NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المـنـحرف

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
6 يناير 2024
المشاركات
78
مستوى التفاعل
128
الإقامة
بنها
نقاط
258
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا جديد في المنتدي ولسه دي اول قصه ليا الاول حابب اعرف نفسي انا احمد من مصر 16سنه اعد لوحدي
ارجو القصه تعجبكم و احب اسمع اراكم


بدايه القصه:

بتبدا القصه من احد قري الصعيد ف منطقة متترفه عن القريه يمشي شابان ف متوسط العمر يضحكو و هما سكرانين الاول سعيد بطل قصتنا النهارده (سعيد شاب عنده 23سنه جسمه عادي كاي شاب ف عمره طوله 175 و وزنه 70 ) وصديقه سيد(سيد شاب جسمه قوي من الشغل ف الارض بتاعتهم طوله 178 و وزنه80) المفضل اوصل سيد سعيد الي منزله وزهب هو ف طريقه الي منزله بينما دخل سعيد الي المنزل الذي كان يعيش فيه وحده حيث ان والده و والدته يعملان ف احد الفلل لدي احد اثرياء مصر ولا ياتيان الي كل فتره ليقضيا معه اسبوع ثم يعودون الي عملهم دخل سعيد لينام ليصحو ف اليوم التالي ع صوت امه و هي توقظه ليقف ويدخل يغسل وجهه ويرجع
سعيد: انتو جيتو امته
امه: جينا الصبح بدري ي حبيبي
سعيد: طيب امال ابويا فين
امه: راح يزور عمامك
سعيد: واي الي وداه يزورهم هو كان حد فيهم بيسال علينا
امه: معلش بقا ي حبيبي عشان خاطر عضم التربه
سعيد: عضم تربه اي و هباب اي و هما مش عملين حساب ل عضم تربه هما كمان لي
امه: خلاص بقا متحبكهاش امال خد العشرين جنيه دي روح هاتلنا فطار
لينزل سعيد و هو يلفظ بكلمات العتاب ع ابوه و عمامه ليزهب ل مطعم الفول الخاص ب صديق والده عم عمران
سعيد: ازيك ي عم عمران
عمران: ازيك ياض ي سعيد امال ابوك فين بقالو كتير منزلش ولا بنشوفه
سعيد: معلش بقا ي عم عمران انت عارف ظروف شغله ع العموم هو نزل النهارده
عمران: ماشي بس ابقا عرفو يعدي عليا نشرب الشاي
سعيد: ماشي ي عم عمران
ليعود سعيد الي منزله ومعه الاكل ويجد والده مع امه فيدخل
سعيد: ازيك يابا
ابوه: ازيك ي سعيد يبني اي مش ناوي تيجي تشتغل معانا ف الفله بتاعت البيه
سعيد: يابا انت مبتزهقش لي تعكنن مزاجي ع الصبح بقا
ابوه: يواد اسمع مني البيه محتاج سواق وانت كده كده بتعرف تسوق و هو علفكره الي طالبك ب الاسم
سعيد: خلاص يابا هبقا اشوف و ارد عليك
ابوه: مفيش حاجه اسمها هبقا اشوف احنا نازلين يوم واحد و رجعين تاني جهز حالك عشان هتيجي معانا
سعيد: ماشي يابا بس ابقا روح عدي ع عم عمران اشرب معاه الشاي عشان سالني عليك
ابوه: ماشي
ليجلسو جميعا حول الصانيه التي تجمعهم
ويتناولو فطورهم وعندما ينتهون يجلسو جميعا اما التلفزيون ليشاهدوه حتي المساء ليخرج والد سعيد ليذهب ل صديقه عمران
ثميدخل سعيد ليكلمه صديقه سيد و يخبره انه سوف ياتي الي ليخرجو معا ويغلق سعيد الخط مع صديقه ليرتدي ملابسه وبعد خمس دقايق ياتي سيد و يناديه ويخر سعيد معه ليتمشو
سعيد: شوفت التدبيسه الي انا اتدبستها
سيد: ف اي الي حصل
سعيد: ابويا هياخدني اشتغل معاه ف مصر
سيد: ايوا يعم يعني هتشوف مزز
سعيد: هو ده كل تفكيرك ي كسمك يبني افهم انا هروح هناك يعني هيعاملوني اني عبد عندهم
سيد: يعم استحمل لغايه متجيلك فرصه تهج من البلد بنت القحبه دي
سعيد: ادينا هنشوف الدنيا مخبيالنا اي
ليكمل سعيد سهرته مع سيد و ينهيها و يذهب للمنزل وعندما يفتح الباب و يدخل يسمع صوت اهات من غرفه امه و ابوه وكاي اي مراهق يتسحب سعيد علي اطراف صوابعه ويدخل ويري من خرم الباب ابوه راكب فوق امه و عمال شغال نيك فيها
يطلع سعيد زبه و هو بيتفرج ع امه و ابوه
ابوه: خدي ي شرموطه................ كسك وسع ي لبوه
امه: اااااااااااااااااه.... براحه يراجل هو انا هجري منك اااااااااااااااااه براحه حرام عليك
ليزمجر والد سعيد ويقذف لبنه ف كس امه
امه: ءحه انت لحقت جبتهم يراجل يخيبك
ليستلقي ابوه بجانب امه و يغط ف نوم عميق
ليري سعيد امه و هي تقف لتذهم للحمام ليرقض سعيد ل غرفته وبعدها يسمع اهات من الحمام يبدو ان امه تمارس العاده السريه
ليغط سعيد بعدها ف نوم عميق وف الصباح توقظه امه ليدخل الحمام و يغسل وجهه ويرجع سعيد ليجهز اشيائه التي سيذهب بها الي مصر (هوب كفايه كده عشان الفون فصل هشحنو و اكمل 😂)(انا جيت يلا بينا نكمل)
ويخرج سعيد مع امه و ابوه الي محطه الاتوبيس ليركبو لياخذ الاتبيس الطريق ف 4 ساعات ليصلو الي محطتهم لينزل سعيد هو و اهله ليتمشوا قليلا ف تعجب من سعيد من هذا الحي الراقي الذي يختلف عن بلدهم ويدخلو فيلا سامر بيه وعندما يدخلو يذهبو الي غرفه التي يعيشون فيها داخل حديقه الفيلا دخل والد سعيد و امه الي الغرفه بينما وقف سعيد منبهرا من هذا المنظر الذي يخطف العين لمن يراه غيلا كبيره و واسعه ثم ينزل نظر سعيد ع فتاه لم يره سعيد ملامحه جيدا تقف ف شباك غرفه لينا والد سعيد عليه
ابوه: ادخل ياد انجز انت لسه هتتفرج
سعيد: يلاهوي يابا هما الناس دول عايشين ازاي ده ع كده احنا مش عايشين و**** 😂
ابوه: امال انت مفكر اي يبني ده سامر بيه راجل معاه فلوس كتير اوي ميتعدوش زي الرز وخلص يلا عشان تلحق تغير و وديك ل سامر بيه ليدخل سعيد وياخذ ملابسه و يدخل الحمام ياخذ دش 🚿 و هو يفكر
سعيد: يبوي هما الناس دول عايشين ازاي ده انا كنت فاكر ان هما عايشين ف فيلل عاديه ده ولا القصر يلاهوي وينغمس سعيد ف افكاره و هو يتهيل نفسه يمتلك هذا القصر الكبير ليقطع حبل تفكيره امه وهي بتخبط عليه
امه: انجز يسعيد كل ده ف الحمام بتعمل اي
سعيد: خلاص ياما خارج اهو
ليقذف سعيد لبنه بسرعه ثم يخرج
ابوه: يلا ناكل لقمه و بعدين اخدك ل سامر بيه
ليجلسو جميعا يتناولو الطعام وبعد الانتهاء
ابوه: يلا يابني اخدك ل سامر بيه
ليخرج سعيد مع والده ليدخلا القصر ف تعجب من سعيد من هول ما راي
(سعيد ف دماغه)
ينهار مش فايت اي العز ده كله
هو ده بيت ناس تعد فيه ولا حجمه ينهار اسود ده كام فدان ده ولا الخدامه الوتكه دي دي بينها اجنبيه باين عليها بس عليها بزاز تجنن ليوقذه والده و هو يسحبه من زراعه لمكتب سامر بيه و يخبط عليه
سامر بيه: مين!
ابو سعيد: انا ي بيه
سامر بيه: ادخل
ليدخل سعيد مع والده
ابوه: اهلا ي بيه انا جبتلك سعيد اهه زي مطلبت
سامر بيه: اه ازيك ي سعيد
سعيد: ازيك ي بيه
سامر بيه: خلاص روح انت ي حج و سبلي سعيد
ليخرج والد سعيد و يتركه ف مواجهه سامر بيه صاحب الهيبه و الذي يجلس ع مقعد خلف مكتبه
سامر بيه: اقعد ي سعيد
ليجلس سعيد
سامر بيه: قولي بقا ي سعيد بتعرف تسوق
سعيد: ايوا ي بيه
سامر بيه: طب دلوقتي انت هتشتغل سواق
معانا انا و بنتي اهم حاجه تبقا اطرش و اعمي و اخرس تمام
سعيد: الي تؤمر بيه ي بيه
سامر بيه: تمام دلوقتي تاقدر تاخد النهارده اجازه و ابدا الشغل من بكره
سعيد: حاضر ي بيه
ليخرج سعيد و هو ياخذ انفاسه ماهذا الرجل صاحب هذه الهيبه ليخرج سعيد مسرعا الي غرفتهم ليجد والده يساله عما حدث بعد خروجه
ابوه: اي قالك اي!
سعيد: مفيش يبوي قالي ان انا هشتغل سواق معاه هو و بنتو
ابوه: مقلكش حاجه تاني
سعيد: قالي اهم حاجه تبقا اطرش و اعمي و اخرس
ابوه: ماشي يبني بس اهم حاجه عندو تسمع الكلام ماشي اوعاك تزعله يبني
سعيد: متخفش يبوي
ابوه: طب يلا روح استلم شغلك
سعيد: لا يبوي مهو قالي خد النهارده اجازه و ابدا شغل من بكره
ابوه: ماشي يبني
ليخرج سعيد يتمشي ف الجنينه و هو متعجب من حجم المكان ليقع عيناه ع غرفه فيجد نفس الفتاه تنظر له و عندما و جدته قد راها دخلت بسرعه و اغلقت الشباك
ليعود سعيد الي الغرفه الخاصه بهم و ياكل مع امه و ابوه و عند الانتهاء من الاكل
سعيد: انا هخش انام انا يبوي عشان الشغل بكره
ابوه: ماشي يبني **** يوفقك
ليدخل سعيد غرفه خاصه به وعندما ينام يتعمق ف التفكير

