NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ماما شرموطة

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا اسف يعني بس الفحول اللي في يعتبروا شبه بعض في الاسلوب نفسي في واحد مختلف ويديثني بطريقة مختلفة عن الباقي

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الصقر_الجارح, Mirogogo, انا ولد بنوتي و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كل فحل بيدخل بنفس الطريقة ونفس الاسلوب وغير كده لما يجي يديث معملش حاجة غير يشتم
وانت بقا عايز حد يعرف يخليك تحس بالتعريص صح

انا اسف يعني بس الفحول اللي في يعتبروا شبه بعض في الاسلوب نفسي في واحد مختلف ويديثني بطريقة مختلفة عن الباقي
تعال خاص تليجرام او واتس اهمتعك واديثك

طيب انت وضح الطريقة اللى شايفها مناسبة ليك وتتماشى معاك يا بروو وأكيد هتلاقي حد يفهم دماغك ويناسبك

طيب انت وضح الطريقة اللى شايفها مناسبة ليك وتتماشى معاك يا بروو وأكيد هتلاقي حد يفهم دماغك ويناسبك
مهو حتي لو وضحت بيجيلي نفس الناس بنفس الغباء

• عجبني
التفاعلات: homos3
مهو حتي لو وضحت بيجيلي نفس الناس بنفس الغباء
اللى بيحب يدايث ع امه او اى حد من محارمه ومحتاج يعمل ده بأدب وبأسلوب راقي وشياكة وبدون الفاظ خادشة وبشعة وبدون اى طلبات لا صور ولا غيره يجى انا مستعد اديثه بكل شياكة وعلى هواه وبطريقته ف سرية وبدون اى قلق😉🔥

images

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%