NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مانا بحاول اهووو هما اللي شويه ***** بنت وسخه عنيده 😂

جورج انت هتشيل ايدك منه في الاجزاء اللي جايه وهتقول عليه العوض ومنه العوض في دا بني ادم 😁
مهو اصلا عيل مالوش اى سبعتاشر لازمه بس مريم هتروح فين ؟ خليها ترزعه قفا تعدله ولا اقولك نرجع للسلسله اللى فاتت و نخليه ينط ياخد الطلقه بدل مايكل و يغور و نخلص و يبقى نشغله اغنية سلام يا صاحبى فى الخلفيه و خلاص

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ناقد بناء و عضو محذوف 78635
انا **** نصرني 🥺
متستعجلش على رزقك ...
الاجزاء اللى جايه كتير و انت شكلك هتشلوحنا تأخير و هتتخطف هتتخطف و الرجاله جاهزه

• عجبني
  • بيضحكني
الجزء جميل بس ناقصة حاجه كدة كبيرة شوية

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Ha tem، ناقد بناء و عضو محذوف 78635
يستا رجع مايكل بلييززز رجع مايكل

• عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
  • بيضحكني
😂 😂 😂 😂 😂 😂

انا ضحكت نييييييك علي عم وليد واتخيلته بيفط ينط يزط لفوق 😁
يعم راجل ابن قحبه رايح اجيب منه ورق الاقيه عمال يكلمني ف أن قد اي هوا بيتعب و انا ورايا شغل و مش فاضي ل كسمه و هوا عمال يحكيلي أنه جاب ل ابنه كوتش ب ٢٦٠ جنيه كنت عايز أقوله يعم كسمك علي كسم ابنك

• عجبني
  • بيضحكني
ماهو لومايكل رجع بطه ساعتها مش هتبقي ليك يامرزووووق 😂
خخخخخخخخخخخخ ياعم مش عايز ولا بطه ولا وزه احنا عايزين مايكل

• عجبني
  • بيضحكني
عليا الطلاق انما مايكل رجل منتا شايف خيارة تان فى البلد دى 😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
مهو اصلا عيل مالوش اى سبعتاشر لازمه بس مريم هتروح فين ؟ خليها ترزعه قفا تعدله ولا اقولك نرجع للسلسله اللى فاتت و نخليه ينط ياخد الطلقه بدل مايكل و يغور و نخلص و يبقى نشغله اغنية سلام يا صاحبى فى الخلفيه و خلاص
جورج مالوش لازمه دا قمررررررر 😂 😂 😂 هيبسطك و**** الفتره اللي جايه ولو شلناه من الاحداث هتحس بفرق

وبرضو مايكل مش راجع 😁

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ناقد بناء و Ehab Demian
عيشه تاني وجوده هيحلي القصه ويسخنها. وبعدين ميرنا دي حبيبتي. خلاص اخدها انا واجيبلها جل يزحلق 🤣🤣🤣🤣
هتاخد بونبونايه القصه وعايز تغريها بجل يزحلق احاااااااا ، تصدق ب**** انت مهتفارق دكه الاحتياطي ابدا 😁

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Ahmed Alfanan
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعم راجل ابن قحبه رايح اجيب منه ورق الاقيه عمال يكلمني ف أن قد اي هوا بيتعب و انا ورايا شغل و مش فاضي ل كسمه و هوا عمال يحكيلي أنه جاب ل ابنه كوتش ب ٢٦٠ جنيه كنت عايز أقوله يعم كسمك علي كسم ابنك
😂 😂😂😂😂

احمد **** انه محكلكش قصه كفاحه ونكاحه في الدنيا وانه كان بيعبر قارتين كل يوم وهو راكب طبق كبده علشان يتعلم في مدرسه المنايك المخنثين لغات ويطلع باشكاتب قد زبي في الاخر 😂

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
متستعجلش على رزقك ...
الاجزاء اللى جايه كتير و انت شكلك هتشلوحنا تأخير و هتتخطف هتتخطف و الرجاله جاهزه
عايز تخطف اخوك يامتولي. ؟

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Ehab Demian
جورج مالوش لازمه دا قمررررررر 😂 😂 😂 هيبسطك و**** الفتره اللي جايه ولو شلناه من الاحداث هتحس بفرق

وبرضو مايكل مش راجع 😁
مش باقولك انت عايز تتخطف !!!!!
طب بعينك الخطوفه دى

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%