NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تصدق لسا مفكر فيها طلع فعلا انه مستحيل 😂

انا باجي الصبح وبقلب هندي ليه معرفش
تب الحمد**** انك بتكتب بليل لطعلنا شاروخان فى القصة ولا حاجه 😂

• بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
مش ممكن مايكل يكون جورج بس جورج غير وشه مع مايكل وهكذا يوم الحادثه يبقا جورج هوا اللي مات مش مايكل ياخي يخربيت كسم ذكائي دا انا مبهر نيكك
ولما جورج هو اللي مات مين اللي عايش مع مريم وبينيكها ؟

قوم اشرب جوافه قوم 😂

الجزء جاااااامد نيك ي صحبي أنا كنت حاسس اني بسمع فلم اجنبي ومش عايزه يخلص انت دماغك فاجره يسطا 😂
هو الحج منصور دا ظهر ليه ؟
أنا متوقع أن كدا مفيش مايكل تاني اكيد والناس الي في القصه هتبقي كلها ابطال

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ولما جورج هو اللي مات مين اللي عايش مع مريم وبينيكها ؟

قوم اشرب جوافه قوم 😂
حقك يابا حقككككك افضل ابضن علينا واعملنا اخصاء جماعي عشان انتاا صاحب القصه العظيم الفاجر الهيبه المحبوب الحبوب الجامد واحنا مجرد قراء غلابه يااااه علي ظلم الدنيااا يااااه استني ابكي

• بيضحكني
الجزء جاااااامد نيك ي صحبي أنا كنت حاسس اني بسمع فلم اجنبي ومش عايزه يخلص انت دماغك فاجره يسطا 😂
هو الحج منصور دا ظهر ليه ؟
أنا متوقع أن كدا مفيش مايكل تاني اكيد والناس الي في القصه هتبقي كلها ابطال
اخيرااااااااااااا حد اقتنع ان منصور مالوش علاقه بمايكل
وان خلاص مايكل مااااات

هزغررررررط ناوووووووووووو 😂 😂

حقك يابا حقككككك افضل ابضن علينا واعملنا اخصاء جماعي عشان انتاا صاحب القصه العظيم الفاجر الهيبه المحبوب الحبوب الجامد واحنا مجرد قراء غلابه يااااه علي ظلم الدنيااا يااااه استني ابكي
علطلاق ما حد باعتلي هاي في البرايفت حتي ولا قالي كسم معرفتك حتي وتف في وشي 😂

تصدق فكره
انا هكتب قصه هندي
يادين اممممممممممي علي الخيال 😂
يا دين اممممممممى انى انا ايه الى بيخلينى اتكلم كان اتقطعت ايدى قبل ما اكتبلك كده 😂😂

• بيضحكني
يا دين اممممممممى انى انا ايه الى بيخلينى اتكلم كان اتقطعت ايدى قبل ما اكتبلك كده 😂😂
قضي الامر اشعلاااااااان
انا في الخيال متخلف اساسا فتخيل بقي لو هكتب قصه هنددددي يادين اممممممي علي الرزع والحرق اللي هحرقه

😂

• جامد
  • بيضحكني
التفاعلات: Alkn Drakol2 و برنس الكون
خد كلام من هنا لبكره بس الفعل مفيش 😂
طب طلاما مايكل مات ومش راجع تاني الفيروس انتشر بعد ١٠ سنين ازاي

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Ha tem و عضو محذوف 78635
قضي الامر اشعلاااااااان
انا في الخيال متخلف اساسا فتخيل بقي لو هكتب قصه هنددددي يادين اممممممي علي الرزع والحرق اللي هحرقه

😂
طول بالك عشان اخنا مش نحرقك اشعلااااان 😂😂

مش هقول مرحب برجوعك ياغالي وحمد*** ع السلامة والتهنئات دي علشان لما بيتقالوا بتتبخر تاني يوم و الداء ده انا عارفه 😂 ف هقولك احلي مسا عليك يارايق.. حابب اعقب علي حاجتين قد كدا هو، الا وهما ان 1- حوار انك بتفقد الشغف للكتابة كل فترة اظن حله انك تعمل قصصك بsubscription زي م البورن ستارز بيعملوا علي اونلي فانز كدا واهو الموضوع هيساعدك مادياً وهيكون ليك دفعة معنوياً انك بتعمل فلوس من هوايتك و ف نفس الوقت بتراضي الناس اللي بتحب تقرألك واهو بالمرة تخلي الدنيا بشكل احترافي أكتر علشان تبقي بتقدم قيمة فعلا. ، 2- بالنسبة لحوار موت مايكل ف انا طبعا مش هقولك تكتب ازاي بس انا بقرألك من 2018 وعايز اقولك ان الشخصية دي للأسف سواء ماتت فعلا او لا ف هي مش هتتكرر تاني لأن هي ليها جذور عميقة جدا بسبب التفاصيل اللي الناس حافظاها عنها واظن العامل الزمني ليه تأثير كبير بردو ف انا شايف ان يكاد يكون مستحيل ان الشخصية دي هتتعوض مرة تانية و حتي لو مماتتش والقصة دي انتهت ف بردو مش هتتعوض بشخصية تانية ف قصة تانية وصدقني ده مش انتقاد علي قد ماهو مدح ف انك وصلت شخصية بالعمق ده كله واهلاً بيك ياصديقي.

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، Ehab Demian و عضو محذوف 78635
اخيرااااااااااااا حد اقتنع ان منصور مالوش علاقه بمايكل
وان خلاص مايكل مااااات

هزغررررررط ناوووووووووووو 😂 😂
مهو بالعقل كده يسطا 10 سنين مش قليله ع أن مايكل يبقي مختفي وبعيد عن مرنا الا لو مايكل بيقابلها في الخباثه كدا ودا مش هيحصل اكيد + أن مرنا هبله ومش هتعرف تخبي أن مايكل ظهر ليها وهتفضحنا 😂
بس شغل عالمي في السلسله دي اصحبي برنس القاره والقارات المجاوره 😂😂♥️

• بيضحكني
كنت بفكر تديني دور ف القصه بس انت نكت شخصيه ع اسمي و نكحت ميتين اهله ف لا شكرا انا هرجع اقرأ ف صمت ساموو عليكو 🚶

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ناقد بناء و عضو محذوف 78635
  • بيضحكني
اي حاجه كله رضا حد لاقي 😂

اتقل كلها كام سنه وهنقعد كلنا عند البنزينه نشحت
كل واحد يمسك حت انم البنزين محدش هيقعد عنده هخليك ياعم تقعد ف الجمل التاني

• بيضحكني
جاري تحضيره علي نار هادئّه
هى ميرنا هتفضل بسكوتايه كده ؟
نحررها شويه .. خليها تشرب من مية النيل ولا تاخد حبيتين شجاعه و تفترى على العيال فى المدرسه زى ليليان كده

• جامد
هى ميرنا هتفضل بسكوتايه كده ؟
نحررها شويه .. خليها تشرب من مية النيل ولا تاخد حبيتين شجاعه و تفترى على العيال فى المدرسه زى ليليان كده
ماهو لو مخلنهاش بسكوتايه هتبقي نسخه من مريم ، 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Ehab Demian
انت بتقول ايه ياشقيق ؟؟
هديك الجنب التاني من البنزين انت ع الشمال وانا على اليمين حاج تاني عمل معك الصح 🥒🥒🥒😯💸💸💸خيار وفلوس

• عجبني
التفاعلات: 7am0 و ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%