NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كرسي الحقيقة، أسرار خبيتها على حبيبك

الوزيرر

وزير نسوانجي
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
شفت موضوع كرسي الاعتراف خطر على بالي ننوع الكراسي ليه منعملش كرسي الحقيقة
حقيقة كنت مخبيها على حبيبتك حاجة حتى لو كانت خيانه وشاءت الأقدار أنه كان الفراق نفسك تقول ايه ونفسك تقول إيه لو دلوقتي حالا إذا كان معاك مش مهم حبيبك هنا أو حبيبتك هنا داخل أو برا المنتدى
أكيد كل القلوب نفسها تبوح أهي فرصه نخفف على قلوبنا أعتذر إعتذري
حتكلم بعد ما أشوف تعليقاتكم إدو فرصة لقلوبكم عاوزة تقول إيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حقيقة كنت مخبيها على حبيبتك حاجة حتى لو كانت خيانه وشاءت الأقدار أنه كان الفراق نفسك تقول ايه ونفسك تقول إيه لو دلوقتي حالا إذا كان معاك مش مهم حبيبك هنا أو حبيبتك هنا داخل أو برا المنتدى

انا بخون حبيبتي و هفضل اخونها و خفضل احبها

• عجبني
التفاعلات: الوزيرر
لو علي الاعتذار فا انا عايز اعتذرلها علي كل مره انا بينت فيها اني تمام واني صلب وناشف وخليتها تحس انها حتي مش عارفه تساعدني وانا في الحقيقه كنت محتاج وجودها **** يعلم انا مخبتش عنها حاجه بس هي مقدرتش تفهم اني مش هعرف اعبر عن زعلي او ضغطي تجاه حاجه خصوصا اني راجل ومينفعش اشيل حد همي يلا اللي حصل حصل ومنعرفش نرجعه تاني

• عجبني
التفاعلات: الوزيرر
لو علي الاعتذار فا انا عايز اعتذرلها علي كل مره انا بينت فيها اني تمام واني صلب وناشف وخليتها تحس انها حتي مش عارفه تساعدني وانا في الحقيقه كنت محتاج وجودها **** يعلم انا مخبتش عنها حاجه بس هي مقدرتش تفهم اني مش هعرف اعبر عن زعلي او ضغطي تجاه حاجه خصوصا اني راجل ومينفعش اشيل حد همي يلا اللي حصل حصل ومنعرفش نرجعه تاني
ربك هيعوضك بلي احسن منها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%