هما الناس دول عايشين ف كل ده و مبيتهوش ف البيت ده ولا مين البت دي الي كانت بتبص عليا يلا يخبر النهارده بفلوس بكره ببلاش ليقطع حبل تفكيره صوت امه و هي تتاوه
امه: اااااااااااااااااه....... جامد..... كمان..... ااااااااااه......... دخلو اكتر
ابوه: خدي ي شرموطه.......... كسك مبيشبعش
اههه مدخله كله اهه يلبوه
امه: اااااااااااااااااه... ........ اديني كمان........ اححححححححح......... اااااااااااااااااه........ كمان...... بجيب............ بجيب............
اااااااااااااااااه اححححححححح
ليخرج والده زبره و ينتطلق شلال من العسل من كسها و هي تتاوه و عندما تنتهي يقلبها والده علي بطنها و يكمل النيك فيها و بعد خمس دقايق
ابوه: اااااااااه............ اححححححححح
اااااااااااااااااه......... بجيب.........اههههههههههه
بجيب ي شرموطه........... اجبهم فين......... عايزاهم فين
امه: هاتهم جوي.......... ارويني...... اروي كسي العطشان.............. اححححححححح
اااااااااااااااااه
ليزمجر ابوه و ينطلق من زبه سلال داخل كسها و بعد ان انتهي ينام بجانبها و يغط ف نوم عميق
لينام سعيد بعد انا قذف لبنه ع صوت امه و ف الصباح توقظه امه ليدخل الحمام و يغسل وجهه ويرجع سعيد لياكل و يجهز لاول يوم عمل له و بعد الاكل يخرج سعيد مع والده لياخذه والده لجراچ العربيات ليذهل سعيد من العربيات الفاخره من انواع مختلفه
مثل مرسيدس و رونج روفر و بي ام دبليو و غيرها
ويسال والده
سعيد: هما بيعملو اي ب العربيات دي كلها
ابوه: دول ناس يبني ميعرفوش ايمه الجنيه انما احنا غلابه بنشقي و بنتعب عشان خاطر نجيب قوت يومنا
لياخذ سعيد عربيه من نوع مرسيدس و يخرج لينتظر احد ليخرجو ولم يمر وقت طويل حتي اتي سامر بيه (سامر هو راجل تخطي 60 من عمره يعيش مع ابنته بعد وفاه زوجته ب مرض خطير سامربيه راجل عادي زي اي راجل ف سنه قصير و عندو كرش و يبدو عليه ملامح العمر)
سامر بيه: يلا ي سعيد
سعيد: علي فين بيه
سامر بيه: هنروح الشركه و ب المره نتمشي شويه
ليركب سعيد العربيه مع سامر بيه و ينطلق بها و بعد ساعه تقريبا يصلون الي الشركه التي يديره ابن اخو سامر بيه (فتحي و مش مهم وصفه لانه مش هيظهر كتير)
لينتظر سعيد و يدهل سامر بيه الي الشركه و بعد حوالي ثلاث ساعات يعود سامر بيه اليه ويركب العربيه و عندما يساله
سعيد: ع فين ي بيه
سامر بيه: هنروح الترب
لينطلق سعيد مع سامر الي الترب و عندما يصلون ينزل سامر ليزور زوجته و بعد حوالي نصف ساعه عاد سامر بيه الي سعيد ليركب العربيه ويساله
سعيد: ع فين ي بيه
سامر بيه: ع البيت ي سعيد
لينطلق سعيد الي البيت و عندما يصل ينزل سامر و يقوله
سامر بيه: ريح انت شويه عقبال م بنتي تنزل ع الساعه 10 مساء
سعيد: تمام ي بيه
كان عندها الوقت الساعه 3 عصرا
ليدخل سامر بيه الي القصر و يدخل سعيد الغرفه و لم يجد اح بها ليرتمي ع الكنبه يشاهد التلفاز حتي المساء و ف المساء نزلت ابنه سامر بيه ليتفاجئ بها سعيد انها نفس الفتاه التي راها ف الشباك
البنت: اهلا انا سالي هو انت سعيد
سعيد(بتردد): ايوه انا يا هانم
سالي: بلاش هانم دي ناديلي سالي عادي
سعيد: مينفعش ي هانم
سالي: يعم عادي احنا من سن بعض
سعيد: الي انتي شيفاه ي هان...... ي سالي
سالي: ايوا كده يلا بينا
سعيد: ع فين ي سالي
سالي: هنروح اي كافية
(سالي بنت عندها 20 سنه بنت سامر الوحيده عشان كده مدلعه وصفها بيضه ثلج وجسمها كيرفي جامد فشششخ ملامحها طفوليه و بريئه ) لينطلق سعيد بها الي احد الكافيهات التي لا يدخلها الي فاحشي الثراء وتنزل سالي و تدخل و بعد،ساعتان و نصف تخرج سالي لتركب العربيه
سعيد: ع فين ي سالي
سالي: ع البيت
لينطلق سعيد بها الي البيت و عندما يصلون تنزل سالي وتدخل المنزل و يدخل سعيد ليرمي نفسه ع السرير و يخلد ف النوم العميق
و هكذا ينتهي اليوم الاول ف عمل سعيد ف القصر وينتهي معه الجزء الاول و الي اللقاء ف الجزء الثاني سوف انتظر تعليقاتكم ع الجزء ده لو عجبكم اكمل ارجو من الجميع ان يقول رايه و الي اللقاء ❤
 
  • عجبني
  • حبيته
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Hussein Alalamy, بشار, Gattuso و 14 آخرين
هو احنا قرينا حاجه علشان نقول رأينا.كمل يابرنس
 
