NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة مافيا ـ حتي الجزء الثاني عشر 5/7/2023

احا احا احا الدوك الاسواني رجع يسطا عاش من قرالك

• حبيته
التفاعلات: دكتور اسوانى
احا احا احا الدوك الاسواني رجع يسطا عاش من قرالك
احلى شتا ده ولا ايه😂
حبيبى يا علوه معلش بقى على التاخير كانت فتره كدا الشيطان بيتجنبنى عشان متعصب ورجعنا صحاب تانى 😅

• حبيته
التفاعلات: Ali-elshoky
عاش عليك+ عوده حميده

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: معقد نفسيا
تقبل تحياتى لشخصكم الكريم
اولا ارفع القبعه على مجهودك الرائع فى تصوير هذة الاحداث الرائعه والمثيرة وكلماتك الراقية وتشبيهاتك البليغة للحوار الممتع انت سرقت عقولنا قبل قلوبنا فوق السحاب مع شغف الاحداث حتى لم تترك لنا مجال للتنفس أو التفكير فى الأحداث السابقة بل جعلتنا نفكر ونسبق الاحداث ولكنك لم تترك لنا هذة اللحظات فهنيئا لمنتدانا الغالي على هذة الموهبة القيمة وقلمك الرائع المتمثلة في شخصكم الكريم وفى الاخير تقبل تحياتي وفأءق الاحترام

