NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بتكلم عن احساس الذنب والشعور اللى كنتى حاسة بيه
الحمد لله اقتصر الأمر على إحساس الذنب وبقيت احسن من الأول ،، ولم يتكرر الحلم بعد

الحمد لله اقتصر الأمر على إحساس الذنب وبقيت احسن من الأول ،، ولم يتكرر الحلم بعد
ده خبر كويس
ممكن بقى تفكيها وتفرفشى شوية لان كتاباتك فيها بعض الحزن مهما حاولتى تخفيه
زوج المستقبل قادم لا محالة مهما طال الانتظار

ده خبر كويس
ممكن بقى تفكيها وتفرفشى شوية لان كتاباتك فيها بعض الحزن مهما حاولتى تخفيه
زوج المستقبل قادم لا محالة مهما طال الانتظار
لا متقلقش انا بحب الضحك والدعابه ،، ولكن مش كل الاوقات ،، شكرا لاهتمامك

لا متقلقش انا بحب الضحك والدعابه ،، ولكن مش كل الاوقات ،، شكرا لاهتمامك
طيب عايز اشوف موضوعات فيها ضحك ودعابة بقى وبالعامية كفاية فصحى لحد كده 😂

الاحتلام تفريغ طاقه حاجه بتحصل و دي حاجه حلوه تدل ع ان الواحد محافظ ع صحته و نفسه

• عجبني
التفاعلات: ريم رامي
الحمد لله احسن ،، شكرا على اهتمامك 🙏🏻🙏🏻
دايما يا ريم احسن
لا شكر على واجب
بما ان الرسايل مقفولة عندك ممكن اعرف مين ريم رامى ؟
يعنى ملفك الشخصى بالصورة هادى جدا ورقيق ولطيف وكمان موضوعاتك مفهاش اى كلام جنسى ودى حاجة عاجبانى جدا بشكل يخلينى عايز اعرف (وبدون تطفل) هو انتى مين؟ 😂

@ريم رامي
هو سؤالى صعب ولا محرج ولا ايه بالظبط ؟ :)

انا انسانه مصريه عندي من العمر ما مضى ،، لست متزوجه ،، كل املى اعيش مستورة ،، واموت مؤمنه
اتمنالك الستر والصحة والعافية والزوج الصالح قريبا جدا :giggle:
بخصوص الرسايل الخاصة هتفضل مقفولة دايما كده؟:)

أمسيت البارحه بعد أن رجعت من شغلى ،، وانهيت كل مسؤلياتي في البيت ،، وعشت اجوائي الاجتماعية مع اهلي ،، وقرأت من كتاب ربي ما هو مخصص علي من كل يوم ،، وشرعت في طقوس ومراسم روتني اليومي من عبادات ونظافة وترتيب غرفتي ووغسيل أسناني والنوم طاهرة مطهرة ،، وها أنا اقصد فراشي لا نام ،، وبالفعل نمت ،، وانا في نومي إذ بي احلم وأتخيل بأن إنسان نعم إنسان في ربيع شبابه ومن اجمل المخلوقات التي رأيتها في حياتي ،، لم يكن بشرا ولم يكن جننا ولم يكن اي شيء ،، ولكن من فرط جماله ملأ الغرفة نورا ،، وإذ به يفرقع أصابعه لننتقل الى حديقة وبستان زهور وعشت معه اجمل حلم حلمت به واجمل احساس منذ بلوغي الي يومي هذا ،، ولكن بدون توضيح صحوت من حُلمي محتلمه معه ،،. حينها شعرت بالذنب ولم انام الي هذه الساعة ،، ويدور في عقلي ،

هل متطلبات الجسد أحالت بي الي مثل هذا التفكير ؟؟!!!!

هل قله حيلتي في انتقاء عريساً يحفظ لي عفتي ؟؟

ام لعنه الجنس أحالت بيني وبين جسدي الذي كرهته منذ ما حدث البارحه !!!!

ولم يخطر في بالي الا ان اكتب لذلك الإنسان الذي جاء في حُلمي سطرا واحدا فقط لعلها تكون بصيص أمل الي زواج يعفني عن ما حدث أمس لي !!

سأكتفي بك في احلامي ،،، وذلك لأن واقعك ليس لي أو لم يكن من البداية 💔 كلماتي للمجهول

أفيدوني 🙏🏻🙏🏻
الاحتلام نعمة من **** و ليس ذنب انتي تحافظين علي جسدك و نفسك ولكن يريد جسدك ان يفرغ طاقته و الجسد تغلب علي الروح و نومك طاهرة مطهرة لا يجعل شيطان ولا جان ان يقترب منك حتي الصباح لذلك اقولك انها نعمة و ليست ذنب

• عجبني
التفاعلات: مثير زوجتي و ريم رامي
أمسيت البارحه بعد أن رجعت من شغلى ،، وانهيت كل مسؤلياتي في البيت ،، وعشت اجوائي الاجتماعية مع اهلي ،، وقرأت من كتاب ربي ما هو مخصص علي من كل يوم ،، وشرعت في طقوس ومراسم روتني اليومي من عبادات ونظافة وترتيب غرفتي ووغسيل أسناني والنوم طاهرة مطهرة ،، وها أنا اقصد فراشي لا نام ،، وبالفعل نمت ،، وانا في نومي إذ بي احلم وأتخيل بأن إنسان نعم إنسان في ربيع شبابه ومن اجمل المخلوقات التي رأيتها في حياتي ،، لم يكن بشرا ولم يكن جننا ولم يكن اي شيء ،، ولكن من فرط جماله ملأ الغرفة نورا ،، وإذ به يفرقع أصابعه لننتقل الى حديقة وبستان زهور وعشت معه اجمل حلم حلمت به واجمل احساس منذ بلوغي الي يومي هذا ،، ولكن بدون توضيح صحوت من حُلمي محتلمه معه ،،. حينها شعرت بالذنب ولم انام الي هذه الساعة ،، ويدور في عقلي ،

هل متطلبات الجسد أحالت بي الي مثل هذا التفكير ؟؟!!!!

هل قله حيلتي في انتقاء عريساً يحفظ لي عفتي ؟؟

ام لعنه الجنس أحالت بيني وبين جسدي الذي كرهته منذ ما حدث البارحه !!!!

ولم يخطر في بالي الا ان اكتب لذلك الإنسان الذي جاء في حُلمي سطرا واحدا فقط لعلها تكون بصيص أمل الي زواج يعفني عن ما حدث أمس لي !!

سأكتفي بك في احلامي ،،، وذلك لأن واقعك ليس لي أو لم يكن من البداية 💔 كلماتي للمجهول

أفيدوني 🙏🏻🙏🏻
شعورك بتأنيب الضمير على شي حصل وهو خارج عن ارادتك دليل على نقاء وصفاء قلبك
الاحتلام احد النعم علينا وخصوصا البعيدين عن ممارسة الجنس
بالتأكيد لديكي شهوة لانها من فطرة الانسان وقد تراودك احيانا بعض الخيالات وهي تساعد على الاحتلام بسبب العقل الباطني

بالنهاية استمتعي بوقتك ولا تلومي نفسك واتمنى لك الزواج بوقت قريب من شخص طيب كطيبة قلبك

• عجبني
دي افكار سلبية و لكن الامر طبيعي جدا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الاحتلام عند الرجال والنساء هو المنفس الوحيد للشهوة لو مش بتمارسى العادة السرية دى حاجة طبيعية مش مخلة يعنى بل بالعكس بتدل على صحة الجسم الجنسية وانه تمام يعنى ومش حرام بلاش تحملى نفسك بذنب ملوش لازمة اصلا

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%