NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عن العلاقات القديمه نهايتها مش زي ما كنت حابب؛

Mr.Papa

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباحكم فل :-
الأول بس حابب اقولكم اني مبسوط وانا بتكلم مع ناس راقيه بتفكر بأسلوب منفتح
اللي عاوز يكون حاجه يكونها طول ماحنا ملتزمين حدود بعض من غير نقد او تشكيك او حتى اتهام عشان دول اساس دمار اي علاقه بين اتنين مرتبطين او حتى بيفكروا ياخدو الخطوه دي
كانت ليا علاقه غريبه نوعا ما كنت اعرف واحده خليجيه اتعرفت عليها فتره وبعد كدا قررت تقابلني وانا كنت فسن صغير بالنسبالها المهم
كانت ديما تجيلي فوقت معين متأخر بالعربيه وكانت اول لما توصل تخليني اسوق عشان تاخد راحتها وتغير هدومها وبعد كدا تقعد جنبي وتحكي عن يومها وان جوزها مش عارف يرضيها جنسيا وان الحياه بقت زي الحجيم من غير الارضاء الجنسي وكلام كتير مش فكرو وبعد كدا قولتها كدا وش انا عاوز انام معاكي قلتلي '' توك صغير مايصير محمد''
قولتلها بس خلينا نجرب المهم بالفعل جربت تجربه كانت من احلا واجمل التجارب اللي مرت عليا لان لا كان فيها مصلحه ولا كان فيها اصطناع كنا اكتر من المتجوزين كانت بتحكيلي على كل حاجه ولما كنا خلاص نازلين مصر كانت مكتئبه وانهارت من العياط وكانت في علاقه الوداع بينا قبل مانزل بيومين كانت الأصعب فضلنا فيها اكتر من تلت سعات تقفيش مص ضرب خنق شتيمه نيك بجميع الأوضاع وعارفه هيا بتعمل ايه كويس جدا وبعد سافرت وطبعا خدت رقمها ولما وصلت البيت التلفون سقط سوفت تلفون ابن عرص الصراحه نوكيا 6600 لو حد يعرفو بس كدا.. اسفين عالاطاله
الموضوع سري جدا مش خساره فالاعضاء الجمال..

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
واهي ذكريات🤟🤟❤️

لقطات مضت من حياتك

فقط شريط الذكريات باقي في ذاكرتك

تحياتي لك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%