NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دا الى اتقالى فى المكان الى عملت فيه
هو صحيح دعاء ولكن الفرق بالأجهزة بس اذا تحملتي شوي بترتاحي من موضع الشعر للأبد وتصيري تعملي كل فترة طويلة

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
مش عارف بس المود من الصبح بقي بيض من ساعت ما المدير داخل وقالي كسم المنوفية 😅😂😂😂😂
بص خد بعضك وطير من هنا عشان دا مش مكانك
انت شاب متجوز ملكش دعوه بالحوارات دى 😂😂😂😂

بص خد بعضك وطير من هنا عشان دا مش مكانك
انت شاب متجوز ملكش دعوه بالحوارات دى 😂😂😂😂
يا ابني كرتونت البيض مفيش اغلي منها دلوقتي الي يبيض عليك خود منه وبيع 😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
ليه بس دا خطير بجد
بس هي الفكرة انو قبلها شيفنج مش سويت وتكوني حاطة بنج
المفروض الدكتور اللي بتعملك هتقولك علي كل الحاجات دي
وفي أماكن بتسمح انك انت اللي تعملي الليزر بنفسك عشان الخصوصية بس بيكون علي مسؤليتك

يا ابني كرتونت البيض مفيش اغلي منها دلوقتي الي يبيض عليك خود منه وبيع 😂😂😂😂
ياعم مش دا ياعم ياااعم منتج يابا 😂😂😂😂😂

هوه كلام مهم بس مش فاهم حاجه بس مهم 😅😅

في طرق طبيعية باستخدامها. بتدي نتيجة قريبة اوي من مستواي الليزر

كنت قرأت مرة عن خلط مرارة الماعز بالنشادر ودهان مكان الشعر المنزوع ، بيقولوا الوصفة دي فعالة جدا في منع إنبات الشعر مرة أخرى .

• ايه ده
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بقالى فتره كدا بسمع من زميلى -الستات - فى الشغل انهم بطلو يعملو سويت وبيشيلو شعر العانه بالبكينى فى بيوتى سنتر
فحبيت اخد فكره واجرب يمكن يطلع حاجه كويسه مع انى بعمل سويت مع نفسى ومرتاحه فيه
قوم لاقيت اول حاجه ايه انى لازم اعمل سويت وانضف الاول قبل معمل الجلسه 🙄🙄 طب مانا خلاص عملت ونضفت اروح هناك ليه؟؟
- لا اصل يافندم الليز بيشتغل على بصيلة الشعر و يموتها وعلشان دا يحصل لازم المكان يبقا نضيف
قولت ماشى عديها ونشوف الى بعدو ...
اروح البيوتى سنتر واضطر ابقى ملط من تحت واقعد على كرسى مفشوخه وانا عينى عماله تروح وتيجى وخايفه يكون فيه كمرات خفيه ولا حاجه
مع ان المكان الى روحتو كان هاى كلاس وسمعتو سابقاه بس التعود على الحذر بقا
الحاجة بقا الى قفلتنى وخلتنى احلف مانا عاملاه تانى انو طلع مؤلم اضعاف الم السويت
يعنى اعمل سويت وابهدل نفسى واروح مكان تانى علشان اتبهدل واتوجع اكتر وادفع فلوس اكتر
كانتحاجه فى منتهى 🤮🤮🤮 بصراحه
تعيشي وتعملي تاني ما انتي نضفتي كويس لازمته ايه

• عجبني
بقالى فتره كدا بسمع من زميلى -الستات - فى الشغل انهم بطلو يعملو سويت وبيشيلو شعر العانه بالبكينى فى بيوتى سنتر
قوم لاقيت اول حاجه ايه انى لازم اعمل سويت وانضف الاول قبل معمل الجلسه 🙄🙄 طب مانا خلاص عملت ونضفت اروح هناك ليه؟؟
- لا اصل يافندم الليز بيشتغل على بصيلة الشعر و يموتها وعلشان دا يحصل لازم المكان يبقا نضيف
اروح البيوتى سنتر واضطر ابقى ملط من تحت واقعد على كرسى مفشوخه وانا عينى عماله تروح وتيجى وخايفه يكون فيه كمرات خفيه ولا حاجه
الحاجة بقا الى قفلتنى وخلتنى احلف مانا عاملاه تانى انو طلع مؤلم اضعاف الم السويت
يعنى اعمل سويت وابهدل نفسى واروح مكان تانى علشان اتبهدل واتوجع اكتر وادفع فلوس اكتر
بصي القصه في ايه ان اول مره او تاني مره بتقلل ظهور الشعر بسرعه وبكثافه اقل ومع مرور الوقت بتكون الشعر خفيف جدااا وبتكوني اتعودتي عليها زي السويت وفي بعض الاماكن بتحط بنج موضوعي قبل عمل الليز عشان متحسيش بالالم

