NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Kayla banoty

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
إنضم
17 أبريل 2022
المشاركات
92
مستوى التفاعل
428
نقاط
532
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
انجذب للذكور
كنت رايح ارتيط يواحدة كان ليها اخ متفرقهمش من بعض غير انها صدرها كان عالي شوية نفس الملامح و نفس الشعر الناعم السايح و نفس العيون السودا الواسعة و نفس النضارة و نفس رسمة الحواجب و نفس الشفايف المقلوبة المقلبظة و نفس الجسم المكسم المنحوت حتى التيز المرفوعة المشدودة المكورة مش بس كده كمان كنت بلاحظ انه ناعم بزيادة و بتصرف كانه بنت و خمنت انه كده عشان ولده متوفي و يعتبر امه و اخته هم يلي كانوا بيهتموا بيه فتقريبا بقا شبههم
يلي مستغربه ان حماتي يعتبار ما كان سيكون انه بتتك اوي ع كلمة اني هبقا راحلهم و اني الراحل الوحيد في العيلة و ان بعد المرحوم مفيش راحل معاهم ،
بعيدا انها كانت سايبه ابنها كده بس لية تقولي كده الحكاية هي لسى في بدايتها و لسى مفيش ارتباط رسمي بيني و بين بنتها ،
لحد في مرة رحتلهم البيت و كانت الست مش موجودة بنتها بس كانت قاعدة في اوضة السفرة عشان فاتحة اللاب و بتخلص شغل ، دخلت قعدت جنبها لقيت اخوها فتح باب اوضته و جيه قعد قصادي قلت كويس الواد طلع راجل و مش عاوزني انفرد باخته لوحدنا لكن شوية و لقيت رجله بتحك في رجلي و بيبصلي و بيعض ع شفايفه ،
فضلت ابصله بغضب عشان يتلم و في نفس اللحظة مش عاوز افضحه قدام اخته و هو شغال تحسيس برجله ع رجلي لحد م وصل لبتاعي و بقى بيحك زبري بصوابعه قمت مخضوض من جرأته اخته سألني ايه بصتله بغضب و قولتلها هجيب مية كانت التلاجه في المطبخ و كانوا عاملين نظام امركاني مفتوح ع الصالة اوبن كيتشن ،
رحت فتحت التلاجه و جبت الميه و بقفل التلاجة ببص لقيته قام و جه جنبي و حط ايده ع بتاعي زقته قام اداني ضهره و ببص ع اخته لقيتها وصلت الهاند فري في اللاب و بتسمع حاجة بص عليه لقيته موطي ع الترابيزة و تيزه المكورة هتفرتك الشورت و مغرية فشخ
قمت حطيت ايدي عليها و حسيست قام رجع و لزق تيزه في بتاعي و بقا يحركها و يدعك زبري كان زبري خلاص هيقطع البوكسر قام لف و نزل قعد قدامي و فك حزام بنطلوني و فتح الزراير و بقا يعض بتاعي كن فوق البوكسر '
ع اد م كنت مستغرب من هيجانه و بجاحته بس كنت مبسوط و مستمع نيك و بعدين نزل طرف البوكسر بتاعي و حط بتاعي في بؤه و بقا يمصه و يحشره بعدين يطلعه و يلحسه اححححح
ببص ع اخته في دنيا تانية ولا حاسه بينا قمت مسكته و دخلته جوة شوية و خليت وشه ناحيه البوتجاز قام موطي و نزلتله الشورت كان لابس اندر حريمي شدته و سبته قام لسعه طلعت اااه ممحونة اوي نزلت الاندر و تفت ع ايدي و بعبصته لقيت خرمه نار مولع من الهجيان و مفتوح ع الاخر قمت رشقت بتاعي بقا يخرك تيزه لقدام و ورا و يحركها دواري بينيك نغسه بنفسه قمت مسكت وسطه و هاتك يا نيك حوالي عشر دقايق ريع ساعة تعب من الوقفة قام رجع كده بتيزه عشان اوسلعه و قام عدل نفسه ف زبري طلع من الخرم مشي ناحية الترابيزه و نقل الاطباق ع جنب و قام طلع قعد ع الترابيزة و رجع بضهره لحد م نام و رفع رجله و مسك بضانه رفعها عشان اعرف احط في الخرم
مكدبتش خبر و رشقت بتاعي تاني و بقيت بحشره جامد و هو بيأن و بيزوم خلاص استوى و اكيف حوالي عشر دقايق ربع ساعة كمان و نطرتهم سابني لحد م خلصت و زبري طلع لوحده نزل مصه و لحسه و قام وطى جاب الشورت لبسه و حط الاندر في جيبه ونا رفعت البوكسر و قفلت البنطلون و رجعت قعدت جنب اخته يلي كنت هرتبط بيها و هو رجع قعد قدامي مبسوط و متكيف شوية و سلمت عليهم و مشيت.. يتبع
 
التعديل الأخير:
  • عجبني
التفاعلات: Ameer4ramee
يبختك بلااتنين وامهم
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%