NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مدام دعاء

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
مشرف سابق
توجه جنسي
انجذب للذكور
بقالى فتره كدا بسمع من زميلى -الستات - فى الشغل انهم بطلو يعملو سويت وبيشيلو شعر العانه بالبكينى فى بيوتى سنتر
فحبيت اخد فكره واجرب يمكن يطلع حاجه كويسه مع انى بعمل سويت مع نفسى ومرتاحه فيه
قوم لاقيت اول حاجه ايه انى لازم اعمل سويت وانضف الاول قبل معمل الجلسه 🙄🙄 طب مانا خلاص عملت ونضفت اروح هناك ليه؟؟
- لا اصل يافندم الليز بيشتغل على بصيلة الشعر و يموتها وعلشان دا يحصل لازم المكان يبقا نضيف
قولت ماشى عديها ونشوف الى بعدو ...
اروح البيوتى سنتر واضطر ابقى ملط من تحت واقعد على كرسى مفشوخه وانا عينى عماله تروح وتيجى وخايفه يكون فيه كمرات خفيه ولا حاجه
مع ان المكان الى روحتو كان هاى كلاس وسمعتو سابقاه بس التعود على الحذر بقا
الحاجة بقا الى قفلتنى وخلتنى احلف مانا عاملاه تانى انو طلع مؤلم اضعاف الم السويت
يعنى اعمل سويت وابهدل نفسى واروح مكان تانى علشان اتبهدل واتوجع اكتر وادفع فلوس اكتر
كانتحاجه فى منتهى 🤮🤮🤮 بصراحه

• عجبني
  • بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: popou, عضو جميل, نياك فاجر و 7 آخرين
معلش يعني انتي لي تعملي ليزر اصلا... طالما انتي نظيفه اصلا باستمرار ف الوضع مش محتاج ليزر

معلش يعني انتي لي تعملي ليزر اصلا... طالما انتي نظيفه اصلا باستمرار ف الوضع مش محتاج ليزر
كنت بجرب يمكن يكون افضل من السويت

بقالى فتره كدا بسمع من زميلى -الستات - فى الشغل انهم بطلو يعملو سويت وبيشيلو شعر العانه بالبكينى فى بيوتى سنتر
قوم لاقيت اول حاجه ايه انى لازم اعمل سويت وانضف الاول قبل معمل الجلسه 🙄🙄 طب مانا خلاص عملت ونضفت اروح هناك ليه؟؟
- لا اصل يافندم الليز بيشتغل على بصيلة الشعر و يموتها وعلشان دا يحصل لازم المكان يبقا نضيف
اروح البيوتى سنتر واضطر ابقى ملط من تحت واقعد على كرسى مفشوخه وانا عينى عماله تروح وتيجى وخايفه يكون فيه كمرات خفيه ولا حاجه
الحاجة بقا الى قفلتنى وخلتنى احلف مانا عاملاه تانى انو طلع مؤلم اضعاف الم السويت
يعنى اعمل سويت وابهدل نفسى واروح مكان تانى علشان اتبهدل واتوجع اكتر وادفع فلوس اكتر
اللي متعودين عليه نكمل فيه 😂

• بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء
هوا بيقلل كثافه الشعر اللي هيطلع و ياخر نموه و مره ف مره بيبقي قليل جدا
النبضات بتوجع و تلسع و يفضل معها ليدوكاين

• عجبني
حب تجربه كل ما هوة جديد دا حلو ولازم يبقى عنديك الشغف تجربي كل حاجه جديده
بس بردو مش بنتعلم با بلاش

• عجبني
احسن😂😂😂😂
متجربيش حاجه تانى

• عجبني
هوا بيقلل كثافه الشعر اللي هيطلع و ياخر نموه و مره ف مره بيبقي قليل جدا
النبضات بتوجع و تلسع و يفضل معها ليدوكاين
تمام بس انا شايفه ان المجهود ميستاهلش النتيجه

تمام بس انا شايفه ان المجهود ميستاهلش النتيجه
لا النتيجه تستاهل بس لازم معدل جلسات كتير ف الاول يعني بتبدا جلسه ف الشهر ف الاول و النبضات بتبقي اكتر بعد كده كل شهرين او شهر بس نبضات اقل لحد ما تلاقي نفسك بتروحي علي حاجه قليله
بس الموضوع متعب بس احسن و النتيجة بتبقي من ٣ ل ٦ شهور
بس هوا بيبقي مكلف شويه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت بجرب يمكن يكون افضل من السويت
حتي لو افضل كدا كدا اظن انك مش محتجاها بنسبه كبيره وطالما انتي متعوده عل انك تنظفي بنفسك ف هتحسي ان ف حاجه غلط ف جسمك ومش هتتأقلمي بسهوله وممكن يكون مؤثر عل المنطقه الحساسه عندك زي مثلا يكون جسمك حساس ويتفاعل مع الوجع يعني الحاجات دي

• عجبني
مش لازم تشيليه بسويت ممكن شفره عادى و ده هيبقى اسهل مع الليزر و ممكن تحطى بنج موضعى كام سيشن و تنسى الشعر اصلا
هى القصه كلها فى الخوف و الحذر من المكان نفسه

• عجبني
التفاعلات: افنان
لا النتيجه تستاهل بس لازم معدل جلسات كتير ف الاول يعني بتبدا جلسه ف الشهر ف الاول و النبضات بتبقي اكتر بعد كده كل شهرين او شهر بس نبضات اقل لحد ما تلاقي نفسك بتروحي علي حاجه قليله
بس الموضوع متعب بس احسن و النتيجة بتبقي من ٣ ل ٦ شهور
بس هوا بيبقي مكلف شويه
بالظبط تكلفه وقت ومجهود ووضع غير مريح اثناء الجلسات
بالنسبه ليا بعمل سويت كل شهر فى بيتى ومع نفسى مش بيكلفنى كتير لا فلوس ولا وقت

طب طلما جربتي السويت وبقي كده جربي سويت بالعجوة جميل أو سويت بالجبنه 😂😂😂 بيس يا مان بيس

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
بالظبط تكلفه وقت ومجهود ووضع غير مريح اثناء الجلسات
بالنسبه ليا بعمل سويت كل شهر فى بيتى ومع نفسى مش بيكلفنى كتير لا فلوس ولا وقت
الفكره بقي هنا الراحه النفسيه و الارتياح للوضع و الشخص 👍👍👍

• عجبني
طب طلما جربتي السويت وبقي كده جربي سويت بالعجوة جميل أو سويت بالجبنه 😂😂😂 بيس يا مان بيس
يااااه انت رجعت 😂😂😂
يخربيت اياامك
مترجعش تانى 😂😂😂😂

هنتستظرف ولا ايه 🙄🙄

• بيضحكني
يااااه انت رجعت 😂😂😂
يخربيت اياامك
مترجعش تانى 😂😂😂😂
😂😂😂😂😂 يعم التاني وخد بأن ٦ ايام قولت مبداهش بقي

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل