك واوعاك تخبط الباب عايزة انام

رجعت ومسكت زبر حسن مص
وبعدها نامت وهو بينيك فيها
البنت دخلت
عزة سحبت ملاية وغطت حسن
البنت راحت ونامت ع السرير واتغطت
حسن وصل عزة لمتعتها ونام ف حضنها لقبل الشمس

*******************************
**********************
تانى يوم حسن يسافر
وتنقطع اخباره
كان مع الامير ف القاهرة
وهناك كلم الامبر انه عايز يعمل حساب ف بنك مصرى
على اساس راتبه يتحول له كل شهر
الامير يعمل له حساب باسم حسن
وعمله حساب عميل سرى
يعنى محدش من الامارة يقدر يوقف التحويل تحت اى ظرف
واستأذن الامير يروح الصعيد
الامير معاه 3 بنات شاميات
اداله اجازة 3 ايام

حسن وصل البلد بعد غياب
واخد اخته الكبيرة وراح البنك
وخلى الحساب مشترك ما بينهم
تقدر تصرف وتحط فلوس
المهم اللى تصرفه تودى لاخواته الباقيات

بعد ما اخد لفته على عزة وحسناء

طفـل بيجرى ف حدود 8 سنين
الطــفل ....
عمو عمو عمو حسن

حسن.... يبص للطفـل وجسمه يقشعر
ايوة يا حبيبى ...

الطـفل ....
انت تعرف ماما عبير

حسن ....
هو انت ابن ابلة عبير

الطفـل ....
ايوة يا عمو
انا شفت صورتك معاها
وطول عمرى بتقول لى ده بابا حسن

حسن ....
بتقول ايه

الطفـل ...
انا اسمى شادى حسن
وماما بتورينى صورتك وتقول لى ده بابا

حسن....
استنى انا رايح معاك اشوف ايه الموضوع

ولسة بيلف مع شادى
عربية دفع رباعى توقف جنب حسن

ينزل منها شخص
الامير عايزك حالا
لازم تكون ف مطار القاهرة بعد اقل من ساعتبن

الطيارة طالعة من مطار الاقصر بعد نص ساعة
اركب بسرعة

حسن يطلع ورقة
يكتب
شادى بيقول كلام
لكن ظروف طارئة وسفر عاجل
انا راجع
وحط فلوس ف شنطة يلاستيك يجى 50 الف مصرى
يعدها يقول لشادى وصل دى لماما
حابقى اجى اشوفكم سلام
ويلف يركب العربية

*******************************************
الجزء الثالث


كانت مشاعر حسن متضاربة
كيف تقول لابنها ابوك حسن
طوال رحلة السفر
من الاقصر للقاهرة
ومن القاهرة للخليج
والان من الخليج الى سويسرا
رحلة شاقة طيرت النوم من عينيه

********************
شادى يرجع بيتهم
شادى....
ماما ماما

عبير....
ايوة يا حبيبى

شادى...
انا قابلت الراجل اللى بتورينى صورته وبتقول لى عليه ده بابا

عبير...
قابلته فين واتكلمت معاه

شادى ...
ايوة كلمته وادانى الكيس ده

عبير تفتح الكيس
تلاقى فلوس وورقة
تفتح الورقة
ايه اللى بتقوليه لابنك ده
ازاى تقوليله ابوك حسن
ظروف طارئة واضطريت اسافر
لما ارجع نبقى نتكلم

عبير...
وحصل ايه بعدها يا شادى

شادى...
جت عربية كبيرة ونزلت منها ناس
وعم حسن ركب معاهم ومشيت

عبير....
حترجع يا حسن ويومها تعرف كل حاجة

*********************************
حسناء تقوم من النوم بعد الضهر
ناصر...
ايه يا حسناء مش حتقومى تجهزى الفطار

حسناء....
انا قلت لك مش عايزة حد يعكنن مزاجى
روح عند امك تفطرك
ولو صحيتنى تانى
حاخد بعضى على بيتنا
انت فاهم
ومش حارجع تانى
اهو نتطلق واونس عبير
فاهم ولا مش فاهم
يلا غور

جوزها ناصر يكتم
ومن غير ما يرد يخرج

***************************
عزة بعد ما قامت من النوم
تحضن بنتها وتقول الظاهر حيبقالك شقيق

بنتها....
سكيك يعنى ايه ممه

عزة ...
يعنى نونو صغنن تلعبى معاه

البنت...
ايييه انا عايزة نونو صغنن

عزة تتنهد وترجع تفكر فى حسن
يا ترى انت فين دلوقت يا حسن
سافرت ولا لسه
ربنـا معاك يا حبيبى

********************
بعد 15 ساعة طيران
تهبط طائرة خاصة فى احد مطارات سويسرا
امن المطار كان ف انتظارها
تصل 3 سيارات ليموزين كبيرة
وايضا سيارات لاحد البنوك
العمال وامن البنك ينزلون من الطائرة حقائب
الحقائب مليئة بالاموال وسبائك الذهب
الحقائب تكدست حول الطائرة والسبارات

الامير كان ف سيارته ومعه فتاتان
احداهما اخرجت قضيبه وتمصه
يخرح الامير راسه وينادى حسن

حسن....
نعم يا سمو الامير

الامير...
انت تسبقنى ع الاوتيل
تجهز كل شيء ف السويت
اياك تنسى شيء يا غبى

حسن يكتمها فى نفسه
ويذهب للسيارة
ثم بنظر حوله بطرف عينه
ويسحب حقيبتين مختلفتين لداخل السيارة
وينادى السائق وينطلق خارج المطار