• حبيته
تقبل تحياتى لشخصكم الكريم
اولا ارفع القبعه على مجهودك الرائع فى تصوير هذة الاحداث الرائعه والمثيرة وكلماتك الراقية وتشبيهاتك البليغة للحوار الممتع انت سرقت عقولنا قبل قلوبنا فوق السحاب مع شغف الاحداث حتى لم تترك لنا مجال للتنفس أو التفكير فى الأحداث السابقة بل جعلتنا نفكر ونسبق الاحداث ولكنك لم تترك لنا هذة اللحظات فهنيئا لمنتدانا الغالي على هذة الموهبة القيمة وقلمك الرائع المتمثلة في شخصكم الكريم وفى الاخير تقبل تحياتي وفأءق الاحترام
ده شرف كبير ليا حقيقى واتمنى اكون عند حسن ظن الجميع🙏♥️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء الخامس
وده جاى متاخر بعد شهور من الاعتزال بس معلش حقكوا عليا وهنرجع افجر من الاول وهنخربها وللاسف فيه اسباب مينفعش اقولها عن اعتزالى بس ادينى رجعت ويلا بينا
حوريه : الحقنى يا عماد الحقنى
عماد : خخخخخخ الى هيتحرك هنيكه فيه ايه يا ولاد العرص
حوريه : هما مين دول مفيش غيري انا وانت فى الاوضه
عماد : امال بتصحينى ليه يابنت الشرموطه على الصبح فيه ايه
حوريه : شوفت صرصار فى المطبخ
عماد : خخخخخخخخه كسمك على كسم الصرصار على كسم سعد ابن المتناكه الى حلف عليا ابات عنده **** يلعن ابوكوا ولاد كلب عيال بنت متناكه
حوريه : بقى بتشتمنى يا راجل يا علق وانا الى كنت جايه اصحيك عشان عاملالك فطار ملوكى ولما شوفت الصرصار اتفزعت وجيت استنجد بيك
عماد : لو الاكل كله كدا يبقى مش عاوز اطفح غورى و انتى طالق
حوريه : وهو انت اتجوزتنى اصلا يابن الهبله عشان تطلقنى جاتك خيبه
عماد : غورى يابت
حوريه : خساره فيك يا خول الحلاوه الى كنت بعملها عشانك انت اصلا مش وش نعمه
عماد : كسك كان هيموتك اولت امبارح
حوريه : بس اسكت لحسن جتتي مش على بعضها والبت صفاء قطعت الخلف خلاص
عماد : احسن ههههههههىالساعه كام دلوقتى؟
حوريه : الساعه ١ الضهر انت نايم زى القتيل من امبارح
عماد : احا كسم اخوكى قايله يصحينى بدرى معايا مشوار مهم اوعى كدا
حوريه : يخيبك راجل ماهو صحاك ونزل وانت الى كملت نوم
عماد : اعمل شندوشتين كدا على السريع اكلهم فى الطريق
يروح عماد ياخد دش ويلبس وينزل وهو فى الطريق يجيله مكالمه من رقم برايفت
عماد : الو مين ؟
انا : نسيت صوتى بسرعه كدا حقك منتا دلوقتى نايم على خميره حلوه من محمود القناوى
عماد : مش معقول الدكتور ميشو بنفسه بيكلمنى ده نهار فل واصطباحه عسل
*عزيزى القارئ لازم افخم على نفسي فىالدخله بتاعتىونيجى بقى للوصف الحقيقى بتاعى انا 193 سم وزنى 87 كرش خفيف بس عضل وعصب اسوانى بقى قمحاوى عينيا سودا شعرى اكرت مش ببتسم كتير سنى ٢٣ سنه *
انا : يلا يا بكاش ..... وبعدين انت مش هتبطل مواعيدك دى كل ما اطلبك تتاخر ؟
عماد : فىالسكه يا ريس الدنيا كانت ملخبطه معايا وراحت عليا نومه
انا : طيب متتاخرش يلا مستيك سلام
عماد : سلام يا دكتره
*يأتى عماد ليقابلنى بعد ما خلصت شغل وطالع اريح شويه لقيته بيكلمنى وصفتله بيتى وجالى *
انا : نورت
عماد : ده نورك يا دوك اؤمرنى
انا : مصلحه جديده كالعاده هتخلصها وهتاخد حسنتك وهظبطك وانت عارف الدوك لما يبشبرق على رجالته
عماد : الا عارف انت هتقولى ده انت الى يعتبر حذرتنى من نزله محمود القناوى علي الحته
*فلاش باك *
انا : عماد اصحى رجاله محمود القناوى خرجوا وهو معاهم وطريقهم بيقول انهم رايحين على امبابه يعنى انت المقصود ولو عوزت حاجه كلمنى
عماد تمام يا دكتره انا فى الكباريه ورايحلهم وهظبط كل حاجه
نرجع تانى
