NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مهو بالعقل كده يسطا 10 سنين مش قليله ع أن مايكل يبقي مختفي وبعيد عن مرنا الا لو مايكل بيقابلها في الخباثه كدا ودا مش هيحصل اكيد + أن مرنا هبله ومش هتعرف تخبي أن مايكل ظهر ليها وهتفضحنا 😂
بس شغل عالمي في السلسله دي اصحبي برنس القاره والقارات المجاوره 😂😂♥️
صح فعلا لو هو عايش اكيد مش هيقابلها في الخباثه عشان هبله وهتزروط الدنيا 😂

اصحي لللكلاااااااام بدل مانتغفل

• بيضحكني
التفاعلات: Ehab Demian و مـْـْْـْوُڛــتـٌـٌٌـي ✿〄࿐
كنت بفكر تديني دور ف القصه بس انت نكت شخصيه ع اسمي و نكحت ميتين اهله ف لا شكرا انا هرجع اقرأ ف صمت ساموو عليكو 🚶
😂 😂 😂 😂 😂 😂

ماهو اللي ابن وسخه عمل حاجه في القصه من الكبائر فكان لازم يتنكح

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ناقد بناء و واحد جاضض
مش هقول مرحب برجوعك ياغالي وحمد*** ع السلامة والتهنئات دي علشان لما بيتقالوا بتتبخر تاني يوم و الداء ده انا عارفه 😂 ف هقولك احلي مسا عليك يارايق.. حابب اعقب علي حاجتين قد كدا هو، الا وهما ان 1- حوار انك بتفقد الشغف للكتابة كل فترة اظن حله انك تعمل قصصك بsubscription زي م البورن ستارز بيعملوا علي اونلي فانز كدا واهو الموضوع هيساعدك مادياً وهيكون ليك دفعة معنوياً انك بتعمل فلوس من هوايتك و ف نفس الوقت بتراضي الناس اللي بتحب تقرألك واهو بالمرة تخلي الدنيا بشكل احترافي أكتر علشان تبقي بتقدم قيمة فعلا. ، 2- بالنسبة لحوار موت مايكل ف انا طبعا مش هقولك تكتب ازاي بس انا بقرألك من 2018 وعايز اقولك ان الشخصية دي للأسف سواء ماتت فعلا او لا ف هي مش هتتكرر تاني لأن هي ليها جذور عميقة جدا بسبب التفاصيل اللي الناس حافظاها عنها واظن العامل الزمني ليه تأثير كبير بردو ف انا شايف ان يكاد يكون مستحيل ان الشخصية دي هتتعوض مرة تانية و حتي لو مماتتش والقصة دي انتهت ف بردو مش هتتعوض بشخصية تانية ف قصة تانية وصدقني ده مش انتقاد علي قد ماهو مدح ف انك وصلت شخصية بالعمق ده كله واهلاً بيك ياصديقي.
احا انت قفشتني 😂 مسا علي مساك يارايق ❤️

اولا -- دي قصص جنسيه ومعرفش ازاي هقولها او انت هتصدقني بس اي منفعه ماديه جايه منها فانا بعتبرها فلوس حرام ، ومتسالنيش ولا تخش في تفاصيل 😂 هي كدا وخلاص بالنسبالي فلوس حرام

ثانيا -- دا شرف ليا و**** وحاجه تفرحني اني قدرت اعمل حاجه زي الشخصيه دي وانا مرضي بالنجاح دا رغم انه وهمي بس مرضي برضو 😁😁😁

لو تلاحظ كل المؤلفين للكتب او القصص العالميه هتلافي انهم اتشهروا ب قصه واحده هي اللي عملتهم رغم انهم ممكن يكونو عملو قصص تانيه حلوه بس واحده بس هي اللي علمت مع الناس ، زي في ممثلين نفس الكلام ( محمد سعد - علاء ولي الدين - سمير غانم - ) وغيرهم ومن غير مااقولك اسم العمل هتلاقيني كلنا اتفقنا علي عمل واحد لكل واحد فيهم

انا قنوع ياعم جاي تضايقنا ليه 😂😂😂😂😂😂😂

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء، Ehab Demian و RareHatem
متتاخرش علينا بقى خليك حلو

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: ناقد بناء و عضو محذوف 78635
دا انت دوده قرايه ياجددددددددع 😂
قصصك حلوه بس بتتاخر اوي على ما بتنزل حاجة وفي قصتين قدام منزلتش فيهم حاجة جديدة

قصصك حلوه بس بتتاخر اوي على ما بتنزل حاجة وفي قصتين قدام منزلتش فيهم حاجة جديدة
هو انا كدا بتاخر ؟؟؟ د ا انت مشوفتش زمان بقي كنت انا والسلاحف اخوات 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
رجع مايكل يحلو

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Ehab Demian
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Ha tem و عضو محذوف 78635
قال هيدفنه معاه كدة ميكل مدفنش وهو لسة عايش
هو مقالش هيدفنه هو قال هيخبيه .....فت كنت عايز توقعني في الكلام واقولك احداث من الجزء اللي جاي 😁

• بيضحكني
التفاعلات: Hanter
هو مقالش هيدفنه هو قال هيخبيه .....فت كنت عايز توقعني في الكلام واقولك احداث من الجزء اللي جاي 😁
يسطا انا زهقت منك

• عجبني
  • جامد
كدة انت قولت الجزء الجاي هنعرف يعني

• عجبني
  • جامد
  • عجبني
  • بيضحكني
احا انت قفشتني 😂 مسا علي مساك يارايق ❤️

اولا -- دي قصص جنسيه ومعرفش ازاي هقولها او انت هتصدقني بس اي منفعه ماديه جايه منها فانا بعتبرها فلوس حرام ، ومتسالنيش ولا تخش في تفاصيل 😂 هي كدا وخلاص بالنسبالي فلوس حرام

ثانيا -- دا شرف ليا و**** وحاجه تفرحني اني قدرت اعمل حاجه زي الشخصيه دي وانا مرضي بالنجاح دا رغم انه وهمي بس مرضي برضو 😁😁😁

لو تلاحظ كل المؤلفين للكتب او القصص العالميه هتلافي انهم اتشهروا ب قصه واحده هي اللي عملتهم رغم انهم ممكن يكونو عملو قصص تانيه حلوه بس واحده بس هي اللي علمت مع الناس ، زي في ممثلين نفس الكلام ( محمد سعد - علاء ولي الدين - سمير غانم - ) وغيرهم ومن غير مااقولك اسم العمل هتلاقيني كلنا اتفقنا علي عمل واحد لكل واحد فيهم

انا قنوع ياعم جاي تضايقنا ليه 😂😂😂😂😂😂😂
خلاص ياعم حللها ، ده اصلا اللي كنت اقصده بأنك تخليها اكثر احترافية وبأمانة نفسي اشوفك مستفيد من الموضوع ده.. انت عشرة ياجدع 😂
وبعدين مين قالك اني بضايقك؟ مش يمكن بتعامل معاك بعلم النفس العكسي علشان متموتش الولا الغلبان.

• بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635 و Ehab Demian
  • بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%