بعد مسافة 40 كيلو من المطار وهو فى العاصمة السويسرية
يطلب من السائق التوقف
ويتكلم معه بلغة انجليزية جيدة
بعدها ينزل السائق بعد ان اعطاه مبلغا من المال ويوقف سيارة اجرة وتنطلق بالسائق

ينزل حسن ليقود السيارة
ويتوقف امام بنك سويسرى معروف
يطلب الامن ليسحبو الحقيبتين
ويدخل البنك
يفتح حساب سرى
ويودع به 20 مليون دولار
وهذا ما كانت تحتويه احد الحقيبتين
وايضا 20 سبيكة ذهبية بمجموع 100 كجم
ويجعل بصمة عينه
ويتمم كل شيء
الحساب برقم ولا توجد اوراق باسمه
وهذا هو الحساب السرى

ويخرج من البنك ويعود بالسيارة لمكانها
وبعد دقائق يعود السائق
ويناول حسن كيس طعام وباقى المال
لكن حسن يتركه له
ويبدأ حسن ف التهام الطعام
وهو يفكر فى نفسه
هل سيمر الامر مرور الكرام
يتمنى ذلك
هذا ثمن المهانة التى يتعرض لها من الامير

يصل حسن الاوتيل
يجد كل شيء مجهزا
تدخل عليه بنت روسية عود فرنسى
يبدو عليها انها ما زالت مراهقة وعذراء

بعد ان جردها من ملابسها
وهى جردته من الملابس ايضا

كانت حركات حسن بطيئة للغاية فوق جسدها لأنه تذكر موضوع شادى
لكن عاد للمتعة
مع نبضات القلب وشهقات الانفاس المحترقة
من الفتاة الروسية تسارعت الحركات ، زادت قوة و حدة
كان يعلن الثورة على الجميع
وحسن يمسك بحلماتها فى فمه ،
نامت على ظهرها
وبحركة خبيرة ادخلت كل الزب داخل كسها
ودفع حسن زبره نحو الأعمق ،
وانطلقت حممه مندفعة داخل رحمها فى تناغم واطراد لم يعهده من قبل ،
اول مرة يحدث هذا
لكن ما زال زبه على اشده
البنت اخذت من اللبن وتلحس حتى انهته
هدأت شهوته وسكنت ثورته بينما هى تعانقنه بذراعيها ،
لم تسكن بعد ، طلبت المزيد والمزيد ،
ونظر الى ما بين فخذيها وقضيبه

نزل لحضنها
وهو يغترف من حضنها ما يرويه
ويرتوى من شفاهها بما تمني
كان يتنقل بين الشفتين وكانه يجرب طعم كل واحدة منهما
امتدت يداه تداعبان أردافها ، ضغطت عليهما بعنف وتكرار
كانت البنت تبادله الضغط بالعناق فى قوة ،
وهو يعانقها من الخلف ويمرر قضيبه بين الردفين ،
مالت وانحنت حتى اتاحت لى رؤية أشفارها من الخلف وقد لمعت مما يحيط بها من سوائل تذيب الجليد ،
مد زبه حتى استقر عند المدخل ، وبضغطة منها إلى الوراء دخل بسهولة ،
اوقفته لتدير بنفسها المشهد ،
كانت تصعد وتهبط وترجع وتتقدم فى محيط من السنتيمترات حتى استبد به الشوق فضمها إليه وهو يضرب بكل عنف وسرعة ،
تعالت انفاسها وهى تناشده الهدوء ،
تحول صوتها لنواح فلم يتمهل ،
كانت آهاتها صرخات تملأ أرجاء الغرفة ولا زال زبه يخترق كسها ،
ضغط فى ثبات أكثر وأكثر حتى انطلقت قذائف المنى المحملة بمذاق الانتعاش لكليهما ،
هدات حركات حسن بينما لم تهدأ هى ،
نزعت زبه من كسها وراحت تعانقه وهى تفرغ غلها على شفاهه مما لاقته منه منذ قليل ، سحبته من يده من جديد وأدخلته إلى الحمام سال الماء على جسديهما ليمنحهما المزيد من الطاقة والتجدد ، وفوق أرضية الحمام كان اللقاء من جديد ،
لم يكن يعرف متعة اللقاء هذا قبل ذلك ،
كان الماء ينهمر بينما الغرام لا يزال مشعلا الرغبة ، لم يستطع الاستمرار حتى قذف من جديد بداخلها ،

خرج حسن ورمى نفسه ع السرير
ليفوق ليلا

ليجدها لا تزال عارية أمامه

يسحبها عليها
وهى احست به
مدت يدها حتى امسكت بزب حسن
وبحركة معينة
كان زبر حسن ف طيزها
وهى تحرك نفسها امام خلف
وبعد ساعة قذف حسن فى طيزها
بعدها كل راح ف نوم عميق
ولم يستيقظ الا صباح اليوم التالى

الامير بنفسه يوقظه

الامير....
ايه مش بتشبع نوم
قوم يا حمار معانا سفر لايطاليا

يقوم حسن يفطر ويستحمى
بعدها يشدو رحالهم لايطاليا
لمشاهدة نهائى مونديال 2006
بين فرنسا وايطاليا

فى نفس الوقت
البنك كان فى اجازة اخر الاسبوع
مغلق من الخارج
لكن من الداخل كان كخلية نحل
عمال وامن يعدون الاموال بالورقة
وعلى مدى 26 ساعة متواصلة ولم ينتهو بعد

الامير كان مع حسن
وكل حين ينظر للهاتف
وتبدأ المباراة
تشجيع وتهليل
وكل دقائق الامير ينظر للهاتف