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد، وليد العمده وليد و المـنـحرف
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد
هوا البطل اسمو احمد ولا سعيد ولا اي + ف أخطأ كتير + حاول وكبر الجزء شويه
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد
بداية موفقة صديقي تسلسل منطقي للأحداث
بانتظار المزيد من الاجزاء أرجو انك ما تتأخر علينا
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد
هوا البطل اسمو احمد ولا سعيد ولا اي + ف أخطأ كتير + حاول وكبر الجزء شويه
لا يسطا احمد دا انا انما بطل القصه اسمو سعيد ‌وكمان ديه اول مره اكتب فيها ف بحاول اطور اهه 😂
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد
كمل متوقفش ياريت في انتظار المزيد
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد
بداية موفقة صديقي تسلسل منطقي للأحداث
بانتظار المزيد من الاجزاء أرجو انك ما تتأخر علينا
حبيبي ❤
 
  • عجبني
التفاعلات: hasanabd و وليد العمده وليد
لا يسطا احمد دا انا انما بطل القصه اسمو سعيد ‌وكمان ديه اول مره اكتب فيها ف بحاول اطور اهه 😂
تمام يسطا كمل القصه + ياريت تكبر الأجزاء شويه + با التوفيق
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد
انا جديد في المنتدي ولسه دي اول قصه ليا الاول حابب اعرف نفسي انا احمد من مصر 16سنه اعد لوحدي
ارجو القصه تعجبكم و احب اسمع اراكم


بدايه القصه:

بتبدا القصه من احد قري الصعيد ف منطقة متترفه عن القريه يمشي شابان ف متوسط العمر يضحكو و هما سكرانين الاول سعيد بطل قصتنا النهارده (سعيد شاب عنده 23سنه جسمه عادي كاي شاب ف عمره طوله 175 و وزنه 70 ) وصديقه سيد(سيد شاب جسمه قوي من الشغل ف الارض بتاعتهم طوله 178 و وزنه80) المفضل اوصل سيد سعيد الي منزله وزهب هو ف طريقه الي منزله بينما دخل سعيد الي المنزل الذي كان يعيش فيه وحده حيث ان والده و والدته يعملان ف احد الفلل لدي احد اثرياء مصر ولا ياتيان الي كل فتره ليقضيا معه اسبوع ثم يعودون الي عملهم دخل سعيد لينام ليصحو ف اليوم التالي ع صوت امه و هي توقظه ليقف ويدخل يغسل وجهه ويرجع
سعيد: انتو جيتو امته
امه: جينا الصبح بدري ي حبيبي
سعيد: طيب امال ابويا فين
امه: راح يزور عمامك
سعيد: واي الي وداه يزورهم هو كان حد فيهم بيسال علينا
امه: معلش بقا ي حبيبي عشان خاطر عضم التربه
سعيد: عضم تربه اي و هباب اي و هما مش عملين حساب ل عضم تربه هما كمان لي
امه: خلاص بقا متحبكهاش امال خد العشرين جنيه دي روح هاتلنا فطار
لينزل سعيد و هو يلفظ بكلمات العتاب ع ابوه و عمامه ليزهب ل مطعم الفول الخاص ب صديق والده عم عمران
سعيد: ازيك ي عم عمران
عمران: ازيك ياض ي سعيد امال ابوك فين بقالو كتير منزلش ولا بنشوفه
سعيد: معلش بقا ي عم عمران انت عارف ظروف شغله ع العموم هو نزل النهارده
عمران: ماشي بس ابقا عرفو يعدي عليا نشرب الشاي
سعيد: ماشي ي عم عمران
ليعود سعيد الي منزله ومعه الاكل ويجد والده مع امه فيدخل
سعيد: ازيك يابا
ابوه: ازيك ي سعيد يبني اي مش ناوي تيجي تشتغل معانا ف الفله بتاعت البيه
سعيد: يابا انت مبتزهقش لي تعكنن مزاجي ع الصبح بقا
ابوه: يواد اسمع مني البيه محتاج سواق وانت كده كده بتعرف تسوق و هو علفكره الي طالبك ب الاسم
سعيد: خلاص يابا هبقا اشوف و ارد عليك
ابوه: مفيش حاجه اسمها هبقا اشوف احنا نازلين يوم واحد و رجعين تاني جهز حالك عشان هتيجي معانا
سعيد: ماشي يابا بس ابقا روح عدي ع عم عمران اشرب معاه الشاي عشان سالني عليك
ابوه: ماشي
ليجلسو جميعا حول الصانيه التي تجمعهم
ويتناولو فطورهم وعندما ينتهون يجلسو جميعا اما التلفزيون ليشاهدوه حتي المساء ليخرج والد سعيد ليذهب ل صديقه عمران
ثميدخل سعيد ليكلمه صديقه سيد و يخبره انه سوف ياتي الي ليخرجو معا ويغلق سعيد الخط مع صديقه ليرتدي ملابسه وبعد خمس دقايق ياتي سيد و يناديه ويخر سعيد معه ليتمشو
سعيد: شوفت التدبيسه الي انا اتدبستها
سيد: ف اي الي حصل
سعيد: ابويا هياخدني اشتغل معاه ف مصر
سيد: ايوا يعم يعني هتشوف مزز
سعيد: هو ده كل تفكيرك ي كسمك يبني افهم انا هروح هناك يعني هيعاملوني اني عبد عندهم
سيد: يعم استحمل لغايه متجيلك فرصه تهج من البلد بنت القحبه دي
سعيد: ادينا هنشوف الدنيا مخبيالنا اي
ليكمل سعيد سهرته مع سيد و ينهيها و يذهب للمنزل وعندما يفتح الباب و يدخل يسمع صوت اهات من غرفه امه و ابوه وكاي اي مراهق يتسحب سعيد علي اطراف صوابعه ويدخل ويري من خرم الباب ابوه راكب فوق امه و عمال شغال نيك فيها
يطلع سعيد زبه و هو بيتفرج ع امه و ابوه
ابوه: خدي ي شرموطه................ كسك وسع ي لبوه
امه: اااااااااااااااااه.... براحه يراجل هو انا هجري منك اااااااااااااااااه براحه حرام عليك
ليزمجر والد سعيد ويقذف لبنه ف كس امه
امه: ءحه انت لحقت جبتهم يراجل يخيبك
ليستلقي ابوه بجانب امه و يغط ف نوم عميق
ليري سعيد امه و هي تقف لتذهم للحمام ليرقض سعيد ل غرفته وبعدها يسمع اهات من الحمام يبدو ان امه تمارس العاده السريه
ليغط سعيد بعدها ف نوم عميق وف الصباح توقظه امه ليدخل الحمام و يغسل وجهه ويرجع سعيد ليجهز اشيائه التي سيذهب بها الي مصر (هوب كفايه كده عشان الفون فصل هشحنو و اكمل 😂)(انا جيت يلا بينا نكمل)
ويخرج سعيد مع امه و ابوه الي محطه الاتوبيس ليركبو لياخذ الاتبيس الطريق ف 4 ساعات ليصلو الي محطتهم لينزل سعيد هو و اهله ليتمشوا قليلا ف تعجب من سعيد من هذا الحي الراقي الذي يختلف عن بلدهم ويدخلو فيلا سامر بيه وعندما يدخلو يذهبو الي غرفه التي يعيشون فيها داخل حديقه الفيلا دخل والد سعيد و امه الي الغرفه بينما وقف سعيد منبهرا من هذا المنظر الذي يخطف العين لمن يراه غيلا كبيره و واسعه ثم ينزل نظر سعيد ع فتاه لم يره سعيد ملامحه جيدا تقف ف شباك غرفه لينا والد سعيد عليه
ابوه: ادخل ياد انجز انت لسه هتتفرج
سعيد: يلاهوي يابا هما الناس دول عايشين ازاي ده ع كده احنا مش عايشين و**** 😂
ابوه: امال انت مفكر اي يبني ده سامر بيه راجل معاه فلوس كتير اوي ميتعدوش زي الرز وخلص يلا عشان تلحق تغير و وديك ل سامر بيه ليدخل سعيد وياخذ ملابسه و يدخل الحمام ياخذ دش 🚿 و هو يفكر
سعيد: يبوي هما الناس دول عايشين ازاي ده انا كنت فاكر ان هما عايشين ف فيلل عاديه ده ولا القصر يلاهوي وينغمس سعيد ف افكاره و هو يتهيل نفسه يمتلك هذا القصر الكبير ليقطع حبل تفكيره امه وهي بتخبط عليه
امه: انجز يسعيد كل ده ف الحمام بتعمل اي
سعيد: خلاص ياما خارج اهو
ليقذف سعيد لبنه بسرعه ثم يخرج
ابوه: يلا ناكل لقمه و بعدين اخدك ل سامر بيه
ليجلسو جميعا يتناولو الطعام وبعد الانتهاء
ابوه: يلا يابني اخدك ل سامر بيه
ليخرج سعيد مع والده ليدخلا القصر ف تعجب من سعيد من هول ما راي
(سعيد ف دماغه)
ينهار مش فايت اي العز ده كله
هو ده بيت ناس تعد فيه ولا حجمه ينهار اسود ده كام فدان ده ولا الخدامه الوتكه دي دي بينها اجنبيه باين عليها بس عليها بزاز تجنن ليوقذه والده و هو يسحبه من زراعه لمكتب سامر بيه و يخبط عليه
سامر بيه: مين!
ابو سعيد: انا ي بيه
سامر بيه: ادخل
ليدخل سعيد مع والده
ابوه: اهلا ي بيه انا جبتلك سعيد اهه زي مطلبت
سامر بيه: اه ازيك ي سعيد
سعيد: ازيك ي بيه
سامر بيه: خلاص روح انت ي حج و سبلي سعيد
ليخرج والد سعيد و يتركه ف مواجهه سامر بيه صاحب الهيبه و الذي يجلس ع مقعد خلف مكتبه
سامر بيه: اقعد ي سعيد
ليجلس سعيد
سامر بيه: قولي بقا ي سعيد بتعرف تسوق
سعيد: ايوا ي بيه
سامر بيه: طب دلوقتي انت هتشتغل سواق
معانا انا و بنتي اهم حاجه تبقا اطرش و اعمي و اخرس تمام
سعيد: الي تؤمر بيه ي بيه
سامر بيه: تمام دلوقتي تاقدر تاخد النهارده اجازه و ابدا الشغل من بكره
سعيد: حاضر ي بيه
ليخرج سعيد و هو ياخذ انفاسه ماهذا الرجل صاحب هذه الهيبه ليخرج سعيد مسرعا الي غرفتهم ليجد والده يساله عما حدث بعد خروجه
ابوه: اي قالك اي!
سعيد: مفيش يبوي قالي ان انا هشتغل سواق معاه هو و بنتو
ابوه: مقلكش حاجه تاني
سعيد: قالي اهم حاجه تبقا اطرش و اعمي و اخرس
ابوه: ماشي يبني بس اهم حاجه عندو تسمع الكلام ماشي اوعاك تزعله يبني
سعيد: متخفش يبوي
ابوه: طب يلا روح استلم شغلك
سعيد: لا يبوي مهو قالي خد النهارده اجازه و ابدا شغل من بكره
ابوه: ماشي يبني
ليخرج سعيد يتمشي ف الجنينه و هو متعجب من حجم المكان ليقع عيناه ع غرفه فيجد نفس الفتاه تنظر له و عندما و جدته قد راها دخلت بسرعه و اغلقت الشباك
ليعود سعيد الي الغرفه الخاصه بهم و ياكل مع امه و ابوه و عند الانتهاء من الاكل
سعيد: انا هخش انام انا يبوي عشان الشغل بكره
ابوه: ماشي يبني **** يوفقك
ليدخل سعيد غرفه خاصه به وعندما ينام يتعمق ف التفكير

