NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بيكهام الاسمرر

العالمي ⁦❤️⁩ كن راقيا بافعالك ⁦🙏🏾⁩⁦❤️⁩
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير اعزائي وحشتوني جدا اتمني تكونو بخير 🙏⁦💙

🔷بيتكلم الشاب مع جده وقاله:
يا جدي انا معايا زميلي نفس سني في الكلية معاه عربية حلوة وآيفون هو احنا ليه مش أغنيا ومش معانا فلوس زيهم انا نفسي اعيش زيه.

🔷رد الجد : يا ولدي كل واحد حياته عبارة عن زاويتين زاويا بيضا وزاوية سودا زاوية فرح وزاوية حزن زمان كنت بفكر زيك كدا واحد جاري كان معاه دكان وبيكسب منه كتير كنت بقول يا بخته لغاية ما شفته في يوم في المستشفي وعرفت إنه عنده مشاكل في الكلي وراثة وبيغسل كلي هو وامه وبنته الصغيرة وقتها عرفت ان يادوب الفلوس الكتير دي بتكفيهم بالعافية .

🔷مغزي القصة : كل واحد حياته فيها حاجات حلوة وحاجات وحشة ماتبصش للحياة من زاوية واحدة وتفضل حزين علي اللي ناقصك بص للي معاك كمان وانت تعرف انك في نعم كتير غيرك يتمني ربعها

• أتفق
التفاعلات: الرعد الشديد، Yasmin55 و ابو اسكندر السندباد
الرضا و القناعة كنز حقيقى .. طبعا لا يمنع ان يسعى الانسان لكى يطور من حياته .. لكن فى النهاية يجب ان يرضى و يقنه بما لديه .. و لا ينظر لما فى ايدى الاخرين

غير ان الاموال و ترف تاعيش يكون فى بعض الاحيان وباا على اصحابه .. فقد يمنعك ليعصمك هذه حكمته

• أتفق
التفاعلات: Yasmin55
الرضا و القناعة كنز حقيقى .. طبعا لا يمنع ان يسعى الانسان لكى يطور من حياته .. لكن فى النهاية يجب ان يرضى و يقنه بما لديه .. و لا ينظر لما فى ايدى الاخرين

غير ان الاموال و ترف تاعيش يكون فى بعض الاحيان وباا على اصحابه .. فقد يمنعك ليعصمك هذه حكمته
كلامك سليم
بس في ناس مش عارفة الفرق بين السخط وانك تكون غير راضي عن حاله ويفضل يقول ياريتني زي فلان وهو مايعرفش فلان ده بيعاني من ايه

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلامك سليم
بس في ناس مش عارفة الفرق بين السخط وانك تكون غير راضي عن حاله ويفضل يقول ياريتني زي فلان وهو مايعرفش فلان ده بيعاني من ايه
فعلا كلامك صح

• حبيته
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%