NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

sexypump

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
النسوان بقت هايجة اوي ..و الصغيرين بقو اكتر خبرة من الملفات .
وفي حاجة بقا أنا حسيتها الايام دي بحس أن دماغ النسوان اتغيرت أو تقريبا أنا كبرت يعني شكلي بقيت دقة القديمة ولا اية دماغ و اسلوب الشفط اتغير ولا اية ؟؟؟
بتكلم حقيقي مش تفاهه بس فعلا بحس أن الشقط اتغير و كمان شقط الحريم الرجالة كمان اتغير .
اهي دي من الحاجات السلبية للرفق يعني لما ترافق واحدة فترة و بعدين تبعد الدنيا بتتغير ولا دا مجرد احساس ؟؟؟؟
للنقاش عايز افهم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت تمام 😂😂💖

• بيضحكني
التفاعلات: بيشوو
وفي حاجة بقا أنا حسيتها الايام دي بحس أن دماغ النسوان اتغيرت أو تقريبا أنا كبرت يعني شكلي بقيت دقة القديمة ولا اية دماغ و اسلوب الشفط اتغير ولا اية ؟؟؟
بتكلم حقيقي مش تفاهه بس فعلا بحس أن الشقط اتغير و كمان شقط الحريم الرجالة كمان اتغير .
اهي دي من الحاجات السلبية للرفق يعني لما ترافق واحدة فترة و بعدين تبعد الدنيا بتتغير ولا دا مجرد احساس ؟؟؟؟
للنقاش عايز افهم
هناخد زمنا وزمن غيرنا 😂

للنقاش عايز افهم
ده الواقع يسطا لو مش مصدقني ادخل على انستا أو ريلز فيسبوك أو تبك توك هتلاقيهما وهتلاقيهما كمان في شارع اللي لبسه بنطلون مقاطع وضيق وتلبس تشيرت شفاف أو بضائع قصير ولازم صدره يكون بيان واللي تلبسلك فستان نوم في شارع بس بردك هما بيخلينوا شايفين اي واحده مومس وده غلط يعني المحترمه أو منقابه ممكن تتعاكس على أساس الشفط يعني وده غلط لكن الشراميط عادي يابا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%