حسن...
ايه موضوع الهاتف سموك

الامير ..
التقرير النهائى للاموال يا حمار

حست يفكر فى نفسه
اكيد سيكتشفون النقص
واكيد حيدورو فى كاميرات المطار
اكيد حيكتشفو السرقة

الامير ....
اهو التقرير وصل يا حسن

يصل تقرير كامل عن الاموال والدهب التى تم ايداعه ف البنك
واخره موضع لبصمة ابهام الامير

الامير ينظر ويفتح عينه منذهلا
وفمه باعلى صوت
ايه ده ؟؟؟؟؟

**************
...............
الاروع فىالابدع كمل يابرنس
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة اندر ايدج
رائعة تابع
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة اندر ايدج
HpPi4Zg.md.png


الجزء الاول





* فى وقت سابق



محكمة الاسرة محافظة الاقصر

القاضى ....
نادى على اول قضية

الحاجب...
السيدة حسناء سعيد ضد السيد ناصر موسى

...
احمد منصور حاضر مع الزوجة

القاضى...
طلباتك

المحامى....
موكلتى تطلب الطلاق برضا الطرفين
او الخلع
وفى كل الاحوال تتنازل عن كافة حقوقها الشرعية من مؤخر وصداق ونفقة واية مصاريف اخرى
والطفلان مصيرهما يقع بين عاتق الزوج

القاضى....
تقصد ايه بعاتق الزوج

المحامى ......
يعنى هو وما يريد

القاضى ...
تؤجل القضية لجلسة 5 سبتمبر
للنطق بالحكم اذا لم تتم تسوبة ودبة بين الطرفين


نادى على القضية التالية

الحاجب.....
عزة حسين وهبة ضد الزوج شعبان سيد الغفير

القاضى....
طلباتك

الزوجة....
اطلب الخلع مع تقسيم الاملاك
وانا اخد البنات وهو الاولاد

القاضى....
ايه اسباب طلب الطلاق او الخلع

مفيش تسوية ودية

الزوجة....
اخاف الا اقيم حدود اللـه

لا مفيش هو عاجبه الوضع

الزوج.....
انا مش عايز اطلق

الزوجة....
وانا مش عايزة طلاق ..عاوزاها خلع

القاضى.......
تؤجل القضية ليوم 5 سبتمبر القادم

نادى القضية التالتة

********************************
يوليو 2022
فى احد القصور الملكية بدولة بترولية
محامى مصرى يطلب مقابلة الملك
وبعد انتظار دام لخمس ساعات حان الوقت

الملك....
ايش تطلب واختصر ابها المصرى ما عندى وقت

المحامى....
فيه مواطن مصرى محبوس فى سحون القصر من 18 سنة
بامر مباشر من سمو الامير الراحل سياف
وهنا حتلاقى كل المعلومات
بعد 24 ساعة حتلاقى كل شيء منشور فى كل مكان
سنبلغ منظمات حقوق الانسان
والسلطات المصرية وترقع قضية ف المحاكم الدولية
حتلاقى رقم حساب
نحول له 30 مليون دولار
والمواطن المصرى يكون على طائرة دبلوماسية وينزل فى فندق كذا
بعد مرور المهلة بدقيقة ستجد اسم مملكتك فى كل مكان

سلام جلالة الملك

.............
الملك ينادى مساعدبه
ابحثو لى عن صحة هذه المعلومات


............................
............................

حنشوف ده كله فى قصتنا
................................
..........................

تبدأ قصتنا فى سنة 1995

حسن طالب بالفرقة الثالثة كلية ادارة اعمال
اخر الاسبوع رجع بلدهم يزور اهله

كان فيه علاقة حب تربطه بزميلة ثانوى من البلد اسمها عبير
بس مش حب قوى يعتى اهو كدة وكدة
هو وبتمشى ف البلد
بيبص على بيت عبير
شاف بنت مراهقة ع الباب
حسن....
ازيك يا حسناء

حسناء ( اخت عبير )
اهلا استاذ حسن ..تعالى اشرب حاجة

حسن...
هى عبير نزلت الاسبوع ده ولا ايه

حسناء....
ابوة نزلت وراحت مع امى وابويا مشوار
وانا لوحدى عشان كدة واقفة ع الباب

حسن ....
تحبى اجى اونسك

حسناء ...
يا ريت ...انا باخاف لوحدى

اول ما يوصل حسن الباب

حسن....
لالالالا ..دا احنا كبرنا وبقينا عرايس ولينا صدور وكدة

حسناء...
اومال ايه ..حنفضل اطفـال علطول يعنى
كبرنا وكمان جاهزين للجواز

حسن...
طب ورينى كدة ...لقى قدامى

تلف حسناء وهى مبسوطة ومكسوفة

حسن...
انا ما اقدرش اشوف الحلاوة دى قدامى واسكت
ممكن ادوق الحلاوة دى

حسناء....
تدوق ازاى

حسن....
ادوق بلسانى واشوف طعم الجمال ده

حسناء....
ما تكسفنيش

حسن....
دى مفيهاش كسوف عايز ادوق السكر والعسل والمهلبية والقطايف واللطايف


حسناء....
عيب الناس رايحة جابة

حسن...
يدخل البيت ويقول ....
اهو محدش يقدر يشوفنا كدة

حسناء....
برضو اتكسف

حسن....
انت متعمليش اى حاجة خالص
لو عجبك الكلام تقولى كمان

ويروح يسحبها على اوضة ويحطها ع السرير
وهى حطت ايدها على بقها م الكسوف

حسن ....
تحبى نبدأ بايه

حسناء....
انا باشوف البوس ف التلفزيون
نفسى اجرب بوسة

حسن ينومها على ضهرها
يروح ينزل على شفايفها مص وشفط
يشفط الشفة الى فوق شوية واللى تخت شوية
لحد ما تعلمت تبوس وجربت من وحدها
وحسناء مبقتش دارية بنفسها

