NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عشيق امى اتجوزنى علشان أصحابه

هالة ١٢ سامى ٢٤

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
ما كنتش اعرف إن العريس الشاب الامور اللى سنه ٢٥ سنة اللقطة يبقى عشيق أمى الخمسينية و خلاها تفقد عقلها من المتعة معاه و أتقدم لى علشان يتمتع بيا لما يخللينى انام مع أصحابه و يتفرج عليا هو و ماما و أصحابه بيعملوا لى جنس جماعى و فردى و ماما قاعدة على قضيبه مجنونه و تهلوس عندها شبق هستيريا و تجيب معاه لغاية ما تفقد الوعى يروح يخللى أصحابه يعملوا لامى جامد و ياخدني اقعد على قضيبه و امتع نفسى طالعة نازلة و انا اتفرج على ماما الفاقدة للوعى بين افخاذ الأصدقاء تهلوس و تخرف من عنف الممارسة فيها .. بدأت اعشق الجماعى واحب كل أصحاب جوزى و اطلب من بعضهم ييجى له بمفرده يمتعنى بالليل و جوزى نايم جنبى فى حضن ماما بيعمل لها .. صحيح الجنس ده مجنون و لايقف عند اى حدود ..

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Big Pop، ديوث ممحون و غريب عن العالم
دي قصه ناتجه عن سيجارة بنجو

مجنونه جنس انتي

• حبيته
التفاعلات: هالة ١٢ سامى ٢٤
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فيه قسم خاص بالقصص و محتاج لهذه النوعية الحلوة من القصص.. شاركي بيها هناك و سوف تحصلين على مشاهدات ممتازة

• حبيته
التفاعلات: هالة ١٢ سامى ٢٤
ما كنتش اعرف إن العريس الشاب الامور اللى سنه ٢٥ سنة اللقطة يبقى عشيق أمى الخمسينية و خلاها تفقد عقلها من المتعة معاه و أتقدم لى علشان يتمتع بيا لما يخللينى انام مع أصحابه و يتفرج عليا هو و ماما و أصحابه بيعملوا لى جنس جماعى و فردى و ماما قاعدة على قضيبه مجنونه و تهلوس عندها شبق هستيريا و تجيب معاه لغاية ما تفقد الوعى يروح يخللى أصحابه يعملوا لامى جامد و ياخدني اقعد على قضيبه و امتع نفسى طالعة نازلة و انا اتفرج على ماما الفاقدة للوعى بين افخاذ الأصدقاء تهلوس و تخرف من عنف الممارسة فيها .. بدأت اعشق الجماعى واحب كل أصحاب جوزى و اطلب من بعضهم ييجى له بمفرده يمتعنى بالليل و جوزى نايم جنبى فى حضن ماما بيعمل لها .. صحيح الجنس ده مجنون و لايقف عند اى حدود ..
القصه مش باينه عندي ليه

هوا ليش ضل حدود كسرتي كل القيود والحواجز واجتزتي مرحلة بنجاح باهر استمري حياة متعة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%