عماد : اجدع راجل شوفته حقيقى لولا تحذيرك
انا : منا عارف انت هتقولى ..... المهم يا مافيا عاوزين نروح السودان
عماد : ايوه شارع السودان عارفه ... يلزمك حد فيه انا حبايبى كلهم هناك
انا : لا انا بقول السودان يا عماد الحته ب 50 متطلعش عليا ها
عماد : قصدك السودان الشقيقه! .... احا يا دوك انا اللى ضارب حته بخمسين برضو زى الحته اللى كنت بتضربها فى الصوره بتاعتك على نسوانجى والبت بتمصلك ولا ايه
انا : (طاخ بالقلم ) كسمك انت هتهزر معايا الزم حدودك يلا مش عشان هزرت معاك .... انا اه مش مشهور بس انا الى قاصد ده انا اللى معلمك الشغلانه (يعنى الناس اللى بتقرا الروايه دى وعاجباها) دماغك دى ولا حاجه جنب دماغى
عماد : اسفين يا دكتره لو مؤاخزه كانت بايته معايا
انا : ماشي يا عماد متتكررش المهم فيه قوات حفظ سلام هناك باعتاها ماما امريكا بغرض انها تفرق النزاعات اللى حاصله بين جنوب السودان وشمالها بس فى الحقيقه هما بيدوروا على ابار البترول وحقول الغاز الطبيعى عشان ينهبوها زى ما عملوا فى العراق
عماد : ** يرحمك يا ريس صدام ويبشبش الطوبه اللى تحت راسك كان دكر و**
انا : القوات اللى هناك دى معاهم ترسانه اسلحه ومعاهم الاذن بالضرب فى المليان
عماد : طيب واحنا مالنا يا دكتره دى دول بتخبط فى بعض احنا ايه اللى هيدخلنا فى المدعكه دى ؟
انا : فاكر الشيخ قرشي ؟
عماد : يا دين امى لا متقولش وصلتله ؟ ..... عظمه يادكتره معلم معلم معلم وانت عاوزنا نعمل مغرز بينه وبين القوات دى عشان يصفوه صح ؟
( عشان متوقعوش منى فى النص الشيخ قرشي السودانى تبع الشله القديمه بتاعت الشيخ مسعد وكلهم شغالين تحت الراس الكبيره و قرشي كان الدراع اليمين لدانى دوكيت وده هو الرأس الكبيره للارهاب كله فى العالم )
انا : غشيم ... احنا هننط على معسكر متطرف من المعسكرات دى و ناخد لبس وسلاح و عربيات الدوريه ونروح لقرشي ناخد البضاعه الى سرقها من عمى فى اخر عمليه
عماد : ثانيه عشان لا انا ولا االلى فى القصه نتوه منك انت قصدك اكبر عمليه حصلت اللى هى كان عمك هيديها لابوك هديه جيتك بالسلامه للدنيا سنه 99 ؟ ..
انا : رايق ...بالظبط
عماد : بس دى من عمرك يعنى اكيد البضاعه دى اتسربت وانا اسف يعنى فى الكلمه لا عمك ولا ابوك عرفوا يسدوا مع قرشي وراحوا فيها
انا : منا عارف وعشان كدا العمليه دى يا هتنقلنا نقله تانيه وتودينا فى حته محدش وصلها غير كام واحد يتعدوا على صوابع الايد الواحده من بدايه الخليقه يا تودينا ورا الشمس ومتنا موته اوسخ من موته سليمان الحلبى
عماد : انا سمعت سمع بس ان البضاعه دى سنه 99 ب مليار اخضر يعنى دلوقتى تعملها حوالى
انا : تريليون !
عماد : يا نهار اخبر الفلوس دى محدش امتلكها فى العالم ! الرقم ده فى حد ذاته تقريبا يساوى اقتصاد قاره افريقيا !
انا : بالظبط عشان كدا لو نجحت انا مربط مع كل التجار اللى فى العالم تقريبا واقل تاجر هياخد بضاعه ب نص مليار اخضر غير اخويا ريستوس اللى من روسيا هياخد بضاعه ب 30 مليار حرفيا انا ظبطت البضاعه دى على انها تخلص فى ظرف اسبوع من ما تبقى معانا
عماد : بس هعيد سؤالى عليك انت ايه اللى عرفك ان البضاعه دى لسه موجوده؟
انا : شوقى بن عمران
عماد : انا ماشي
انا : عماااد... اهدى واسمع لو الكلام متوزنش امشي
عماد : انت عارف ان شوقى ملهوش امان وابوه الدولار وامه المصلحه وده خلاه يضحى بأعز اصحابه اللى هو ابويا فى اخر مره سمعت عنه انا لو مسكته تحتى مش هيكفينى فيه اليمن اللى هو جاى منها اصلا
انا : لا انا معايا اللى يخلى شوقى بكل نفوذه يساعدنا