هما الناس دول عايشين ف كل ده و مبيتهوش ف البيت ده ولا مين البت دي الي كانت بتبص عليا يلا يخبر النهارده بفلوس بكره ببلاش ليقطع حبل تفكيره صوت امه و هي تتاوه
امه: اااااااااااااااااه....... جامد..... كمان..... ااااااااااه......... دخلو اكتر
ابوه: خدي ي شرموطه.......... كسك مبيشبعش
اههه مدخله كله اهه يلبوه
امه: اااااااااااااااااه... ........ اديني كمان........ اححححححححح......... اااااااااااااااااه........ كمان...... بجيب............ بجيب............
اااااااااااااااااه اححححححححح
ليخرج والده زبره و ينتطلق شلال من العسل من كسها و هي تتاوه و عندما تنتهي يقلبها والده علي بطنها و يكمل النيك فيها و بعد خمس دقايق
ابوه: اااااااااه............ اححححححححح
اااااااااااااااااه......... بجيب.........اههههههههههه
بجيب ي شرموطه........... اجبهم فين......... عايزاهم فين
امه: هاتهم جوي.......... ارويني...... اروي كسي العطشان.............. اححححححححح
اااااااااااااااااه
ليزمجر ابوه و ينطلق من زبه سلال داخل كسها و بعد ان انتهي ينام بجانبها و يغط ف نوم عميق
لينام سعيد بعد انا قذف لبنه ع صوت امه و ف الصباح توقظه امه ليدخل الحمام و يغسل وجهه ويرجع سعيد لياكل و يجهز لاول يوم عمل له و بعد الاكل يخرج سعيد مع والده لياخذه والده لجراچ العربيات ليذهل سعيد من العربيات الفاخره من انواع مختلفه
مثل مرسيدس و رونج روفر و بي ام دبليو و غيرها
ويسال والده
سعيد: هما بيعملو اي ب العربيات دي كلها
ابوه: دول ناس يبني ميعرفوش ايمه الجنيه انما احنا غلابه بنشقي و بنتعب عشان خاطر نجيب قوت يومنا
لياخذ سعيد عربيه من نوع مرسيدس و يخرج لينتظر احد ليخرجو ولم يمر وقت طويل حتي اتي سامر بيه (سامر هو راجل تخطي 60 من عمره يعيش مع ابنته بعد وفاه زوجته ب مرض خطير سامربيه راجل عادي زي اي راجل ف سنه قصير و عندو كرش و يبدو عليه ملامح العمر)
سامر بيه: يلا ي سعيد
سعيد: علي فين بيه
سامر بيه: هنروح الشركه و ب المره نتمشي شويه
ليركب سعيد العربيه مع سامر بيه و ينطلق بها و بعد ساعه تقريبا يصلون الي الشركه التي يديره ابن اخو سامر بيه (فتحي و مش مهم وصفه لانه مش هيظهر كتير)
لينتظر سعيد و يدهل سامر بيه الي الشركه و بعد حوالي ثلاث ساعات يعود سامر بيه اليه ويركب العربيه و عندما يساله
سعيد: ع فين ي بيه
سامر بيه: هنروح الترب
لينطلق سعيد مع سامر الي الترب و عندما يصلون ينزل سامر ليزور زوجته و بعد حوالي نصف ساعه عاد سامر بيه الي سعيد ليركب العربيه ويساله
سعيد: ع فين ي بيه
سامر بيه: ع البيت ي سعيد
لينطلق سعيد الي البيت و عندما يصل ينزل سامر و يقوله
سامر بيه: ريح انت شويه عقبال م بنتي تنزل ع الساعه 10 مساء
سعيد: تمام ي بيه
كان عندها الوقت الساعه 3 عصرا
ليدخل سامر بيه الي القصر و يدخل سعيد الغرفه و لم يجد اح بها ليرتمي ع الكنبه يشاهد التلفاز حتي المساء و ف المساء نزلت ابنه سامر بيه ليتفاجئ بها سعيد انها نفس الفتاه التي راها ف الشباك
البنت: اهلا انا سالي هو انت سعيد
سعيد(بتردد): ايوه انا يا هانم
سالي: بلاش هانم دي ناديلي سالي عادي
سعيد: مينفعش ي هانم
سالي: يعم عادي احنا من سن بعض
سعيد: الي انتي شيفاه ي هان...... ي سالي
سالي: ايوا كده يلا بينا
سعيد: ع فين ي سالي
سالي: هنروح اي كافية
(سالي بنت عندها 20 سنه بنت سامر الوحيده عشان كده مدلعه وصفها بيضه ثلج وجسمها كيرفي جامد فشششخ ملامحها طفوليه و بريئه ) لينطلق سعيد بها الي احد الكافيهات التي لا يدخلها الي فاحشي الثراء وتنزل سالي و تدخل و بعد،ساعتان و نصف تخرج سالي لتركب العربيه
سعيد: ع فين ي سالي
سالي: ع البيت
لينطلق سعيد بها الي البيت و عندما يصلون تنزل سالي وتدخل المنزل و يدخل سعيد ليرمي نفسه ع السرير و يخلد ف النوم العميق
و هكذا ينتهي اليوم الاول ف عمل سعيد ف القصر وينتهي معه الجزء الاول و الي اللقاء ف الجزء الثاني سوف انتظر تعليقاتكم ع الجزء ده لو عجبكم اكمل ارجو من الجميع ان يقول رايه و الي اللقاء ❤
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد
بدايه جميله استمر وكمل منتظرين مشكور يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: المـنـحرف
بالتوفيق استمر
 
