NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اخت مراتي وحماتي

M25

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو طبيعي اني ابقي بموت في اخت مراتي و حماتي وعاوزهم اوي وخصوصا ان اجسامهم عجباني اوي و حماتي محافظه عل جسمها و هل ليا حق انام معاهم
اخت مراتي لسه ٢٨ سنة و متجوزه بس مستخسر جوزها فيها و حماتي من بعد جوازي بقت تقعد بقمصان نوم و كل تفاصيل جسمهم عجبني وخصوصا شفت كل تفاصيل جسمهم كنت بقلب في صورهم عل موبايلاتهم او اللاب في اي فرصة تيجي و شفت صور حنت اخت مراتي و اي حنة قرايبهم ورقص حماتي واخت مراتي ببدل الرقص وتفاصيل التاتوهات عل كل جسمهم و صور اخت مراتي في حنة اصحابها
ودايما عاوزهم اوي

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: فحل عايلتك, المحترف الرقيق, MM011 و 5 آخرين
لو عايز تخرب علي بيتك وحياتك دوس يا معلم
نصيحه اخت متخليش شهوتك تدمر حياتك
وانت حر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: بدر الليالي, asaadas, Mando elafret و 4 آخرين
انا زيك هتجنن على أخت مراتي نفسي انيكها اوي

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: AndyCat
اي تجنن حقك لما تشوف بس يا بخت الي وصل ليهم

خلي علاقتك بيهم صحاب وقرب منهم عادي جدا بس اكتر من كده ممكن تخرب بيتك غير لو مراتك اوبن مايند

لو عايز تخرب علي بيتك وحياتك دوس يا معلم
نصيحه اخت متخليش شهوتك تدمر حياتك
وانت حر
مفيش طريقة من غير خراب بيوت ؟

• عجبني
التفاعلات: بدر الليالي و Mando elafret
هو طبيعي اني ابقي بموت في اخت مراتي و حماتي وعاوزهم اوي وخصوصا ان اجسامهم عجباني اوي و حماتي محافظه عل جسمها و هل ليا حق انام معاهم
اخت مراتي لسه ٢٨ سنة و متجوزه بس مستخسر جوزها فيها و حماتي من بعد جوازي بقت تقعد بقمصان نوم و كل تفاصيل جسمهم عجبني وخصوصا شفت كل تفاصيل جسمهم كنت بقلب في صورهم عل موبايلاتهم او اللاب في اي فرصة تيجي و شفت صور حنت اخت مراتي و اي حنة قرايبهم ورقص حماتي واخت مراتي ببدل الرقص وتفاصيل التاتوهات عل كل جسمهم و صور اخت مراتي في حنة اصحابها
ودايما عاوزهم اوي
معلهش لو هما تجاوزو حدودهم يمكن كانو فاكرينك راجل
عيب ي صحبي تقول مستخسر جوزها فيها انت مين انت عشان تقول كده بلاش جو القصص والأفلام يأثر عليم وخلي عندك نخوة شوية

• عجبني
التفاعلات: تيتو٩٥
ودايما عاوزهم اوي
متحرمش نفسك اتعمتع بيهم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%