NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه فرق السن بين الراجل والست في العلاقه الجنسيه

وهو المنتدي كله هيجانين
يا بنتى ركزى بقى اقصد انه كله هنا بيطلع الجزء المخفى الىل بيستمتع بقراءة ثصص او تعارف وعلاقات او سكس شات او فضفضة بدون تكتيف مش قصدى انه كله هيجانين بس الىل بيتقال هنا او بيتعمل هنا حتى من الىل شم هيجانين مبيتعملش فى الواقع من نفس الاشخاص وصلت ؟

يا بنتى ركزى بقى اقصد انه كله هنا بيطلع الجزء المخفى الىل بيستمتع بقراءة ثصص او تعارف وعلاقات او سكس شات او فضفضة بدون تكتيف مش قصدى انه كله هيجانين بس الىل بيتقال هنا او بيتعمل هنا حتى من الىل شم هيجانين مبيتعملش فى الواقع من نفس الاشخاص وصلت ؟
اوك

• عجبني
التفاعلات: الملك السادى
معلش

مع الوقت حتبطلوا تصنفوا حبكم للناس و تقبلكم ليهم طبقا للسن او الشكل او الهيئة الإجتماعية

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فرق السن بين الراجل والست
معظمنا سواء رجالة او ستات بنحب يكون في فرق سن بينا وبين الشخص الهنمارس معاه
يعني مثلا
الشب بيحب اليمارس معاه لو هو عشريني تبقا هي تلاتينيه اربعينيه خمسينية
او انها تكون اصغر منه او اندر ايدج ، مفيش وسط ، وقليل البيحب انهم يكونوا سن واحد
والستات او البنات مش كلهم بس معظمهم خلف خلاف
يعني
تلاقي واحده عشرينية او اقل من عشرينية بتحب المعاه يكون خمسيني لانهم بيحسوه وقور كده
ولو واحده فوق ٣٥ سنه وانت طالع لحد لحد ٦٠ سنه تلاقيهم بيحبوا انه يكون شاب صغير ف السن
وكل واحد بيكون ليه اسبابه غحبه لسن معين
وهتكلم عن نفسي
انا مثلا بحب الراجل الخمسيني ، بيكون مهندم وقر عنده شيبه لطيفه وفوق كده بيكون فاهم الست لانه بيكون عدي بمراحل كتير ف حياته
اينعم مدخلتش غير في علاقتيني مع خمسينين منهم واحد كنت زعلانه عليه انه بيعمل كده
بس التاني كان فاهمني حاببني بيحاول يبسطني ولكن مكملناش يعني لأنه متجوز ومكنتش حابه اخرب عليه
ولكن انا شايفه انه انسان جميل وطيب ووقور
،،
ولو جينا نبص هنلاقي ناس كتير كده بيحبه فرق السن الكبير بينه وبين الهيرتبط بيه او يخش معاه ف علاقه
وانا قولت السن البحبه وسبب حبي ليه
وانت ايه السن البتحبه وايه اسبابك ليه
طيب ممكن اكون انا ثالثهم وختامه مسك

بحب الرجاله الي فوق ال٤٠❤️

هو الحب مش مرتبط بسن البيحب حد مش بيفرق معاه سن او غيروه ايا كان بقا كبير صغير لو من جانب جنسي فا دي ازواق وميول لاكن اتنين مش واحد

معلش

مع الوقت حتبطلوا تصنفوا حبكم للناس و تقبلكم ليهم طبقا للسن او الشكل او الهيئة الإجتماعية
وده الصح

• عجبني
التفاعلات: Life selector
  • عجبني
التفاعلات: جمال موسى
هو الحب مش مرتبط بسن البيحب حد مش بيفرق معاه سن او غيروه ايا كان بقا كبير صغير لو من جانب جنسي فا دي ازواق وميول لاكن اتنين مش واحد
بالظبط

• حبيته
التفاعلات: Y0unes
  • بيضحكني
التفاعلات: جمال موسى
بالنسبة لى أصغر ماشى خصوصا ان بنات دلوقتى ممكن تبقا 18 و عندها جسم ال 30 و الاكبر شايف انه مفيش مشكلة كبيرة لحد ممكن 42 بحد اقصى و بشكل عام أنا ببص أكتر للجسم أكتر من السن

بالنسبة لى أصغر ماشى خصوصا ان بنات دلوقتى ممكن تبقا 18 و عندها جسم ال 30 و الاكبر شايف انه مفيش مشكلة كبيرة لحد ممكن 42 بحد اقصى و بشكل عام أنا ببص أكتر للجسم أكتر من السن
وايه الجسم المفضل بقا

• عجبني
التفاعلات: fucker one
وايه الجسم المفضل بقا
المثل بيقول القلب يعشق كل جميل :ROFLMAO: :ROFLMAO: فأنا بصراحة مليش جسم واحد مفضل فيه اكتر من أختيار لكن بشكل اساسى بحب الكيرفى بس يكون مظبوط و لا رفيع مفيش بزاز و لا حجم ترضع دولة لأزم لو كيرفى تكون حاجة مظبوطة يعنى زى

Natasha Nice مثلا و دى الاشكال بشكل عام

H1k6ON9.md.jpg H1k6vou.md.jpg H1k6NA7.md.jpg H1k6ete.md.jpg H1k6SPj.md.jpg

المثل بيقول القلب يعشق كل جميل :ROFLMAO: :ROFLMAO: فأنا بصراحة مليش جسم واحد مفضل فيه اكتر من أختيار لكن بشكل اساسى بحب الكيرفى بس يكون مظبوط و لا رفيع مفيش بزاز و لا حجم ترضع دولة لأزم لو كيرفى تكون حاجة مظبوطة يعنى زى

Natasha Nice مثلا و دى الاشكال بشكل عام

H1k6ON9.md.jpg H1k6vou.md.jpg H1k6NA7.md.jpg H1k6ete.md.jpg H1k6SPj.md.jpg

بريدجيت بي احلي واحده فيهم 🙂

• أتفق
بريدجيت بي احلي واحده فيهم 🙂
بريدجيت حلوة و بحسها حتة مصرى بلدى كده و كمان شبه واحدة كنت بشتغل معاها فى الجسم و الشكل و كان نفسى أنيكها جدا فلو أتحكم عليا أختار بين المجموعة كلها هيكون الاختيار أكبر بين بريدجيت و للى و ناتاشا و مش هقول لأ لو الثلاثة مع بعض :D

بريدجيت حلوة و بحسها حتة مصرى بلدى كده و كمان شبه واحدة كنت بشتغل معاها فى الجسم و الشكل و كان نفسى أنيكها جدا فلو أتحكم عليا أختار بين المجموعة كلها هيكون الاختيار أكبر بين بريدجيت و للى و ناتاشا و مش هقول لأ لو الثلاثة مع بعض :D
😂😂

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%