NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: E M Y
  • حبيته
التفاعلات: بحرر الحياة
  • بيضحكني
  • حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: احمد ماندوو

ساعات أحس أن علاقتنا بأصدقائنا أفضل علاقة على رغم غرابتها إحنا ممكن نختلف ونقاطع بعض بالأيام ولما نشوف بعض نضحك وكأن شيء لم يكن شخص مش من العائلة ولا بينكم صلة قرابة لكنكم أخترتوا بكل حب تكونوا أخوة أصدقاء يحبوك حب غير مشروط وقابلينك بكل عيوبك شخص معندوش مشكلة تصحيه من النوم وتقوله أنا حزين فيقعد يسمعلك ويواسيك ويعطيك حلول رغم أنك حكيتها للمرة الألف حقيقى معرفش ايه اللى ممكن يعوض العلاقة دى بس الأكيد أنها الأفضل على الإطلاق والأحن على قلب المرء.

موافقه جدا حتي لو اتشغلنا شويه بس نتقابل و لا بنحس بعدنا يوم عن بعض

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: احمد ماندوو و LEGEND KYSER

ساعات أحس أن علاقتنا بأصدقائنا أفضل علاقة على رغم غرابتها إحنا ممكن نختلف ونقاطع بعض بالأيام ولما نشوف بعض نضحك وكأن شيء لم يكن شخص مش من العائلة ولا بينكم صلة قرابة لكنكم أخترتوا بكل حب تكونوا أخوة أصدقاء يحبوك حب غير مشروط وقابلينك بكل عيوبك شخص معندوش مشكلة تصحيه من النوم وتقوله أنا حزين فيقعد يسمعلك ويواسيك ويعطيك حلول رغم أنك حكيتها للمرة الألف حقيقى معرفش ايه اللى ممكن يعوض العلاقة دى بس الأكيد أنها الأفضل على الإطلاق والأحن على قلب المرء.

‏الصحاب بالنسبالي أصحاب للأبد ، غياب حد منهم فتره طويله او انشغاله أو أنه يمشي في اتجاه تاني من الحياه مش بيخرجه ابدا من خانة صداقتنا ، و لو شوفته بعد سنين برجع كأني كنت معاه امبارح
" الايام الحلوه لا يسقطها الزمن "
وكفايه وجود الناس الي بتحبنا في حياتنا وربنا يديمها علينا نعمه 🤍

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%