حسن يسحب سوستة فستانها

حسن....
هو انت لسه ملبستيش سونتيانة

حسناء ...
لسة شوية بتضايقنى

حسن ...
يبقى بلاش ندوق الملبن دى

حسناء....
لا لا والنبى لانت دايق
برضو عايزهم بزعلو
انا ما صدقت لقيت حد يعلمنى
اعمل اللى يعجبك با ابو على

حسن....
يبقى اقلعى الفستان

حسناء...
اهو الفستان والكلوت كمان

حسن....
لسة شوية ع اللى تحت الكلوت

ينزل حسن هرس ورضاعة وتفعبص ف بزازها
وهى من المتعة بتضم رجليها وتدارى بزازها

بعدها ينزل لكسها
باكله اكل وايديه بتفعص بزازها
بعدها دخل لسانه كسها اخد ربع ساعة ينبكها بلسانه
مع العضعضة والتفعيص خرت متعتها

حسن طلع زبره وحطه قدام بقها
يلا كام مصة صغننة عشان يقدر يدغدغك

حسناء....
كل ده حتنيكنى بيه بس ده كبير ويقسمنى نصين

حسن....
لا ...ده مش حيدخل ..هو بس حيلعب برة برة
ويسحب رجليها على كتفه
وبفضل يفشخ اهلها لنص ساعة
حسناء لاول مرة تنزل متعتها
نزلت 3 مرات واترمت مكانها
حسن عشان تفوق اخدها الحمام وحطها تحت المية
ولما فاقت راحت غيرت هدومها
وشربت عصير
ولما اطمن عليها حسن سابها وخرج


بعدها كل ما بنزل البلد
هى بتروح له عشان هو عايش لوحده
ادمنت حد اسمه حسن
وتعشق زب حسن
خصوصا بعد ما حسن ابتدى ينيكها من طيزها

..................................
*************************
...............................

حسن اتخرج م الكلية
وكان بيدور له عقد عمل ف الخارج
مش عايز الوقت يروح ويطير
ملوش جيش لانه وحيد والديه مع 3 بنات
لكن امه وابوه اتوفو ايام الجامعة
واخواته اتجوزت وهو شايل همه وبس

..............................

كان بيتمشى بالليل
سمع صوت عركة بين واحدة وجوزها

الست....
يا خول يا ابن الكـلب
هو كل مرة تعملها وتمتع نفسك وتجرى
اعمل ايه انا
اروح للجحش يكمل معايا ولا اجيب لى راجل
ومن فين الاقى راجل ف الوقت المتاخر ده
ودينى ومعبودى لانت بايت ف الشارع والطل الليلة
يلا ينعل ابوك ابن كلـب

حسن شاف الراجل طالع يجرى
هو يتخذ القرار

ويدخل البيت ويقول ...
شبيك لبيك
حسن وزبر حسن ف خدمة الست عزة الليل كله

عزة.....
بقالى كتبر منتظرة اللحظة اللى انفجر فيها
طب ودينى لو معرفتش تجيب اخرى
لاصرخ وألم عليك امة البلد
تعالى نيك وابقى اشوف

بعد نص ساعة عزة كانت بتزغرت

خش ع الدور التانى خش يا ابو على ..........
حسن اخد الليل كله يقلب ف عزة
من التعب كانت رايحة الحمام بتزحف على ركبها
وحسن من وراها بينيك فيها
واول ما اتكفت على وشها
حسن لم نفسه وساعدها تروح الحمام
ولما فاقت عزة راحت نامت عريانة
حسن هو وخارح م البيت
لقى جوزها فارش قدام الباب
عزة كانت رمت له بطاطين وفرشىة برة الباب

******************************
بعد فترة
حسن....
يعنى مفيش امل يا عبير

عبير....
ابويا مصمم انه يجوزنى ابن عمتى
حاولت معاه كتير ..ومفيش فايدة
معلهش انسانى يا حسن ..الجواز قسمة ونصيب

***************************

حسن لقى عقد عمل ف الخليج سكرتير ف شركة
المرتب كان كويس
جهز نفسه للسفر يوم الاربع
والخميس كان فرح عبير على ابن عمتها

اتصل وغير ميعاد السفر ليوم الجمعة من غير ما حد يعرف
يوم الاريع ودع اخواته واولادهم واهل البلد واصحابه

راح ورجع قبل الفجر ودخل بيته
وقضى النهار من غير ما حد ياخد باله

بالليل وهو سامع فرح حبيبته كان بيضحك
حب ايه يا عبيط

واول ما سمع اتمخطرى يا حلوة يا زينة
طلع من بيته ناحية الزراعية
وبعد دقايق كان فى شقة العريس

عبير....
مش حتعمل حاجة الا لما انا اقولك
وكمان ع الضلمة ...فاهم يا مجدى

مجدى يسحب نفس طويل من سجارته ويترمى ع الكنبة ف الصالة
عبير تحاول معاه ومفيش منه رجا
تقول احسن خليها مرة تانبة

بعد ساعة عبير تروح تنام
حسن يدخل عليها ف الضلمة
يسحبها لاخر السرير عشان متعرفش تشعل النور
عبير متخيلة انه مجدى جوزها فتتجاوب معاه
حسن بعد شوية فرفشة ونعنشة
يدك زبره ف كسها
ينبك فيها من غير ما يبص لتوسلاتها
بعدها يجيب كريم ويوسع طيزها
وينيك من طيازها وهى بقت زى الشرشوحة
عبير كانت مبسوطة ان جوزها مجدى بالقوة دى وفرحت
خصوصا كنية اللبن اللى ملت كسها ورحمها

حسن بعد ما فتحها ورا وقدام مهنتش عليه يسيبها كدة
راح شغل النور ووراها نغسه

حسن.....
عشان تبقى ذكرى تفتكريها طوال عمرك
جوزك حاولى توهميه انه اللى عمل كدة
مش حيفوق الا الصبح
والنيك برضو قسمة ونصيب
سلام يا عبير

***********************************
******************************
..............................
................................

