NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ممكن بس انا فعلا مش مقتنعة أن في حالة جوزا ممكن تحصل من هنا. وبتمني يكون في نموذج واحد مثال ليا ✌️✌️
زي م انتي داخله يبقا ف زيك هنا ف اكيد ف حد شبهك هنا فمينفعش يبقا كلو حلو وكلو وحش مينفعش اخد فكره او موقف من المنتدي كله بالتالي عادي جدا اتنين يحبو بعض هنا لانه هو عرفها وعرف كل حاجه وهي كذلك
ع فكره هنا زي الحياه العاديه مفيش حاجه هنا حاليا لسه مشوفتهاش ف الحقيقه

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
صوابع الايد مش زى بعضها ده اللى عايزه اوضحه
انا هنا اتعرفت على ناس محترمه جدا جدا جدا فوق ما تتصورى
طنط دي 😂😂 بتقول كلام عظمه

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
  • بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و دندوشه
  • بيضحكني
بتجيبوا الكلام لنفسكو ،،، دي صورة يتقالها طنط
الصوره دي ميتقلهاش غير تحيا مصر ام الدنيا وتعيش مرفوعه الراس😂😂

• حبيته
  • بيضحكني
زي م انتي داخله يبقا ف زيك هنا ف اكيد ف حد شبهك هنا فمينفعش يبقا كلو حلو وكلو وحش مينفعش اخد فكره او موقف من المنتدي كله بالتالي عادي جدا اتنين يحبو بعض هنا لانه هو عرفها وعرف كل حاجه وهي كذلك
ع فكره هنا زي الحياه العاديه مفيش حاجه هنا حاليا لسه مشوفتهاش ف الحقيقه
انا مش بقول استحالة أنة يحصل احنا بنتاقش في نقطة في بحر من النقطة الي ليها دور في حياتنا. وفعلا انا لسة شايفة أن الموضوع صعب شوي وعايزة ثقة أكبر من الطبيعي عاش الزواج يكمل وشكرا لتوضيح أمور انا كانت مش واصلة لي كاملة 🙏🙏🙏

• بيضحكني
التفاعلات: dr_nero
صوابع الايد مش زى بعضها ده اللى عايزه اوضحه
انا هنا اتعرفت على ناس محترمه جدا جدا جدا فوق ما تتصورى
وانا فعلا قابلت ناس كويسة اوي هنا. ✌️✌️

• عجبني
التفاعلات: دندوشه
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: dr_nero و مجنونة مطرقعة 😁😁
  • بيضحكني
التفاعلات: juba4
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Yasser yaso
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الغيرة عليكي. هتبقي موجودة. بس غيرة الشك بحم مكان التعارف وكدة. هل ممكن لو حصلت غيرة الشك هتتقبليها من. حتي لو بتحبية

صدقني دة كلام بنقولة هنا إنما الكل بعد معرفة حقيقة الاخر بتظهر حقيقة الناس
اعتقد الكلام يتطبق على الستات مش الرجالة لو حصل فعلا ارتباط من المنتدى
اعتقد لو اثنين حبو بعض هنا فعلا و الست لقت فيه الامان و السند و كان كبير فعلا في نظرها استحالة تفكر تخونه و بالتالي هو حتى لو شك في الاول هاينتهي بان الشك ده هاينتهي ،،، العكس بقى غير صحيح الراجل ممكن يكون هايموت هنا على واحدة عشان مش طايلها بس بمجرد حد اللي هو عايزه و طفى غريزته اللي كانت مسيطرة عليه ممكن يبص و يدور على حاجة تانية

اصلا فيه فكرة في دماغي و البنات يقولولي اذا كانت صح او غلط ،، الست استحالة تخون عشان سكس ،، لو جوزها فعلا بيحبها و كويس معاها و حاسة معاه بالامان مش هاتخونه و هاتعيش معاه سعيدة حتى لو عادي او على اد حاله في السرير ، اما او قاسي معاه و بيعاملها وحش ممكن تدور برة على راجل تاني حتى لو جوزها عنتيل في السرير ، الراجل العكس ، زبه سايقه لامؤاخذة في احوال كتير اوي الا من رحم ربي ،، فهو فعلا اللي هايبقى محط شك ،

