NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه دياثتي على مراتي الشرموطة

A

Anonymous (e30b)

ضيف
الموضوع اتطور معايا ، انا مابقتش بكتفي اني أتخيلها بتتناك من واحد، انا بقيت عاوز أشوفها بتتناك من 10 فحول مرة واحدة، 10 صعايدة بأزبار كبيرة يهتكوا شرفها و شرفي، عاوزهم يفشخوها و يشتموها و يضربوها و ينيكوا كل حتة في جسمها المربرب النجس، عاوز أشوفها في البانيو عايمة في لبن أزبار الفحول.
مراتي قمحية فاتحة ،بزازها كبيرة قوي و طيازها مدورة و كبيرة و بارزة ،هي مربربة مش تخينة ، و فخادها مليانة و رجليها زي قالب الزبدة.
نفسي أمص أزبار الفحول و أحطهم بإيدي في كسها و طيزها، و أنضف أزبارهم بلساني بعد ما ينزلوا لبنهم عليها.
الخيالات دي بقت بتطاردني و مابقتش أعرف أنيكها الا لما اتخيل كده

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ديوث زوجتي_, King'S Man, العنتيل الحزين و 3 آخرين
تم نقل الموضوع للقسم المناسب للنشر

يرجاء عند نشر موضوع يتم اختيار القسم المناسب للنشر مع مراعاة الباديه المناسبه للموضوع

اوف مراتك لدرجه مخلياك معرص
انا فحل صعيدي يا معرفتش

• عجبني
التفاعلات: ديوث زوجتي_، ديوث زوجتي الجميلة و Am Mm
يا معرص

• عجبني
التفاعلات: Am Mm
وأنا كدا كمان نفسي أشوف مرتي بتنتاك من عمة وفحول وبنات وأنا جنبها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الموضوع اتطور معايا ، انا مابقتش بكتفي اني أتخيلها بتتناك من واحد، انا بقيت عاوز أشوفها بتتناك من 10 فحول مرة واحدة، 10 صعايدة بأزبار كبيرة يهتكوا شرفها و شرفي، عاوزهم يفشخوها و يشتموها و يضربوها و ينيكوا كل حتة في جسمها المربرب النجس، عاوز أشوفها في البانيو عايمة في لبن أزبار الفحول.
مراتي قمحية فاتحة ،بزازها كبيرة قوي و طيازها مدورة و كبيرة و بارزة ،هي مربربة مش تخينة ، و فخادها مليانة و رجليها زي قالب الزبدة.
نفسي أمص أزبار الفحول و أحطهم بإيدي في كسها و طيزها، و أنضف أزبارهم بلساني بعد ما ينزلوا لبنهم عليها.
الخيالات دي بقت بتطاردني و مابقتش أعرف أنيكها الا لما اتخيل كده
أنا شبهك بس امى تتناك 🥵

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: King'S Man
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%