الجزء الثانى



حسن يسافر للدولة الخليجية
وخلال كام شهر اثبت مهارته
واختاره احد الامراء يبقى سكرتير خاص ومستشار اول

الامير....
جهز حالك يا حسن حنسافر الحين سويسرا

حسن....
وانا اعمل ايه يا سمو الامير ومش باعرف المانى

الامير....
وهل انا ساستشيرك بالالمانى
حنطير لسويسرا مخصوص لايداع وديعة
وبعدها نتفسح شوى
ونطير لفرنسا نحضر نهائى المونديال

**********************

عبير حست بذنب كبير ناحية حسن
خصوصا انها حبلت منه
بعد شهر وشوية
ومن غير ما جوزها يلمسها
اطلقت منه بحجة انه بيحب المعاشرة من الخلف
وفعلا حصلت ع الطلاق
وبطنها ظهرت على اساس اته ابن مجدى
ومجدى واهله حاولو يرجعوها
لكنها اصرت وصممت
ورمت سرها ف بير ملوش قرار
وعاشت لطفلها وتحملت كتير

*******************************************

حسناء اتحدد مبعاد جوازها اول يناير 2000
وهى عايشة الحلم
عايشة على امل ساعة واحدة من بتوع حسن
وتشاء الظروف ان حسن يجى اجازة بعد فرحها بكام يوم
عملت المستحيل مع جوزها عشان يعزمه
وبعد عركة مع جوزها عزموه ع العشاء
واول ما جوزها دخل الحمام
رجع ملقيش حد ف الصالة
جوزها....
اومال فين الضيف يا حسناء

حسناء طلعت بقميص التوم وقالت...
حسن خرج معاه مشاوير قبل ما يسافر
تعالى انا عايزاك دلوقت

حوزها....
اصيرى شوية ..حاخرج ساعة وارجع
البسى دلوقت ولما ارجع

وياخد بعضه ويجرى لبرة

ترجع حسناء اوضة النوم
حسناء....
وحشتنى با حبيبى
معقول ده حقيقى ولا انا باحلم

حسن...
تعالى ...انا كل يوم باحلم بجسمك العسل ده

ويسحبها لصدره وبعصرها
حسناء فرحانة لاقصى الحدود
اخيرا حادوق زبرك جوه كسى

جوز حسناء يدخل الشقة على طراطيف صوابعه
يوصل ناحية اوضة النوم يسمع صوت مراته مع حسن

يرجع ويخرج ولسان حاله بيقول....
احسن اهو يمكن تشيع منه
وتبطل زن على نافوخى عايزة انزل متعتى متعتى
اومال اصرت تعزمه ليه
اكيد كان بينيكها قبل كدة
انا اروح لام طارق بتعرف تكيفنى واكيفها

حسناء بعد ما دخلت الاوضة


حسن حضنها وايده من ورا بتحسس في طيزها وشفايفه بتاكل في شايفها
حسناء.....
امممم اممممم وحشتني شفايفك اوي
حسن.....
وانت كمان امممم كلك علي بعضك وحشاني

بوس واحضان وتحسيس وحسناء هاجت لانها عارفة ان كل ده مش حيتكرر كتبر
وعارفة ان جوزها عارف بيحصل ايه وسابها وخلع
اكيد راح لام طارق اللى بتحط له الخبارة ف طيزه

ايدها راحت علي زبه للي كان واقف غضنفر تحت البنطلون وبقت شغالة تحسس عليه
نزلت علي ركبها وصوابعها بتنزل السوستة
وهي بتبص لحسن ومبتسمة
طلعت زب حسن بره وبدأت تلحس الراس بأبتسامة كلها شرمطة .. تحرك لسانها برااحة وبشويش علي راس زبه وايدها بتدعكه وعنيها كل لحظة بتروح لعيون حسن
اممممم اممممم يالهوووي علي زبك. يالهوووي عليه وهو واقف كدة امممممم. اممممممم
لسانها بيتحرك حولين راس زب حسن حركات دائرية
وتطلع بلسانها ع الراس تلحس الخرم بشرمطة وغنج
وصوابعها بتدعك له زبه
حسن واقف وايده علي وسطه وعيونه مغمضة
سارح مع المتعة واللذه
اححححححححح كسي بيتنفض اوووووووف
يلا بقي تعالا الحس كسي المولع
قامت وقلعت الكلوت بتاعها وراحت علي طرف السرير نامت علي ضهرها رفعت رجليها وفتحتهم
وحسن نزل علي ركبه بين فخاد حسناء
قرب من كسها بلسانه وبدأ في العزف
احححححححح. اححححححح. اووووو اوووووو
كماااان . كماااااان . نااااار ناااااار
حسن ..........
نار فين
حسناء........
احححححح . في كسي
حسن......... مش سامعك
حسناء....... بصوت مليان دلع وشرمطة.. بقولك في كسي
اااااااي اييييييي.. لسانك حلوووو اووووي

