NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ال صعيدي

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بما اننا أشخاص مجهولين لبعض احب اعرف انا اية شخص طبيعي ولا محتاج علاج
اولا انا كنت عامل في المعمار بسيط جدا ومن عائلة عادية زى كل الناس منكرش اني تعبت جدا لحد ما بنيت نفسي وكبرت وبقا ليا اسم في السوق مسمع وبدل الشركة بقيت مجموعه شركات الحمد لله زى الطبل وبدل ماكانت لوحدى بقا في ناس تحت مني اكتر من مائة شخص فجأة بقيت نسوانجي درجة اولي وبغير النسوان كل يومين للدرجة اني بقيت انام مع اتنين في نفس الوقت انا بكتب ليكم دلوقتي علشان لسه شارب اول سيجارة حشيش في حياتي رغم أن سني 30 سنه
عارف ان في ناس هاتقول انت فاضي ... احب ارد عليك اقولك دا المنفي الوحيد ليا في يومي اني اتكلم وأشوف الدنيا كلها من غير ما اعرف حد ولا حد يعرفني خايف اني ادخل سكه المخدرات ونفس الوقت مش لاقي علاج الحكاية النسوان معايا أنا بقيت عايز اي بنت لمجرد أن طيزها تعجبني ... لكم أن تتخيلوا وصل وهايوصل بيا الحال لحد فين ... انتي اخواتي اللي مستني ريكم اللي بدون مصلحة أو تطبيل ليا
ليلتكم جميلة .

فين السؤال ؟؟

اولا انا كنت عامل في المعمار بسيط جدا ومن عائلة عادية زى كل الناس منكرش اني تعبت جدا لحد ما بنيت نفسي وكبرت وبقا ليا اسم في السوق مسمع وبدل الشركة بقيت مجموعه شركات الحمد لله زى الطبل وبدل ماكانت لوحدى بقا في ناس تحت مني اكتر من مائة شخص فجأة بقيت نسوانجي درجة اولي وبغير النسوان كل يومين للدرجة اني بقيت انام مع اتنين في نفس الوقت انا بكتب ليكم دلوقتي علشان لسه شارب اول سيجارة حشيش في حياتي رغم أن سني 30 سنه
عارف ان في ناس هاتقول انت فاضي ... احب ارد عليك اقولك دا المنفي الوحيد ليا في يومي اني اتكلم وأشوف الدنيا كلها من غير ما اعرف حد ولا حد يعرفني خايف اني ادخل سكه المخدرات ونفس الوقت مش لاقي علاج الحكاية النسوان معايا أنا بقيت عايز اي بنت لمجرد أن طيزها تعجبني ... لكم أن تتخيلوا وصل وهايوصل بيا الحال لحد فين ... انتي اخواتي اللي مستني ريكم اللي بدون مصلحة أو تطبيل ليا
ليلتكم جميلة .
حاول ع قد متقدر متخليش عندك وقت فاضي ممكن تحصره بين شغل وبيت ولو رياضه مثلا

• عجبني
التفاعلات: سراج
ده الاختبار السماوي يا غالي
بيشوفك حتصون النعمة الي كرمك بيها و لا حتتمرد علية
علاجك في ايدك انك متتغرش بقدرتك و تمشي ورا شهواتك باستغلال نعمه عليك لتلبيتها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مهندس محتار، سويتش سويتي و سراج
أبعد عن سكة المخدرات من اولها ولو أنت نسوانجي زي ما بتقول فخد بالك من نفسك ناس كتير هتيجي وراك للفلوس مش للمتعه خليك عزيز النفس حتا ف الجنس مترميش نفسك ل أي حد وأي حاجه كلها اخرام فستنضف للمتعه مش نيكه والسلام ابعد عن المخدرات ابعد عن المخدرات .

• عجبني
بص محدش فينا ملاك ولا برئ كلنا عملنا ذنوب بنحأول منكررهاش وبدل في ندم فانت لسه في امل بس هقولك حاجه شوف ربك كرمك وبقيت صاحب مجموعه زي ما بتقول شوف ان ده كله اصلا اختبار ليك وازاي هتتصرف وانت معاك فلوس طبيعي هتغلط بس الصح متكملش فوق وارجع لربك وخليك عارف مفيش حاجه ولا مضمونه ولا دايمه وزي ما ربك رزقك ف لحظه ممكن ياخد ده كله تاني

لسكة مش كويسة لو مابطلتش
بداية الزنا فرحة على صور بنات عريانية
و الحشيش بداية الادمان
راجع نفسك عشان ماتخسرش كل اللي بنيته في دنيتك و تخسر دينك كمان

ليلتكم جميلة .
ما تجوز طيب اي رايك في الحل ده

بتنام مع مراتاتك الاثنين في نفس الوقت 🤨🤨

• بيضحكني
التفاعلات: Life selector
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علي رأي محمد صلاح لا للمخدرات لانها ساعتها هتسحب منك كل الي انت بنيته في ثواني يعتبر وبالنسبة للنسوان فممكن تشغل وقتك او حتي تروح لدكتور الحوار مش عيب ولا غلط

• عجبني
هقولك كلمه واحده الطريق اللى انت ماشى فيه ده بدايه الانهيار
اكيد مش هكلمك ف الشق الدينى لان احنا ناس كبار وبنعرف نفرق بين الحلال والحرام
بس هقولك ع حاجه حلوه اوى انت متخيل انك عمال تركب دى وتسيبها وتنط ع غيرها متخيل انك الوحيد اللى ركبتها اكيد لا طب انت عارف انها ممكن تكون لحامل لمرض الايدز وبعد الشر عليك يجيلك مرض زى ده
احنا مش ملايكه بس مدام طلبت رأينا فاتمنى انك تاخد نصيحى بسعه صدر وميكنش كلامك ضايقك

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%