NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

꧁𝕄𝕒𝕤𝕥𝕖𝕣 𝕊𝕒𝕚𝕗꧂

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
الكاتب المفضل
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا بجد بستغرب من كل واحد داخل يحكي عن بطولاته وانه بيعرف 50 شرموطة وبينيكهم قدام رجالتهم ومصدق نفسه اوي وفي الحالة دي وانا بقرأ كلامه بييجي في بالي حاجة من اثنين :
اما انه عبيط واهبل وفاكر الناس هنا هبلة وهتصدقه وهو داخل يحكي عن انه اجمد واحد في الكوكب وان مافيش منه اثنين ومايعرفش اننا معظمنا هنا فحول وديوثين داخلين لمتعة الخيال والقصص والسيناريوهات وبس لان مافيش واحد هيكون كل يوم ينيك واحدة واجي كل يوم للمنتدى الاقيه قاعد من الصبح عمال يهري في نفس الكلام
طيب ياعم الجامد انت بتجيب وقت لكل ده منين؟ شغلك وحياتك ونسك الشراميط ونيك الخولات ودخول المنتدى والحكي عن بطولاتك و و و و و و
او بييجي في بالي انه عيل صغير داخل يحكي عن حاجات في خياله هو نفسه يجربها فداخل يحكي عنها علشان يعوض النقص اللي عنده بالكلام والحوارات وبرده فاكر الناس هنا عبيطة وهبلة
المهم اللي عايز اقوله ان معظمنا هنا في المنتدى داخل يرفه عن نفسه ويضيع وقت في خيالات هو نفسه يحققها لكن غصب عنه مش قادر لاسباب مختلفة فبلاش حوارات وخلينا ننبسط بالشوية اللي بنقعدهم هنا في المنتدى نضيع وقت ونرتاح بالكلام والخيالات وبس
ياريت محدش يزعل من كلامي هو بس مجرد فضفضة وللعلم انا موجب وفحل لكن عارف حدودي وعارف ان هنا مش المكان اللي اجيب منه ديوثين في الحقيقة

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: موجب و تبادل, Mirogogo, The_Cuck و شخص آخر
قال يعني في ديوثين هنا بيجيبو رجاله لحريمهم .. يا عم اهو كله بيهري في التخيلات سيب اللي يبهبد يهبد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%