NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بلاكات

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا فرحي قرب والبنت اللي معايا خام لسة ملهاش في حاجة بس ابنديت فترة الخطوبة اني اعرفها يعني ايه سكس وتبعتلي صور بلبس البيت وكدة
المهم انا عايز ليلة الدخلة تبقا درمغة عايز اجيب مهيج جنسي ليها يخليها هي اللي تطلب تتناك
وازاي اتاكد ان معنديش سرعة قذف او اني هقصر في اليوم

• عجبني
التفاعلات: نص فحل و for funy
اتعامل معاها بحب وعبر عن الحب دا بالجنس هتلاقيها اتجاوبت جدا

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: Oncle, عاشق الطيز 💋, بلاكات و شخص آخر
مش مستاهله مهيج جنسي لن هي طبيعي ليله دخلتها هتكون عاوزه تتناك انت هيجها وسيحها وهتقولك نيكني

• عجبني
التفاعلات: Alpow، Oncle و بلاكات
عاوز تجبلها مهيج وانت متعرفش عندك سرعة قذف ولا لا!
الواحد بيشوف العجب
طب ولو طلع عندك بعد ما ادتها المهيج هتعمل ايه ؟ هتشوفلها راجل

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: alperance, زبي بطعم المانجا69, زبر للبنات و 3 آخرين
انا فرحي قرب والبنت اللي معايا خام لسة ملهاش في حاجة بس ابنديت فترة الخطوبة اني اعرفها يعني ايه سكس وتبعتلي صور بلبس البيت وكدة
المهم انا عايز ليلة الدخلة تبقا درمغة عايز اجيب مهيج جنسي ليها يخليها هي اللي تطلب تتناك
كيف عايز تجبلها مهيج جنسي وانتا مش عارف حالك اذا كان عندك سرعة قذف ولا لا
طيب مثلا لو طلع عندك سرعة قذف و هي شاربة المهيج شو بتعمل فهيك حالة بتجبلها واحد من الشارع و لا كيف هتتصرف
و ثاني حاجة الضعف الجنسي او سرعة القذف واغلبية المشاكل الجنسية بتبنيش الا تا يتم ممارسة الجنس لفترا طويلة
يعني فش تحليل او فحص ببين اذا كان عندك مشاكل جنسية الى تا تدخل فعلاقة كاملة
وثالثة حاجة اذا كانت البنت خام وفش عندها خبرا هاض لا يعني انو لازم تجبلها مهيج
ايا انسان طبيعي اذا كان بنت او شب بكون عندو رغبات جنسية بس بتكون بنسب متفاوتة بين الناس انتا بمجرد ما تدخل عليها وتحميها شوي هتلاقيها بتطلب انها تنتاك
ويمكن البنت تكون خجولة بزيادة و ما تطلب و تستانك تا انتا تدخلو لحالك الفكرة
مثل ما حكيتلك هاي الرغبات موجودة عند كل البشر بس بنسب متفاوتة بس بتكون مكبوتة او مخبية تا يجي شخص و يبينها او يضهرها

• عجبني
التفاعلات: alperance
نصيحة مهمة جدا بلاش اي منشطات ليك أو ليها
خليك طبيعي وهادي وممارسة الجنس تدريجي امتع ليك وليها
وحلاوة الجنس أنه خام يعني انت اللي تعودها علي قدرتك وتستمتع معاك لم تكتشف وتتعلم هيكون امتع ليها وده هيعود عليك بالسعادة

أهدي كده وخليك هادي العبوا مع بعض بوس واحضان وسيبها براحتها خالص ولازم يكون جنبك كريم علشان اول مرة طبعا طالما خام اهم حاجة تبقى هادي علشان ما تكرهكش وعلي قد ما تقدر كتر في البوس والاحضان والتسيح لازم تخلي مهبلها يجيب عسل علشان دخول زبك ....آخر حاجة أي رد فعل منها بعد ما تدخل أول مرة أقبله وخليك حنين عليها سيبها تقوم تدخل الحمام وانت أهدي لحد ما تجيلك تاني ياريت بعدها مفيش سيكس لتاني يوم علشان الجرح يرتاح...بعدها ياعم معاك عمرك كله اتهني وشوية شوية هتتعلموا مع بعض ...مبروك

• عجبني
التفاعلات: Banoottaawii و بلاكات
سيب مشاعرك واحساسك هما اللي يتحكموا في ليله الدخلة مع عروستك
نصيحة مهمة جدا بلاش اي منشطات ليك أو ليها
خليك طبيعي وهادي وممارسة الجنس تدريجي امتع ليك وليها
وحلاوة الجنس أنه خام يعني انت اللي تعودها علي قدرتك وتستمتع معاك لم تكتشف وتتعلم هيكون امتع ليها وده هيعود عليك بالسعادة