انا جديد في المنتدي ولسه دي اول قصه ليا الاول حابب اعرف نفسي انا احمد من مصر 16سنه اعد لوحدي
ارجو القصه تعجبكم و احب اسمع اراكم


بدايه القصه:

بتبدا القصه من احد قري الصعيد ف منطقة متترفه عن القريه يمشي شابان ف متوسط العمر يضحكو و هما سكرانين الاول سعيد بطل قصتنا النهارده (سعيد شاب عنده 23سنه جسمه عادي كاي شاب ف عمره طوله 175 و وزنه 70 ) وصديقه سيد(سيد شاب جسمه قوي من الشغل ف الارض بتاعتهم طوله 178 و وزنه80) المفضل اوصل سيد سعيد الي منزله وزهب هو ف طريقه الي منزله بينما دخل سعيد الي المنزل الذي كان يعيش فيه وحده حيث ان والده و والدته يعملان ف احد الفلل لدي احد اثرياء مصر ولا ياتيان الي كل فتره ليقضيا معه اسبوع ثم يعودون الي عملهم دخل سعيد لينام ليصحو ف اليوم التالي ع صوت امه و هي توقظه ليقف ويدخل يغسل وجهه ويرجع
سعيد: انتو جيتو امته
امه: جينا الصبح بدري ي حبيبي
سعيد: طيب امال ابويا فين
امه: راح يزور عمامك
سعيد: واي الي وداه يزورهم هو كان حد فيهم بيسال علينا
امه: معلش بقا ي حبيبي عشان خاطر عضم التربه
سعيد: عضم تربه اي و هباب اي و هما مش عملين حساب ل عضم تربه هما كمان لي
امه: خلاص بقا متحبكهاش امال خد العشرين جنيه دي روح هاتلنا فطار
لينزل سعيد و هو يلفظ بكلمات العتاب ع ابوه و عمامه ليزهب ل مطعم الفول الخاص ب صديق والده عم عمران
سعيد: ازيك ي عم عمران
عمران: ازيك ياض ي سعيد امال ابوك فين بقالو كتير منزلش ولا بنشوفه
سعيد: معلش بقا ي عم عمران انت عارف ظروف شغله ع العموم هو نزل النهارده
عمران: ماشي بس ابقا عرفو يعدي عليا نشرب الشاي
سعيد: ماشي ي عم عمران
ليعود سعيد الي منزله ومعه الاكل ويجد والده مع امه فيدخل
سعيد: ازيك يابا
ابوه: ازيك ي سعيد يبني اي مش ناوي تيجي تشتغل معانا ف الفله بتاعت البيه
سعيد: يابا انت مبتزهقش لي تعكنن مزاجي ع الصبح بقا
ابوه: يواد اسمع مني البيه محتاج سواق وانت كده كده بتعرف تسوق و هو علفكره الي طالبك ب الاسم
سعيد: خلاص يابا هبقا اشوف و ارد عليك
ابوه: مفيش حاجه اسمها هبقا اشوف احنا نازلين يوم واحد و رجعين تاني جهز حالك عشان هتيجي معانا
سعيد: ماشي يابا بس ابقا روح عدي ع عم عمران اشرب معاه الشاي عشان سالني عليك
ابوه: ماشي
ليجلسو جميعا حول الصانيه التي تجمعهم
ويتناولو فطورهم وعندما ينتهون يجلسو جميعا اما التلفزيون ليشاهدوه حتي المساء ليخرج والد سعيد ليذهب ل صديقه عمران
ثميدخل سعيد ليكلمه صديقه سيد و يخبره انه سوف ياتي الي ليخرجو معا ويغلق سعيد الخط مع صديقه ليرتدي ملابسه وبعد خمس دقايق ياتي سيد و يناديه ويخر سعيد معه ليتمشو
سعيد: شوفت التدبيسه الي انا اتدبستها
سيد: ف اي الي حصل
سعيد: ابويا هياخدني اشتغل معاه ف مصر
سيد: ايوا يعم يعني هتشوف مزز
سعيد: هو ده كل تفكيرك ي كسمك يبني افهم انا هروح هناك يعني هيعاملوني اني عبد عندهم
سيد: يعم استحمل لغايه متجيلك فرصه تهج من البلد بنت القحبه دي
سعيد: ادينا هنشوف الدنيا مخبيالنا اي
ليكمل سعيد سهرته مع سيد و ينهيها و يذهب للمنزل وعندما يفتح الباب و يدخل يسمع صوت اهات من غرفه امه و ابوه وكاي اي مراهق يتسحب سعيد علي اطراف صوابعه ويدخل ويري من خرم الباب ابوه راكب فوق امه و عمال شغال نيك فيها
يطلع سعيد زبه و هو بيتفرج ع امه و ابوه
ابوه: خدي ي شرموطه................ كسك وسع ي لبوه
امه: اااااااااااااااااه.... براحه يراجل هو انا هجري منك اااااااااااااااااه براحه حرام عليك
ليزمجر والد سعيد ويقذف لبنه ف كس امه
امه: ءحه انت لحقت جبتهم يراجل يخيبك
ليستلقي ابوه بجانب امه و يغط ف نوم عميق
ليري سعيد امه و هي تقف لتذهم للحمام ليرقض سعيد ل غرفته وبعدها يسمع اهات من الحمام يبدو ان امه تمارس العاده السريه
ليغط سعيد بعدها ف نوم عميق وف الصباح توقظه امه ليدخل الحمام و يغسل وجهه ويرجع سعيد ليجهز اشيائه التي سيذهب بها الي مصر (هوب كفايه كده عشان الفون فصل هشحنو و اكمل 😂)(انا جيت يلا بينا نكمل)
ويخرج سعيد مع امه و ابوه الي محطه الاتوبيس ليركبو لياخذ الاتبيس الطريق ف 4 ساعات ليصلو الي محطتهم لينزل سعيد هو و اهله ليتمشوا قليلا ف تعجب من سعيد من هذا الحي الراقي الذي يختلف عن بلدهم ويدخلو فيلا سامر بيه وعندما يدخلو يذهبو الي غرفه التي يعيشون فيها داخل حديقه الفيلا دخل والد سعيد و امه الي الغرفه بينما وقف سعيد منبهرا من هذا المنظر الذي يخطف العين لمن يراه غيلا كبيره و واسعه ثم ينزل نظر سعيد ع فتاه لم يره سعيد ملامحه جيدا تقف ف شباك غرفه لينا والد سعيد عليه
ابوه: ادخل ياد انجز انت لسه هتتفرج
سعيد: يلاهوي يابا هما الناس دول عايشين ازاي ده ع كده احنا مش عايشين و**** 😂
ابوه: امال انت مفكر اي يبني ده سامر بيه راجل معاه فلوس كتير اوي ميتعدوش زي الرز وخلص يلا عشان تلحق تغير و وديك ل سامر بيه ليدخل سعيد وياخذ ملابسه و يدخل الحمام ياخذ دش 🚿 و هو يفكر
سعيد: يبوي هما الناس دول عايشين ازاي ده انا كنت فاكر ان هما عايشين ف فيلل عاديه ده ولا القصر يلاهوي وينغمس سعيد ف افكاره و هو يتهيل نفسه يمتلك هذا القصر الكبير ليقطع حبل تفكيره امه وهي بتخبط عليه
امه: انجز يسعيد كل ده ف الحمام بتعمل اي
سعيد: خلاص ياما خارج اهو
ليقذف سعيد لبنه بسرعه ثم يخرج
ابوه: يلا ناكل لقمه و بعدين اخدك ل سامر بيه
ليجلسو جميعا يتناولو الطعام وبعد الانتهاء
ابوه: يلا يابني اخدك ل سامر بيه
ليخرج سعيد مع والده ليدخلا القصر ف تعجب من سعيد من هول ما راي
(سعيد ف دماغه)
ينهار مش فايت اي العز ده كله
هو ده بيت ناس تعد فيه ولا حجمه ينهار اسود ده كام فدان ده ولا الخدامه الوتكه دي دي بينها اجنبيه باين عليها بس عليها بزاز تجنن ليوقذه والده و هو يسحبه من زراعه لمكتب سامر بيه و يخبط عليه
سامر بيه: مين!
ابو سعيد: انا ي بيه
سامر بيه: ادخل
ليدخل سعيد مع والده
ابوه: اهلا ي بيه انا جبتلك سعيد اهه زي مطلبت
سامر بيه: اه ازيك ي سعيد
سعيد: ازيك ي بيه
سامر بيه: خلاص روح انت ي حج و سبلي سعيد
ليخرج والد سعيد و يتركه ف مواجهه سامر بيه صاحب الهيبه و الذي يجلس ع مقعد خلف مكتبه
سامر بيه: اقعد ي سعيد
ليجلس سعيد
سامر بيه: قولي بقا ي سعيد بتعرف تسوق
سعيد: ايوا ي بيه
سامر بيه: طب دلوقتي انت هتشتغل سواق
معانا انا و بنتي اهم حاجه تبقا اطرش و اعمي و اخرس تمام
سعيد: الي تؤمر بيه ي بيه
سامر بيه: تمام دلوقتي تاقدر تاخد النهارده اجازه و ابدا الشغل من بكره
سعيد: حاضر ي بيه
ليخرج سعيد و هو ياخذ انفاسه ماهذا الرجل صاحب هذه الهيبه ليخرج سعيد مسرعا الي غرفتهم ليجد والده يساله عما حدث بعد خروجه
ابوه: اي قالك اي!
سعيد: مفيش يبوي قالي ان انا هشتغل سواق معاه هو و بنتو
ابوه: مقلكش حاجه تاني
سعيد: قالي اهم حاجه تبقا اطرش و اعمي و اخرس
ابوه: ماشي يبني بس اهم حاجه عندو تسمع الكلام ماشي اوعاك تزعله يبني
سعيد: متخفش يبوي
ابوه: طب يلا روح استلم شغلك
سعيد: لا يبوي مهو قالي خد النهارده اجازه و ابدا شغل من بكره
ابوه: ماشي يبني
ليخرج سعيد يتمشي ف الجنينه و هو متعجب من حجم المكان ليقع عيناه ع غرفه فيجد نفس الفتاه تنظر له و عندما و جدته قد راها دخلت بسرعه و اغلقت الشباك
ليعود سعيد الي الغرفه الخاصه بهم و ياكل مع امه و ابوه و عند الانتهاء من الاكل
سعيد: انا هخش انام انا يبوي عشان الشغل بكره
ابوه: ماشي يبني **** يوفقك
ليدخل سعيد غرفه خاصه به وعندما ينام يتعمق ف التفكير

