NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه فرق السن بين الراجل والست في العلاقه الجنسيه

غير سوي ليه
لانها بتكون في عمر ابنته او اصغر
لانه حتي لو متعها مؤقتا لن يستمر يجاريها في المتعه
تخيلي واحد ٥٠ سنه متزوج بنت ٢٥ توصل هي لقمة الفوران عند ٣٥ سنه ويكون هو ٦٠ سنه بدأ يشطب فما بالك لو الفرق اكبر ...هيكون أمامه حل من ٢ اما يطلقها او يتحول لديوث

وطبعا العلاقه زني فهيكون واحد بياخد متعته ويرميها وده اكثر حقاره

انا شايف أن المتعه مش مرتبطه بسن معين الفكره أن احنا في مصر معظم الناس معندهاش داريه كافيه بالثقافه الجنسيه فاول حاجه بنحكم بيها هي السن مثال بسيط الشاب العشريني بيفضل الست الأربعينيه أو الخمسينيه عشان فاكر أنها خبره اكتر وهاتمتعه اكتر وعلي العكس الست الاربعينيه فاكره أن أي شاب صغير هو عنتر زمانه وهايهد حيلها والبنت العشرينيه فاكره أن الراجل الخمسيني هو خبره اكتر وأستاذ جنس لكن الواقع غير كده خالص الجنس غير مرتبط بالعمر تماما من وجهه نظري المتواضعه ونقطه اخيره بقي انتي ذاكرتي الشاب العشريني والراجل الاربعيني والخمسيني بالنسبه بقي للثلاثيني الي زي حالاتي كده ايه دورنا في الحياه 😂

لانها بتكون في عمر ابنته او اصغر
لانه حتي لو متعها مؤقتا لن يستمر يجاريها في المتعه
تخيلي واحد ٥٠ سنه متزوج بنت ٢٥ توصل هي لقمة الفوران عند ٣٥ سنه ويكون هو ٦٠ سنه بدأ يشطب فما بالك لو الفرق اكبر ...هيكون أمامه حل من ٢ اما يطلقها او يتحول لديوث

وطبعا العلاقه زني فهيكون واحد بياخد متعته ويرميها وده اكثر حقاره
وده ينطبق ع الكل

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
انا شايف أن المتعه مش مرتبطه بسن معين الفكره أن احنا في مصر معظم الناس معندهاش داريه كافيه بالثقافه الجنسيه فاول حاجه بنحكم بيها هي السن مثال بسيط الشاب العشريني بيفضل الست الأربعينيه أو الخمسينيه عشان فاكر أنها خبره اكتر وهاتمتعه اكتر وعلي العكس الست الاربعينيه فاكره أن أي شاب صغير هو عنتر زمانه وهايهد حيلها والبنت العشرينيه فاكره أن الراجل الخمسيني هو خبره اكتر وأستاذ جنس لكن الواقع غير كده خالص الجنس غير مرتبط بالعمر تماما من وجهه نظري المتواضعه ونقطه اخيره بقي انتي ذاكرتي الشاب العشريني والراجل الاربعيني والخمسيني بالنسبه بقي للثلاثيني الي زي حالاتي كده ايه دورنا في الحياه 😂
بس الموضوع مش ع الجنس وبس والجواز

بس الموضوع مش ع الجنس وبس والجواز
الجواز حاجه والجنس حاجه تاني لان بردو طبيعتنا الشرقيه بتحكمنا أننا نتجوز من السن الي يناسبنا بس يعني في مجتمعنا لو بنت اتجوزت راجل كبير هايقولو عليها اتجوزتو عشان خاطر فلوسو مثلا والعكس لو شاب اتجوز واحده كبيره هايقولو عليه اتجوزها عشان جسمها أو عشان فلوسها مثلا ياعزيزيتي احنا في مجمتع بيفكر بالجزء الي تحت مش الي فوق

الجواز حاجه والجنس حاجه تاني لان بردو طبيعتنا الشرقيه بتحكمنا أننا نتجوز من السن الي يناسبنا بس يعني في مجتمعنا لو بنت اتجوزت راجل كبير هايقولو عليها اتجوزتو عشان خاطر فلوسو مثلا والعكس لو شاب اتجوز واحده كبيره هايقولو عليه اتجوزها عشان جسمها أو عشان فلوسها مثلا ياعزيزيتي احنا في مجمتع بيفكر بالجزء الي تحت مش الي فوق
ودي المشكلة اجدع

• عجبني
التفاعلات: The pursuit of happiness
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طبيعتنا الي بتقول كدة...... اية وجه الإثارة في بنت عندها عشرين سنة في حضن راجل عندة ستين سنة وآخرة دقيقة أن كملها والباقي لحوسة وفرهدة. دة غير فين السكسي الي في الشخص دة عشان انجذب لية دة اخري اقولة ( يا جدو )
انا على يقين انتي فاهمه العمر خطأ ( غلط ) عمر السكس ما كان بالعمر , ممكن عشرين ويجيبهم على روحه قبل ما يقلع البنطلون , وممكن ستين (وانا بتكلم عن نفسي ) اكون مُمتع امتع اللي معايا زي ما كنت وانا في العشرين وانا احلف على كده وعلى فكره كل ليله كمان , جدو قال!!!!!!!