لسان حسن رايح جاي ... طالع نازل علي كسها
وهي تحت منه بتموووووت من الهيجان
حسناء......
خلاص مش قادرة.. قوم حطه

حسن........... احط ايه
حسناء.......... زبك
حسن........... احطه فين
حسناء.......... اااااااخ اااااااخ في كسي . حط زبك في كسي

حسن قام وزبه مشدود قدامه
شد حسناء لطرف السرير وفتح رجليها
حط زبه علي فتحة كسها وبدأ ينزل بجسمه وزبه علي حسناء
حسناء....
اااااااااااه. ااااااه.. كسم حلاوة زبك. ااااااااه.. نكني .نكني يا حسن.. حط زبك كله كله .. ايوووووه .. ايووووووه
حسن بيدخل زبه براحة ويسحبه بشويش وهى بتولول تحت زبه من المتعة
جميل . جميل يا حسن.. زبك جميل اوووي
حسن....... زبي بيعمل فيك ايه
حسناء...... بينكني .. بينكني اووووي

حسن شغال نيك في حسناء بالراحة
وحسناء بدأت تطلب منه ينيكها بعنف


وفعلا حسن بدأ مرحلة الرزع والهبد في كس حسناء اللي مكنش بيشبع خالص من زبر حسن

وفجأة سمعت جرس باب الشقة بيضرب
حسن من غير خوف فكر ان جوزها هو اللي علي االباب
شال زبه من كسها

حسناء......... مين اللي جاي دلوقت
حسن ........ يانهار اسود ليكون جوزك

قامت بسرعة ولبست الكلوت بتاعها ولبست الروب عالقميص وقالت لحسن تعالى استخبى هنا

حسناء راحت فتحت الباب
ايه مش معاك مفتاح
جوزها ......نسيته هنا
جاى اخده ورايح اسهر شويه مع اصحابى

حسناء....
طب خلص ولما ترجع تنام ف الصالة
واياك تفتح اوضة النوم وتصحينى
الاهو ملقتش الجو بتاعك ولا ايه .... يلا خلص

جوزها فهم ان سهرتها طويلة
اخد بعضه لبرة
حسناء لحسن..
لا احنا كدة حنبدأ من الاول

بعد ساعتبن رجع جوزها
دخل بالراحة لقى باب اوضة النوم موارب
شاف حسن على ضهره وحسناء ملط نايمة ف حضنه
وبتقوم وتنزل بكسها على زبه وهى مستمتعة
وابتدت تسرع وبعدها تترمى على ضهرها
حسناء...
قوم ارزع ف كسى رزع
عابزة ننزل مع بعض

حسن اتعدل على ركبه
ومسك زبره
جوز حسناء لماا شافه زبره وقف
طلعه وبل ايده واشتغل يضرب عشرة

حسناء ......
اااااااااااااه اضرب يا حبيبى
راس زب حسن غلضت
وايد حسناء بتلعب ف زنبورها بسرعة
شخت متعتها
حسن ملى كسها لبن
وجوزها نطر لبنه ع الارض
حضنت حسن وفضلت تبوسه
بحبك يا ابو على
شيعت كسى وطيزى يا روح قلب حسناء
مكنتش متخيلة ان ده حيحصل من تانى

حسن ...
كل اجازة حاجى افشخه واملاهم لبن يا حبيبتى

جوزها يلم نفسع ويطلع الشارع
بعد ما يخرج حسن يدخل البيت
يلاقى حسناء بتستحمى
بعد الاستحمام تخرج تلاقيه ف الصالة تقول له
خليك بايت هنا مش عايزة حاجة تعكنن مزاجى



******************************
****************************
اما عزة اللى من يومها وبتحلم بحسن

حسن خرج من عند حسناء على بيت عزة
جوزها كان لسه برة
لمت فرشة وغطا وحطتهم ع الباب

حسن ....
حلوة البنت ..اسمها ايه

عزة....
سيبك م البنت
تعالى ع النيك علطول
دخل اوضة النوم وهما شغالين نيك
جوزها رجع ولقى فرشته بره والباب مقفول
ضرب الجرس
طلعت له بالروب ومعاها صينية اكل
ادى عشاك واوعاك تخبط الباب عايزة انام

رجعت ومسكت زبر حسن مص
وبعدها نامت وهو بينيك فيها
البنت دخلت
عزة سحبت ملاية وغطت حسن
البنت راحت ونامت ع السرير واتغطت
حسن وصل عزة لمتعتها ونام ف حضنها لقبل الشمس

*******************************
**********************
تانى يوم حسن يسافر
وتنقطع اخباره
كان مع الامير ف القاهرة
وهناك كلم الامبر انه عايز يعمل حساب ف بنك مصرى
على اساس راتبه يتحول له كل شهر
الامير يعمل له حساب باسم حسن
وعمله حساب عميل سرى
يعنى محدش من الامارة يقدر يوقف التحويل تحت اى ظرف
واستأذن الامير يروح الصعيد
الامير معاه 3 بنات شاميات
اداله اجازة 3 ايام

حسن وصل البلد بعد غياب
واخد اخته الكبيرة وراح البنك
وخلى الحساب مشترك ما بينهم
تقدر تصرف وتحط فلوس
المهم اللى تصرفه تودى لاخواته الباقيات

بعد ما اخد لفته على عزة وحسناء

طفـل بيجرى ف حدود 8 سنين
الطــفل ....
عمو عمو عمو حسن

حسن.... يبص للطفـل وجسمه يقشعر
ايوة يا حبيبى ...

