NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه فرق السن بين الراجل والست في العلاقه الجنسيه

صحيح يا مريومة أنتى مردتيش عليا فى موضوعك بتاع اتخيل مريم :ROFLMAO: رديت عليكى فى الصفحة 11 ب 5 أشكال قولت أنتى منهم بس مقولتليش انتى منهم و لا لا

@mariam55

mariam55

كلامي ممكن يتفهم غلط بس اني واي هقولة وخلاص وياريت وتقبلوا راي ...

شاب عشرين مع مراءة خمسين ......(دة عندة حرمان أمومة )
امراءة خمسين مع شاب عشرين ......( متصابية )
رجل خمسين مع بنت عشرين ......( مريض نفسي)
بنت عشرين مع رجل خمسين ....( نقص عطف او فقدان)

الخلاصة : المعقول حلو نسبة وتناسب .

وارجوا أن كلامي مزعلش حد 🙏🙏
كلامك صح

• جامد
التفاعلات: جمال موسى
  • حبيته
التفاعلات: Marioumaa1
صحيح يا مريومة أنتى مردتيش عليا فى موضوعك بتاع اتخيل مريم :ROFLMAO: رديت عليكى فى الصفحة 11 ب 5 أشكال قولت أنتى منهم بس مقولتليش انتى منهم و لا لا

@mariam55

mariam55

مش فاكرة و****

• بيضحكني
التفاعلات: fucker one
فرق السن بين الراجل والست
معظمنا سواء رجالة او ستات بنحب يكون في فرق سن بينا وبين الشخص الهنمارس معاه
يعني مثلا
الشب بيحب اليمارس معاه لو هو عشريني تبقا هي تلاتينيه اربعينيه خمسينية
او انها تكون اصغر منه او اندر ايدج ، مفيش وسط ، وقليل البيحب انهم يكونوا سن واحد
والستات او البنات مش كلهم بس معظمهم خلف خلاف
يعني
تلاقي واحده عشرينية او اقل من عشرينية بتحب المعاه يكون خمسيني لانهم بيحسوه وقور كده
ولو واحده فوق ٣٥ سنه وانت طالع لحد لحد ٦٠ سنه تلاقيهم بيحبوا انه يكون شاب صغير ف السن
وكل واحد بيكون ليه اسبابه غحبه لسن معين
وهتكلم عن نفسي
انا مثلا بحب الراجل الخمسيني ، بيكون مهندم وقر عنده شيبه لطيفه وفوق كده بيكون فاهم الست لانه بيكون عدي بمراحل كتير ف حياته
اينعم مدخلتش غير في علاقتيني مع خمسينين منهم واحد كنت زعلانه عليه انه بيعمل كده
بس التاني كان فاهمني حاببني بيحاول يبسطني ولكن مكملناش يعني لأنه متجوز ومكنتش حابه اخرب عليه
ولكن انا شايفه انه انسان جميل وطيب ووقور
،،
ولو جينا نبص هنلاقي ناس كتير كده بيحبه فرق السن الكبير بينه وبين الهيرتبط بيه او يخش معاه ف علاقه
وانا قولت السن البحبه وسبب حبي ليه
وانت ايه السن البتحبه وايه اسبابك ليه
وهو مفيش فرق السن الكبير ده يعنى متلقيش حد 20 وبيحب 50 دا يبقى أزاى ده ... عن نفسى انا بحب سن التلتينات والاربعنيات اكتر سن فاهمه وبيهتموا بكل حاجه .. بس كدا وجهة نظرى الى ملهاش اى لازمه 😌😂

وهو مفيش فرق السن الكبير ده يعنى متلقيش حد 20 وبيحب 50 دا يبقى أزاى ده ... عن نفسى انا بحب سن التلتينات والاربعنيات اكتر سن فاهمه وبيهتموا بكل حاجه .. بس كدا وجهة نظرى الى ملهاش اى لازمه 😌😂
😂😂😂

عامتا الجنس بدون زواج مهما كان ممتع كيفا فهو اقل كما وطبيعي الشخص السوي بيدور علي واحده تكون قريبه منه في السن مش اكبر كتير ولا اصغر كتير واحقر رجل من يقبل ممارسة الجنس مع بنت تصغره بعشرات السنين حتي لو كانت هي من تدعوه لها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

عامتا الجنس بدون زواج مهما كان ممتع كيفا فهو اقل كما وطبيعي الشخص السوي بيدور علي واحده تكون قريبه منه في السن مش اكبر كتير ولا اصغر كتير واحقر رجل من يقبل ممارسة الجنس مع بنت تصغره بعشرات السنين حتي لو كانت هي من تدعوه لها

غير سوي ليه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%