NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خواطر لا تستهينوا بحزن الاخرين

EMY AHMED

مــشـرفـة الآقـسـام الـمـدمـجـة والـمـتـنـوعـة
طاقم الإدارة
مشرف
نجم ايدول
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر صور
توجه جنسي
انجذب للذكور

لا تخبروا الحزين أن الأمور عادية وهو يعلم شدة قسوتها لا تستهينوا بحزنه وأنتم تنعمون بالسعادة لا تنعتوه بالنكدى المتشائم لا أحد يختار قدره ولا أحد أتى بالحزن إلى حياته جميعنا كانت حياتنا بيضاء نقية كنقاء قلوبنا لكنها الحياة سكبت السواد فى حياة البعض منّا.

• عجبني
  • حبيته
  • محزن
التفاعلات: PepOoz69, huwaida1988, Life Arch و 4 آخرين

لا تخبروا الحزين أن الأمور عادية وهو يعلم شدة قسوتها لا تستهينوا بحزنه وأنتم تنعمون بالسعادة لا تنعتوه بالنكدى المتشائم لا أحد يختار قدره ولا أحد أتى بالحزن إلى حياته جميعنا كانت حياتنا بيضاء نقية كنقاء قلوبنا لكنها الحياة سكبت السواد فى حياة البعض منّا.

اذا كنت بتسهين بحزني انا شخصياً

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: EMY AHMED
تصدقي معرفش معا اني الاول كنت ببين اني زعلان بس ده كان وانا صغير بس وصلت دلوقتي محدش يعرف مشاعري حتى حصلت مشكلة كبيرة ف العيلة ولاقيت اهلي فاكرين اني مش فارق معايا بسبب اني مش بزعل حتى جربت اروح لدكتور بس كبرت دماغي وكمان مش عارف اقوله اي لو روحت

و**** معدتش فارق حزين زي فرحان ميت زي عايش🙂

و**** معدتش فارق حزين زي فرحان ميت زي عايش🙂
طبق بليله صغير زي طبق كبير 😂😂
كله بقا وااااااااحد😂😂😂😂😂😂

مفيش انسان محسش بحزن .. بس الفكرة ان الحزن درجات متفاوتة، وقدرات البشر ودرجات احتمالهم ليه مش زي بعض .. موجهة الحزن اخطر شيء ممكن نتعامل معاه فيه ناس بتاخد جنب وتكتم مشاعرها عشان متتعرضش للسخرية او التجاهل من اقرب الناس ليها ودا بيسمم قلوبهم وممكن ينهي حياتهم بالبطيء عشان كدا مهما كان رد فعل الناس اللي حوالينا لازم نعبر عن الحزن اللي حسينه عشنا مش عشانهم .. نظرة الناس لينا مهمة بس مينفعش نوقف عليها حياتنا .. مهما كانت الايام اسود من شعر الخيل لازم نعيشها ونعديها.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

مع كلامك ان الحزن وااسعادة شئ مكتسب يعني نقدر نتخطاة ولكن يحتاج الي قوة

• بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA
فعلا الواحد يبقى عنده ددمم

• بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%