NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بالعكس على فكره خصوصا انه يعرف عنى كل حاجه ومتقبلنى زى منا وانا عارفه عنه كل حاجه
بس الراجل الشرقي غيور بطبعة.

على فكرة انا معاكي تماما في اللي انتي بتقوليه
انا لو بقيت سنجل في سني و عايز اتجوز واحدة ماعنديش مشكلة خالص تكون من هنا ،، انتو هنا عارفين حاجات عني اقرب الناس ليا مايعرفوهاش
مع كامل احترامي كلامك مرصوص وبس لاكن ساعة الجد مش هتتقيل حاجات كتير ولو عايز أمثلة اقول ✌️✌️

• عجبني
التفاعلات: dr_nero
علاقات النت علاقات مؤقتة واغلبها بتنتهى بعد فترة قصيرة لان كل شريك بيدور على حاجة تخرجه برة اطار التقليدى والروتين والالتزامات ....ده عن نفسى اتحدث
اتفق 🙏🙏

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: جمال موسى و بيكهام الاسمر
  • عجبني
التفاعلات: جمال موسى و مجنونة مطرقعة 😁😁
على فكرة انا معاكي تماما في اللي انتي بتقوليه
انا لو بقيت سنجل في سني و عايز اتجوز واحدة ماعنديش مشكلة خالص تكون من هنا ،، انتو هنا عارفين حاجات عني اقرب الناس ليا مايعرفوهاش
اهم حاجه القبول والحب بين الطرفين وطول مافى حب اى عقبه بتزول

• عجبني
التفاعلات: dr_nero و مجنونة مطرقعة 😁😁
وهو لو مش هيغير عليا اصلا يبقى بناقصه وفى ستين داهيه
الغيرة عليكي. هتبقي موجودة. بس غيرة الشك بحم مكان التعارف وكدة. هل ممكن لو حصلت غيرة الشك هتتقبليها من. حتي لو بتحبية

• عجبني
اهم حاجه القبول والحب بين الطرفين وطول مافى حب اى عقبه بتزول
صدقني دة كلام بنقولة هنا إنما الكل بعد معرفة حقيقة الاخر بتظهر حقيقة الناس

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
مع كامل احترامي كلامك مرصوص وبس لاكن ساعة الجد مش هتتقيل حاجات كتير ولو عايز أمثلة اقول ✌️✌️
ممكن ساعة الجد الاحاسيس و التفكير يتغير بس قناعتي الشخصية اني بظروفي دلوقت لو بقيت سنجل هايبقى انسب زوجة ليا هنا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صدقني دة كلام بنقولة هنا إنما الكل بعد معرفة حقيقة الاخر بتظهر حقيقة الناس
ماهو اكيد انا مش غبيه اوى يعنى كده عشان معرفش معدن اللى قدامى قبل ميحصل بينا اى علاقه ولا تتطور بينا

• عجبني
لا طبعا مش هقبلها
يا اوستاذة انا بعتلك الصبح سؤال محترم جدا في موضوع على العام مش الخاص ،، مش بتردي ليه 😂

• عجبني
يا اوستاذة انا بعتلك الصبح سؤال محترم جدا في موضوع على العام مش الخاص ،، مش بتردي ليه 😂
فين ده مشفوتش بجد ممكن تعلمى اشاره فيه

• عجبني
التفاعلات: dr_nero و مجنونة مطرقعة 😁😁
لا طبعا مش هقبلها
ودة الي عايزة اوصلة ليكي من البداية معظم بلاش نقول كلهم نقطة الغيرة بتبقي ذيادة دة لو عارف هي مين وبنت مين. بالك بقي لو معرفة من اي تواصل بلاش هنا وبس. دة تفكيري وفكرة عايزة اوضحها. ✌️✌️

ممكن ساعة الجد الاحاسيس و التفكير يتغير بس قناعتي الشخصية اني بظروفي دلوقت لو بقيت سنجل هايبقى انسب زوجة ليا هنا
🙏🙏🙏💐💐

• حبيته
  • عجبني
ودة الي عايزة اوصلة ليكي من البداية معظم بلاش نقول كلهم نقطة الغيرة بتبقي ذيادة دة لو عارف هي مين وبنت مين. بالك بقي لو معرفة من اي تواصل بلاش هنا وبس. دة تفكيري وفكرة عايزة اوضحها. ✌️✌️
بس على فكره الدنيا مش ماشيه على حال واحد ودايما فى اختلاف طب تعرفى ان انا ليا صديقه عزيزه عليا جدا اتعرفت على شخص من هنا واتجوزوا وخلفوا بنتين وبجد اسعد اتنين شوفتهم فى حياتى

• عجبني
ماهو اكيد انا مش غبيه اوى يعنى كده عشان معرفش معدن اللى قدامى قبل ميحصل بينا اى علاقه ولا تتطور بينا
ممكن بس انا فعلا مش مقتنعة أن في حالة جوزا ممكن تحصل من هنا. وبتمني يكون في نموذج واحد مثال ليا ✌️✌️

بس على فكره الدنيا مش ماشيه على حال واحد ودايما فى اختلاف طب تعرفى ان انا ليا صديقه عزيزه عليا جدا اتعرفت على شخص من هنا واتجوزوا وخلفوا بنتين وبجد اسعد اتنين شوفتهم فى حياتى
بجد لو كدة يبقي انا تفكيري محتاج مراجعة بس فعلا موضوع غريب اوي. إن يحصل.

• عجبني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
بجد لو كدة يبقي انا تفكيري محتاج مراجعة بس فعلا موضوع غريب اوي. إن يحصل.
صوابع الايد مش زى بعضها ده اللى عايزه اوضحه
انا هنا اتعرفت على ناس محترمه جدا جدا جدا فوق ما تتصورى

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و dr_nero
صوابع الايد مش زى بعضها ده اللى عايزه اوضحه
انا هنا اتعرفت على ناس محترمه جدا جدا جدا فوق ما تتصورى
موجودين طبعا بس للاسف اقلية نادرة
انا فاكر واحدة من المنتدى التاني كانت فعلا اختي الصغيرة ،، كنت بحبها بجد زي اختي و فادتني كتير جدا

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و دندوشه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%