NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو انا كدا بتاخر ؟؟؟ د ا انت مشوفتش زمان بقي كنت انا والسلاحف اخوات 😂
عارفك انت هتقولي على قديموا يسطى حس بالناس انت بتنزل جزء كل فين وفين خلي كل يوم جزء حتى (y)

• حبيته
التفاعلات: عضو محذوف 78635
  • بيضحكني
ارحمنا يا مايكل ... حرام عليك يا اخى .... انت كده هتخلينى ارجع اعيد القصه تانى من اولها لانى نسيت فيها حاجات كتير .... انا كنت متابع قصتك على الموقع القديم من اول جزء انت نزلته وقعدت شهور كتير متابعك .... تقوم انت مختفى وراجه بسلسله جديده .... على قد ما هو خبر جميل على قد ما هتخلينى اتعب علشان اراجع كل القديم تانى .... بس انت اسطوره وكمل يا عالمى .... اه صحيح بمناسبة الاسطوره ياريت تعيد رفع قصة الاسطوره اللى كنت مشارك فيها فى مسابقة نسوانجى للقصص القصير .... وحشتنا يا اسطوره

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عضو محذوف 78635، kurd و Mahmoud ss
  • بيضحكني
اسطوري يا مايكل بس كدا مافيش خيار تاني؟

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: ناقد بناء و عضو محذوف 78635
ماهو لو مخلنهاش بسكوتايه هتبقي نسخه من مريم ، 😂
يا حبيب اخوك ده اللى شافته ميرنا فى حياتها و معاشرتها لمايكل و شلته الفقر يخليها اراجوز و قرد مسلسل فى بعض .
خليها تنشف شويه عشان تستحمل اللى انت بتعمله فيها يا مفترى .

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635 و ناقد بناء
ماهو لو مخلنهاش بسكوتايه هتبقي نسخه من مريم ، 😂
الا صحيييييح !!!!
فين الجزء التالت ؟
شكلك هتتخطف قريب

IMG 20220528 125154 302

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635 و ناقد بناء
لا يا حلو
اظن انه قد وضح لك ان رجوع مايكل هو مطلب جماهيرى و يجب ان ترضخ الاقليه الحاكمه لمطالب اغلبية الشعب و يجب عليك الالتزام بنصوص القانون النسوانجى الهمايونى النابع نصوصه من المطالب المنطقيه و العادله لجموع الشعب النسوانجى العظيم و قد ازعر من بعجر .

FB IMG 1621416469418

• بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635 و Elza7im
نزلنا جزي جديد. وعايزين نشوف حاجه حلوه كده يعني لو خليتني انيك البت ضحي تبقي فله 🤣🤣🤣

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و عضو محذوف 78635
  • جامد
اظن انه قد وضح لك ان رجوع مايكل هو مطلب جماهيرى و يجب ان ترضخ الاقليه الحاكمه لمطالب اغلبية الشعب و يجب عليك الالتزام بنصوص القانون النسوانجى الهمايونى النابع نصوصه من المطالب المنطقيه و العادله لجموع الشعب النسوانجى العظيم و قد ازعر من بعجر .

مشاهدة المرفق 284938
المفروض و****

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635 و Ehab Demian
😂 😂 😂 😂 😂 😂

ماهو اللي ابن وسخه عمل حاجه في القصه من الكبائر فكان لازم يتنكح
يعني الاسماء قد كدا و ملاقتش غير الاسم دا اللي تطلعه ف الدور ابن الوارمه دا 😂

• بيضحكني
عارفك انت هتقولي على قديموا يسطى حس بالناس انت بتنزل جزء كل فين وفين خلي كل يوم جزء حتى (y)
ياسطا دا بيتلك هيخلي الواحد يسب ويلعن زي زمان ف اديلو 🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒 عشان يبقى رايق وميبضانش علينا🤗🤣🤣🤣

• بيضحكني
نزلنا جزي جديد. وعايزين نشوف حاجه حلوه كده يعني لو خليتني انيك البت ضحي تبقي فله 🤣🤣🤣
ينزل جزء تاني انت بتحلم الرجل ده بيقعد فوق الشهرين عشان ينزل ف محدش يديق لو انت من المتابعين القديم هتكون عرف الكلام ده ف اديلو 🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، عضو محذوف 78635 و Ahmed Alfanan
ينزل جزء تاني انت بتحلم الرجل ده بيقعد فوق الشهرين عشان ينزل ف محدش يديق لو انت من المتابعين القديم هتكون عرف الكلام ده ف اديلو 🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒
ابو المكاميك ده حبيبي وعارف كلامك واكيد انا من متابعينه من المنتدي القديم وعارف ف الاخر هو هيطلع بهجت افندي. 🤣🤣🤣
اديلو خيار. 🤣🤣

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ابو المكاميك ده حبيبي وعارف كلامك واكيد انا من متابعينه من المنتدي القديم وعارف ف الاخر هو هيطلع بهجت افندي. 🤣🤣🤣
اديلو خيار. 🤣🤣
لا ياعم هو ممكن يخلي مايكل شوماخر يظهر بس انهي شخص محدش يعرف هيبضان علينا كينج الهبد ومحدش زي دا خود خيار🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒 شوماخر يا بتاع الفخاره

• بيضحكني
اكيد مايكل مماتش

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
بص يسطاا عاااش فشخ القصه جامده فشخخ
بس الأفضل تظهر مايكل عشان القصه من غيرو ملهاش لازمه والاحسن يظهر ف أقرب فرصة بس القصه عااش❤🤞

• عجبني
وبلاش يحصل حاجه ل مرنا او حد يلمسها عشان القصه هتخرب ومش هيبقي ليها لازمه... عشان إلى هيجي جنبها المنتدى كلو هينيككو بز النمله 😅😅

• عجبني
يعني الاسماء قد كدا و ملاقتش غير الاسم دا اللي تطلعه ف الدور ابن الوارمه دا 😂
ما انت عارف اسماء المسسسيحيين المشهوره قليله 😁 😁

خلاص المره اللي جايه هسميه اسطفانوس حلو كدا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: واحد جاضض و ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%