هما الناس دول عايشين ف كل ده و مبيتهوش ف البيت ده ولا مين البت دي الي كانت بتبص عليا يلا يخبر النهارده بفلوس بكره ببلاش ليقطع حبل تفكيره صوت امه و هي تتاوه
امه: اااااااااااااااااه....... جامد..... كمان..... ااااااااااه......... دخلو اكتر
ابوه: خدي ي شرموطه.......... كسك مبيشبعش
اههه مدخله كله اهه يلبوه
امه: اااااااااااااااااه... ........ اديني كمان........ اححححححححح......... اااااااااااااااااه........ كمان...... بجيب............ بجيب............
اااااااااااااااااه اححححححححح
ليخرج والده زبره و ينتطلق شلال من العسل من كسها و هي تتاوه و عندما تنتهي يقلبها والده علي بطنها و يكمل النيك فيها و بعد خمس دقايق
ابوه: اااااااااه............ اححححححححح
اااااااااااااااااه......... بجيب.........اههههههههههه
بجيب ي شرموطه........... اجبهم فين......... عايزاهم فين
امه: هاتهم جوي.......... ارويني...... اروي كسي العطشان.............. اححححححححح
اااااااااااااااااه
ليزمجر ابوه و ينطلق من زبه سلال داخل كسها و بعد ان انتهي ينام بجانبها و يغط ف نوم عميق
لينام سعيد بعد انا قذف لبنه ع صوت امه و ف الصباح توقظه امه ليدخل الحمام و يغسل وجهه ويرجع سعيد لياكل و يجهز لاول يوم عمل له و بعد الاكل يخرج سعيد مع والده لياخذه والده لجراچ العربيات ليذهل سعيد من العربيات الفاخره من انواع مختلفه
مثل مرسيدس و رونج روفر و بي ام دبليو و غيرها
ويسال والده
سعيد: هما بيعملو اي ب العربيات دي كلها
ابوه: دول ناس يبني ميعرفوش ايمه الجنيه انما احنا غلابه بنشقي و بنتعب عشان خاطر نجيب قوت يومنا
لياخذ سعيد عربيه من نوع مرسيدس و يخرج لينتظر احد ليخرجو ولم يمر وقت طويل حتي اتي سامر بيه (سامر هو راجل تخطي 60 من عمره يعيش مع ابنته بعد وفاه زوجته ب مرض خطير سامربيه راجل عادي زي اي راجل ف سنه قصير و عندو كرش و يبدو عليه ملامح العمر)
سامر بيه: يلا ي سعيد
سعيد: علي فين بيه
سامر بيه: هنروح الشركه و ب المره نتمشي شويه
ليركب سعيد العربيه مع سامر بيه و ينطلق بها و بعد ساعه تقريبا يصلون الي الشركه التي يديره ابن اخو سامر بيه (فتحي و مش مهم وصفه لانه مش هيظهر كتير)
لينتظر سعيد و يدهل سامر بيه الي الشركه و بعد حوالي ثلاث ساعات يعود سامر بيه اليه ويركب العربيه و عندما يساله
سعيد: ع فين ي بيه
سامر بيه: هنروح الترب
لينطلق سعيد مع سامر الي الترب و عندما يصلون ينزل سامر ليزور زوجته و بعد حوالي نصف ساعه عاد سامر بيه الي سعيد ليركب العربيه ويساله
سعيد: ع فين ي بيه
سامر بيه: ع البيت ي سعيد
لينطلق سعيد الي البيت و عندما يصل ينزل سامر و يقوله
سامر بيه: ريح انت شويه عقبال م بنتي تنزل ع الساعه 10 مساء
سعيد: تمام ي بيه
كان عندها الوقت الساعه 3 عصرا
ليدخل سامر بيه الي القصر و يدخل سعيد الغرفه و لم يجد اح بها ليرتمي ع الكنبه يشاهد التلفاز حتي المساء و ف المساء نزلت ابنه سامر بيه ليتفاجئ بها سعيد انها نفس الفتاه التي راها ف الشباك
البنت: اهلا انا سالي هو انت سعيد
سعيد(بتردد): ايوه انا يا هانم
سالي: بلاش هانم دي ناديلي سالي عادي
سعيد: مينفعش ي هانم
سالي: يعم عادي احنا من سن بعض
سعيد: الي انتي شيفاه ي هان...... ي سالي
سالي: ايوا كده يلا بينا
سعيد: ع فين ي سالي
سالي: هنروح اي كافية
(سالي بنت عندها 20 سنه بنت سامر الوحيده عشان كده مدلعه وصفها بيضه ثلج وجسمها كيرفي جامد فشششخ ملامحها طفوليه و بريئه ) لينطلق سعيد بها الي احد الكافيهات التي لا يدخلها الي فاحشي الثراء وتنزل سالي و تدخل و بعد،ساعتان و نصف تخرج سالي لتركب العربيه
سعيد: ع فين ي سالي
سالي: ع البيت
لينطلق سعيد بها الي البيت و عندما يصلون تنزل سالي وتدخل المنزل و يدخل سعيد ليرمي نفسه ع السرير و يخلد ف النوم العميق
و هكذا ينتهي اليوم الاول ف عمل سعيد ف القصر وينتهي معه الجزء الاول و الي اللقاء ف الجزء الثاني سوف انتظر تعليقاتكم ع الجزء ده لو عجبكم اكمل ارجو من الجميع ان يقول رايه و الي اللقاء ❤
الجزء التاني نزل خشو ع الصفحه بتاعتي هتلاقوه وشكرا علي التشجيع ❤
 
