NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مصطفى مصطفى

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
الموقع الالكتروني
117889527168158347776.sarhne.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير للجميع
الفتره الي كنت غايب عن المنتدى حصل فيها تغير بنسبالي في حجات كتير من ضمن الحجات دي اني رجعت تاني اعمل علاقات جنسيه واضور على حجات معينه ومش بضور عليها هنا عشان محدش يقول اني بعمل اعلان لنفسي ولا حاجه وغير كدا أنا بقالي كتير مختفي عن هنا
المهم من اسبوعين كدا في واحده دخلتلي الخاص واتكلمنا واتعرفنا على بعض وكلو تمام ودخلنا كلام في الجنس وكدا وطبعا بعت صور العضو بتاعي بناء على طلبها وكانت بتطلب مني فديوهات تانيه وكدا المهم من ضمن طلبتها اني اعمل فديو وأتصور فيه وانا بمارس مع واحده وانا رافض دا ومع إلحاح كتير منها عملت كدا وطبعا بموافقة الطرف التاني وألطرف التاني واحده اعرفها وكدا
وبعدين روحت لصحبتي وظبطنا كل حاجه وفعلا بدئنا نصور ونتعامل طبعي جدا المهم الفديو اتصور في اولو وكلو تمام بس كان كلام عادي ومفيش اي حاجه جنسيه حصلت لغايت لما حصل حاجه خلت الفديو يفصل وكل الي تصور حجات مش جنسيه وساعت المدعكه مش متصوره طبعا الاخت دي مفكراني بالعب بيها مع اني مش كدا خالص هيه دلواتي زعلانه واخر كلام ليها معيا أنها هتقفل الاكونت ومش هتفتحو تاني وحتى لو فتحت مش هنتكلم تاني
انتو شايفين ايه هل ممكن أن العلاقة ترجع تاني ولا لا ؟
طبعا يهمني رئيكو كلكو وخصوصا البنات والستات ولو عندكو نصيحه اقدر ارجع بيها الحوار دا تاني تبقو عملتو معيا الصح

• عجبني
التفاعلات: Anas868, الــــــعَــــــربــــــى, Dot com و 5 آخرين
مساء الخير للجميع
الفتره الي كنت غايب عن المنتدى حصل فيها تغير بنسبالي في حجات كتير من ضمن الحجات دي اني رجعت تاني اعمل علاقات جنسيه واضور على حجات معينه ومش بضور عليها هنا عشان محدش يقول اني بعمل اعلان لنفسي ولا حاجه وغير كدا أنا بقالي كتير مختفي عن هنا
المهم من اسبوعين كدا في واحده دخلتلي الخاص واتكلمنا واتعرفنا على بعض وكلو تمام ودخلنا كلام في الجنس وكدا وطبعا بعت صور العضو بتاعي بناء على طلبها وكانت بتطلب مني فديوهات تانيه وكدا المهم من ضمن طلبتها اني اعمل فديو وأتصور فيه وانا بمارس مع واحده وانا رافض دا ومع إلحاح كتير منها عملت كدا وطبعا بموافقة الطرف التاني وألطرف التاني واحده اعرفها وكدا
وبعدين روحت لصحبتي وظبطنا كل حاجه وفعلا بدئنا نصور ونتعامل طبعي جدا المهم الفديو اتصور في اولو وكلو تمام بس كان كلام عادي ومفيش اي حاجه جنسيه حصلت لغايت لما حصل حاجه خلت الفديو يفصل وكل الي تصور حجات مش جنسيه وساعت المدعكه مش متصوره طبعا الاخت دي مفكراني بالعب بيها مع اني مش كدا خالص هيه دلواتي زعلانه واخر كلام ليها معيا أنها هتقفل الاكونت ومش هتفتحو تاني وحتى لو فتحت مش هنتكلم تاني
طبعا يهمني رئيكو كلكو وخصوصا البنات والستات ولو عندكو نصيحه اقدر ارجع بيها الحوار دا تاني تبقو عملتو معيا الصح

دي بتستدرجك وبعدها هتبتزك​

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: mohameddmoha، البهظ بييه و مصطفى مصطفى
مساء الخير للجميع
كسمها

• عجبني
التفاعلات: mohameddmoha و مصطفى مصطفى
  • عجبني
التفاعلات: mohameddmoha, UnIdEnTItY, الصقر_الجارح و شخص آخر

دي بتستدرجك وبعدها هتبتزك​

لا لان هيه كانت عايزه أجسامنا بس الي تظهر من غير وشنا يعني احنا كمان كما لابسين ماسكات عشان وشنا ميظهرش

