NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Nour sa

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
من فضلكم أنا و أنا في 6ابتدائي كنت بلعب في فتحة الشرج عندي و كنت بدخل بالتلت صوابع و أنا واللة مكنتش أعرف أن دا غلط ولا حرام حتى و أنا دلوقتى خلصت ثانوية عامة و عندي ميول اني اقدم كلية عسكرية و شرطة غير ضغط أهلي اني اقدم فالوقدمت هيبقا في امل انهم يكتشوفا اني فتحة الشرج مش تمام عندي في الكشف الطبي ولا هعدي عادي و في ضابط دكتور في معرفة شخصية بينة و بين والدي هيكشف عليا و ياريت لو حد عارف اية البيحصل في كشف الجراحة ياريت يقولي و شكرا جدا لحضرتك و اسف على الايطالة

بص انا كاشف مرتين ف شرطه كشف الجراحه بيكون عباره عن انك بتقف ف اللجنه بتاعة الطبي بتاع اللي هي ٢٠ واحد و بتقفو جنب بعض و يقولكو نزلو البوكسارات ف انت هتنزلو لحد ركبتك كدا و بيمسك زبك و بضانك و بعدين يقول للصف كلو لف و افتح نفسك ف انت هتلف و توطي و تبعد طيزك عند بعض ماتشدهاش جامد بس امسكها عادي و في دكتور بيلف يبص و بعدين بيقولك البس وممكن يحط ايدو ع فلقتك يفتحها اكتر لو انت مش فاتح كويس او يقولك افتح عدل. و الحوار بيخلص ف انت لو طيزك باينه انها مفتوحه و نفق يبقى ماتقدمش لاكن لو ملمومه خلاص..

• عجبني
التفاعلات: هشام الملك سالب، هيجان جدا و عيل ممحون
هههههههههههه .. يعني هم رح يكشفو على شرجك؟
ابدا ما بيحصل
تقدم و كون واثق
و كمان لو شافو شرجك ما رح يعرفو شو طلع منه ولا شو دخل بيه .. تطمن

بص انا كاشف مرتين ف شرطه كشف الجراحه بيكون عباره عن انك بتقف ف اللجنه بتاعة الطبي بتاع اللي هي ٢٠ واحد و بتقفو جنب بعض و يقولكو نزلو البوكسارات ف انت هتنزلو لحد ركبتك كدا و بيمسك زبك و بضانك و بعدين يقول للصف كلو لف و افتح نفسك ف انت هتلف و توطي و تبعد طيزك عند بعض ماتشدهاش جامد بس امسكها عادي و في دكتور بيلف يبص و بعدين بيقولك البس وممكن يحط ايدو ع فلقتك يفتحها اكتر لو انت مش فاتح كويس او يقولك افتح عدل. و الحوار بيخلص ف انت لو طيزك باينه انها مفتوحه و نفق يبقى ماتقدمش لاكن لو ملمومه خلاص..
طيب والجيش زي الشرطه ولا لا

طيب والجيش زي الشرطه ولا لا
نفس الكشف
لو انت شايف نفسك متبهدل و هتتقفش يبقى بلاش لاكن لو خرمك مقفول عادي

• عجبني
التفاعلات: #mh# و عيل ممحون
انتا مدام خرمك بيقفل وبتقدر تتحكم فيه متقلقش مش هيكتشف حاجة في ناس كتير شواذ في الجيش ومش بيعرفوا عادي متقلقش

هو أنا أعرف واحد بيتناك دخل الجيش و خلص خدمته الإجبارية قدوة حسنة ، بس معرفش الكلية الحربية ولا كلية الشرطة أيه حوارهم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو كشف الجيش زي كشف العسكريه ف انا في كشف الجيش مفلقستش اصلا كلنا بالبوكسرات و بيبص ع اجسامنا و وقت م كشفوا ع بضاني كنا بندخل كل ٥ ف مربع خشب فيه بروڤات ب ستاير بيفتح الستاره و تنزلوا البوكسر يبص ع بضانك و زبك و خلاص لو ف حاجه بيقولك ترفع زبك او بضانك انما بصراحه محضرتش فلقس و افتح نفسك دي خالص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%