عماد : احب اعرف
انا : مش شغلتك وانت عارف ..... بص يا عماد انا فى عمليه صيبيريا شيلت كفنى على ايدى واقتحمت معسكرحربى لوحدى عشان اجيبك مع انها كانت غلطتك انك وثقت فى الشيخ مسعد وهو الى سلمك لمحمود وانا اللى جبتك من بق الاسد يعنى لو عاوز ارميك كنت عملتها من زمان ومكانش ليك حق تعتب عليا
عماد : شوقى ملهوش دراع يتلوى منها
انا : صوفيا ( بنادى بصوت عالى وتخرج صوفيا من اوضه من البيت ) ....... Was machst du, Schatz? (بتعملى ايه عندك يا حبيبى؟)
صوفيا : Ich mache dir Frühstück (بحضرلك الفطار يا حبيبى)
انا : Sag hallo zu Emad, Sophia (سلمى على عماد )
صوفيا : Guten Morgen Emad (صباح الخير ياعماد )
انا : Ich will essen frühstücke, weil ich Hunger habe (يلا اكلينى عشان انا جعان )
صوفيا : Bereit meine Liebe (اعتبره جاهز حبيبى )
انا : اقتنعت كدا ياعم عماد؟
عماد : ايوه يا دكتره يا بتاع الالمانى ولع الدنيا اسيبك انا عشان تاخد راحتك مع الموزه الاقولى دى مصلحه ولا مروحه
انا : (بصيت لعماد بصه خليته يسكت كأن كل شئ حواليه وقف لوحده ) صوفيا هنرى لوبو امها روسيه وابوها بريطانى وبنت عماد الغير شرعيه
عماد : (تنح) لا لا لا ايه الافلام دى ياعم ميشو مش كدا متهزرش قديمه قوى الاشتغاله دى
انا : يابنى خدها قاعده فى حياتك انت تعرف تصيع على صايع ؟
عماد : لا
انا : مابالك صايع ومعاه صيدله ؟ يعنى اصيع من بلدك عشان عرف يطلع من الكليه دى ويشتغل بيها وتبقى هوايته
عماد : يا دعاكى ياما ؟؟؟ طياره السودان منين يا دوك ؟
انا : هتروح تجيب الدلدول بتاعك (سعد) وتجيب معاه سيد خرطوش وعلى الميت ومينا العفريت وهنتقابل بكرا الصبح فى بيت عمك عادل
عماد : انت وصلت لعم عادل لا تمام يابا امين لكن صوفيا هتدخل امبابه ازاى ؟
(نسيتكوا معلش صوفيا روسيه وده كافى لوصفها اصلا عينين زرق وشعر اشقر على ابوه طويل و جسم مفيهوش غلطه وكمان عارضه ازياء يعنى ميلفايه حرفيا كدا لو عندك 100 سنه وعدت جنبك ضميرك الصاحى هيموت )
انا : دى بتاعتى انا يلا اتكل انت
عماد : امين يابا اسيبك تفطر وتحلى اللى ادالك يدينا يا عم
(يمشي عماد ويروح واجب عزا زلطه ويتصل بمدير الكباريه يبلغه انه مش هييجى 3 ايام كدا )
*يروح بينا المشهد لمحمود وهو معلق دراعه وفيه بودى جارد بيزقه على كرسي عجل وهو داخل قصر فى دبى *
الشيخ مسعد : اهلا بالخرونج اللى عيل مكملش علم عليه وناكه فى عمليه و 11 مليار اخضر انا ثقتى فيك مهزوزه اصلا مبقيتش محمود بتاع زمان
محمود : يا شيخنا اخدنى على غفله بس الغلط مردود واللى اتكسر يتصلح
مسعد : واللى وسع مبيضيقش تانى بيبقى عاوز يوسع اكتر
محمود : انااا
مسعد : اخرس حوار عماد ده مبقيش معاك خلاص تتجنبه خالص وتبعد عشان اللى هييجى فى طريقى هدوسه مع عماد
محمود : اوامرك
مسعد : يلا طريقك اخضر
نروح بالمشهد للحاره بعد العزا باليل
صفاء : البقيه فى حياتك يا ام زلطه
حوريه : متعمليش فى نفسك كدا ياختى راح للاحسن منى ومنك
عماد : ياريتنا نوصل يا ام زلطه للمكان اللى هو فيه ابنك كان نضيف وراح مكان كلنا نتمناه نشوفك بكرا
حوريه :انا هروح ابات مع ام زلطه وعشان اعمل الغدا بكرا فى العزا مع الستات واطمن عليها
عماد :ماشي يا حبيبى روحى يابت الاصول
سعد : احا دى مستأذنتش منى خدى هنا يابت
عماد : ياعم اقعد بقى يلا عشان انا هموت وانام
صفاء : تعالى ياخويا عندى انت وسعد اتعشوا وابقوا روحوا ناموا
عماد : هروح اشقر على امى واختى وابقى اجيلكم