• أتفق
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و بيكهام الاسمر
اعتقد الكلام يتطبق على الستات مش الرجالة لو حصل فعلا ارتباط من المنتدى
اعتقد لو اثنين حبو بعض هنا فعلا و الست لقت فيه الامان و السند و كان كبير فعلا في نظرها استحالة تفكر تخونه و بالتالي هو حتى لو شك في الاول هاينتهي بان الشك ده هاينتهي ،،، العكس بقى غير صحيح الراجل ممكن يكون هايموت هنا على واحدة عشان مش طايلها بس بمجرد حد اللي هو عايزه و طفى غريزته اللي كانت مسيطرة عليه ممكن يبص و يدور على حاجة تانية

اصلا فيه فكرة في دماغي و البنات يقولولي اذا كانت صح او غلط ،، الست استحالة تخون عشان سكس ،، لو جوزها فعلا بيحبها و كويس معاها و حاسة معاه بالامان مش هاتخونه و هاتعيش معاه سعيدة حتى لو عادي او على اد حاله في السرير ، اما او قاسي معاه و بيعاملها وحش ممكن تدور برة على راجل تاني حتى لو جوزها عنتيل في السرير ، الراجل العكس ، زبه سايقه لامؤاخذة في احوال كتير اوي الا من رحم ربي ،، فهو فعلا اللي هايبقى محط شك ،
لخص الحقيقة الي كلة عايز يتجاهلها وربنا. هي كدة والتفكير المفروض يكون كدة طبيعي لوالست لقيت الامام والسند و....... الخ تموت فية وتخلص جدا جدا. بس هيبقي نقطتين الأولي الشك في الزوجة بحكم مكام التعارف ودي ترجع لاصلة بقي وانا اتفقت معاكم ممكن نعديها وتمشي. والثانية الراجل بعد خروجة بيها من هنا. اوي مكان تاني. ها هيحترم نفسة ويلم نفسة عن أنة يزهق منها ويشوف غيرها. امكن يلاقي احسن منها وهو الطريقة معروفة والمكان للشقط موجود

لخص الحقيقة الي كلة عايز يتجاهلها وربنا. هي كدة والتفكير المفروض يكون كدة طبيعي لوالست لقيت الامام والسند و....... الخ تموت فية وتخلص جدا جدا. بس هيبقي نقطتين الأولي الشك في الزوجة بحكم مكام التعارف ودي ترجع لاصلة بقي وانا اتفقت معاكم ممكن نعديها وتمشي. والثانية الراجل بعد خروجة بيها من هنا. اوي مكان تاني. ها هيحترم نفسة ويلم نفسة عن أنة يزهق منها ويشوف غيرها. امكن يلاقي احسن منها وهو الطريقة معروفة والمكان للشقط موجود
مع احترامي لرأيكم مش كلنا كدا ف رجاله تقدر تعرف واحده واتنين وعشره ومحترمين انهم متجوزين وف شباب تقدر تعمل علاقات ومحترمين انهم هيتجوز اكيد
اما بالنسبه انه هيزهق منها بعد فتره فالبنت عندها قلب اه وصعب تخون بس احنا بردو و**** عندنا قلب وبنعرف نحب وجرح الراجل اصعب من جرح الست الست ممكن تكون ضعيفه شويه فبتتجرح مره واتنين لكن الراجل بيحس بقمه الانكسار لما يتجرح عارف انه قوي بس انجرح ووقع ووقتها انا شخصيا اعرف ناس لحد دلوقت مش قادره تفوق من الجرح ده

مع احترامي لرأيكم مش كلنا كدا ف رجاله تقدر تعرف واحده واتنين وعشره ومحترمين انهم متجوزين وف شباب تقدر تعمل علاقات ومحترمين انهم هيتجوز اكيد
اما بالنسبه انه هيزهق منها بعد فتره فالبنت عندها قلب اه وصعب تخون بس احنا بردو و**** عندنا قلب وبنعرف نحب وجرح الراجل اصعب من جرح الست الست ممكن تكون ضعيفه شويه فبتتجرح مره واتنين لكن الراجل بيحس بقمه الانكسار لما يتجرح عارف انه قوي بس انجرح ووقع ووقتها انا شخصيا اعرف ناس لحد دلوقت مش قادره تفوق من الجرح ده
وانا مقصدش الكلام دة انا اقصد يعني فعلا لو الراجل خرج بزوجة من المكان هنا. ممكن يرجع تاني يشوف غيرها هنا في نفس المكان دي نقطة اكيد الراجل بس الي يقدر يوضحها حضرتك مع كامل احترامي لاي حد طبعا 🙏🙏

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%