كمل وماتتاخر
 
انا جديد في المنتدي ولسه دي اول قصه ليا الاول حابب اعرف نفسي انا احمد من مصر 16سنه اعد لوحدي
ارجو القصه تعجبكم و احب اسمع اراكم


بدايه القصه:

بتبدا القصه من احد قري الصعيد ف منطقة متترفه عن القريه يمشي شابان ف متوسط العمر يضحكو و هما سكرانين الاول سعيد بطل قصتنا النهارده (سعيد شاب عنده 23سنه جسمه عادي كاي شاب ف عمره طوله 175 و وزنه 70 ) وصديقه سيد(سيد شاب جسمه قوي من الشغل ف الارض بتاعتهم طوله 178 و وزنه80) المفضل اوصل سيد سعيد الي منزله وزهب هو ف طريقه الي منزله بينما دخل سعيد الي المنزل الذي كان يعيش فيه وحده حيث ان والده و والدته يعملان ف احد الفلل لدي احد اثرياء مصر ولا ياتيان الي كل فتره ليقضيا معه اسبوع ثم يعودون الي عملهم دخل سعيد لينام ليصحو ف اليوم التالي ع صوت امه و هي توقظه ليقف ويدخل يغسل وجهه ويرجع
سعيد: انتو جيتو امته
امه: جينا الصبح بدري ي حبيبي
سعيد: طيب امال ابويا فين
امه: راح يزور عمامك
سعيد: واي الي وداه يزورهم هو كان حد فيهم بيسال علينا
امه: معلش بقا ي حبيبي عشان خاطر عضم التربه
سعيد: عضم تربه اي و هباب اي و هما مش عملين حساب ل عضم تربه هما كمان لي
امه: خلاص بقا متحبكهاش امال خد العشرين جنيه دي روح هاتلنا فطار
لينزل سعيد و هو يلفظ بكلمات العتاب ع ابوه و عمامه ليزهب ل مطعم الفول الخاص ب صديق والده عم عمران
سعيد: ازيك ي عم عمران
عمران: ازيك ياض ي سعيد امال ابوك فين بقالو كتير منزلش ولا بنشوفه
سعيد: معلش بقا ي عم عمران انت عارف ظروف شغله ع العموم هو نزل النهارده
عمران: ماشي بس ابقا عرفو يعدي عليا نشرب الشاي
سعيد: ماشي ي عم عمران
ليعود سعيد الي منزله ومعه الاكل ويجد والده مع امه فيدخل
سعيد: ازيك يابا
ابوه: ازيك ي سعيد يبني اي مش ناوي تيجي تشتغل معانا ف الفله بتاعت البيه
سعيد: يابا انت مبتزهقش لي تعكنن مزاجي ع الصبح بقا
ابوه: يواد اسمع مني البيه محتاج سواق وانت كده كده بتعرف تسوق و هو علفكره الي طالبك ب الاسم
سعيد: خلاص يابا هبقا اشوف و ارد عليك
ابوه: مفيش حاجه اسمها هبقا اشوف احنا نازلين يوم واحد و رجعين تاني جهز حالك عشان هتيجي معانا
سعيد: ماشي يابا بس ابقا روح عدي ع عم عمران اشرب معاه الشاي عشان سالني عليك
ابوه: ماشي
ليجلسو جميعا حول الصانيه التي تجمعهم
ويتناولو فطورهم وعندما ينتهون يجلسو جميعا اما التلفزيون ليشاهدوه حتي المساء ليخرج والد سعيد ليذهب ل صديقه عمران
ثميدخل سعيد ليكلمه صديقه سيد و يخبره انه سوف ياتي الي ليخرجو معا ويغلق سعيد الخط مع صديقه ليرتدي ملابسه وبعد خمس دقايق ياتي سيد و يناديه ويخر سعيد معه ليتمشو
سعيد: شوفت التدبيسه الي انا اتدبستها
سيد: ف اي الي حصل
سعيد: ابويا هياخدني اشتغل معاه ف مصر
سيد: ايوا يعم يعني هتشوف مزز
سعيد: هو ده كل تفكيرك ي كسمك يبني افهم انا هروح هناك يعني هيعاملوني اني عبد عندهم
سيد: يعم استحمل لغايه متجيلك فرصه تهج من البلد بنت القحبه دي
سعيد: ادينا هنشوف الدنيا مخبيالنا اي
ليكمل سعيد سهرته مع سيد و ينهيها و يذهب للمنزل وعندما يفتح الباب و يدخل يسمع صوت اهات من غرفه امه و ابوه وكاي اي مراهق يتسحب سعيد علي اطراف صوابعه ويدخل ويري من خرم الباب ابوه راكب فوق امه و عمال شغال نيك فيها
يطلع سعيد زبه و هو بيتفرج ع امه و ابوه
ابوه: خدي ي شرموطه................ كسك وسع ي لبوه
امه: اااااااااااااااااه.... براحه يراجل هو انا هجري منك اااااااااااااااااه براحه حرام عليك
ليزمجر والد سعيد ويقذف لبنه ف كس امه
امه: ءحه انت لحقت جبتهم يراجل يخيبك
ليستلقي ابوه بجانب امه و يغط ف نوم عميق
ليري سعيد امه و هي تقف لتذهم للحمام ليرقض سعيد ل غرفته وبعدها يسمع اهات من الحمام يبدو ان امه تمارس العاده السريه
ليغط سعيد بعدها ف نوم عميق وف الصباح توقظه امه ليدخل الحمام و يغسل وجهه ويرجع سعيد ليجهز اشيائه التي سيذهب بها الي مصر (هوب كفايه كده عشان الفون فصل هشحنو و اكمل 😂)(انا جيت يلا بينا نكمل)
ويخرج سعيد مع امه و ابوه الي محطه الاتوبيس ليركبو لياخذ الاتبيس الطريق ف 4 ساعات ليصلو الي محطتهم لينزل سعيد هو و اهله ليتمشوا قليلا ف تعجب من سعيد من هذا الحي الراقي الذي يختلف عن بلدهم ويدخلو فيلا سامر بيه وعندما يدخلو يذهبو الي غرفه التي يعيشون فيها داخل حديقه الفيلا دخل والد سعيد و امه الي الغرفه بينما وقف سعيد منبهرا من هذا المنظر الذي يخطف العين لمن يراه غيلا كبيره و واسعه ثم ينزل نظر سعيد ع فتاه لم يره سعيد ملامحه جيدا تقف ف شباك غرفه لينا والد سعيد عليه
ابوه: ادخل ياد انجز انت لسه هتتفرج
سعيد: يلاهوي يابا هما الناس دول عايشين ازاي ده ع كده احنا مش عايشين و**** 😂
ابوه: امال انت مفكر اي يبني ده سامر بيه راجل معاه فلوس كتير اوي ميتعدوش زي الرز وخلص يلا عشان تلحق تغير و وديك ل سامر بيه ليدخل سعيد وياخذ ملابسه و يدخل الحمام ياخذ دش 🚿 و هو يفكر
سعيد: يبوي هما الناس دول عايشين ازاي ده انا كنت فاكر ان هما عايشين ف فيلل عاديه ده ولا القصر يلاهوي وينغمس سعيد ف افكاره و هو يتهيل نفسه يمتلك هذا القصر الكبير ليقطع حبل تفكيره امه وهي بتخبط عليه
امه: انجز يسعيد كل ده ف الحمام بتعمل اي
سعيد: خلاص ياما خارج اهو
ليقذف سعيد لبنه بسرعه ثم يخرج
ابوه: يلا ناكل لقمه و بعدين اخدك ل سامر بيه
ليجلسو جميعا يتناولو الطعام وبعد الانتهاء
ابوه: يلا يابني اخدك ل سامر بيه
ليخرج سعيد مع والده ليدخلا القصر ف تعجب من سعيد من هول ما راي
(سعيد ف دماغه)
ينهار مش فايت اي العز ده كله
هو ده بيت ناس تعد فيه ولا حجمه ينهار اسود ده كام فدان ده ولا الخدامه الوتكه دي دي بينها اجنبيه باين عليها بس عليها بزاز تجنن ليوقذه والده و هو يسحبه من زراعه لمكتب سامر بيه و يخبط عليه
سامر بيه: مين!
ابو سعيد: انا ي بيه
سامر بيه: ادخل
ليدخل سعيد مع والده
ابوه: اهلا ي بيه انا جبتلك سعيد اهه زي مطلبت
سامر بيه: اه ازيك ي سعيد
سعيد: ازيك ي بيه
سامر بيه: خلاص روح انت ي حج و سبلي سعيد
ليخرج والد سعيد و يتركه ف مواجهه سامر بيه صاحب الهيبه و الذي يجلس ع مقعد خلف مكتبه
سامر بيه: اقعد ي سعيد
ليجلس سعيد
سامر بيه: قولي بقا ي سعيد بتعرف تسوق
سعيد: ايوا ي بيه
سامر بيه: طب دلوقتي انت هتشتغل سواق
معانا انا و بنتي اهم حاجه تبقا اطرش و اعمي و اخرس تمام
سعيد: الي تؤمر بيه ي بيه
سامر بيه: تمام دلوقتي تاقدر تاخد النهارده اجازه و ابدا الشغل من بكره
سعيد: حاضر ي بيه
ليخرج سعيد و هو ياخذ انفاسه ماهذا الرجل صاحب هذه الهيبه ليخرج سعيد مسرعا الي غرفتهم ليجد والده يساله عما حدث بعد خروجه
ابوه: اي قالك اي!
سعيد: مفيش يبوي قالي ان انا هشتغل سواق معاه هو و بنتو
ابوه: مقلكش حاجه تاني
سعيد: قالي اهم حاجه تبقا اطرش و اعمي و اخرس
ابوه: ماشي يبني بس اهم حاجه عندو تسمع الكلام ماشي اوعاك تزعله يبني
سعيد: متخفش يبوي
ابوه: طب يلا روح استلم شغلك
سعيد: لا يبوي مهو قالي خد النهارده اجازه و ابدا شغل من بكره
ابوه: ماشي يبني
ليخرج سعيد يتمشي ف الجنينه و هو متعجب من حجم المكان ليقع عيناه ع غرفه فيجد نفس الفتاه تنظر له و عندما و جدته قد راها دخلت بسرعه و اغلقت الشباك
ليعود سعيد الي الغرفه الخاصه بهم و ياكل مع امه و ابوه و عند الانتهاء من الاكل
سعيد: انا هخش انام انا يبوي عشان الشغل بكره
ابوه: ماشي يبني **** يوفقك
ليدخل سعيد غرفه خاصه به وعندما ينام يتعمق ف التفكير

هما الناس دول عايشين ف كل ده و مبيتهوش ف البيت ده ولا مين البت دي الي كانت بتبص عليا يلا يخبر النهارده بفلوس بكره ببلاش ليقطع حبل تفكيره صوت امه و هي تتاوه
امه: اااااااااااااااااه....... جامد..... كمان..... ااااااااااه......... دخلو اكتر
ابوه: خدي ي شرموطه.......... كسك مبيشبعش
اههه مدخله كله اهه يلبوه
امه: اااااااااااااااااه... ........ اديني كمان........ اححححححححح......... اااااااااااااااااه........ كمان...... بجيب............ بجيب............
اااااااااااااااااه اححححححححح
ليخرج والده زبره و ينتطلق شلال من العسل من كسها و هي تتاوه و عندما تنتهي يقلبها والده علي بطنها و يكمل النيك فيها و بعد خمس دقايق
ابوه: اااااااااه............ اححححححححح
اااااااااااااااااه......... بجيب.........اههههههههههه
بجيب ي شرموطه........... اجبهم فين......... عايزاهم فين
امه: هاتهم جوي.......... ارويني...... اروي كسي العطشان.............. اححححححححح
اااااااااااااااااه
ليزمجر ابوه و ينطلق من زبه سلال داخل كسها و بعد ان انتهي ينام بجانبها و يغط ف نوم عميق
لينام سعيد بعد انا قذف لبنه ع صوت امه و ف الصباح توقظه امه ليدخل الحمام و يغسل وجهه ويرجع سعيد لياكل و يجهز لاول يوم عمل له و بعد الاكل يخرج سعيد مع والده لياخذه والده لجراچ العربيات ليذهل سعيد من العربيات الفاخره من انواع مختلفه
مثل مرسيدس و رونج روفر و بي ام دبليو و غيرها
ويسال والده
سعيد: هما بيعملو اي ب العربيات دي كلها
ابوه: دول ناس يبني ميعرفوش ايمه الجنيه انما احنا غلابه بنشقي و بنتعب عشان خاطر نجيب قوت يومنا
لياخذ سعيد عربيه من نوع مرسيدس و يخرج لينتظر احد ليخرجو ولم يمر وقت طويل حتي اتي سامر بيه (سامر هو راجل تخطي 60 من عمره يعيش مع ابنته بعد وفاه زوجته ب مرض خطير سامربيه راجل عادي زي اي راجل ف سنه قصير و عندو كرش و يبدو عليه ملامح العمر)
سامر بيه: يلا ي سعيد
سعيد: علي فين بيه
سامر بيه: هنروح الشركه و ب المره نتمشي شويه
ليركب سعيد العربيه مع سامر بيه و ينطلق بها و بعد ساعه تقريبا يصلون الي الشركه التي يديره ابن اخو سامر بيه (فتحي و مش مهم وصفه لانه مش هيظهر كتير)
لينتظر سعيد و يدهل سامر بيه الي الشركه و بعد حوالي ثلاث ساعات يعود سامر بيه اليه ويركب العربيه و عندما يساله
سعيد: ع فين ي بيه
سامر بيه: هنروح الترب
لينطلق سعيد مع سامر الي الترب و عندما يصلون ينزل سامر ليزور زوجته و بعد حوالي نصف ساعه عاد سامر بيه الي سعيد ليركب العربيه ويساله
سعيد: ع فين ي بيه
سامر بيه: ع البيت ي سعيد
لينطلق سعيد الي البيت و عندما يصل ينزل سامر و يقوله
سامر بيه: ريح انت شويه عقبال م بنتي تنزل ع الساعه 10 مساء
سعيد: تمام ي بيه
كان عندها الوقت الساعه 3 عصرا
ليدخل سامر بيه الي القصر و يدخل سعيد الغرفه و لم يجد اح بها ليرتمي ع الكنبه يشاهد التلفاز حتي المساء و ف المساء نزلت ابنه سامر بيه ليتفاجئ بها سعيد انها نفس الفتاه التي راها ف الشباك
البنت: اهلا انا سالي هو انت سعيد
سعيد(بتردد): ايوه انا يا هانم
سالي: بلاش هانم دي ناديلي سالي عادي
سعيد: مينفعش ي هانم
سالي: يعم عادي احنا من سن بعض
سعيد: الي انتي شيفاه ي هان...... ي سالي
سالي: ايوا كده يلا بينا
سعيد: ع فين ي سالي
سالي: هنروح اي كافية
(سالي بنت عندها 20 سنه بنت سامر الوحيده عشان كده مدلعه وصفها بيضه ثلج وجسمها كيرفي جامد فشششخ ملامحها طفوليه و بريئه ) لينطلق سعيد بها الي احد الكافيهات التي لا يدخلها الي فاحشي الثراء وتنزل سالي و تدخل و بعد،ساعتان و نصف تخرج سالي لتركب العربيه
سعيد: ع فين ي سالي
سالي: ع البيت
لينطلق سعيد بها الي البيت و عندما يصلون تنزل سالي وتدخل المنزل و يدخل سعيد ليرمي نفسه ع السرير و يخلد ف النوم العميق
و هكذا ينتهي اليوم الاول ف عمل سعيد ف القصر وينتهي معه الجزء الاول و الي اللقاء ف الجزء الثاني سوف انتظر تعليقاتكم ع الجزء ده لو عجبكم اكمل ارجو من الجميع ان يقول رايه و الي اللقاء ❤
عاش كمل
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%