NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

وانا مقصدش الكلام دة انا اقصد يعني فعلا لو الراجل خرج بزوجة من المكان هنا. ممكن يرجع تاني يشوف غيرها هنا في نفس المكان دي نقطة اكيد الراجل بس الي يقدر يوضحها حضرتك مع كامل احترامي لاي حد طبعا 🙏🙏
سؤال محيرني لي العموم ع الرجاله مهو ممكن ف راجل ياخد واحده من هنا ويستكفي بيها

لاحظت من أول دخولي المنتدي ومن خلال. بوستاتي الي ناقشنا فيها حاجات كتير اوي أن معظم المتابعين لي في تعليقاتهم انهم أما عاملين علاقة أو نفسهم في علاقة. حقيقية فعلا دة بغض النظر عن الناس الي جربت جنس حقيقي متزوج أو سنجل وان الي لسة مجربش حقيقي لية علاقة بس مش بتكمل لأسباب كتير 🤞🤞
أساس الموضوع هل ممكن علاقات النت عموما وخصوصاً المتواجدة هنا تتنتقل وتبقي جواز ؟؟
ولا بتقصر وجودك علي انك تطول علاقة حميمة وبس لو الشريكة رضيت بالجنس وبس ✌️✌️ اجابتي قبل الردود انا كابنت وجودي مقتصر علي الفضفضة من القلب وبس ومعنديش القابلية اني اعمل علاقة من هنا مش جواز وبس 🤟🤟

انطلقوا بالتجارب وهتوافق تتجوز أو تتجوزي من المنتدي 😉 واية أقصي الجنان الي ممكن يحصل معاكم في التعامل مع بعض هنا 🤟🤟🤟
كلامك صح بس اهم شي الثقه المتبادله واحترام كل شخص للآخر حتى إذا كان فيه اختلاف... نفسي حد ثقه احكيله على اللي مريت بيه

لاحظت من أول دخولي المنتدي ومن خلال. بوستاتي الي ناقشنا فيها حاجات كتير اوي أن معظم المتابعين لي في تعليقاتهم انهم أما عاملين علاقة أو نفسهم في علاقة. حقيقية فعلا دة بغض النظر عن الناس الي جربت جنس حقيقي متزوج أو سنجل وان الي لسة مجربش حقيقي لية علاقة بس مش بتكمل لأسباب كتير 🤞🤞
أساس الموضوع هل ممكن علاقات النت عموما وخصوصاً المتواجدة هنا تتنتقل وتبقي جواز ؟؟
ولا بتقصر وجودك علي انك تطول علاقة حميمة وبس لو الشريكة رضيت بالجنس وبس ✌️✌️ اجابتي قبل الردود انا كابنت وجودي مقتصر علي الفضفضة من القلب وبس ومعنديش القابلية اني اعمل علاقة من هنا مش جواز وبس 🤟🤟

انطلقوا بالتجارب وهتوافق تتجوز أو تتجوزي من المنتدي 😉 واية أقصي الجنان الي ممكن يحصل معاكم في التعامل مع بعض هنا 🤟🤟🤟
أنا متزوج وقبل الزواج كان عندي علاقات كتير 🙊 و دخلت المنتدى لأني كنت دايما أتابعو كـزائر و قررت أسجل عضويتي فيه من أجل الدردشة و الفضفضة على راحتي 😁 مع أي شخص يعني ما نتصنعش من الأول و ندخل في الكلام دغري 🙏🏼
أما بخصوص العلاقات كلها راح تبقى هنا و اللي ينحكى في المنتدى يبقى فيه مش ممكن يخرج للواقع أبدا 👌🏼 حتى لو وتعرفت على بنت أو ست 😛 أي شيء يبقى هنا من غير ما حد يعرف حاجة حقيقية عن الثاني 🤩
ويبقى كل شيء مجرد حكاية خلف الشاشة 🥰

انت من شوي كنت بتتباهي انك نكت واحدة ونفسك في واحدة دة انت شايفة عادي. إنما لو واحدة قالت انا اتنكت يا نهار اسود الدنيا تخرب لية كدة المفروض هنا احنا الاتنين واحد. وانا فعلا ليا علاقات بعد طلاقي بس بمزاجي ووقت مانا احب. انت ممكن تشوفة عك مني عشان مع حد غيرك إنما لو انت الي حصل معاك كنت دخلت وتتباهي انك كنت مع واحدة امبارح وقضيت ليلة فل ✌️✌️
لالا

عادى ليه لا ممكن علاقات النت سواء او على اى موقع تانى تتحول لجواز حقيقى
ولكن السؤال الاهم
هل ممكن فعلا تتحول لجواز طبيعى ويستمر ولا هينهتى عند اول مشكله تقابلهم؟؟؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ولكن السؤال الاهم
تلت سنين ونص

من المنتدي القديم مارست الجنس مع 2 ستات ف ارض الواقع
انما الجديد لا
مش عارف فكرة الجواز م المنتدي محببة ولا لا لكني مدخلتش عشان اتجوز

ولكن السؤال الاهم
لو علاقه نت تحولت ل حب حقيقي و الاتنين ركنوا موضوع انهم متعرفين من علي نت على بعض و كانوا فعلا خدو وقتهم كويس في قرار جواز دة و باقيين علي جوازه اكيد هاتكمل

مهتم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%