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
انا على يقين انتي فاهمه العمر خطأ ( غلط ) عمر السكس ما كان بالعمر , ممكن عشرين ويجيبهم على روحه قبل ما يقلع البنطلون , وممكن ستين (وانا بتكلم عن نفسي ) اكون مُمتع امتع اللي معايا زي ما كنت وانا في العشرين وانا احلف على كده وعلى فكره كل ليله كمان , جدو قال!!!!!!!
بعتزر أن المعني وصل غلط 🙏🙏
ولكن كلامي ملتمس للحقيقة اكتر مع كامل احترامي طبعا 🌹🌹

فرق السن بين الراجل والست
معظمنا سواء رجالة او ستات بنحب يكون في فرق سن بينا وبين الشخص الهنمارس معاه
يعني مثلا
الشب بيحب اليمارس معاه لو هو عشريني تبقا هي تلاتينيه اربعينيه خمسينية
او انها تكون اصغر منه او اندر ايدج ، مفيش وسط ، وقليل البيحب انهم يكونوا سن واحد
والستات او البنات مش كلهم بس معظمهم خلف خلاف
يعني
تلاقي واحده عشرينية او اقل من عشرينية بتحب المعاه يكون خمسيني لانهم بيحسوه وقور كده
ولو واحده فوق ٣٥ سنه وانت طالع لحد لحد ٦٠ سنه تلاقيهم بيحبوا انه يكون شاب صغير ف السن
وكل واحد بيكون ليه اسبابه غحبه لسن معين
وهتكلم عن نفسي
انا مثلا بحب الراجل الخمسيني ، بيكون مهندم وقر عنده شيبه لطيفه وفوق كده بيكون فاهم الست لانه بيكون عدي بمراحل كتير ف حياته
اينعم مدخلتش غير في علاقتيني مع خمسينين منهم واحد كنت زعلانه عليه انه بيعمل كده
بس التاني كان فاهمني حاببني بيحاول يبسطني ولكن مكملناش يعني لأنه متجوز ومكنتش حابه اخرب عليه
ولكن انا شايفه انه انسان جميل وطيب ووقور
،،
ولو جينا نبص هنلاقي ناس كتير كده بيحبه فرق السن الكبير بينه وبين الهيرتبط بيه او يخش معاه ف علاقه
وانا قولت السن البحبه وسبب حبي ليه
وانت ايه السن البتحبه وايه اسبابك ليه
خير الأمور الوسط ف كل شي
حتي يكون ف تفاهم عقلي وعضلي
لكل سن احتيجاتو مش هيلبيها غير السن القريب منو بحد اقصي ١٠ سنين
دي وجهه نظري

يعني مثلا
او انها تكون اصغر منه او اندر ايدج ، مفيش وسط ، وقليل البيحب انهم يكونوا سن واحد
يعني
تلاقي واحده عشرينية او اقل من عشرينية بتحب المعاه يكون خمسيني لانهم بيحسوه وقور كده
ولو واحده فوق ٣٥ سنه وانت طالع لحد لحد ٦٠ سنه تلاقيهم بيحبوا انه يكون شاب صغير ف السن
وهتكلم عن نفسي
انا مثلا بحب الراجل الخمسيني ، بيكون مهندم وقر عنده شيبه لطيفه وفوق كده بيكون فاهم الست لانه بيكون عدي بمراحل كتير ف حياته
بس التاني كان فاهمني حاببني بيحاول يبسطني ولكن مكملناش يعني لأنه متجوز ومكنتش حابه اخرب عليه
،،
ولو جينا نبص هنلاقي ناس كتير كده بيحبه فرق السن الكبير بينه وبين الهيرتبط بيه او يخش معاه ف علاقه
انتي تحبي ايه اصغر منك ولي اكبر منك يعني متلي انا اكبر منك

يعني مثلا
يعني
وهتكلم عن نفسي
،،
شكلو الحلو ما عم يرد

خير الأمور الوسط ف كل شي
حتي يكون ف تفاهم عقلي وعضلي
لكل سن احتيجاتو مش هيلبيها غير السن القريب منو بحد اقصي ١٠ سنين
دي وجهه نظري
ممكن

• عجبني
التفاعلات: Savage 72

المواضيع المشابهة

عودة