NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

8bbbbbblsayed

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
حبايبي عاملين ايه طبعا اتكلمت عن استغلال الفحول لينا وقد اي هما فاكرين الديوث ده عبد!!
علي فكره الديوث ده اكتر واحد يعرف يمتعك بس لو انت استغليت هيجانه لنفسه يعني لو مثلا انت طلعت اناني وتقوله كل شويه صور وابعت هيزهق هيحس انه مخنوق ومش متمتع باللي هو وصله الدياثه مش سهله بتيجي بعد معاناه محارمه يعني بيقعد فتره يكتشف أنه ديوث ويتاكد من كده لو ماشي مع محارمه في الشارع ولبس محارمه مغري والناس تعاكسهم وميقدرش يتكلم معاهم ف هو بيتاكد بنسبه ٤٠٪انه خول وديوث ويرجع بيتهم بيفكر في اللي حصل في نوعين من الناس (الاول ممكن متدايق من اللي حصل معاه في الشارع ؛التاني بيحس أنه اتمتع ونفسه ينزل تاني الشارع تاني ع يشوف محارمه بيتهانو
هتكلم عن فكره اغلب الناس مش عارفه تعبر عنها انا دلوقتي خاطب ونفسي أحرر خطيبتي وتخوني وتتناك من ناس تاني وتيجي تحكيلي نفسي اكون عندها ويبقي حد راكب عليها مموتها اظن انا بحاول اوصل اللي جوايا واحده واحده شكرا تحياتي رجاله نسوانجي وبنات وحريم نسوانجي

• عجبني
التفاعلات: Risky55 و Saad33
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اعمل الي يريحك ومتع نفسك انا ديوث مثلك وبمتع نفسي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%