NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مانا بحاول اهووو هما اللي شويه ***** بنت وسخه عنيده 😂

جورج انت هتشيل ايدك منه في الاجزاء اللي جايه وهتقول عليه العوض ومنه العوض في دا بني ادم 😁
مهو اصلا عيل مالوش اى سبعتاشر لازمه بس مريم هتروح فين ؟ خليها ترزعه قفا تعدله ولا اقولك نرجع للسلسله اللى فاتت و نخليه ينط ياخد الطلقه بدل مايكل و يغور و نخلص و يبقى نشغله اغنية سلام يا صاحبى فى الخلفيه و خلاص

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ناقد بناء و عضو محذوف 78635
انا **** نصرني 🥺
متستعجلش على رزقك ...
الاجزاء اللى جايه كتير و انت شكلك هتشلوحنا تأخير و هتتخطف هتتخطف و الرجاله جاهزه

• عجبني
  • بيضحكني
الجزء جميل بس ناقصة حاجه كدة كبيرة شوية

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Ha tem، ناقد بناء و عضو محذوف 78635
يستا رجع مايكل بلييززز رجع مايكل

• عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
  • بيضحكني
😂 😂 😂 😂 😂 😂

انا ضحكت نييييييك علي عم وليد واتخيلته بيفط ينط يزط لفوق 😁
يعم راجل ابن قحبه رايح اجيب منه ورق الاقيه عمال يكلمني ف أن قد اي هوا بيتعب و انا ورايا شغل و مش فاضي ل كسمه و هوا عمال يحكيلي أنه جاب ل ابنه كوتش ب ٢٦٠ جنيه كنت عايز أقوله يعم كسمك علي كسم ابنك

• عجبني
  • بيضحكني
ماهو لومايكل رجع بطه ساعتها مش هتبقي ليك يامرزووووق 😂
خخخخخخخخخخخخ ياعم مش عايز ولا بطه ولا وزه احنا عايزين مايكل

• عجبني
  • بيضحكني
عليا الطلاق انما مايكل رجل منتا شايف خيارة تان فى البلد دى 😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
مهو اصلا عيل مالوش اى سبعتاشر لازمه بس مريم هتروح فين ؟ خليها ترزعه قفا تعدله ولا اقولك نرجع للسلسله اللى فاتت و نخليه ينط ياخد الطلقه بدل مايكل و يغور و نخلص و يبقى نشغله اغنية سلام يا صاحبى فى الخلفيه و خلاص
جورج مالوش لازمه دا قمررررررر 😂 😂 😂 هيبسطك و**** الفتره اللي جايه ولو شلناه من الاحداث هتحس بفرق

وبرضو مايكل مش راجع 😁

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ناقد بناء و Ehab Demian
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عيشه تاني وجوده هيحلي القصه ويسخنها. وبعدين ميرنا دي حبيبتي. خلاص اخدها انا واجيبلها جل يزحلق 🤣🤣🤣🤣
هتاخد بونبونايه القصه وعايز تغريها بجل يزحلق احاااااااا ، تصدق ب**** انت مهتفارق دكه الاحتياطي ابدا 😁

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Ahmed Alfanan
يعم راجل ابن قحبه رايح اجيب منه ورق الاقيه عمال يكلمني ف أن قد اي هوا بيتعب و انا ورايا شغل و مش فاضي ل كسمه و هوا عمال يحكيلي أنه جاب ل ابنه كوتش ب ٢٦٠ جنيه كنت عايز أقوله يعم كسمك علي كسم ابنك
😂 😂😂😂😂

احمد **** انه محكلكش قصه كفاحه ونكاحه في الدنيا وانه كان بيعبر قارتين كل يوم وهو راكب طبق كبده علشان يتعلم في مدرسه المنايك المخنثين لغات ويطلع باشكاتب قد زبي في الاخر 😂

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
متستعجلش على رزقك ...
الاجزاء اللى جايه كتير و انت شكلك هتشلوحنا تأخير و هتتخطف هتتخطف و الرجاله جاهزه
عايز تخطف اخوك يامتولي. ؟

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Ehab Demian
جورج مالوش لازمه دا قمررررررر 😂 😂 😂 هيبسطك و**** الفتره اللي جايه ولو شلناه من الاحداث هتحس بفرق

وبرضو مايكل مش راجع 😁
مش باقولك انت عايز تتخطف !!!!!
طب بعينك الخطوفه دى

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%