• عجبني
كنت قرأت مرة عن خلط مرارة الماعز بالنشادر ودهان مكان الشعر المنزوع ، بيقولوا الوصفة دي فعالة جدا في منع إنبات الشعر مرة أخرى .
الاقيها عند العطار مرارة الماعز دى ؟؟

• بيضحكني
التفاعلات: حنفي الونش
الاقيها عند العطار مرارة الماعز دى ؟؟

لأ .. تلاقيها عند الجزار 😄

بجد .. جدي ماعز (مدبوح ) عند الجزار وبتوصي الجزار اللي بتتعاملي معاه أنه يجيب لك مرارته .. النشادر هو اللي من عند العطار .

• ايه ده
لأ .. تلاقيها عند الجزار 😄

بجد .. جدي ماعز (مدبوح ) عند الجزار وبتوصي الجزار اللي بتتعاملي معاه أنه يجيب لك مرارته .. النشادر هو اللي من عند العطار .
يعنى اروح للجزار اقولو ادينى المراره علشان اشيل بيها الشعر 🤗

بصي انا هقولك علي حاجة كدا مفتكسها معرفش صحتها العلمية .. بس افتكستها بناء علي الاناتومي و الفسيولوجي اللي درسته
هو ليه العانه بيطلع فيها شعر ؟!
دا لسببين اولا انه يمنع دخول اي حاجة زي شوائب مثلا انها تدخل المهبل او الشرج من ناحية
و من الناحية التانية بتفرز العرق و اللي غالبا بيكون مخزن سموم في المنطقة دي او اي منطقة غيرهم عامة
ف كون انك تقفلي مكان البصيلة ف دا هيدمر الغدد العرقية وبكدا خاصية خروج العرق هتقف عند الانسان و دا في حد ذاته ممكن يتسبب ف امراض ممكن توصل لأورام .
و افتكري اني مفتكس الاجابة دي و مش متيقن منها
لكن عقلي اوحي ليا ب كدا

• عجبني
بصي انا هقولك علي حاجة كدا مفتكسها معرفش صحتها العلمية .. بس افتكستها بناء علي الاناتومي و الفسيولوجي اللي درسته
هو ليه العانه بيطلع فيها شعر ؟!
دا لسببين اولا انه يمنع دخول اي حاجة زي شوائب مثلا انها تدخل المهبل او الشرج من ناحية
و من الناحية التانية بتفرز العرق و اللي غالبا بيكون مخزن سموم في المنطقة دي او اي منطقة غيرهم عامة
ف كون انك تقفلي مكان البصيلة ف دا هيدمر الغدد العرقية وبكدا خاصية خروج العرق هتقف عند الانسان و دا في حد ذاته ممكن يتسبب ف امراض ممكن توصل لأورام .
و افتكري اني مفتكس الاجابة دي و مش متيقن منها
لكن عقلي اوحي ليا ب كدا
ماعلينا انا كدا كدا مش هعمل ليزر تانى ورجعت للطبيعى بتاعى

• لا تعليق
التفاعلات: wol4arine
قرأت بردو حاجة زي دي و غالبا حقيقية عشان المرارة بيبقي فيها انزيمات بتمنع نمو البصيلات تاني بتفاعل مع النيتروجين الموجود في النشادر

• عجبني
التفاعلات: حنفي الونش
يعنى اروح للجزار اقولو ادينى المراره علشان اشيل بيها الشعر 🤗

ويعني هو هيسألك ؟
مش لازم تقولي إنك هتشيلي بيها الشعر .. وأنتي بتشترى اللحوم قولي له لما تدبح جدي ماعز محتاجة المرارة بتاعته ياريت تشيلهالي !

الليزر مبيتعملش قبله سويت عشان السويت بتلغي نتيجته اصلا
لازم شيفينج والسويت تتمنع خالص والليزر بيترش قبله بنج ازاي مكان نضيف ومحطكيش بنج

حبيبتي انتي مش محتاجه اني فله شمعه منوره​

لكن لو حابه تعملي ليزر لزم تحطي كريم او مرهم مخدر وكمان لازم تكزون جلسات كتير​

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%