NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحقيقة أنا مجربتش بس مش عارفة ليه مش مستلطفة الموضوع
هو من خارج الصندوق حاجة مقزز اوي. بس بعد التجربة بتعجب اوي خاصة أن فية مقابل لية وهو اللحس متعتة قصاد متعتة ✌️✌️

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
انا ممكن احبه شويه فى الاول بس بعد كدا بزهق و بوقى يوجعنى و يقلب العكس من اثاره لمجهود اضافى

الانسب شويه على ما يقف و يجمد و بعدين كمل حاجه تانيه
متفق معاكي ١٠٠%

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
  • عجبني
هو من خارج الصندوق حاجة مقزز اوي. بس بعد التجربة بتعجب اوي خاصة أن فية مقابل لية وهو اللحس متعتة قصاد متعتة ✌️✌️
اما نعيش ويجي صاحب النصيب نبقي نشوف 😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
مَصّ القضيب هو جنس فموي ينطوي على إقحامِ القضيب في الفم، خِلال هذهِ المُمارسة؛ يقومُ الفم بتحفيز كيس الصفن ما يخلقُ شعورًا بالنّشوة.

انا في البداية كنت بقرف جدا من حاجة اسمها مص القضيب وازي انزل بمستوايا الي اني اضع عضو ذكري في فمي وهو مكان لاخرج النفايات
لاكن مع التجارب لاحظ حب كل شريك في مص الشريكة للزب بالمعني البلدي.

انا بحب مص القضيب مش متعتة خاصة بي إنما هو لزيادة إثارة الشريك وحافز مني عشان يقدر يمتعني كويس في العلاقة.

النقاش هيبقي انتوا شايفين أنة متعتة زيها زي الاعضاء التانية ولا هي مجرد لحظة بتعمل علي الإثارة وخلاص والبنوتات انتي شايفة انها حاجة ممتعة ولا هي حاجة عابرة منك للشريك .
قولوا رايكم الموضوع مفتوح للجميع انجوي عليكم كلكم 🤟🤟🖐️
قطعا هو متعة للرجل وبيساعد فى تحفيزه وهو من ضمن المقدمات اللذيذة و لابد ان يكون بمزاج وكيميا وتفاعل وخصوصا مع لحس البيوض والمنطقة المسئولة عن البروستاتا كده اعظم متعة للرجل بعد نظرة الرضا من عيون الشريكة

• عجبني
  • عجبني
قطعا هو متعة للرجل وبيساعد فى تحفيزه وهو من ضمن المقدمات اللذيذة و لابد ان يكون بمزاج وكيميا وتفاعل وخصوصا مع لحس البيوض والمنطقة المسئولة عن البروستاتا كده اعظم متعة للرجل بعد نظرة الرضا من عيون الشريكة
بالضبط كلامك ملخص الموضوع ✌️✌️

• عجبني
معلش يا قلبي نصيبك جاي اكيد انتي كام سنة ✌️✌️
رغم اني مش حابة اقول عالعام كدة
بس انا فوق ال27
انتي طبعا عارفة موضوع العمر بالنسبة لينا سر حربي 😂😂😂😂😂
بعتذرلك يا قلبي ⁦🙏

• عجبني
  • عجبني
رغم اني مش حابة اقول عالعام كدة
بس انا فوق ال27
انتي طبعا عارفة موضوع العمر بالنسبة لينا سر حربي 😂😂😂😂😂
بعتذرلك يا قلبي ⁦🙏
ولا يهمك يا زهرة. بتمني تكوني مبسوطة معايا وهعمل بوست قريب بتمني تكوني معيا فية 🙏🙏

• عجبني
ولا يهمك يا زهرة. بتمني تكوني مبسوطة معايا وهعمل بوست قريب بتمني تكوني معيا فية 🙏🙏
بوستاتك مفيدة جدا وروحك حلوة يا حبيبتي
انا عملتلك متابعة اصلا علشان اتابع كل حاجة تنزليها 🌷⁦❤️⁩

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علي اية دي الحقيقة 🌹🌹
عموما الجنس كيميا بين اتنين لو مفيش تفاعل وانسجام ونظرات رضا بين الشريكين يبقى بلاش منه ....الحاجاة لما تتعمل بمزاج ورضا ده قمة المتعة

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الصقر_الجارح و مجنونة مطرقعة 😁😁

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%