NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

hamo.ody

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا 18 سنة وطول قضيبي 16 كدا تمام ولا اي عشان الارقام الخزعبلية الل الناس بتهبدها دي ملغبطاني فاكدا حلو ولا لا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: enta 7abiby, صعيدي راقي, دكتور خبرة🔥 و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا 18 سنة وطول قضيبي 16 كدا تمام ولا اي عشان الارقام الخزعبلية الل الناس بتهبدها دي ملغبطاني فاكدا حلو ولا لا
وريني زبك

• عجبني
التفاعلات: Ali Ali994
هو مش بطوله هو بقدرتك ع التحمل، م ممكن يكون20 وبسرعة بيخلص😆

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: enta 7abiby, خالد العنيف, الــــــعَــــــربــــــى و 3 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
هو مش بطوله هو بقدرتك ع التحمل، م ممكن يكون20 وبسرعة بيخلص😆
بس الطول بيفرق كمان ع ماعتقد وكمان انا بسال ع الطول عايز اعرف مناسب للسن دا ولا لا

• عجبني
انا 17وشويه و قضيبي 18cm وعندي مشكله ان الشهوه عندي عاليه جدا لدرجه بتئثر علي المزاكره وده بسبب هرمون التوستيرون زياده عندي حبتين ف مهلي عندي دقن كامله و الشهوه الزياده دي في حل طيب

اقسم طولك على 10 لوهو نفس المقاس تبقى طبيعى .

• لا تعليق
التفاعلات: سامح حسين 11
اقسم طولك على 10 لوهو نفس المقاس تبقى طبيعى .
لا كدا مش تمام خالص في فرق اتنين سم ونص كدا😂+ انا قصدي طول القضيب المناسب ف الجنس وكدا فاهمني

• حبيته
التفاعلات: فكرى
اي الي خلاه متوسط معلش هو اي هبد وخلاص انت عاوز تزعزع ثقته في نفسه مثلا مش فاهم بجد ١٦ سنتي متوسط في عرف طب مين دا 😂😂

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
اي الي خلاه متوسط معلش هو اي هبد وخلاص انت عاوز تزعزع ثقته في نفسه مثلا مش فاهم بجد ١٦ سنتي متوسط في عرف طب مين دا 😂😂
يعني الطول دا حلو؟ 😂

يعني الطول دا حلو؟ 😂
كويس جدا جدا انا دكتور باطنة وبقولك انك في اي علاقة بالطول دا كويس جدا الفكره في المدة والاداء عمق مجري الرحم ٧ سنتي ودا الي بيحقق المتعه للست لو انت ١٠ سنتي فانت كويس مش ١٦ كمان فكك من الهبل الي بيتقال السكس لحس دماغ الناس اصلا كل واحد عاوز يلف بتاعه علي كتفه 😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: صعيدي راقي و الجنتل حوده
كويس جدا جدا انا دكتور باطنة وبقولك انك في اي علاقة بالطول دا كويس جدا الفكره في المدة والاداء عمق مجري الرحم ٧ سنتي ودا الي بيحقق المتعه للست لو انت ١٠ سنتي فانت كويس مش ١٦ كمان فكك من الهبل الي بيتقال السكس لحس دماغ الناس اصلا كل واحد عاوز يلف بتاعه علي كتفه 😂😂
مانا اكمن بشوف ناس بتزيط فيه اوي بيحسسو الواحد انه نملة فاقولت اطمن😂

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%