• عجبني
متفكرش في الدخلة أوي هتخيش فك كده و كل حاجة هتيجي بالهداوة

• عجبني
التفاعلات: بلاكات
بص يا معلم انت تنسي كل اللي انت بتفكر فيه تماما لانك واضح برضو انك اول مره تمارس وانت كمان خام واول مره ليك
متفكرش ف اى كميا أو حاجه تساعدك لا ليك ولا لزوجتك علشان الليله تمشي كويس ومتلبسش فيما بعد
انت هتخلص فرحك التمام وتروح بيتك وتخليك هادى وعاقل وراسي كده وكل واحد يغير هدومه وياخد دشه وبعدين تصلوا وتاكلوا حاجه خفيفه لو قادرين تاكلوا وبعدين تبتدى تتكلم معاها بكل حب وحنيه ورمانسيه مع بوسه ايد وواحده واحده الدنيا هتمشي معاك وكل ما كترت المداعبه كل ما كانت الدنيا سهله واحلى واحلى ومتستعجلش ع الفتح كده كده هتدخل بس كل ما كنت هادى وراسي والموضوع مش ف دماغك كل ما كبرت ف نظر زوجتك اللى لسه اول مره ليها ف علشان كده الهدوء لازم ولابد منه
وبخصوص سؤالك عن انك عندك سرعة قذف ولا لا ف ديه محدش هيقدر يجوبك عليها غير بعد 6 شهور من ممارسة العلاقة الجنسيه وتكون مبتقعدش اكتر من دقيقه من بداية دخول عضوك ف عضو زوجتك غير كده يبقى اللى بينصحك بيهبد عليك
ولو بتضرب عشرة احب اقولك أن ملهاش اى علاقة بتحديد سرعة القذف اصلا
ديه نصيحه من اخ متجوز ومر باللى انت فيه حاليا اتمنى اكون افدتك

• عجبني
شكراً علي نصايحكو♥

مهيج اي وتخليها هيا اللي تطلب ودرمغة اي بس انت رايح ف شقة دعارة لوحده شمال ي بني دي مراتك وشكلها طيبه يعني ابدا باللين والحب وخدها ف حضنك الجواز حاجه تانيه سيبك م الصورة اللي ف دماغك دي وأبداو حياتكم مع بعض واتمتعو سوا واكتشفو نفسك وبتحبو ايه وحده وحده انت اساسا داخل داخلة مش قدها وجاي تقول تقول اتأكد اني معنديش سرعه قذف يعني حتي لو افترضنا بقا ان انت مفيش منك وعرفت تهيج وهيا اللي تطلب والجو ده وجيت انت نزلت بدري وده مش هيبقا سرعه قذف ولا حاجه عادي يعني بس هتبقا عامل شبه دكر البط عامل دوشة ف الفاضي
سيبك ي حبيبي م اللي ف دماغك وابدا حياتك صح مع مراتك واعرف تبسطها ازاي واعرف انك مش هتدخل عليها وتعمل اللي بتشوفه ف الأفلام ده الحجات دي بتيجي وحده وحده بالوقت
اهدا علي نفسك شوية هههههه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اظن الكلام ده مش ليله الدخله ..هى حيبقى عندها اقبال طبيعى

مكنتيش تردي يا حبيبتي 😏
انا داخله القسم افيد على قد ما اقدر بس حاسه ان فى ناس بتستهبل و****.. زى واحد عاوز طريقه عشان يبقى سالب🤦‍♀️🤦‍♀️

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Karim g و LEGEND KYSER
انا داخله القسم افيد على قد ما اقدر بس حاسه ان فى ناس بتستهبل و****.. زى واحد عاوز طريقه عشان يبقى سالب🤦‍♀️🤦‍♀️
لا مش كل حاجه انتي فاهمه هو بيسأل عن ايه لمين كبري دماغك

• أتفق
التفاعلات: Ms Roony
ياسطي ليلة الدخله بتقص الشريط بس بتعمل افتتاح صغير كدا بعد كدا اتدرمغ براحتك لما تاخدوا ع بعض الايام جايه كتير بس انت سد ف حفرتك 😂😂

ليله الدخله متتغاشمش معاها متاخدش اى حاجه

انت مش محتاج تجبلها حاجه و المفروض يكون عندك خبره كفايه عشان تقدر تعمل علاقه كامله حتي لو عندك سرعه قذف الفن ف العلاقه الزوجيه التبادل الاوضاع و لو انت اتحس انك عندك سرعه قذف و انك هتجيب وقف ادخل القضيب و غير من الوضع و بكده يبقاا انت اديت لنفسك وقت تريح عشان متقذفش بسرعه و متحطش ف دماغك القذف و السرعه عشان غلط لان بيجعل من تفكيرك الاكتئاب و مش هتقدر تمارس العلاقه بنواعها و ابعد التوتر بعيد عنك و حط ف بالك انك تمام و الاول ابتدي بالمدعبات لزوجه و ياريت تقدر تجبلها شهوتها ف الاول و تبقي كويس لو جبتلها شهوتها مرتين قبل ما تبدأ معاها بممارسه ادخال القضيب و لو انت عندك سرعه قذف طبيعي بكده الزوجه مش هتمل منك لانك قدرت تستحوذ ع تفكيرها و جبت شهوتها قبل ادخال القضيب و عند نزول المني ف الزوجه صبح العلاقه بالنسبة لزوجه انها علاقه عاديه و ايبنلها الاهتمام بها لانك قدرت تجيب شهوتها قبل الممارسه و ادخال القضيب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%