NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا بس مؤدبين اوي يسطا فين الشتيمه و المواقف و الحركات
اتقل هو جورج مش هيستحمل يقعد من غير مايشتم فهتلاقيه قام نط فط من تاني

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يغالي علفكره كل الجمهور طالبين رجوع مايكل عشان كده رجعه يستا لو ايرجع ازاي. انتا ناسي أن جورج كان بيعمل ماسكات وهو عرف ازاي يعمل ماسكات
ماسكات ازاي وهو كان باين علي مايكل في اخر ايامه ان صحته متنيله بنيله ووشه شاحب ومشفوط

• عجبني
خلاص ادي الواد معتز صابونه
واخد انا ليليان. اصلي حبيت اللبناني. كانو بيعملو شغل عالي ف الثوره بتاعتهم ياريتني كنت هناك 🤣🤣🤣🤣
كان زمانك جايب كيس العيش ب ميه الف ليره لو حضرت المظاهرات 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Ahmed Alfanan
نام ياعم مفروض ينزل الجزء الثاني عشان ده كان مكتوب
لا مكنش مكتوب انا مكتبتش غير الجزء الاول بس من ساعتها مكتبتش حاجه

• جامد
التفاعلات: Alkn Drakol2
يعم من شويه رايح اخد منه توجيه العربيه يقولي ما تقعد معايا شويه اصلي زهقان قولتله عندي شغل مش فاضي يقولي يراجل مفيش احلي من قعدة الرجاله تقريبا عايز ينكني و انا معرفش
تقريبا ايه احا دا اكيد ياشقيق
بص لو لقيته بيحط ايده علي فخادك يبقي اكيد اكيد بيشوف قماشه البنطلون ٤٠٪ ليكرا ولا لاء 😂

• عجبني
يعم من شويه رايح اخد منه توجيه العربيه يقولي ما تقعد معايا شويه اصلي زهقان قولتله عندي شغل مش فاضي يقولي يراجل مفيش احلي من قعدة الرجاله تقريبا عايز ينكني و انا معرفش
تقريبا ايه احا دا اكيد ياشقيق
بص لو لقيته بيحط ايده علي فخادك يبقي اكيد اكيد بيشوف قماشه البنطلون ٤٠٪ ليكرا ولا لاء 😂

• عجبني
التفاعلات: 7am0 و ناقد بناء
اعععع زغرطي يام نياظي وهاتي نياظي يزغرط طب حد يقرصني يجدعان دا وهم دا ولا حقيقه ياخي دا انت نشفت زبي سنتين...سنتييين الم تفكر بالاطفال الصغار في حوار ريو دجينيرو الم تفكر في وحدي القرن اللي انقرض طب الم تفكر حتي في الغابات المحترقه في استراليا ... لا اعلم كيف تحمل العالم كل هذه الفتره ولكنها فتره عصيبه ومرت شد حيلك كدا يابا وعاوزينها تكون خلصت اول عن اخر ف٨ ايام

• بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
اعععع زغرطي يام نياظي وهاتي نياظي يزغرط طب حد يقرصني يجدعان دا وهم دا ولا حقيقه ياخي دا انت نشفت زبي سنتين...سنتييين الم تفكر بالاطفال الصغار في حوار ريو دجينيرو الم تفكر في وحدي القرن اللي انقرض طب الم تفكر حتي في الغابات المحترقه في استراليا ... لا اعلم كيف تحمل العالم كل هذه الفتره ولكنها فتره عصيبه ومرت شد حيلك كدا يابا وعاوزينها تكون خلصت اول عن اخر ف٨ ايام
بسسس بسسسسس ياعم وطي صوتك الدنيا ليل وام طيازي دي نايمه زي وحيد القرن اللي مفكرتش فيه دا 😂

كسم غابات استراليا علي شلالات نياجرا علي زب سمكه التونه العتيقه علي كسم العالم ياعم ارتاحت 😂

بسسس بسسسسس ياعم وطي صوتك الدنيا ليل وام طيازي دي نايمه زي وحيد القرن اللي مفكرتش فيه دا 😂

كسم غابات استراليا علي شلالات نياجرا علي زب سمكه التونه العتيقه علي كسم العالم ياعم ارتاحت 😂
يسعات البيه انا جايلك ورقبتي قد السمسمه انا مش عارف انا ازاي اصلا بفكر اني اطلب منك الحاجه دي دا احنا بنحايلو فيك عشان تنزلنا جزء جديد بس لو يعني تكرمت ونزلتلنا ما تيسر كدا من تلخيص السلسله لحد ما وقفت عشان انا في ثانوي ومش هعرف اقرا دا كله تاني واهو يبقي بتدعم التعليم في بلدك

• بيضحكني
يسعات البيه انا جايلك ورقبتي قد السمسمه انا مش عارف انا ازاي اصلا بفكر اني اطلب منك الحاجه دي دا احنا بنحايلو فيك عشان تنزلنا جزء جديد بس لو يعني تكرمت ونزلتلنا ما تيسر كدا من تلخيص السلسله لحد ما وقفت عشان انا في ثانوي ومش هعرف اقرا دا كله تاني واهو يبقي بتدعم التعليم في بلدك
انت فاكرني ايه احا عايزني ابقي سبب في ضياع مستقبلك احا

قوم اقفل كسم الكتب واضرب عشره ونام

كان زمانك جايب كيس العيش ب ميه الف ليره لو حضرت المظاهرات 😂
كنت بوست وحضنت بيهم. دول صواريخ يا ابا 🤣🤣🤣

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: 7am0، ناقد بناء و عضو محذوف 78635
انت فاكرني ايه احا عايزني ابقي سبب في ضياع مستقبلك احا

قوم اقفل كسم الكتب واضرب عشره ونام
يااااه هو دا الرول مودل التمام

• حبيته
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Ha tem و عضو محذوف 78635
عااااش ياخويا يالا اخيرا سلسله جديده

• حبيته
عملت حسابي واشتريت خزين الصيف والشتا :ninja::ninja::ninja:
كدا طب ماشى انا بقول انه مش هيظهر فى السلسلة لان انت قولت الى منزكرش اسمائهم مش هيظهرو فى السلسلة باى شكل 😘

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ASDFG1، ناقد بناء و عضو محذوف 78635
  • بيضحكني
احا اخيرا مايكل ظهر تاني !!
انت قفلت الديسكورد ومعرفتش اوصلك من اي ناحيه
عوده حميده يا راجل ♥♥

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة