NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

omer ahmed

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
21 يناير 2024
المشاركات
1
مستوى التفاعل
13
نقاط
53
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلا يا عزيز القارئ انا عمر و عمري 14 و خالتي 36 اتمني تقرا لاخر لان القصه ممتعه يلا نبدا يا جماعه الخير انا و امي ديما بنروح ل خالتي يومين في الاسبوع زي محنا متعاودين و كنا بنروحلها و بتيجي تقعد معانا بس يا جماعه الخير خالتي شرموطه و فاجره كل مره وحنا قاعدين فاجاه تقلع هدومها تماما و يا جماعه الخير بزازها و طيازها كبار و ناعمين مو زي اي ست و احنا متعاودين انها كل مره تعمل كدا و يوم من الايام روحت لوحدي من غير امي لقيتها لوحدها في البيت و قعد معاها و قلعت قدامي و قالت هتروح تغير الهدوم و قولتلها تمام راحت و جت بس لبست لابس داخلي شفاف فقط و كسها و طيازها باينه و كل شي فنا مقدرش امسك نفسي منا امي مش معايه محدش يقدر يقولي حاجه رحت مسكها و قعد ابوس فيها الاول و قلعتلها الهدوم الداخليه و شكلها يقول انها كانت فرحانه اصل هي منيوكه من ناس كتير فا رحت قالع البنطلون و مسكت بزازها قعدت اجيب منه لبن بعدين راحت مسكت زبي يا جماعه الخير مسكه اول مره حد يمسك زبي راحت حطيت زبي في بقها و قعدت تمص حوالي ربع ساعه ونا جبتهم علي وشها و من كتر المص نزل من زبي كميه منوي حطيتهم في بوقها و بعدين نيمتها علي بطنها و قعدت انيك فيها لغايه ما سمعت صوت حد رحت مستخبي و هي روحت لبسه اي حاجه طلعت بنتها لسا جايا من المدرسه بس انا طلعت عادي عشان بنتها شرموطه زيها بعديها بنتها قالتلي اي الي جابك هنا قولتلها جيت اقعد مع خالتي شويه بس بنتها بدات تشوف طيز خالتي و شكلها اكن حد ناكها و جبهم عليها بعدين قالتلي تمام راحت داخله تغير دخلت عليها بس معملتش حاجه غير اني مسكتها و قعدت امص في كسها و بعدين راحت قايله ل خالتي بس خالتي قالت يا خيبتكك حد مبيحبش المص و النيك راحت معيطه و راحت الحمام بس انا يا جماعه الخير اعذروني اي حد يشوف جسم خالتي عينو بيتزغلل....كدا قصتنا انتهمت اتمني تكون عجبتكم باي
 
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Amir Asalya, King_of_Dark, شاب نييك و 10 آخرين
اهلا يا عزيز القارئ انا عمر و عمري 14 و خالتي 36 اتمني تقرا لاخر لان القصه ممتعه يلا نبدا يا جماعه الخير انا و امي ديما بنروح ل خالتي يومين في الاسبوع زي محنا متعاودين و كنا بنروحلها و بتيجي تقعد معانا بس يا جماعه الخير خالتي شرموطه و فاجره كل مره وحنا قاعدين فاجاه تقلع هدومها تماما و يا جماعه الخير بزازها و طيازها كبار و ناعمين مو زي اي ست و احنا متعاودين انها كل مره تعمل كدا و يوم من الايام روحت لوحدي من غير امي لقيتها لوحدها في البيت و قعد معاها و قلعت قدامي و قالت هتروح تغير الهدوم و قولتلها تمام راحت و جت بس لبست لابس داخلي شفاف فقط و كسها و طيازها باينه و كل شي فنا مقدرش امسك نفسي منا امي مش معايه محدش يقدر يقولي حاجه رحت مسكها و قعد ابوس فيها الاول و قلعتلها الهدوم الداخليه و شكلها يقول انها كانت فرحانه اصل هي منيوكه من ناس كتير فا رحت قالع البنطلون و مسكت بزازها قعدت اجيب منه لبن بعدين راحت مسكت زبي يا جماعه الخير مسكه اول مره حد يمسك زبي راحت حطيت زبي في بقها و قعدت تمص حوالي ربع ساعه ونا جبتهم علي وشها و من كتر المص نزل من زبي كميه منوي حطيتهم في بوقها و بعدين نيمتها علي بطنها و قعدت انيك فيها لغايه ما سمعت صوت حد رحت مستخبي و هي روحت لبسه اي حاجه طلعت بنتها لسا جايا من المدرسه بس انا طلعت عادي عشان بنتها شرموطه زيها بعديها بنتها قالتلي اي الي جابك هنا قولتلها جيت اقعد مع خالتي شويه بس بنتها بدات تشوف طيز خالتي و شكلها اكن حد ناكها و جبهم عليها بعدين قالتلي تمام راحت داخله تغير دخلت عليها بس معملتش حاجه غير اني مسكتها و قعدت امص في كسها و بعدين راحت قايله ل خالتي بس خالتي قالت يا خيبتكك حد مبيحبش المص و النيك راحت معيطه و راحت الحمام بس انا يا جماعه الخير اعذروني اي حد يشوف جسم خالتي عينو بيتزغلل....كدا قصتنا انتهمت اتمني تكون عجبتكم باي
الجنس ده فن والفن اكتر لما تعرف تسيطر على نفسك
 
  • عجبني
التفاعلات: البلبل الصداح
جميلة
 
  • عجبني
التفاعلات: البلبل الصداح
محتاج ان تدرب نفسك علي الكتابة .. حظ سعيد المره القادمه ..
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اهلا يا عزيز القارئ انا عمر و عمري 14 و خالتي 36 اتمني تقرا لاخر لان القصه ممتعه يلا نبدا يا جماعه الخير انا و امي ديما بنروح ل خالتي يومين في الاسبوع زي محنا متعاودين و كنا بنروحلها و بتيجي تقعد معانا بس يا جماعه الخير خالتي شرموطه و فاجره كل مره وحنا قاعدين فاجاه تقلع هدومها تماما و يا جماعه الخير بزازها و طيازها كبار و ناعمين مو زي اي ست و احنا متعاودين انها كل مره تعمل كدا و يوم من الايام روحت لوحدي من غير امي لقيتها لوحدها في البيت و قعد معاها و قلعت قدامي و قالت هتروح تغير الهدوم و قولتلها تمام راحت و جت بس لبست لابس داخلي شفاف فقط و كسها و طيازها باينه و كل شي فنا مقدرش امسك نفسي منا امي مش معايه محدش يقدر يقولي حاجه رحت مسكها و قعد ابوس فيها الاول و قلعتلها الهدوم الداخليه و شكلها يقول انها كانت فرحانه اصل هي منيوكه من ناس كتير فا رحت قالع البنطلون و مسكت بزازها قعدت اجيب منه لبن بعدين راحت مسكت زبي يا جماعه الخير مسكه اول مره حد يمسك زبي راحت حطيت زبي في بقها و قعدت تمص حوالي ربع ساعه ونا جبتهم علي وشها و من كتر المص نزل من زبي كميه منوي حطيتهم في بوقها و بعدين نيمتها علي بطنها و قعدت انيك فيها لغايه ما سمعت صوت حد رحت مستخبي و هي روحت لبسه اي حاجه طلعت بنتها لسا جايا من المدرسه بس انا طلعت عادي عشان بنتها شرموطه زيها بعديها بنتها قالتلي اي الي جابك هنا قولتلها جيت اقعد مع خالتي شويه بس بنتها بدات تشوف طيز خالتي و شكلها اكن حد ناكها و جبهم عليها بعدين قالتلي تمام راحت داخله تغير دخلت عليها بس معملتش حاجه غير اني مسكتها و قعدت امص في كسها و بعدين راحت قايله ل خالتي بس خالتي قالت يا خيبتكك حد مبيحبش المص و النيك راحت معيطه و راحت الحمام بس انا يا جماعه الخير اعذروني اي حد يشوف جسم خالتي عينو بيتزغلل....كدا قصتنا انتهمت اتمني تكون عجبتكم باي
مش صغير شويتين يا عمرو
 
  • عجبني
التفاعلات: البلبل الصداح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%