NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال لية كل واحد فينا بشخصيتين. الاولي محترمة جدا قدام الناس.والتانية مظلمة محدش يعرف عنها حاجة ومتظهرش غير هنا ؟؟؟؟؟

اسكندرانى محترم نيك

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
لية كل واحد فينا بشخصيتين. الاولي محترمة جدا قدام الناس.والتانية مظلمة محدش يعرف عنها حاجة ومتظهرش غير هنا ؟؟؟؟؟

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: temsah1234, Ahmed Zoro, Koko koko89 و 6 آخرين
عشان عمرنا ما هنعرف نعيش براحتنا في مجتمع شرقي بيحشر مناخيره في كل حاجه فا لازم قدام الناس نكون بشخصيه ومع نفسنا بشخصيه

• أتفق
التفاعلات: أحمد عمار
علشان محدش بيسب حد في حاله
علي كدا و الناس بتدخل في حياة بعض الخصوصية
اومال لو الشخصية الخفية دي اتعرفت هيحصل اي

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: اسكندرانى محترم نيك و مليش حدود
لو انت شخص تافه زي و ميفرقش معاك كلام الناس هتبقي ب شخصيه وحده قدام الكل
كل الناس ال اعرفاني عارفه اني بكلم ستات و الدنيا بيس و عرفين اني انسان بحب الجنس
و في نفس الوقت بصوم و بصلي و بقراء **** عادي جدا

لية كل واحد فينا بشخصيتين. الاولي محترمة جدا قدام الناس.والتانية مظلمة محدش يعرف عنها حاجة ومتظهرش غير هنا ؟؟؟؟؟
السبب فى التربية والنطوائية والناس اللى بتعتقد انها فضفضة ببلاش لكن كل واحد بيدفع الثمن من عمرة ومن وقته

• عجبني
التفاعلات: اسكندرانى محترم نيك
عشان انت لازم تكون محترم قدام الناس والحجات التانيه تعملها فالمستخبي عشان المكان زي المنتدي مثلا محدش يعرف حد

• عجبني
  • عجبني
هوا دا الطبيعى عند كل الناس

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: $.KHA LED.$, Ahmed142, نفرتيتي اللبوة و 2 آخرين
لان كلنا عندنا الفطره دي ومجتمعنا ودينا محرم الحجات دي
بس الفتن زادت في الزمن ده
تلاقي بنات كتيره لبسهم كويس ومتربين بس بيكلموا شباب سكس فون عشان يفضوا شهوتهم
والشباب كذلك
في البنت والولد الوصله لمرحله الفون وبس
في الوصل للاحصان والتفريش
وفي الوصل للتفريش على القالع كله بيخبي 😅

هوا دا الطبيعى عند كل الناس
مش شؤط ممكن تكون امراض نفسية او صدمات بسب زوج غادر او اغتصاب فى الصغر او ابتزاز فى الشغل فى حجات كتير انا عن نفسى اعرف ناس عايشة باكتر من شخصية فى الحياة الطبيعية

بالنسبالي عشان انا عارف اني اللي بعمله غلط وان الصح اني ابقا محترم ومش معني اني وقعت في ادمان اني انسان زباله واني المفروض ابقا اوسخ انسان في الدنيا لا خالص هقاوم وهقع وهطلب المغفره دايما بس مش من الناس عشان يوم ما اموت واتحاسب هكون لوحدي دي حقيقه سواء انا قبلتها او لا فبحاول اعمل الحاجات الصح محدش يقدر يجبرني علي حاجه حتي في المجتمع الشرقي بس اللي يمشي يفضح نفسه يبقا حمار الشخصية الاولي المحترمه هيا انا وهيا اللي نفسي اكون عليه انما الشخصية التانيه اللي محتاجه تتقوم وتتصلح فهيا ناتج ضغوطات اجتماعيه وماديه وتاخير زواج وسوشيال ميديا وافلام واغاني كلها بتحشر الجنس في راسنا حشر وتضخمه كان الواحد هيموت لو اخره شويه احنا في عالم مجنون دا ميديش الحق ليا اني اقول خلاص ما هي خربانه انما يخليني ارحم نفسي شويه من احساس الذنب المؤلم اللي مش بيفارقني واللي مهم انه يفضل موجود عشان يفكرني بس بحدود عشان ميتحولش ياس والشخصية المحترمة جايز تكون هيا السبب في رحمتي في الاخر الخلاصه الاعتراف بالذنب فضيله وشيء النفس المتكبره بتحاول تخليني انكر انو غلط فبقاوم وبقول لا غلط وبحاول اصلحه حتي ولو كان ارادتي ضعيفه لكن اليوم اللي اقول فيه انا صح دا اليوم اللي شيطاني يبقا كسب وركبني ودلدل رجليه كمان لان هحاول اغير الصح ليه ؟
لا حظ اني كنت بكلم عن نفسي عشان كلامي ميزعلكش حبيبي

• عجبني
علشان عايشين في مجتمع منافق عامل نفسه طيب وكيوت ومتدين وهم من جوا اسود ما خلق

• عجبني
التفاعلات: سيب نفسك وقول خربانة, Ahmed142, Sososex666 و شخص آخر
بسبب الكبت الجنسى وان المجتمع مش هيتقبل فكره الحريه الجنسيه زى اوربا

• عجبني
التفاعلات: asaad2024
اقولك الصراحة الموضوع يرجع للتربية اصلا مفيش كلام تانى والخيال اللى بيهدم البيوت وعدم الاتزام بالتعاليم السماوية وحب التجربة وفيه بعض الخلل النفسى

عشان محدش بيرحم حد

• عجبني
التفاعلات: Koko koko89
ده طبيعى و صحى جدا .. بس الاكيد فى خط واصل بينهم مش يتغير .. لكن احنا كلنا متناقضات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%