NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه فرق السن بين الراجل والست في العلاقه الجنسيه

مممممم بلاش ندخل في جدال واسع اوي في النقطة دي. هكتفي بكل واحد حر في حياتة.
ممكن يكون تفكيري صح ممكن تكون انت صح
ولكن رايي مش هيغير حاجة يبقي اكتفي بكل واحد حر في حياتة 🤷🤷
بعتذر

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب وايه الاخبار معاكى بقى بصراحة مش حاسة انك محتاجة لكدا ؟؟؟والغرض من السؤال اثبات كلامى مش اكتر بس بصراحة ايه احساسك وشعةورك دلوقتى ؟
لأ حاسه براحه حاسه ان مفيش حاجه شداني اني امارس

• عجبني
التفاعلات: Anas868
وانت ايه رأيك
ما انا قولت رأي اهو
الموضوع بيختلف من شخص لآخر
اعتبريه فيتش
مينفعش كلنا نكون بنحب التخينه ولا كلنا بنحب الرفيعه
وبالتالي كلنا مش هنحب الكبيره ولا كلنا هنحب الصغيرة
الموضوع متعلق بالمتعه انت بتستمتع مع مين
وهل لو أنا مستمتع بالكبيره أبقي غلط والعكس اكيد لا
عشان كده بقوله المتعه مالهاش مسطره محدده يبقي اكيد مش هتاخدي مننا كلنا اجابات واحده
بغض النظر عن أن بحب ايه بقي

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
لأ حاسه براحه حاسه ان مفيش حاجه شداني اني امارس
ممكن بردو واحنا بشر ومفيش قواعد ثابتة لينا كلنا بس اللى أعرفه ان لكل واحد مننا طاقة تحمل وبعدها خلاص بيعدا عن فكرة اصل احنا مش حيوانات اها احنا مش حيوانات بس مش جمادات

ولو برضو مش من اهم العوامل
بالنسبة ليكى كشخصك أنتى لكن بالنظر لكم الخيانات الىل انا ارعفه وبشوفه وبنسمع عنه كلنا لا الجنس مهم ومهم جدا كمان مش حاجة كدا زيادات

• عجبني
هتتحكمى لحد امتى ؟؟؟كل واحد وليه طاقة تحمل بعد كدا مبيثدر ودى بتختلف من شخص للتانى على فكرة
اقدر اتحكم لحد ما اموت ، وفي حاجات اهم بكتير اوي من الجنس من حقنا نفكر فيها ، معلش يعني الشخص الغبي بس هو اليضيع حياته مقابل متعة لحظات

• عجبني
ما انا قولت رأي اهو
الموضوع بيختلف من شخص لآخر
اعتبريه فيتش
مينفعش كلنا نكون بنحب التخينه ولا كلنا بنحب الرفيعه
وبالتالي كلنا مش هنحب الكبيره ولا كلنا هنحب الصغيرة
الموضوع متعلق بالمتعه انت بتستمتع مع مين
وهل لو أنا مستمتع بالكبيره أبقي غلط والعكس اكيد لا
عشان كده بقوله المتعه مالهاش مسطره محدده يبقي اكيد مش هتاخدي مننا كلنا اجابات واحده
بغض النظر عن أن بحب ايه بقي
تمام كلامك ممكن يكون صح جدا

فرق السن بين الراجل والست
معظمنا سواء رجالة او ستات بنحب يكون في فرق سن بينا وبين الشخص الهنمارس معاه
يعني مثلا
الشب بيحب اليمارس معاه لو هو عشريني تبقا هي تلاتينيه اربعينيه خمسينية
او انها تكون اصغر منه او اندر ايدج ، مفيش وسط ، وقليل البيحب انهم يكونوا سن واحد
والستات او البنات مش كلهم بس معظمهم خلف خلاف
يعني
تلاقي واحده عشرينية او اقل من عشرينية بتحب المعاه يكون خمسيني لانهم بيحسوه وقور كده
ولو واحده فوق ٣٥ سنه وانت طالع لحد لحد ٦٠ سنه تلاقيهم بيحبوا انه يكون شاب صغير ف السن
وكل واحد بيكون ليه اسبابه غحبه لسن معين
وهتكلم عن نفسي
انا مثلا بحب الراجل الخمسيني ، بيكون مهندم وقر عنده شيبه لطيفه وفوق كده بيكون فاهم الست لانه بيكون عدي بمراحل كتير ف حياته
اينعم مدخلتش غير في علاقتيني مع خمسينين منهم واحد كنت زعلانه عليه انه بيعمل كده
بس التاني كان فاهمني حاببني بيحاول يبسطني ولكن مكملناش يعني لأنه متجوز ومكنتش حابه اخرب عليه
ولكن انا شايفه انه انسان جميل وطيب ووقور
،،
ولو جينا نبص هنلاقي ناس كتير كده بيحبه فرق السن الكبير بينه وبين الهيرتبط بيه او يخش معاه ف علاقه
وانا قولت السن البحبه وسبب حبي ليه
وانت ايه السن البتحبه وايه اسبابك ليه
انا لاني خمسيناتي بنجذب لكل الاعمار او يمكن مافكرتش في الاختيار بالعمر او التفضيل بالعمر غالبا التفضيل عندي بيبقى بناء على مقومات الجسم والاحساااااااس كمان قبل الجسم

ممكن بردو واحنا بشر ومفيش قواعد ثابتة لينا كلنا بس اللى أعرفه ان لكل واحد مننا طاقة تحمل وبعدها خلاص بيعدا عن فكرة اصل احنا مش حيوانات اها احنا مش حيوانات بس مش جمادات
وانا ليه اسيب كل متعه ف حياتي علشان متعه جنسيه للحظات

بالنسبة ليكى كشخصك أنتى لكن بالنظر لكم الخيانات الىل انا ارعفه وبشوفه وبنسمع عنه كلنا لا الجنس مهم ومهم جدا كمان مش حاجة كدا زيادات
مش فاهمه

انا لاني خمسيناتي بنجذب لكل الاعمار او يمكن مافكرتش في الاختيار بالعمر او التفضيل بالعمر غالبا التفضيل عندي بيبقى بناء على مقومات الجسم والاحساااااااس كمان قبل الجسم
تمام

• عجبني
التفاعلات: madmar000
  • عجبني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
مش فاهمه
اثصد الجنس مش حاجة مهمة بالنسبة ليكى على مستواكى الشخصى مش قاعدة عامة او حتى مش على مستوى أغلبية الستات والدليل على انه مهم كم الخيانات الىل بتحصل حوالينا وبنسمع بيها كله اغله بسبب ان الشرك مبيبقاش قادر يلبى اختياجات الاثى مع انه مش مبرر بس انا بقولك الواقع

• عجبني
وانا ليه اسيب كل متعه ف حياتي علشان متعه جنسيه للحظات
عشان كل متعة وليها طعمها ومفيش حاجة هتعوض عن حاجة

• عجبني
اقدر اتحكم لحد ما اموت ، وفي حاجات اهم بكتير اوي من الجنس من حقنا نفكر فيها ، معلش يعني الشخص الغبي بس هو اليضيع حياته مقابل متعة لحظات
وليه لازم يكون فى ضياع قصاد الجنس؟؟؟؟؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%