الطـفل ....
انت تعرف ماما عبير

حسن ....
هو انت ابن ابلة عبير

الطفـل ....
ايوة يا عمو
انا شفت صورتك معاها
وطول عمرى بتقول لى ده بابا حسن

حسن ....
بتقول ايه

الطفـل ...
انا اسمى شادى حسن
وماما بتورينى صورتك وتقول لى ده بابا

حسن....
استنى انا رايح معاك اشوف ايه الموضوع

ولسة بيلف مع شادى
عربية دفع رباعى توقف جنب حسن

ينزل منها شخص
الامير عايزك حالا
لازم تكون ف مطار القاهرة بعد اقل من ساعتبن

الطيارة طالعة من مطار الاقصر بعد نص ساعة
اركب بسرعة

حسن يطلع ورقة
يكتب
شادى بيقول كلام
لكن ظروف طارئة وسفر عاجل
انا راجع
وحط فلوس ف شنطة يلاستيك يجى 50 الف مصرى
يعدها يقول لشادى وصل دى لماما
حابقى اجى اشوفكم سلام
ويلف يركب العربية

*******************************************
الجزء الثالث


كانت مشاعر حسن متضاربة
كيف تقول لابنها ابوك حسن
طوال رحلة السفر
من الاقصر للقاهرة
ومن القاهرة للخليج
والان من الخليج الى سويسرا
رحلة شاقة طيرت النوم من عينيه

********************
شادى يرجع بيتهم
شادى....
ماما ماما

عبير....
ايوة يا حبيبى

شادى...
انا قابلت الراجل اللى بتورينى صورته وبتقول لى عليه ده بابا

عبير...
قابلته فين واتكلمت معاه

شادى ...
ايوة كلمته وادانى الكيس ده

عبير تفتح الكيس
تلاقى فلوس وورقة
تفتح الورقة
ايه اللى بتقوليه لابنك ده
ازاى تقوليله ابوك حسن
ظروف طارئة واضطريت اسافر
لما ارجع نبقى نتكلم

عبير...
وحصل ايه بعدها يا شادى

شادى...
جت عربية كبيرة ونزلت منها ناس
وعم حسن ركب معاهم ومشيت

عبير....
حترجع يا حسن ويومها تعرف كل حاجة

*********************************
حسناء تقوم من النوم بعد الضهر
ناصر...
ايه يا حسناء مش حتقومى تجهزى الفطار

حسناء....
انا قلت لك مش عايزة حد يعكنن مزاجى
روح عند امك تفطرك
ولو صحيتنى تانى
حاخد بعضى على بيتنا
انت فاهم
ومش حارجع تانى
اهو نتطلق واونس عبير
فاهم ولا مش فاهم
يلا غور

جوزها ناصر يكتم
ومن غير ما يرد يخرج

***************************
عزة بعد ما قامت من النوم
تحضن بنتها وتقول الظاهر حيبقالك شقيق

بنتها....
سكيك يعنى ايه ممه

عزة ...
يعنى نونو صغنن تلعبى معاه

البنت...
ايييه انا عايزة نونو صغنن

عزة تتنهد وترجع تفكر فى حسن
يا ترى انت فين دلوقت يا حسن
سافرت ولا لسه
ربنـا معاك يا حبيبى

********************
بعد 15 ساعة طيران
تهبط طائرة خاصة فى احد مطارات سويسرا
امن المطار كان ف انتظارها
تصل 3 سيارات ليموزين كبيرة
وايضا سيارات لاحد البنوك
العمال وامن البنك ينزلون من الطائرة حقائب
الحقائب مليئة بالاموال وسبائك الذهب
الحقائب تكدست حول الطائرة والسبارات

الامير كان ف سيارته ومعه فتاتان
احداهما اخرجت قضيبه وتمصه
يخرح الامير راسه وينادى حسن

حسن....
نعم يا سمو الامير

الامير...
انت تسبقنى ع الاوتيل
تجهز كل شيء ف السويت
اياك تنسى شيء يا غبى

حسن يكتمها فى نفسه
ويذهب للسيارة
ثم بنظر حوله بطرف عينه
ويسحب حقيبتين مختلفتين لداخل السيارة
وينادى السائق وينطلق خارج المطار

بعد مسافة 40 كيلو من المطار وهو فى العاصمة السويسرية
يطلب من السائق التوقف
ويتكلم معه بلغة انجليزية جيدة
بعدها ينزل السائق بعد ان اعطاه مبلغا من المال ويوقف سيارة اجرة وتنطلق بالسائق

ينزل حسن ليقود السيارة
ويتوقف امام بنك سويسرى معروف
يطلب الامن ليسحبو الحقيبتين
ويدخل البنك
يفتح حساب سرى
ويودع به 20 مليون دولار
وهذا ما كانت تحتويه احد الحقيبتين
وايضا 20 سبيكة ذهبية بمجموع 100 كجم
ويجعل بصمة عينه
ويتمم كل شيء
الحساب برقم ولا توجد اوراق باسمه
وهذا هو الحساب السرى

ويخرج من البنك ويعود بالسيارة لمكانها
وبعد دقائق يعود السائق
ويناول حسن كيس طعام وباقى المال
لكن حسن يتركه له
ويبدأ حسن ف التهام الطعام
وهو يفكر فى نفسه
هل سيمر الامر مرور الكرام
يتمنى ذلك
هذا ثمن المهانة التى يتعرض لها من الامير

يصل حسن الاوتيل
يجد كل شيء مجهزا
تدخل عليه بنت روسية عود فرنسى
يبدو عليها انها ما زالت مراهقة وعذراء

