NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

BODA 18

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ازيكم طبعا أسئلة نص الليل اليومية لا تخلو من سؤال جنسي عابر ، سؤال الليلة هل الشخص الي بيحب يكون خاضع للبنات أو الستات( فقط)
هل دي ميول ولا قلة حيلة ؟
بمعنى أنه عايز يكون ف علاقة مع انثى بأي حال من الأحوال حتى لو هيضطر أنه يكون كلب ليها والكلام الي انت عرفينه دا لانه مش عارف يعمل علاقة طبيعية عاديه ف يكون دا حاله أو هي دي ميول فعلا

انا بقول كدا لأن تلت تربع الرجالة الي ميولها كدا تجاه الستات فقط بيكونو عزاب و ف الأغلب مفيش ف حياتهم اي ست تلمى الفراغ العاطفي و الجنسي الي موجود

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: نفسى اكون خول, قرمووط الطيظ, mazmo و 2 آخرين
لا طبعا غلط

كلامك سليم و منطقي جددا و انا متفق معاك

طيب بما اني غلط ممكن اعرف وجهة نظرك اتجاه الموضوع ؟
هى ميول ملهاش علاقه بالفراغ العاطفى او الجنسى انا مرتبط وليا اصحاب بنات عادى جدا وع فكره مارست طبيعى قبل كده عادى بس هى دى ميولى دى اكتر حاجه بتهيجنى

• أتفق
التفاعلات: BODA 18
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ازيكم طبعا أسئلة نص الليل اليومية لا تخلو من سؤال جنسي عابر ، سؤال الليلة هل الشخص الي بيحب يكون خاضع للبنات أو الستات( فقط)
بمعنى أنه عايز يكون ف علاقة مع انثى بأي حال من الأحوال حتى لو هيضطر أنه يكون كلب ليها والكلام الي انت عرفينه دا لانه مش عارف يعمل علاقة طبيعية عاديه ف يكون دا حاله أو هي دي ميول فعلا

انا بقول كدا لأن تلت تربع الرجالة الي ميولها كدا تجاه الستات فقط بيكونو عزاب و ف الأغلب مفيش ف حياتهم اي ست تلمى الفراغ العاطفي و الجنسي الي موجود
من وجهة نظري انا طالما الراجل بقا خاضع واتكسرت عينو مش هتفرق كان متجوز أو لا

هى ميول ملهاش علاقه بالفراغ العاطفى او الجنسى انا مرتبط وليا اصحاب بنات عادى جدا وع فكره مارست طبيعى قبل كده عادى بس هى دى ميولى دى اكتر حاجه بتهيجنى
تمام شكرا على التوضيح

• حبيته
التفاعلات: (Slave)
من وجهة نظري انا طالما الراجل بقا خاضع واتكسرت عينو مش هتفرق كان متجوز أو لا
انا مش بتكلم على فكرة كسر العين أو لا أنا بتكلم أنه مش لاقي حياة طبيعية ف يلجأ أنه يكون خدام ليهم لمجرد الشعور بالنشوة الجنسية

انا مش بتكلم على فكرة كسر العين أو لا أنا بتكلم أنه مش لاقي حياة طبيعية ف يلجأ أنه يكون خدام ليهم لمجرد الشعور بالنشوة الجنسية
لا خالص ممكن تكون الست الي هو خاضع ليها مرات وده تقريبا كل واحد فينا شاف بيت جمبو الست هيا الي عاملة كنترول ع الراجل وع البيت كلو

اعتقادى انو يحب يجرب الخضوع لست عشان ضعيفه

لا خالص ممكن تكون الست الي هو خاضع ليها مرات وده تقريبا كل واحد فينا شاف بيت جمبو الست هيا الي عاملة كنترول ع الراجل وع البيت كلو
كون الست قادرة ومفترية ف بيتها مش معناه أن جوزها خدام رجليها يعني دي نقطة و دي نقطة تانية خالص 😂

• أتفق
التفاعلات: بنوتى انا
بمعنى أنه يحب يشوف نفسه قليل وتحت امر حد أضعف منه يعني ؟
اها و بردو يستمتع بجسم بنت و صوتها و جمالها

• عجبني
التفاعلات: BODA 18

انا بشوف انهم حابين كده ومالوش علاقه انهم مرتبطين ولا لا

انا من رايي ان مافيش حد هيقبل علي نفسه كدا علشان يكون في علاقه مع ست بس الصح ان ده ميول وميول بيسيطر جدا علي الشخص لاني بيوصله للدرجه دي مش بغلط او كلامي قصده اهانه ل حد لاكن دي حقيقه ميول
دي وجهه نظري

انا من رايي ان مافيش حد هيقبل علي نفسه كدا علشان يكون في علاقه مع ست بس الصح ان ده ميول وميول بيسيطر جدا علي الشخص لاني بيوصله للدرجه دي مش بغلط او كلامي قصده اهانه ل حد لاكن دي حقيقه ميول
دي وجهه نظري
لا الحقيقة أنا اعرف ناس فعلا قبلو كدا على نفسهم لمجرد أن يكون فيه تاء التأنيث ف حياته 😃

• بيضحكني
التفاعلات: FLAME VOLCANO

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%