NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Hello helaliy

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
فهمت ان عادي لو انا حنيت لزمان او حنيت للحظة معينة دا طبيعي عند البشر انا كنت فاكر اني كدا هفأ مش فاهم اني مبقتش أحسن وادوس اكتر وارجع تاني لفكرة ان الحوار مبقاش فارق معايا فهمت اني مش حجر فهمت ان الحياة رايح جاي حتى لو مبقاش فارقلي ممكن عادي للحظة ما يفرقلي منا برده بشر الفكرة في لحظة المقاومة وازاي اتخطى اللحظة دي واكمل ودا الفيصل اللي هيقول اذا كنت انسان قوي او لاء معرفش دا نضج ولا لاء بس شايف ان دا الصح

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان و Bisexual
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فهمت ان عادي لو انا حنيت لزمان او حنيت للحظة معينة دا طبيعي عند البشر انا كنت فاكر اني كدا هفأ مش فاهم اني مبقتش أحسن وادوس اكتر وارجع تاني لفكرة ان الحوار مبقاش فارق معايا فهمت اني مش حجر فهمت ان الحياة رايح جاي حتى لو مبقاش فارقلي ممكن عادي للحظة ما يفرقلي منا برده بشر الفكرة في لحظة المقاومة وازاي اتخطى اللحظة دي واكمل ودا الفيصل اللي هيقول اذا كنت انسان قوي او لاء معرفش دا نضج ولا لاء بس شايف ان دا الصح
موضوعك محتاج توضيح اكتر علشان اقدر ارد عليك

• عجبني
التفاعلات: Hello helaliy
موضوعك محتاج توضيح اكتر علشان اقدر ارد عليك
كنت بحب واحدة غالبا كان من طرف واحد او مش عارف الصراحة ان كان فيه مشاعر او لاء بس مش فارقة فقالتلي اننا نفصل من بعض شوية وانا قررت اني هبعد خالص قلبي وجعني في الاول وبعد كدا تخطيت دلوقتي بيجيلي في لحظات معينة شعور حنين ليها بس بقرص على نفسي وبكمل اصل اللي يخليني اكمل كل الفترة دي من غيرها يخليني اكمل لوحدي وابقى مستقر نفسيا بس دلوقتي جالي شعور اللي كان جالي اول مرة لما قلبي اتعصر بس برده بقاومه عادي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%