بعد ان جردها من ملابسها
وهى جردته من الملابس ايضا

كانت حركات حسن بطيئة للغاية فوق جسدها لأنه تذكر موضوع شادى
لكن عاد للمتعة
مع نبضات القلب وشهقات الانفاس المحترقة
من الفتاة الروسية تسارعت الحركات ، زادت قوة و حدة
كان يعلن الثورة على الجميع
وحسن يمسك بحلماتها فى فمه ،
نامت على ظهرها
وبحركة خبيرة ادخلت كل الزب داخل كسها
ودفع حسن زبره نحو الأعمق ،
وانطلقت حممه مندفعة داخل رحمها فى تناغم واطراد لم يعهده من قبل ،
اول مرة يحدث هذا
لكن ما زال زبه على اشده
البنت اخذت من اللبن وتلحس حتى انهته
هدأت شهوته وسكنت ثورته بينما هى تعانقنه بذراعيها ،
لم تسكن بعد ، طلبت المزيد والمزيد ،
ونظر الى ما بين فخذيها وقضيبه

نزل لحضنها
وهو يغترف من حضنها ما يرويه
ويرتوى من شفاهها بما تمني
كان يتنقل بين الشفتين وكانه يجرب طعم كل واحدة منهما
امتدت يداه تداعبان أردافها ، ضغطت عليهما بعنف وتكرار
كانت البنت تبادله الضغط بالعناق فى قوة ،
وهو يعانقها من الخلف ويمرر قضيبه بين الردفين ،
مالت وانحنت حتى اتاحت لى رؤية أشفارها من الخلف وقد لمعت مما يحيط بها من سوائل تذيب الجليد ،
مد زبه حتى استقر عند المدخل ، وبضغطة منها إلى الوراء دخل بسهولة ،
اوقفته لتدير بنفسها المشهد ،
كانت تصعد وتهبط وترجع وتتقدم فى محيط من السنتيمترات حتى استبد به الشوق فضمها إليه وهو يضرب بكل عنف وسرعة ،
تعالت انفاسها وهى تناشده الهدوء ،
تحول صوتها لنواح فلم يتمهل ،
كانت آهاتها صرخات تملأ أرجاء الغرفة ولا زال زبه يخترق كسها ،
ضغط فى ثبات أكثر وأكثر حتى انطلقت قذائف المنى المحملة بمذاق الانتعاش لكليهما ،
هدات حركات حسن بينما لم تهدأ هى ،
نزعت زبه من كسها وراحت تعانقه وهى تفرغ غلها على شفاهه مما لاقته منه منذ قليل ، سحبته من يده من جديد وأدخلته إلى الحمام سال الماء على جسديهما ليمنحهما المزيد من الطاقة والتجدد ، وفوق أرضية الحمام كان اللقاء من جديد ،
لم يكن يعرف متعة اللقاء هذا قبل ذلك ،
كان الماء ينهمر بينما الغرام لا يزال مشعلا الرغبة ، لم يستطع الاستمرار حتى قذف من جديد بداخلها ،

خرج حسن ورمى نفسه ع السرير
ليفوق ليلا

ليجدها لا تزال عارية أمامه

يسحبها عليها
وهى احست به
مدت يدها حتى امسكت بزب حسن
وبحركة معينة
كان زبر حسن ف طيزها
وهى تحرك نفسها امام خلف
وبعد ساعة قذف حسن فى طيزها
بعدها كل راح ف نوم عميق
ولم يستيقظ الا صباح اليوم التالى

الامير بنفسه يوقظه

الامير....
ايه مش بتشبع نوم
قوم يا حمار معانا سفر لايطاليا

يقوم حسن يفطر ويستحمى
بعدها يشدو رحالهم لايطاليا
لمشاهدة نهائى مونديال 2006
بين فرنسا وايطاليا

فى نفس الوقت
البنك كان فى اجازة اخر الاسبوع
مغلق من الخارج
لكن من الداخل كان كخلية نحل
عمال وامن يعدون الاموال بالورقة
وعلى مدى 26 ساعة متواصلة ولم ينتهو بعد

الامير كان مع حسن
وكل حين ينظر للهاتف
وتبدأ المباراة
تشجيع وتهليل
وكل دقائق الامير ينظر للهاتف

حسن...
ايه موضوع الهاتف سموك

الامير ..
التقرير النهائى للاموال يا حمار

حست يفكر فى نفسه
اكيد سيكتشفون النقص
واكيد حيدورو فى كاميرات المطار
اكيد حيكتشفو السرقة

الامير ....
اهو التقرير وصل يا حسن

يصل تقرير كامل عن الاموال والدهب التى تم ايداعه ف البنك
واخره موضع لبصمة ابهام الامير

الامير ينظر ويفتح عينه منذهلا
وفمه باعلى صوت
ايه ده ؟؟؟؟؟

**************
...............
جميله كمل يابرنس
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة اندر ايدج
تم إضافة الجزء الرابع
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة اندر ايدج
جزء جديد رائع
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة اندر ايدج و الملك 41
الجزء صغير اوي والقصه كلها سكس ف سكس مفيش قصه خالص دا غير ان المشاهد الجنسيه ف القصه كتير اوي وبتكتب كتير جدا الل هوا الجزء كلو عباره عن مشاهد جنسيه ياريت تحسن القصه عن كد
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة اندر ايدج
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت رهيب 👌🔥
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة اندر ايدج
اى حساب باسم كعبلون
سواء هنا او فى موقع تانى
كلها حسابات مزيفة
كعبلون معتدوش حسابات فى اى منتدى
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة اندر ايدج
حلوه كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة اندر ايدج
تم أضافة الجزء الخامس
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة اندر ايدج

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%