NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

sexypump

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كنت قاعد مع واحدة موزة جدا ..بس تقريبا هي مش عارفة أنها موزة ..المهم مش دا الموضوع ..الموضوع أنها بتكلم عن صاحبها و إنها مش طيقاه و مابقتش بتحبه بس عايزاه و مش قادرة تبعد عنه و بتشتاقله ...ومش بتتخيل يوم يعدي من غير ما تشوفه أو على الأقل تسمع صوته ساعة على الأقل..هي بقا بتكلمني و بتاخد رائي في كدا ..و انا عايز اقولها هل دا حب ولا اية بالظبط ؟
أنا طبعا يأست منها و اتجننت من دماغها فخلعت منها ؟؟؟
دلوقتي هي مجنونة البنت دي ولا شخصية ضعيفة ولا بتستهبل لاني احترت فيها يعني ايه مش طيقاه و بكرهوه و مقدرش ابعد عنه يعني اية ؟
هو في كدا؟؟

• عجبني
التفاعلات: مازن صقر و arraw
حب وحبها ليه مسببلها ضعف قدامو

• عجبني
التفاعلات: sexypump
النسوان عامة فيه عامل مهم جدا بيتحكم ف تصرفاتهم (الثقة بالنفس) ، وأغلبهم بيفتقدوا النقطة دي او بتبقي ثقتهم بنفسهم مش كفاية مقارنة بـ جمالها/اخلاقها/شهادتها/او حتي امكانياتها او جسمها
ودة لاسباب كتير اولهم ان عندكم قدرة جامدة جدا في الاهتمام بالتفاصيل ،فلو شافت بنت احلي منها في الجسم مثلا ثقتها بنفسها تقل ،،

• عجبني
كنت قاعد مع واحدة موزة جدا ..بس تقريبا هي مش عارفة أنها موزة ..المهم مش دا الموضوع ..الموضوع أنها بتكلم عن صاحبها و إنها مش طيقاه و مابقتش بتحبه بس عايزاه و مش قادرة تبعد عنه و بتشتاقله ...ومش بتتخيل يوم يعدي من غير ما تشوفه أو على الأقل تسمع صوته ساعة على الأقل..هي بقا بتكلمني و بتاخد رائي في كدا ..و انا عايز اقولها هل دا حب ولا اية بالظبط ؟
دلوقتي هي مجنونة البنت دي ولا شخصية ضعيفة ولا بتستهبل لاني احترت فيها يعني ايه مش طيقاه و بكرهوه و مقدرش ابعد عنه يعني اية ؟
هو في كدا؟؟
فيه كده اتعودت عليه و هو بيعاملها بحديه و قسوه و جاحد عليها و و وقت تاني يحب فيها و يعوضها بس القسوه اكتر الاكيد هو بيستغلها سيبك منها عشان ده حوار هري و هتفضل تبعد و ترجع لحد ما تتفسخ

• بيضحكني
بتحبه بس هي بتحاول تقنع نفسها انها مش بتحبه
وبسبب حبها ليه عاملها ضعف شخصيه قدامه

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
بتحبه بس هي بتحاول تقنع نفسها انها مش بتحبه
وبسبب حبها ليه عاملها ضعف شخصيه قدامه
حسيت كدا صح
بس هو من امتى الحب ضعف ..دي المفروض تقوى بيه

بتحبه اكيد

• عجبني
النسوان عامة فيه عامل مهم جدا بيتحكم ف تصرفاتهم (الثقة بالنفس) ، وأغلبهم بيفتقدوا النقطة دي او بتبقي ثقتهم بنفسهم مش كفاية مقارنة بـ جمالها/اخلاقها/شهادتها/او حتي امكانياتها او جسمها
ودة لاسباب كتير اولهم ان عندكم قدرة جامدة جدا في الاهتمام بالتفاصيل ،فلو شافت بنت احلي منها في الجسم مثلا ثقتها بنفسها تقل ،،
حسيت فعلا انها معندهاش ب ربع جنية ثقة

• عجبني
حسيت كدا صح
بس هو من امتى الحب ضعف ..دي المفروض تقوى بيه
الفكره مش في كده

هي ضعيفه قدامه مش عشان هو سوبر مان

هي ضعيفه قدام فكره انه ممكن يبعد عنها
ويتخلي عنها ويسيبها لوحدها

• أتفق
الفكره مش في كده

هي ضعيفه قدامه مش عشان هو سوبر مان

هي ضعيفه قدام فكره انه ممكن يبعد عنها
ويتخلي عنها ويسيبها لوحدها
على كدا هي بتعشقه
لا إذا كان كدا هشيلها من التفكير ..حلال عليه هو مالي الدماغ يا اسطا👍

فيه كده اتعودت عليه و هو بيعاملها بحديه و قسوه و جاحد عليها و و وقت تاني يحب فيها و يعوضها بس القسوه اكتر الاكيد هو بيستغلها سيبك منها عشان ده حوار هري و هتفضل تبعد و ترجع لحد ما تتفسخ
تقريبا يا راوي هو مش قاسي معها ولا حاجة ..من كلامكم و الردود هو عارف مفاتحها و خلاص سيطر على الدماغ

• عجبني
التفاعلات: arraw
تقريبا يا راوي هو مش قاسي معها ولا حاجة ..من كلامكم و الردود هو عارف مفاتحها و خلاص سيطر على الدماغ
عموما الايام بينا يا صديقي 😉

• عجبني
هو في كدا؟؟
هيأ كدة بتحبو

• عجبني
عموما الايام بينا يا صديقي 😉
لا يا عم ما أنا هبعد عنها ...عرفت خلاص أن هيكون هري على الفاضي و استهلاك كهربا 😁😂

• بيضحكني
التفاعلات: arraw
بس غريب يا اخي ترددها😁🤔

لا يا عم ما أنا هبعد عنها ...عرفت خلاص أن هيكون هري على الفاضي و استهلاك كهربا 😁😂
فوق خيالك و**** و مسيرك تعرف ان اخوك صح

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%