NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة مافيا ـ حتي الجزء الثاني عشر 5/7/2023

• حبيته
التفاعلات: مـْـْْـْوُڛــتـٌـٌٌـي ✿〄࿐
تم أضافة الجزء الرابع

• حبيته
التفاعلات: دكتور اسوانى
عوده حميده يبرو عاااش الجزء الرابع جامد

• حبيته
جااامد يا مافيااا

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص
فيه كومنت فوق نزلته سبب التاخير انى حصلى زى حادث بسيط دخلنى فى غيبوبه بس هعوضهالك يا قلبى وبرضو اظبطلنا اليتيم عشان بحبها ومتابعها 😅
ألف سلامة عليك يا رايق

• حبيته
جزء حلو ياريق بس الدنيا جي شمال ويمن محدش فاهم حاجه خلص

مبدع يا برنس كمل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اخوك علي من شمال المريخ بيقلك ان اقصة جحدة يا برووووووو

اخوك علي من شمال المريخ بيقلك ان اقصة جحدة يا برووووووو

انا اسف لجميع المتابعين لانى تأخرت بس بامانه غصب عنى انا و شغال فى الصيدليه زى ما اصدقائى عارفين وقع عليا بتاع ٤٠ او ٥٠ رف كدا مثلا ودخلت فى غيبوبه يومين فا اسف على التاخير وهعوضهالكوا الفتره الجايه باجزاء كتير
يا عم ولا يهمك وسيبك من الاجزاء سلامتك الاول والف سلامه عليك ومش تكتب دلوقتى خالص اهم حاجه تقوم بالسلامه وتكمل القصه براحتك واطمن على صحتك الاول وبغدين تكمل

• حبيته
قصه جامده وجزء روعه
والف سلامه عليك

تمام يا برنس ... جزء كل 3 ايام افضل

حلوة و مشوقة تستاهل أحلى تفاعل.

الصراحه انا عايز انتقضك الانك عامل قصه جامده و باين انها شايقه جدا و عايز انتقدك مش لي رخامه لا الانك بتجري بالاحداث بشكل غريب زي ما يكون حد بيجري وراك مع العلم ان محدش بيجري وراك اكيد بس لو رتبت الامور و طولت الجزء و بطلت تجري بالاحداث ها يكون احسن المشهد الاول في اول فصل جامد بدايه من المستقبل مظلم اللي هيا النهايه و بتروح لي بدايه الحكايه اسلوب جميل جدا و ملفت جدا بس حاول تحسن ردود افعال الشخصيات شويه يعني الصدمه الفرح الحزن الخوف و هاكذا
مش معني انك في منتدي جنسي و حط تحت دي مليون خط ان دايما الشخصيات تقعد تشخر و تشتم و تسب اديان لا مش شرط على فكره و ممكن ترجع لي القصص اللي من تراث منتدي نسوانجي و انتا تشوف مش لزم خالص
و حاول تتكلم مع القارء كتير مش كا شخصيه بطل القصه لا انتا الكاتب حاول تتكلم معاهم وسط الاحداث و تفهمهم دي ايه و دي فين و ايه اللي حصل و توصف مكان الحدث بالتفصيل الممل علشان القارء يدخل في الاحداث اكتر و اكتر
ايه الرغي ده كله 😂😂😂معلش سامحني بس مش قادر اشوف فكره ممتازه و اسبها كده ممكن يكون الكومنت بتاعي يزعلك شويه بس انا بقول رأي و اتمني تتقلبه
شكراً

• عجبني
التفاعلات: محموود
الصراحه انا عايز انتقضك الانك عامل قصه جامده و باين انها شايقه جدا و عايز انتقدك مش لي رخامه لا الانك بتجري بالاحداث بشكل غريب زي ما يكون حد بيجري وراك مع العلم ان محدش بيجري وراك اكيد بس لو رتبت الامور و طولت الجزء و بطلت تجري بالاحداث ها يكون احسن المشهد الاول في اول فصل جامد بدايه من المستقبل مظلم اللي هيا النهايه و بتروح لي بدايه الحكايه اسلوب جميل جدا و ملفت جدا بس حاول تحسن ردود افعال الشخصيات شويه يعني الصدمه الفرح الحزن الخوف و هاكذا
مش معني انك في منتدي جنسي و حط تحت دي مليون خط ان دايما الشخصيات تقعد تشخر و تشتم و تسب اديان لا مش شرط على فكره و ممكن ترجع لي القصص اللي من تراث منتدي نسوانجي و انتا تشوف مش لزم خالص
و حاول تتكلم مع القارء كتير مش كا شخصيه بطل القصه لا انتا الكاتب حاول تتكلم معاهم وسط الاحداث و تفهمهم دي ايه و دي فين و ايه اللي حصل و توصف مكان الحدث بالتفصيل الممل علشان القارء يدخل في الاحداث اكتر و اكتر
ايه الرغي ده كله 😂😂😂معلش سامحني بس مش قادر اشوف فكره ممتازه و اسبها كده ممكن يكون الكومنت بتاعي يزعلك شويه بس انا بقول رأي و اتمني تتقلبه
شكراً
يجدع ده انت ترغي براحتك وتقول اللي انت عايزه وتنتقد اي قصة ده انت حمادة فتحي ياعم بجد فرحان فشخ انك رجعت وكنت زعلان انك مكنتش رجعت وسايب المنتدي بس منتظرك بقا تكمل سلسلة زلزال خلصانة يسطا♥️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%