*يدخل عماد بيتهم وهو بيتسحب وحاول ينور كشاف الموبايل يلاقى موبايله فصل شحن *
ام عماد : خخخخخخخخخخخخخخ
عماد : يخربيت امك يا وليه سرعتى اللى جابونى عربيه زلط نايمه يخربيت اهلك
(يسمع صوت اهات خفيفه)
عماد : العب شكل البت حوريه عاملاهالى مفاجاه ومستنيانى جوه
(يدخل عماد الاوضه بالراحه بدون اصدار اى صوت ويتصدم)
(يلاقى اخته بتعمل سكس فون والحوار كالاتى )
*وصف اخت عماد اللى اسمها علياء بنت فى ثانوى بس انوثتها فايره قمحاويه طولها 165 سم صدرها وطيزها جبال ايفرست فى عز جمالهم *
علياء : انت عيل خول على فكره اخر مره لما كنت معاك كنت هتفتحنى ايه طيزى مبقتش مكفياك
مجهول : يابت انا بحبك ومستنيكى توصلى السن القانونى عشان اجى اخدك من بيتك وتيجى تعيشى معايا فى نعيم هتبقى ملكه
علياء : لا وانت الصادق هتاخدنى مكنه تفريغ كل شويه هتفضل تنيكنى
مجهول : ههههه هو انا باين عليا للدرجادى ؟
علياء : ده انت شايله على كتفك
مجهول : امتى بس ييجى اليوم اللى اجيبك فيه بيتى واقعد معاكى وتبقى فى حضنى واحكيلك كل حاجه وتحكيلى
علياء : قريب قوى
مجهول : واسلم على الوحش الصغير اللى عندك ده واخده بالاحضان كدا واحط عنتر جواه يدفيه ويحضنه
علياء : *بتحسس على كسها * اهو ادينى بسلملك عليه وهو كمان مشتاقلك قوى وبيندهلك
*وتستمر المكالمه وعماد واقف هيموت من الغيظ بس فى نفس الوقت كميه الهيجان الى فى المكالمه خلت غريزته توقفله زوبره حديد *
مجهول : انا واقف على ناصيه شارعكوا وعلى تكه واطلعلك
علياء : اححح انا شفراتى هتموتنى تعالى نكنى بقى اوووف
عماد : ده انا اللى هنيكك يا شرموطه يابت المتناكه يا معرصه
(طاخ بالقلم وعلى كسها وبعدها بالاقلام على جسمها كله ومن كتر الضرب طلعت تجري وهى قالعه ملط فى الصاله مكان ما امها كانت نايمه تستنجد بيها )
علياء : الحقينى ياما هيموتنى
ام عماد : فيه ايه يلا انت بتمد ايدك على بنتى لي... احا انت عملت ايه فى البت ؟ انت كنت عاوز تتحرش ببنتى ؟
علياء : الحقينى يا ماما هيموتنى
عماد : هتحرش بأختى يا وليه يا مهبوشه انتى ؟ خلى الدلوعه تقولك لقيتها بتعمل ايه بالمنظر ده
ام عماد : بتعمل ايه ؟ اكيد انت اللى عملت فيها كدا يا نجس عاوز تاخد حقك منى فى بنتى يابن الشرموطه
عماد : اخد حق من يا وليه ايه اللى انت بتقوليه ده
(الحج عادل كان جاى على صوت الزعاق بس وقف يسمع لما لقى الكلام رايح حته تانى )
ام عماد : حق امك اللبوه لانى انا اللى كانت عينى من ابوك وروحت اتبليت عليها لابوك وابوك طلقها عشان انا اللى قولتله انها كانت بتخونه مع واحد مش موجود
الحج عادل : (يكسر الباب ) اخرسي يا وليه يا بنت المتناكه انتى
عماد : انتى ؟ وسايبنى عايش معاها فى بيت واحد يا حج عادل ؟ لا حج ايه القواد عادل بقى
الحج عادل : (طاااخ) اخرس
(عماد اخد القلم من هنا وبص فى الارض وبعدها رفع راسه وعلى وشه ملامح بركان على وشك انه ينفجر خلت كل اللى موجودين هيعملوها على روحهم حرفيا )
(يدخل سعد وويمسك عماد وياخده على بيته )
ام عماد : عيل نجس
الحج عادل : انتى اللى وسخه انتى وبنتك انا عرفت الحوار كله لانى قابلت الواد اللى كانت بتكلمه بنتك على الناصيه وميزت صوتها وكنت لسه شايف عماد طالع من البيت عماد كان بيحافظ على شرف بنتك الشرموطه دى يا وليه يا كياده وانتى قولتيلهم سر من اوسخ الاسرار اللى كنا مخبيينها عليه وخليناه عندك يمكن تكفرى عن سيئاتك لكن طلعتى وسخه اتفو عليكى
*نروح لمشهد سعد وعماد *
سعد : الحج عادل زودها بس ده زى ابونا يا عماد معلش امسحها فيا
عماد مبيردش
صفاء : سيبه يا سعد خده عندك ياخويا وخلى الليله تعدى
(سعد بياخد عماد وينومه و بيروح هو ينام وبعدها عماد بيلاقى تليفونه شحن بيفتح بيلاقى رساله على الواتس فتحها وعلامات الدهشه على وشه )
نهايه الخامس ونسيبكم مع المفاجاه فى الجزء السادس 😅

كفاره يا عم

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: Warm hugs
تم إضافة الجزء الخامس

عاش استمر

• حبيته
  • حبيته
الجزء الجديد بسرعه

• حبيته
  • بيضحكني
حمد ع السلامه اولا
احداث مثيره فشخ تسلم ايدك فعلا ع التناسق الموجود في الأحداث
في انتظار جديدك لا تتأخر علينا

• حبيته
الجزء الجديد بسرعه
قريب يا صديقى اخر الاسبوع هنزل جزءين مره واحده عشان مش هبقى فاضي الفتره الجايه عشان انزل بشكل منتظم

حمد ع السلامه اولا
احداث مثيره فشخ تسلم ايدك فعلا ع التناسق الموجود في الأحداث
في انتظار جديدك لا تتأخر علينا
اتمنى اكون عند سوء ظن جميع القرآء😂😈 وشرفنى مرورك♥️

• عجبني
التفاعلات: انا الي انيكك بمزاجي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%