NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تحرر قرف جماعي

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا متزوج من ٤ سنوات و كنت طول عمرى مجنون جنس و نمت مع بنات من اكتر من ٢٥ جنسية مختلفة و جربت مع بنتين و جربت انا و شاب مع بنت و رحت اماكن وسخة لا تخطر علي بال خلال سفرى لحوالي ٤٠ دولة.. واكتشفت تحررى و حبي للقرف و الجماعي من سنين و في الاول كنت زوج عادي بس مقدرتش اسيطر علي نفسي من الهيجان و حاليا بحاول احرر زوجتي و افرجها علي حاجات مختلفة و حاليا هي ابتدت تفكر ف تجربة بنت بس باقي الجنون هايجي وحدة وحدة..

و اللي اكتشفته من علاقات كتير ان معظم الاناث في الوطن العربي عندهم هياج اكتر بكتير من الأجانب بسبب انغلاق المجتمع و ده بيخلي إناث كتير نفسهم ف جنون بس يرفضوا لو زوجهم عرضه عليهم (خوفا انه يكون فخ او بيختبرها) .. المطلوب انك تحرر حد باختصار
ثقة عالية و اطمئنان + اعملوا دماغ حسب ميولك + افلام سكس بمختلف انواعها ممكن تساعد + هيجان كتير و تشويق اثناء العلاقة (مش ضرورى عنف) .. دول مع بعض هايخلوا الانثي تطلع الهيجان و التخيلات اللي جواها و ده من تجاربي

منتظر ارائكم و ردودكم

ملحوظة البوست للاراء بس بالنسبة للي حابب يتعرف: ممنوع الإهانات- انا مش ديو و مش هقبل براجل فقط و هاطلب الف إثبات قبل ما ارسل حاجة او نتقابل.. المطلوب كابل متحرر او بنت متحررة فقط

• عجبني
التفاعلات: khaled_2020
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%