NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

sawsaw

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أنا شاب أبلغ من العمر 37 سنة بدأت قصتي مع اللواط قبل سنتين وكانت اول مرة انيك فيها ولد المهم انا بشتغل عند عائلة إماراتية سائق خاص الاب موظف بقطاع البترول والام موظفة بوزارة الصحة وعندهم ولد عمره الان 16 وانا لما وصلت اشتغل عندهم كان عمره 13سنة وكان اغلب شغلي مع الولد ايام المدرسة وطلبات البيت مرت تقريبا سنة ونص شغل عادي اتعودت عليهم تعودو عليا الولد صار تقريبا صديقي صرنا نلعب سوني مع بعض نروح للسينما حتى جا اليوم المعلوم ابوه وأمه كانو معزومين على فرح وانا بقيت في غرفتي كانت تقريبا الساعة 7 المساء رن عليا الولد قال لي روح جيب لي اكل من ماك وتعال للمجلس نلعب سوني فعلا جبت له ودخلت عنده لقيته جالس جلست جنبه على الكرسي وحطيت له الاكل لما وقف وراح يغسل إيده كان لابس شورت ابيض ضيق شوية عليه واول مرة انتبه على طيزه كانت كبرت شوية على أول ماجيت عندهم وبصراحة بدون شعور فيه شيء تحرك في داخلي وزبي وقف وقلت مع نفسي اتحرش بيه فعلا رجع جلس جنبي وهو بدا الاكل وانا حرارتي صارت عالية وزبي مولع وبصراحة هو كان حثة طرية وناعم وجسمه ابيض المهم بعد ساعة تقريبا من اللعب قلت له خلاص حط لينا فيلم على اليوتيوب وفعلا انا لي اخترت الفيلم وكان فيلم اتفرجت فيه سايق فيه لقطات سكس شوية قلت له انت عمرك نكت بنت قال لي لا وبصيت عليه لقيت زبه واقف قلت له تحب تجرب تنيك الطيز سكت وخدوده وردت حطيت ايدي على فخده ومشيت بالراحة حتى مسكت زبه وحسيته يترعج قلت له لا تخاف الليلة نستمتع مع يعض وبصراحة لقيته مولع لما بسته من شفايفه تجاوب معايا بسرعة وبعد ماشبعت فيه بوس اخدته من إيده وجبته على غرفتي قفلت باب الغرفة نزلت له الشورت قلت له الليلة نعمل كل شيء قال لي خلاص وحسيته مستمتع واخدت زبه وحطيته في فمي وبديت امص له وزبه كان صغير شوية تقريبا ١٢سم وكان واقف بقيت امص له مافيش دقيقة قال لي بنزلهم انا مرديتش عليه مسكت على زبه بإيدي اجلخ له وابوسه من شفايفه حتى نزلهم بعدين قلت له يلا دورك مص زبي وفعلا من غير ولا كلمة نزل على ركبه وبدأ يمص زبي وبصراحة في الأول ما كان يعرف يمص بس بقيت كل يدخل زبي اقوول ااااه ااااه وشوي شوي صار يمص على إيقاع اهاتي وبسرعة اخد على زبي وبدأ يمص ويلعب فيه بيده بس لما قربت انزل ماقلت له اني قربت انزل ونزلت تقريبا النص في فمه والنص الثاني في الأرض قلت له مالح قال اه وتفه من فمه طلعت كولا من ثلاجة صغيرة عندي في الغرفة شرب منها ورجعنا للمجلس جلسنا شوية وبعدها هو دخل غرفته وانا دخلت غرفتي وصرت كل مرة اخليه يمص زبي وأمص له وبقينا على هاد الحال حوالي شهر مص بس حتى جا يوم ابوه سافر على الكويت اسبوع ولما جات اول ليلة الولد ينزل عندي نروح للمجلس شغلنا السوني بس ما لعبنا على طول لقيته حط إيده على زبي كان عايز امص له ويمص لي قلت له الليلة نعمل شيء ثاني قلت له عمرك حد ناكك من طيزك قال لي لا قلت له انا كمان عمر حدا ناكني قلت له ايه رايك نيك بعض الليلة هو خاف قال لي زبك كبير طمنته قلت ما بدخله كله شوي شوي وافق قال لي استنى طبع فوق اطمن ان امه نايمة ورجع عندي ولقيته جايب معاه زيت شعر ومبسوط اخدته لغرفتي لانها بعيدة عن البيت شوية وقفلت الباب وشلنا ملابسنا كلها وبدينا نبوس في بعض ونلحس وهو كان سمين شوية وجسمه رطب سالته قلت له انيكك ولا تنيك انت اول سكت قلت له تعال نيكني انت اول وفعلا حطيت مخدة تحت بطني وخدت الزيت ذهنت خرقي وقلت له دخل صباعك اول كان احساس مختلف لما دخل صباعه شوية ألم في البداية ومع الزيت طيزي اخدت على صباعه وذهن زبه ولما جا دخله حسيت بشوية ألم بس تحكمت فيه بالكلام كل مرة اقول له دخل شوي شوي وفعلا بقا يسمع كلامي حتى دخل زبه كله في طيزي وبقى ينيك فيا حوالي 5 دقايق ونزل في طيزي وانا كمان نزلت شهوتي بإيدي ونام على ضهري وزبه في طيزي حتى نام وبعدها جلسنا شوية وقلت له يلا دوري وفعلا بديت ابوس فيه وامسك زبه حتى ولعته ثاني وعملت له نفس الحركة حطيت له المخدة تحت بطنه ودهنت خرقه بالزيت ودخلت اصباعي وطيزه مع أنها سمينة خرقه كان صغير لكن وسعتها شوية بصباعي وذهنت زبي ودخلت راسه في طيزه حسيت الولد بيموت من الالم بس انا بقيت اصبره حتى دخلت نص زبي في طيزه بصعوبة ونزلتهم جوا طيزه واستمرت قصتنا 3 سنوات حتى أنه صار يدخل زبي كله في طيزه ونكته وناكني بكل الاوضاع٠٠٠

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: chuloverrr, Moccha boy, الوزير الحنين و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%