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
م هو ده بيتباع عادي😂

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: mohameddmoha، الأستااذ و مصطفى مصطفى
م هو ده بيتباع عادي😂
ايوة عارف انو بيتباع عادي بس من كلامي معها عرفت انها ملهاش في الشغل دا أو تبتز حد هيه عايزه حد لمتعتها بس

لا لان هيه كانت عايزه أجسامنا بس الي تظهر من غير وشنا يعني احنا كمان كما لابسين ماسكات عشان وشنا ميظهرش
خطوه خطوه كله بيجي

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
انت ازاي اصلا تنفذلها اللي عايزاه بسهوله كدا... دا كسمها ي صاحبي طالما مش هتبقي عل مزاجك وتسمع كلامك مش انت اللي تسمع كلامها خصوصا ف طلبات زي دي

• عجبني
التفاعلات: banota. و مصطفى مصطفى
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت ازاي اصلا تنفذلها اللي عايزاه بسهوله كدا... دا كسمها ي صاحبي طالما مش هتبقي عل مزاجك وتسمع كلامك مش انت اللي تسمع كلامها خصوصا ف طلبات زي دي
ما أنا مش نفذت حاجه غير لما وثقت فيها ووثقت فيا

كنت لسة هقول نفس الكلام لقيت ردك في وشي 🌹

أنت مش صغير يا مصطفي للهيافات دي ! إزاي تسمح لنفسك أنك تتصور عريان وأنت بتمارس الجنس مع واحدة وتبعته لواحدة تانية ومحدش عارف الفيديو ده هيروح لمين وهينزل مواقع الجنس ولا لأ حتي لو كنت لابس ماسك في وشك ؟

ياراجل ده أنا بأحس نفسي هايف لو جبت صورة جنسية من النت ونشرتها هنا ! تقوم أنت تصور نفسك فيديو !

أنا لو واحدة طلبت مني الطلب ده أنا اللي كنت هقطع معاها كلام وهعملها بلوك ، مش أزعل أنها قطعت معايا !!

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: banota., mohameddmoha, الأستااذ و شخص آخر
مساء الخير للجميع
يالي طلبت الفيديو تعرفها حكيت معها قابلتها اخدت رقم هاتفها !

• عجبني
التفاعلات: mohameddmoha و مصطفى مصطفى
كنت لسة هقول نفس الكلام لقيت ردك في وشي 🌹

أنت مش صغير يا مصطفي للهيافات دي ! إزاي تسمح لنفسك أنك تتصور عريان وأنت بتمارس الجنس مع واحدة وتبعته لواحدة تانية ومحدش عارف الفيديو ده هيروح لمين وهينزل مواقع الجنس ولا لأ حتي لو كنت لابس ماسك في وشك ؟

ياراجل ده أنا بأحس نفسي هايف لو جبت صورة جنسية من النت ونشرتها هنا ! تقوم أنت تصور نفسك فيديو !

أنا لو واحدة طلبت مني الطلب ده أنا اللي كنت هقطع معاها كلام وهعملها بلوك ، مش أزعل أنها قطعت معايا !!
حتى لو نزل ايه المشكله أنا معنديش حاجه ابكي عليها
الموضوع مش هايف زي ما انتا متصور وبعدين مفيش حاجه من الي حصل اتصورت لان الفديو فصل ولو في حاجه اتصورت كان في الاول بس ومفيهاش حاجه يعني لو حابه تبيعو أو تعمل بيه حاجه مش هتعرف

يالي طلبت الفيديو تعرفها حكيت معها قابلتها اخدت رقم هاتفها !
معرفهاش ومقبلتهاش ومكنش معيا رقمها بس لما فتحت تاني والأمور رجعت تمام اخدت رقمها وبنتفق على مقابله

معرفهاش ومقبلتهاش ومكنش معيا رقمها بس لما فتحت تاني والأمور رجعت تمام اخدت رقمها وبنتفق على مقابله
مابنصحك تروح معها لمكان هي تختاره لانك اذا اتسجلت بتصير فضيحة لك فإنتبه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: mohameddmoha, Adam Afndena, الأستااذ و 2 آخرين
مابنصحك تروح معها لمكان هي تختاره لانك اذا اتسجلت بتصير فضيحة لك فإنتبه
هيه سيبالي حريه اختيار المكان وانا لو هختار هختار مكان جنب مني أنا بتردد عليه عشان لو هيه هتعمل مشاكل ابقى في الامان

• أتفق
التفاعلات: أميره نفسي
هيه سيبالي حريه اختيار المكان وانا لو هختار هختار مكان جنب مني أنا بتردد عليه عشان لو هيه هتعمل مشاكل ابقى في الامان
موفق وانتبه🤜

• حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: أميره نفسي و كل حاجة هنا مضمونة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%