NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Nour sa

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
من فضلكم أنا و أنا في 6ابتدائي كنت بلعب في فتحة الشرج عندي و كنت بدخل بالتلت صوابع و أنا واللة مكنتش أعرف أن دا غلط ولا حرام حتى و أنا دلوقتى خلصت ثانوية عامة و عندي ميول اني اقدم كلية عسكرية و شرطة غير ضغط أهلي اني اقدم فالوقدمت هيبقا في امل انهم يكتشوفا اني فتحة الشرج مش تمام عندي في الكشف الطبي ولا هعدي عادي و في ضابط دكتور في معرفة شخصية بينة و بين والدي هيكشف عليا و ياريت لو حد عارف اية البيحصل في كشف الجراحة ياريت يقولي و شكرا جدا لحضرتك و اسف على الايطالة

بص انا كاشف مرتين ف شرطه كشف الجراحه بيكون عباره عن انك بتقف ف اللجنه بتاعة الطبي بتاع اللي هي ٢٠ واحد و بتقفو جنب بعض و يقولكو نزلو البوكسارات ف انت هتنزلو لحد ركبتك كدا و بيمسك زبك و بضانك و بعدين يقول للصف كلو لف و افتح نفسك ف انت هتلف و توطي و تبعد طيزك عند بعض ماتشدهاش جامد بس امسكها عادي و في دكتور بيلف يبص و بعدين بيقولك البس وممكن يحط ايدو ع فلقتك يفتحها اكتر لو انت مش فاتح كويس او يقولك افتح عدل. و الحوار بيخلص ف انت لو طيزك باينه انها مفتوحه و نفق يبقى ماتقدمش لاكن لو ملمومه خلاص..

• عجبني
التفاعلات: هشام الملك سالب، هيجان جدا و عيل ممحون
هههههههههههه .. يعني هم رح يكشفو على شرجك؟
ابدا ما بيحصل
تقدم و كون واثق
و كمان لو شافو شرجك ما رح يعرفو شو طلع منه ولا شو دخل بيه .. تطمن

بص انا كاشف مرتين ف شرطه كشف الجراحه بيكون عباره عن انك بتقف ف اللجنه بتاعة الطبي بتاع اللي هي ٢٠ واحد و بتقفو جنب بعض و يقولكو نزلو البوكسارات ف انت هتنزلو لحد ركبتك كدا و بيمسك زبك و بضانك و بعدين يقول للصف كلو لف و افتح نفسك ف انت هتلف و توطي و تبعد طيزك عند بعض ماتشدهاش جامد بس امسكها عادي و في دكتور بيلف يبص و بعدين بيقولك البس وممكن يحط ايدو ع فلقتك يفتحها اكتر لو انت مش فاتح كويس او يقولك افتح عدل. و الحوار بيخلص ف انت لو طيزك باينه انها مفتوحه و نفق يبقى ماتقدمش لاكن لو ملمومه خلاص..
طيب والجيش زي الشرطه ولا لا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب والجيش زي الشرطه ولا لا
نفس الكشف
لو انت شايف نفسك متبهدل و هتتقفش يبقى بلاش لاكن لو خرمك مقفول عادي

• عجبني
التفاعلات: #mh# و عيل ممحون
انتا مدام خرمك بيقفل وبتقدر تتحكم فيه متقلقش مش هيكتشف حاجة في ناس كتير شواذ في الجيش ومش بيعرفوا عادي متقلقش

هو أنا أعرف واحد بيتناك دخل الجيش و خلص خدمته الإجبارية قدوة حسنة ، بس معرفش الكلية الحربية ولا كلية الشرطة أيه حوارهم

لو كشف الجيش زي كشف العسكريه ف انا في كشف الجيش مفلقستش اصلا كلنا بالبوكسرات و بيبص ع اجسامنا و وقت م كشفوا ع بضاني كنا بندخل كل ٥ ف مربع خشب فيه بروڤات ب ستاير بيفتح الستاره و تنزلوا البوكسر يبص ع بضانك و زبك و خلاص لو ف حاجه بيقولك ترفع زبك او بضانك انما بصراحه محضرتش فلقس و افتح نفسك دي خالص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%